marga_iulian Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Ideaia initiala a fost sa i cresc puterea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Pai, crestere de putere o sa fie doar in zona de cuplu si turatii ridicate,in zone de deschidere peste 50% TPS. In schimb o sa pierzi la turatii joase cuplu si power,iar zona de cuplu max o sa se mute mai sus. Sper ca ai inteles.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Pai, crestere de putere o sa fie doar in zona de cuplu si turatii ridicate,in zone de deschidere peste 50% TPS. In schimb o sa pierzi la turatii joase cuplu si power,iar zona de cuplu max o sa se mute mai sus. Sper ca ai inteles.. Practic o sa-mi foloseasca doar pe 'pista' Se poate face o modificare-ceva la soft? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Mai simplificat: Daca folosesti moto cu precadere in zina peste 50% tps mers sportiv/curse etc..o sa fie ok. Daca in schimb o folosesti si la mers oras,plimbare...nu prea este indicat sa scoti exap-ul. » Post actualizat in 07 Dec 2016 16:27 2003 nu se poate resofta momentan de cat cu costuri mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Ps; turatii joase insemnand cat? o sa fie lenesa in oras? » Post actualizat in 07 Dec 2016 16:39La ce turatie se deschide tps-ul la 50%? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 TPS adica senzorul de aceleratie...50% inseamna ca tu ai deschis aceleratia 50% din total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Mai pe scurt. Fara EX-UP, buna pe autostrazi, pe pista (dar trebuie sa mergi tare deja pe circuit).Eu nici acum nu am scos valva la R1-ul meu. Si am incercat toate variantele, si am si cablu de resoftare. Concluzia este sa lasi valva la locul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 16, 2016 Share Postat Decembrie 16, 2016 @marga:nu-ti bate capul cu EX-ul,o sa-ti fie lesinata rau in ture mici si medii.been there,done that,nu merita!cum spune si @cesar si @jagi,doar pe pista renteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 17, 2016 Share Postat Decembrie 17, 2016 @marga:nu-ti bate capul cu EX-ul,o sa-ti fie lesinata rau in ture mici si medii.been there,done that,nu merita!cum spune si @cesar si @jagi,doar pe pista renteaza. Cred ca ai vrut sa spui @tng si @jagi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 True!my bad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 Salut baieti! Mă tentează un R1 din 2003, e ceva la care ar trebui sa fiu atent in mod special când ma duc sa-l vad? Nu stiu nimic despre ele in afara de problemele legate de cutia de viteze. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 8, 2017 Share Postat Ianuarie 8, 2017 Verifica suspensiile, fata si spate, mai precis, stringe la maxim reglajele de rebound si vezi daca suspensiile revin foarte greu dupa ce le compresezi. Daca revin relativ usor, ia in calcul 4-500euro investitie in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 8, 2017 Share Postat Ianuarie 8, 2017 Salut baieti! Mă tentează un R1 din 2003, e ceva la care ar trebui sa fiu atent in mod special când ma duc sa-l vad? Nu stiu nimic despre ele in afara de problemele legate de cutia de viteze. Multam! ce probleme la cutia de viteze stii tu ca are acest model/an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Aceiasi prob ca la R6, din ce am mai gasit pe net, doar ca aparent, mult mai putin comuna. Mersi Jagi, o sa le verific. Nu ma astept sa mai fie suspensia absolut in mintile ei oricum, are 13-14 ani Mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 @adyfikus:detaliaza problemele de la oala.sunt curios daca am avut eu noroc cu al meu 2003(cu 60k km in bord).il detin de 5 ani si aproximativ 40k km si n-am avut nici cea mai mica problema nici cu cutia,nici cu oala,nici cu internele furcii(verificate si la etapa la rosbk de alti mecanici decat cei de la mine din oras).tind sa cred ca "problemele specificie" modelului se datoreaza doar lipsei totale de intretinere pe cele mai multe R-uri din perioada '98-'03,care stim prea bine ca au fost cele mai trase de par motoare din perioada respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Nu e vorba de "intreaba orice mecanic".credeam ca stii tu ceva anume.deci e "aproximativ" ce spui.miar,nemiar stii prea bine carei motorete ii huruie oala de o iau dracii(Hornet).eu n-am auzit ca oala de ambreiaj la 2003 sa fie o problema specifica.ce spui tu e valabil la 2004 din cunostintele mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Inteleg ca nu sunt probleme tipice pt modelul asta. In afara de rebound-ul suspensiei, îmi mai recomandati altceva pt verificat? Plăcute, discuri, lant, ulei - astea sunt mai evidente, dar daca mai aveți sugestii, sunt binevenite. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RRS Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 seriile de pe motor și cadru sa coincidă cu cartea. Și poate și sudurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 "Tiganii si lipituri" am si eu pe Gremlin.stiam toata istoria ei de la primul proprietar pana la al 4-lea(da,eu am fost al 5-lea) si sincer n-am dat doi lei pe carenaj.cine vrea carene intregi sau lipite profi sa caute mai nou. ) hai mai,pe bune?la babaciunile astea(in special "ier-oan") sa zici mersi daca o iei 50% buna mecanic. » Post actualizat in 11 Jan 2017 09:48 @mistrekul:vezi amortizorul spate sa mai aiba ceva viata.tinand cont ca mobrele astea stateau mai mult pe-o roata decat pe doua,toate sansele ca amortizorul sa fie decedat.si vezi cum sta cu instalatia electrica pe sub saua pilot(au o "pricepere" unii sa cofetareasca de-ti vine rau).si acum punctual:1)furca verificata.2)dat un ochi pe la motor,radiator,tuburi(majoritatea sunt coapte si te trezesti ca-ti transpira/picuri/crapa).3)electric.4)amortizor spate.5)suduri/cadru.deci nu e mai special cu nimic acest model decat altele,doar ca in 90% din cazuri e mai rupt in dinti fata de alte consoarte din aceeasi perioada.bafta la cautari si nu te arunca pe "ieftin si bun".iti garantez ca asa ceva nu gasesti.si acum,ca nota personala,eu daca ar fi sa-l vand as cere o caruta de bani(evident nu l-ar lua nimeni) doar pt ca mecanic e impecabil.ma mir la fiecare km facut cat de bine poa'sa mearga,si in aprox. 40K facuti nu mi-a facut nici macar o surpriza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Multam fain, baieti, apreciez ajutorul! Va anunt când fac pasul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 15, 2017 Share Postat Ianuarie 15, 2017 Intreb si eu informativ,cu cat se mai da un 2004? Nu de alta dar ma gandesc sa ma relochez (ca tot romanu ) pe Anglia si nu are rost sa-l tin sub prelata sa stea degeaba pe al meu.Oi lua acolo ceva,desi nu prea ma mai trage gandul la miar... P.S. E pe Candy Red,deci de mare angajament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Stii cu cat?cu cat le ramane la "maieu-ari" dupa o noapte de fite. bani de mentosane din pacate."e batrane dom'le".ti-as lua-o eu,dar nu stiu negocia si stiu ce vinzi. tine-o sub prelata ca nu cere de mancare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Stii cu cat?cu cat le ramane la "maieu-ari" dupa o noapte de fite. bani de mentosane din pacate."e batrane dom'le".ti-as lua-o eu,dar nu stiu negocia si stiu ce vinzi. tine-o sub prelata ca nu cere de mancare. Ai si tu dreptate.O sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Intreb si eu informativ,cu cat se mai da un 2004? tu cam la cat te-ai gandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 De 8 sezoane de cind am cumparat-o, motoreta mea a stat iarna numai afara. Acum cca 10 zile, a inceput sa picure foarte putin antigel prin conducta care vine de la pompa de apa-ulei si iese afara prin baia de ulei, e conducta aceea subtire. A mai patit cineva? Si la 954 am avut scurgeri de la pompa de apa, tot iarna, primavara-vara nu iesea nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.