sanyes Postat Mai 8, 2018 Share Postat Mai 8, 2018 Vezi ca ai preloadul fata prea strins. Mai desfa-l. Si pune mai repede niste protectii la capacele motorului.Plus buloanele care se prind la imbinarea basculei cu cadrul. Risti sa spargi capacele si chiar cilindrii propulsorului sint destul de expusi in exterior. E buba modelului. Adevarul ii ca nu i-am facut sag-ul dupa ce a fost servisata suspensia. La urmatoarea iesire o sa am si protectii la capacele motorului, musai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Buna ziua, Ma ajutati va rog cu cote pt un rulment roata spate Yamaha R1 1998 Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Vreau sa trec de la RN12 la RN22. Ceva "bube" la 2009-2011 la care sa fiu atent? Stiu ceva de intinzator la 2009. 2012+ mi-ar placea, dar sunt cam scumpe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Mai ai rabdare pina stringi banii de 2015. Nu are sens RN22-ul, cunosc multi fosti posesori care au scapat repede de ele. E si pozitia race spre 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 (editat) Jagi, omul zice ca 2012+ e scump si se uita la 2009. Diferența aia de pret e cam mare sa recomanzi sa mai aștepte sa se ieftinească '15-le. Și ce, pozitia pe' 15+ e comoda comparativ cu '09-le? Nu stiu cum e noul model, dar se spune pe net(aia ce stiu ce vorbesc, nu proprietari idioti) ca e cam foarte race pozitia pe noul model. Editat Mai 14, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 E cam la fel de race dar e mult mai usoara, practic e ca un R6 cu 170cai la roata si un cuplu uluitor fata de 2012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Te inteleg perfect. Cine nu si-ar dori o astfel de motocicleta? Pana atunci ne descurcam cu ce putem. Preturile sunt destul de mari pt unii dintre noi. M-am urcat pe 2015, nu m`am dat. Pozitia mi-a placut foarte mult, chiar daca sunt inalt. Scaritele sunt ceva mai sus, piciorul se aseaza f bine pe langa rezervor, ai pct de sprijin f bun. Nu mai vb de cum arata si cum se aude ... Pana atunci ceva despre 2009+? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Cu 2009+ ai mers ceva km pt testare? Curbe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Nu, dar urmeaza. Are un amic 2013. M-am urcat doar pe ea sa vad pozitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 17, 2018 Share Postat Mai 17, 2018 Fa un test de ,macar 50km, cu full gaz, Si daca poti, testeaza macar si un GSXR K7 macar, s-ar putea sa ti schimbi parerea despre RN22. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 Ce are K7 si yamaca nu are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 (editat) power Editat Mai 18, 2018 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 Poate intereseaza pe cineva /index.php?/topic/751274-roti-yamaha-r1/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moldo_09 Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 Eu am un R1 2013 acum si am avut un k8 1000. Sunt inalt 1.94 si niciuna din motociclete nu mi s a parut inconfortabila. R1 imi pare mai usor si mai agil decat k8. K8 are top end mai puternic si rapoarte mai lungi. Pare si putin mai "fin". R1 in schimb are un cuplu mare din ture joase 4 5k. Se conduce total diferit fata de orice alt 4 cilindrii(am avut 929, k2 600, r6 2000). Mi a luat ceva sa ma obisnuiesc cu el. Ca motocicleta sa se comporte bine trebuie tinuta peste 4k ture. Sunt mereu cu o viteza in jos fata de gsxr. Senzatia pe r1 imi place mai mult decat pe gsxr. Te impinge sa "te dai la eac. E greu sa explic sentimentul. Trebuie sa o conduci. Si sunetul e fenomenal, e aparte. Franele sunt mult mai bune si suspensile. Asta e doar parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 20, 2018 Share Postat Mai 20, 2018 Cu o intarzaire de fix 4 iesiri, am reusit si eu sa schimb uleiul in babeta mea din 2003. Ultimii 4 ani a mers cu Bardahl xtc 15w50 in proportie de 90%. Restul schimburilor au fost cu diferite branduri de ulei utilizate de mine cu preponderenta pe circuit. Pt ca baiatul responsabil cu Bardahl-ul la noi pe zona a disparut, am comandat Eneos 15w50 ultra-racing(sper ca ii zic bine) de la userul @Jhon17(nota 10+ nenea). Temperatura la care sta in mod normal cotetul meu nu s-a schimbat, tot in zona 73-77 grade sta. In schimb urca mai greu intre 90-100 comparativ cu alte branduri folosite. Cutia parca e mai fericita si mai smooth, iar tinand cont ca ambreiajul in folosesc doar sa pornesc si sa retrogradez, ma bucura ca nu mai am parte de unele smucituri(uneori ai din vina mea ce e drept). Sunetul motorului e aproape acelasi cu un mic plus pe parte de lipsa a vibratiilor in partea superioara a turatiilor. Fostul ulei a fost schimbat dupa exact 12 luni. Tinand cont ca am facut doar 1200km anul trecut am prins nr de luni inainte de nr de km. Se confirma faptul ca dupa o anumita perioada(de la marca la marca) uleiul isi pierde din proprietati chiar daca nu faci km si tii motorul la caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Mai 20, 2018 Share Postat Mai 20, 2018 Gasesti ulei Eneos si la noi in oras (BM) la Szakal Metal Eu de acolo imi cumpar de 1 an si ceva.La fel si eu folosesc 15w50, nu am nimic de obiectat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 20, 2018 Share Postat Mai 20, 2018 Mi-era vecin baiatul de la Eneos, stiu si magazinul dar cum stau fff prost cu timpul liber, mi-e mult mai lejer sa comand online(plus ca nu platesc transport). Mersi de pont! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 20, 2018 Share Postat Mai 20, 2018 Cit mai costa uleiul ultra smecher? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 52ron/L am dat eu pe el. » Post actualizat in 21 May 2018 05:33 Daca aveti careva un buson(stock) pt Yamaha R1 (nu stiu compatibilitatile cu alte marci/modele) dati un semn. » Post actualizat in 21 May 2018 05:33 *Buson umplere ulei* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Intrebare pentru specialistii R1, stiu ca exista cativa pe forum... desi cred ca poate fi si generalizata: poate un disc ovalizat sa cauzeze ca motorul sa traga intr-o parte pe franare? Pentru cine are rabdare varianta mai pe larg: desi nu prea am timp liber si nici vremea nu prea justifica detinerea unui motor, ma mananca sa fac un "upgrade" de la batranul meu FZR1000EXUP'95 la R1... am gasit zona un exemplar '05 cu vreo 25mii mile (cca 40mii km) pe care l-am si vazut ieri. Primul lucru care mi-a sarit in ochi au fost discurile noi pe fata, EBC, parca model XC si placutele Brembo, ceva sinterizat. Mi s-a parut ciudata combinatia asa ca am intrebat care a fost motivul sau daca exista un anume motiv pentru alegerea acestei combinatii iar explicatia m-a pus un pic pe ganduri... Proprietarul, sofer de camion, care pare cam gutuie cand vine vorba de motoare (desi nu exclud nici posibilitatea ca o face pe prostul) zice ca a cumparat motorul pe nevazute (de pe net) si la prima proba a observat ca pe franare motorul trage intr-o parte. L-a dus la un atelier unde mecanicii i-au spus ca are placutele de frana uzate inegal si i le-au schimbat cu ce aveau ei mai de top, Brembo. Cum problema nu numai ca nu s-a rezolvat ba dimpotriva, s-a accentuat s-a dus la alt atelier unde mecanicii de data asta i-au spus ca are un disc ovalizat, sau cum s-o traduce "warped" in romaneste si i-au recomandat inlocuirea ambelor... din nou, cu ce aveau ei mai bun la pret rezonabil, ECB XC. Dupa o mica pasuire a placutelor pe discurile noi zice ca nu mai exista nici o problema pe franare !? Cum nu aveam bani cash la mine sa las garantie nu am putut face un ride-test, urmeaza sa revin si mai ales ca vreau sa-l pun pe standere sa verific rotile, franele, etc.... dar pana atunci mi se pare un pic dubioasa povestea, nu ma duce capul cum poate un disc ovalizat sa faca motorul sa traga intr-o parte ?! Este posibil asa ceva, a mai intalnit cineva o problema similara la R1... sau alt motor? Si daca tot am deschis subiectul, o intrebare suplimentara, cum nu exista istoricul servisarii si intretinerii ma intreb cand a fost verificat si eventual ajustat jocul termic al supapelor ultima data... sau mai ales DACA a fost facut vreodata. Motorul suna bine de tot, parca prea bine chiar de la prima pornire la rece, lucru nu neparat bun. Am avut un prieten cu un model similar si parca imi amintesc ca la prima pornire dimineata se auzea un pic tacanitul supapelor dupa care in cateva minute disparea... dar nu mai sunt sigur daca nu confund cu alt motor. La FZR am reglat supapele acum vreo 30mii km si cum asta e boala la motoarele cu 5s upape/cilindru am facut jocul pe admisie un pic peste limita maxima insa chiar si acum inca aud tacanitul jocului un pic mai pronuntat. Ceva defecte cunoscute/mascate pe care ar trebui sa le verific? Weekend-ul viitor urmeaza sa revin pentru ride-test asa ca pana atunci as fi recunoscator pentru orice opinie avizata. O poza cu jucaria... iar in planul indepartat batranul meu FZR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Vorbeste cu userul JAGI, el e tata la yamahe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Cred ca am eu. Caut si iti trimit o poza sa vezi daca e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Intrebare pentru specialistii R1, stiu ca exista cativa pe forum... desi cred ca poate fi si generalizata: poate un disc ovalizat sa cauzeze ca motorul sa traga intr-o parte pe franare? Cel mai probabil nu. Verifica sa nu fie "scurta de fata" sau una dintre jambe strambe. Varianta easy - ajustoarele de preload stanga-dreapta defazate mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Multam dar zice ca dupa schimbarea discurilor/placutelor nu (mai) sunt probleme de ciclistica, lucru pe care urmeaza sa-l verific cand dau prima tura. Oricum, jambele nu sunt strambe sau cel putin nu par, insa o sa verific mai cu atentie cand o pun pe standere. Ah, bun pontul, o sa verific si reglajul suspensiilor, chiar daca aparent e in regula. Sigura explicatie ar fi placute blocate pe discuri, adica frana "agatata"... un fel de trail-braking involuntar care afecteaza ciclistica, insa fenomenul ar trebui sa se simta mai pronuntat pe acceleratie, in fine, daca proprietarul nu se preface si chiar e gutuie nu pot pune prea multa baza pe spusele lui. Mai ales ca nu facut nici 300mile de cand a luat-o, el zice ca o vinde din cauza nasterii celui de-al doilea copil, eu banuiesc ca s-a cam scapat in pantaloni cand a deschis prima data gazul... venind de pe un 600cc mai vechiut... insa nu exclud nici varianta sa fi descoperit ceva defecte ascunse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 pune roata fata pe stander, dai etrierii jos ca roata sa se poata invartii usor, invarte cat poti de tare cu mana de roata si uita-te la discuri daca sunt ovalizate, chiar daca sunt ovalizate sunt putin de tot pentru ca daca erau mai mult ramaneai fara frana in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.