ivan22 Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Sa stii ca m-am gandit si eu la Power Rs, orice sfat/ experienta este binevenita. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Eu am ani buni de cand merg numai cu d211 si d212... nu m-au dezamagit vreodata... Nu fac foarte multi km pe an asa ca nu le schimb destul de des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 (editat) Pe fata am un Supercorsa SC1, merge lejer inca 4-5000km.Nu te tradeaza cind frinezi agresiv, chiar daca nu este incalzit, e SOFT, proaspat dezvirginat in mai 2018, 55 euro. Spate am D212 PRO 3, e mai stors, dar ieftin 25 euro. Editat Iunie 4, 2018 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan22 Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Cu tot respectul Jagi, dar nu vreau sa-mi iau gume second-hand. Tot ce-mi cumpar, imi iau nou si sunt cu "sufletul impacat". Multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Daca tot investesti in anvelope noi, ai incercat pana acum bridgestone r10? Tot din gama semi slick, daca tin minte bine au 3 compozitii (hard/medium/soft sau 1/2/3). Mie mi s-a parut a fi o guma extraordinar de buna, chiar si tocita la limita, pe pista a facut fata. Am inteles ca nu mergi pe circuit, dar mersul agresiv chiar si pe strada tot cu cauciucuri din aceasta gama e de facut. Asa cum am zis, r10 ala chiar mi s-a parut deosebit, doar ca e mai greu putin de gasit. Spor la alegeri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Exact, Bridgestone R10. Nu m am gindit ca vrei anvelope noi. Insa am o doleanta, dupa ce le folosesti 3-4-5000km, pune ne si noua poze cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan22 Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Sa inteleg ca R10 sunt ceva de genul Metzeler Racetec K1,K2 si K3. Chiar ca sunt intr-o dilema )) Cu ajutorul vostru am mai pus cateva optiuni pe lista, si parca mi-e si mai greu sa ma hotarasc. Singura solutie ar fi sa le incerc pe toate sau macar cele enumerate mau sus. » Post actualizat in 06 Jun 2018 07:02Aaa, si sa nu fiu inteles gresit... dandu-ma superior voua, sau nu sunt eu cine stie ce bogatas, permitandu-mi sa cumpar doar anvelope noi, dar am avut o experienta mai demult cu o anvelopa SH si de atunci am zis pas. Respectele mele celor care m-au ajutat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 R10 sau RS10? Apropo ivan22, ce dimensiune pui pe spate 190/50 sau 190/55? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Daca tin minte exact, e vb de bridgestone battlax r010. Tin minte ca a fost o anvelopa extraordinara, eu am gasit doar sh, doar una pe la noi, dar experienta a fost altceva. Sper sa iti fie de folos. Da, are 3 tipuri de compozitii, notate cu 1 2 sau 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan22 Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Alx_95, in talon scrie 190/50 si asa aveam pana acum, dar este foarte greu s-o inclini pe viraje (aproape imposibil sa-i dai capat, si chiar daca o faci , o faci pe riscul tau). Am condus alte motociclete cu 190/55 si parca se inclinau mai bine. Ma bate gandul sa-mi iau 190/55 pana la urma, chiar daca nu este trecut in talon. 190/50 este mai bun la drumuri lungi, parca este si mai patratos. Nu le-am studiat ochiometric, dar cel putin asa am simtit cand le-am "calarit". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 R10, e cel mai lipicios pe strada.Insa ar trebui sa fortezi doar in mediu controlat, pe strada mersul tare te poate ucide sau lasa cu sechele toata viata. Nu gresesti tu, gresesc alti participanti la trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan22 Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Sunt de aceeasi parere, si din pacate asta se intampla...Nu sunt doar ceilalti participanti la trafic de vina, ci si eu gresesc din cand in cand... (doar suntem oameni). Cu toate astea,la orice "iesire" conteaza sa ajungi acasa fara evenimente neplacute si intreg. Aaaa, azi am dat roata spate jos pentru ca trebuia sa schimb valva, si am constatat ca am tampoanele de pinion rupte, nu mai sunt legate intre ele si au joc... Acum o luna si jumatete cand am schimbat anvelopa spate, nu erau rupte. Intrebarea este: credeti ca as putea sa mai ies cateva sute de km pana dau comanda pentru altele ( nu cred ca pot sa le cumpar de pe o zi pe alta).Adica ar dauna grav daca as mai merge cu ele asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Iunie 8, 2018 Share Postat Iunie 8, 2018 Alx_95, in talon scrie 190/50 si asa aveam pana acum, dar este foarte greu s-o inclini pe viraje (aproape imposibil sa-i dai capat, si chiar daca o faci , o faci pe riscul tau). Am condus alte motociclete cu 190/55 si parca se inclinau mai bine. Ma bate gandul sa-mi iau 190/55 pana la urma, chiar daca nu este trecut in talon. 190/50 este mai bun la drumuri lungi, parca este si mai patratos. Nu le-am studiat ochiometric, dar cel putin asa am simtit cand le-am "calarit". Eu am avut si pe 50 si pe 55. Cu 55 se inclina mult mai usor. La ambele dimensiuni le dau capat. Momentan am iar 50 pt a nu avea probleme la ITP sau in cazul in care te oprește un agent si verifica. Ce am observat e ca difera profilul in functie de producator, chiar daca e aceasi dimensiune. Pana acum cu Power RS m`am inteles cel mai bine. Motocicleta e mult mai manevrabila si mai stabila pe curbe, intrii cu incredere in viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Iunie 8, 2018 Share Postat Iunie 8, 2018 Pune 190/55, o sa vezi ca ai descoperit apa calda (nu mai zic de dimensiuni gen 190/60 sau 200/60 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan22 Postat Iunie 9, 2018 Share Postat Iunie 9, 2018 Pe 190/ 55 o sa merg, chiar daca n-am trecut in carte. In talon nu scrie pe cat ai rotile.. Multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Noua mea jucarie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Frumoasa ! Ce etrieri are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Felicitari! Deja ai sarit la 2007, tobe mivv, scarite gilles tooling. Acum nu ne lasa pe uscat...da detalii, pret,etc. Cea 2004 ce bube avea de nu ai cumparat-o? » Post actualizat in 25 Jun 2018 07:38Frumoasa ! Ce etrieri are ? etrieri stock 3 pistonase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Mai precis 2008, 14.8K mile (23.6K Km) si da, vine cu cateva extra, leviere Pazzo, scarite Gilles si evacuare Mivv... cea din urma constituind o mica surpriza deoarece eu tot timpul am crezut ca e vorba numai de finale si cand colo la fata locului am realizat ca e full, cap-coada! Sincer, cam galagioase dupa gustul meu... Am vazut/testat mai multe din 2004/2005, cu probleme mai mari sau mai mici insa intre timp cineva de aici de pe forum mi-a deschis mintea si mi-a "dezvaluit" avantajele modelului 07-08 asa ca am hotarat sa sparg pusculita. Motocicleta arata impecabil si pare si tehnic la fel, la testele inainte de cumparare i-am dat cateva reprize lungi in limitare in treptele inferioare dupa care a urmat un drum de vreo 500km cu viteze cuprinse intre 100-150mile/ora, din pacate doar pe autostrada, in care s-a comportat excelent. Am facut si un consum relativ, la primul tanc mi-a iesit cam 7.4L/100Km, ceea ce pare in regula avand in vedere viteza. Ii trebuie urgent lant care e cam gata, am dat deja comanda de un ZMV pe care sper sa-l montez pana weekendul viitor si are gumele desperecheate, un Avon parca pe fata si un SuperCorsa pe spate dar in stare buna ambele asa ca probabil o sa le las o perioada, pana ne imprietenim ca lumea oricum nu trag la limita. Nu stiu ce placute are dar vizual au ceva grosime si tin bine de tot asa ca o sa le las in pace si pe alea deocamdata. Cam asta e, diferenta enorma fata de FZR, ma refer in special la suspensii si ciclistica, pare un pic supra-viratoare la viteze mici dar asta cel mai probabil din cauza gumei spate 180/60 si lipsei unui amortizor de directie reglabil... care e pe lista de prioritati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Frumoasa foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Ce s-a intamplat cu amortizorul de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Nimic, doar ca e stock, nereglabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 si pretul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 £4500 plus £150 cheltuieli de transport. M-am uitat prin istoricul service si am gasit chitanta originala de anul trecut in iunie, cand a fost cumparat de la un dealer Yamaha cu... £6700!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Da-i jos padurile de la prinderile propulsorului. La prima cazatura spargi carterul. Cumpara-i crash paduri care se monteaza in axul ce prinde bascula de cadru. Alea salveaza cam tot, mai ales capacele motorului. Marian, da-mi nr de telefon al scotianului, sa-l sun si sa-i cer comision pt ca i-am trimis client la R1. Macar scaritele Gilles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.