Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

+ 2 clar. Acelasi model si aceeasi problema am avut. Am fost nevoit sa schimb kitul de lant pentru ca a aparut alungirea inegala intre zale si aveam -1 pe fata. Daca intri pe gearingcommander o sa vezi ca la -1 ai uzura marita a kitului, pe cand la +2 ai uzura chiar mai mica decat rapoartele stock. Pentru pret super la kitul de lant, incearca la bepa group. Alin este un super baiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

-1 inseamna cam 3 dinti in plus pe spate. Lantul trebuie lungit.Problema maririi diametrului foii spate este ca afecteaza in mai mare masura suspensia spate, R1 e campioana la marimea foii spate. Cu cit lantul se departeaza de axa geometrica a basculei, cu atit mai mult forteaza miscarea ei in sus-jos.Initial am folosit si eu 16-48, pe urma am mai micsorat lantul si pinioanele au 15-45. Pe mine ma intereseaza mai putin uzura lantului, insa chiar si asa, RK-ul 520 GXW , uns numai cu ulei de lant pt drujba, a depasit 5000km numai pe pista. Stiu colegi cu RK GXW520 care in conditii de mers pe strada au atins 10 000km, La 450 ron lantul, parca merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult.

Din ce am citit la specificatii acest rk are 1,81 kg. Did zvmx 520 are 1,63 kg si 530 are 2,2 kg (toate la 100 de zale). Fata de ce lant are rk cu 2 kg mai putin? Cel stock de 530 este atat de greu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2kg max , cu tot cu foaia spate de otel trecuta pe AL, pinion atac 520. Nu sint 2kg, dar 1.8 sint.

eu nu am intins lantul nici acum ;)))) si am 10.000 si eu facuti ;))))lantul montat anul trecut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

+ 2 clar. Acelasi model si aceeasi problema am avut. Am fost nevoit sa schimb kitul de lant pentru ca a aparut alungirea inegala intre zale si aveam -1 pe fata. Daca intri pe gearingcommander o sa vezi ca la -1 ai uzura marita a kitului, pe cand la +2 ai uzura chiar mai mica decat rapoartele stock. Pentru pret super la kitul de lant, incearca la bepa group. Alin este un super baiat.

La rapoartele schimbate fata de cele stock nu iti afecteaza kilometrajul , adica sa arate mai mult sau mai putini km/H , sau folosesti un Speedohealer ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti afecteaza kilometrajul, dar nu ma deranjeaza. poti folosi un speedohealer dar costa in jur de 100 de euro. Eu nu cred ca merita.

Legat de foaia de aluminiu, pe mine nu ma incanta ideea pe moto de strada...pur si simplu nu ii vad rostul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista foi "hibride", interiorul din aluminiu si dintii din otel...

Da...singurul producator care are patentata solutia asta este supersprox din cate stiu. Si are un pret de 3 ori mai mare fata de una din otel. iar castigul in greuatate cred ca este nesemnificativ pe strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
3 hours ago, Dennis R ONE said:

Salutare! 

Sunt  nou pe aici si as avea nevoie de cateva sfaturi/pareri in legatura cu R1 din 2001 daca se poate . L-am luat recent si as vreau sa stiu ce probleme apar la acest model. Va multumesc mult! 

Salut
Exista functia de search sa cauti problemele specifice acestui model/an.
Dar motorul avand o varsta inaintata, eu zic sa fi atent la absolut orice, ca nu stii de unde sare iepurele 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.12.2018 la 22:42, sanyes a spus:


Dar motorul avand o varsta inaintata, eu zic sa fi atent la absolut orice, ca nu stii de unde sare iepurele 🤣

In general din motor și amortizoare va sari iepurila. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt problematice deloc chiar. Doar ca in general sunt mega abuzate (limitare, wheelie, etc) si neintretinute. As indrazni sa spun ca sunt cele mai abuzate dintre ss-urile vechi. Doar eu stiu cati bani am bagat in intretinere ca sa mentin babeta din dotare perfect functionala(R1 2002). Am luat-o la 29.000,acum are 65.000 si merge perfect... Inca. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, intr-adevar, aici depinde si cum este intretinut. Oricum, majoritatea sunt tavalite. Nu cred ca exista motocicleta din anii respectivi sa nu fie " scapata". Din cate am inteles de la un amic, R1-urile au o problema cu mancatu' de ulei, spunea ca majoritatea papa ulei! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...