mad.alin Postat Septembrie 7, 2018 Share Postat Septembrie 7, 2018 + 2 clar. Acelasi model si aceeasi problema am avut. Am fost nevoit sa schimb kitul de lant pentru ca a aparut alungirea inegala intre zale si aveam -1 pe fata. Daca intri pe gearingcommander o sa vezi ca la -1 ai uzura marita a kitului, pe cand la +2 ai uzura chiar mai mica decat rapoartele stock. Pentru pret super la kitul de lant, incearca la bepa group. Alin este un super baiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 7, 2018 Share Postat Septembrie 7, 2018 -1 inseamna cam 3 dinti in plus pe spate. Lantul trebuie lungit.Problema maririi diametrului foii spate este ca afecteaza in mai mare masura suspensia spate, R1 e campioana la marimea foii spate. Cu cit lantul se departeaza de axa geometrica a basculei, cu atit mai mult forteaza miscarea ei in sus-jos.Initial am folosit si eu 16-48, pe urma am mai micsorat lantul si pinioanele au 15-45. Pe mine ma intereseaza mai putin uzura lantului, insa chiar si asa, RK-ul 520 GXW , uns numai cu ulei de lant pt drujba, a depasit 5000km numai pe pista. Stiu colegi cu RK GXW520 care in conditii de mers pe strada au atins 10 000km, La 450 ron lantul, parca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 8, 2018 Share Postat Septembrie 8, 2018 RK GXW520 care in conditii de mers pe strada au atins 10 000km, La 450 ron lantul, parca merita. Nu sunt cam putini km? Sau asa e normal la modelul acela de R1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 8, 2018 Share Postat Septembrie 8, 2018 e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Septembrie 8, 2018 Share Postat Septembrie 8, 2018 e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult. Din ce am citit la specificatii acest rk are 1,81 kg. Did zvmx 520 are 1,63 kg si 530 are 2,2 kg (toate la 100 de zale). Fata de ce lant are rk cu 2 kg mai putin? Cel stock de 530 este atat de greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 8, 2018 Share Postat Septembrie 8, 2018 2kg max , cu tot cu foaia spate de otel trecuta pe AL, pinion atac 520. Nu sint 2kg, dar 1.8 sint. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Septembrie 16, 2018 Share Postat Septembrie 16, 2018 2kg max , cu tot cu foaia spate de otel trecuta pe AL, pinion atac 520. Nu sint 2kg, dar 1.8 sint. eu nu am intins lantul nici acum ))) si am 10.000 si eu facuti )))lantul montat anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 16, 2018 Share Postat Septembrie 16, 2018 Inca un plus pt alegerea kitului de 520 in locul celui OEM de 530, foarte greu si scump, si greu de curatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mlatcu Postat Septembrie 28, 2018 Share Postat Septembrie 28, 2018 + 2 clar. Acelasi model si aceeasi problema am avut. Am fost nevoit sa schimb kitul de lant pentru ca a aparut alungirea inegala intre zale si aveam -1 pe fata. Daca intri pe gearingcommander o sa vezi ca la -1 ai uzura marita a kitului, pe cand la +2 ai uzura chiar mai mica decat rapoartele stock. Pentru pret super la kitul de lant, incearca la bepa group. Alin este un super baiat. La rapoartele schimbate fata de cele stock nu iti afecteaza kilometrajul , adica sa arate mai mult sau mai putini km/H , sau folosesti un Speedohealer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Septembrie 28, 2018 Share Postat Septembrie 28, 2018 Iti afecteaza kilometrajul, dar nu ma deranjeaza. poti folosi un speedohealer dar costa in jur de 100 de euro. Eu nu cred ca merita. Legat de foaia de aluminiu, pe mine nu ma incanta ideea pe moto de strada...pur si simplu nu ii vad rostul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 29, 2018 Share Postat Septembrie 29, 2018 Exista foi "hibride", interiorul din aluminiu si dintii din otel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Septembrie 30, 2018 Share Postat Septembrie 30, 2018 Exista foi "hibride", interiorul din aluminiu si dintii din otel... Da...singurul producator care are patentata solutia asta este supersprox din cate stiu. Si are un pret de 3 ori mai mare fata de una din otel. iar castigul in greuatate cred ca este nesemnificativ pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 2, 2018 Share Postat Octombrie 2, 2018 Pe strada nu cred ca se justifica nici diferentele dintre tot kitul 520 vs 530... eu ziceam doar ca technic exista astfel de foi. Acuma sa fiu sincer... mie mi-a placut cum arata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Octombrie 19, 2018 Share Postat Octombrie 19, 2018 Pt R1 `09 ce recomandati: ECU flash sau PC? Vreau sa elimin cat, tobe aftermarket,mod pornire vent, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Octombrie 19, 2018 Share Postat Octombrie 19, 2018 Cu PC nu cred ca poti seta temperatura la care sa porneasca ventilatoarele. Stiu ca poti face mult mai multe modificari cu cu ECU flash decat cu un PC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 19, 2018 Share Postat Octombrie 19, 2018 nu ai ce sa faci cu pc`ul,trebuie ecu flash ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Decembrie 17, 2018 Share Postat Decembrie 17, 2018 (editat) SALUTARE ! Ma gandesc sa vand R1-le meu, 2007. Daca e cineva interesat, detalii in privat. Editat Decembrie 17, 2018 de Cip M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Decembrie 17, 2018 Share Postat Decembrie 17, 2018 e de strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Decembrie 18, 2018 Share Postat Decembrie 18, 2018 Strada + Pista Are ce-i trebuie pt amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dennis R ONE Postat Decembrie 18, 2018 Share Postat Decembrie 18, 2018 Salutare! Sunt nou pe aici si as avea nevoie de cateva sfaturi/pareri in legatura cu R1 din 2001 daca se poate . L-am luat recent si as vreau sa stiu ce probleme apar la acest model. Va multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Decembrie 18, 2018 Share Postat Decembrie 18, 2018 3 hours ago, Dennis R ONE said: Salutare! Sunt nou pe aici si as avea nevoie de cateva sfaturi/pareri in legatura cu R1 din 2001 daca se poate . L-am luat recent si as vreau sa stiu ce probleme apar la acest model. Va multumesc mult! Salut Exista functia de search sa cauti problemele specifice acestui model/an. Dar motorul avand o varsta inaintata, eu zic sa fi atent la absolut orice, ca nu stii de unde sare iepurele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 20, 2018 Share Postat Decembrie 20, 2018 La 18.12.2018 la 22:42, sanyes a spus: Dar motorul avand o varsta inaintata, eu zic sa fi atent la absolut orice, ca nu stii de unde sare iepurele In general din motor și amortizoare va sari iepurila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dennis R ONE Postat Decembrie 22, 2018 Share Postat Decembrie 22, 2018 Sa inteleg ca sunt problematice la motor si amortizoare ? Ce ar putea sa se intample la motor, sa crape ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 23, 2018 Share Postat Decembrie 23, 2018 Nu sunt problematice deloc chiar. Doar ca in general sunt mega abuzate (limitare, wheelie, etc) si neintretinute. As indrazni sa spun ca sunt cele mai abuzate dintre ss-urile vechi. Doar eu stiu cati bani am bagat in intretinere ca sa mentin babeta din dotare perfect functionala(R1 2002). Am luat-o la 29.000,acum are 65.000 si merge perfect... Inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dennis R ONE Postat Decembrie 23, 2018 Share Postat Decembrie 23, 2018 Da, intr-adevar, aici depinde si cum este intretinut. Oricum, majoritatea sunt tavalite. Nu cred ca exista motocicleta din anii respectivi sa nu fie " scapata". Din cate am inteles de la un amic, R1-urile au o problema cu mancatu' de ulei, spunea ca majoritatea papa ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.