adimotor Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 1.Cat costa power commander-ul pt. r1 2007? 2.Am vazut ca sunt multi cunoscatori ai motocicletelor pe parte tehnica.Am o intrebare la cei care se pricep, am citit de ram air-uri, respectiv ca un r1 2007 are stock vreo 180 cp si cu ram air are cp mai multi. Eu credeam ca ram-air-urile sunt fantele alea de sub faruri, dar mi-am dat seama ca trebuie sa fie altceva care nu este in dotarea standard a motocicletei. Inteleg ca aceste ram-air cresc puterea, intrebarea este daca stie cineva unde se gasesc de cumparat, daca se pot monta pe motocicleta fara modificari si in primul rand daca se merita investitia, eventual si alte lamuriri.Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 ram-air ...conceptie veche .. toate motoarele (aproape) de la 98 incoa le au ..sunt tuburile care poarta aerul in airbox ..nimic nou sub soare deci n'ai ce sa cumperi .. r1 180 cai? nici macar ala din mondialul STK 1000..ajunsesera pe la 175 reali la roata maxim daca ai noroc si motorul tau s'a nascut sanatos ..ai 160 cai la roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 Cati producatori dau puterea la roata in catalogul de prezentare?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 Din pacate ca sa-ti dai seama ca ai 180cai sau 150 e aproape imposibil, mai ales pe drum public. Si pe circuit e dificil, unii cu 120cai frineaza mult mai tirziu si te fac sa ai impresia ca motorul lui e puternic. Singurul test real e pe Dynorun, nu conteaza ce abatere are agregatul, totul e la nivel comparativ, se ia de ex un R1 2008 si un 2009, la sfirsit se compara diagramele. Se dau minim 5 run-uri de fiecare ca sa nu existe comentarii. Ram air, in medie acesta baga ceva putere, 10-15 cai la viteza mare, cam pe la 250km/h cind creste presiunea aerului in admisie, senzorul sesizeaza si comanda ECU mai multa benzina. La liniutze prietenesti care se fac in mod uzual rar se ating viteze peste 200/h, de cele mai multe ori se fac cu plecare de pe loc. Acesta-i motivul pt care puterea fara ram air e cea care conteaza la utilizare zilnica. Ca se intimpla sa faci o intrecere cu un Cayene care ajunge la 250/h atunci chiar este important ram airul. Cei mai multi nu intzeleg functionarea lui. Putera la roata: la ce-ti serveste sa stii ca producatorul declara o putere la nu stiu ce piston, biela, arbore. La urma urmei toate moto se misca prin intermediul rotilor, adica roata spate are o putere de.... si pune moto in miscare. Daca standul de masurare al puterii rotii zice ca puterea masurata la roata e de..., atunci aceea e p[uterea pe care o poti utiliza. Sint unii visatori, adormiti, care in secunda urmatoare incearca sa stabileasca formule matematice avansate sa calculeze puterea la vibrochen. Fiecare formula ar trebui sa corespunda unui producator. La liniutze, la urma urmei, care e mai puternica, cea cu 190cai declarati si 160la roata sau cea cu 163declarati si 160 masurati (tot la roata)? Eu am masurat puterea la United Motors, Akra full, fara harta customizata, doar cea luata de pe net 162cai. Multe R1 2007 fara full evacuare au 154cai. Akrapovic zice pe site-ul sau ca la mine ar putea fi masurati maxim 170cai su suflanta care baga aer cu presiune. Ca o fi bun UM? Poate ca da 5 cai in minus sau in plus. Esential e ca ub R1 2004 2005 are maxim 143cai, deci o diff de 11 cai intre modele 2004 si 2007. Asta conteaza. CBR 100RR2008 s-a masurat cu full evacuare si harta custom 174cai. Deci, cam 12cai diff fatza de a mea. Probabil ca daca scoteam din buzunar 100euro in plus dupa vreo 30run-uri ar fi scos si din a mea inca vreo 5-6 cai.Repet, e mai putin important citi cai masoara real, ci doar te ajuta sa vezi o diferentza intre modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 Dupa cum bine ai punctat...tine f mult de dyno si de operatorul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 Ok, mersi de explicatii.Nu asta era ideea mea, stiu ca la roata spate r1 2007 are parca 152 de cp, nu era neaparat vorba de asta. Am banuit si eu ce sunt ram-air-urile. Dar am gasit astea pe ebay.usa si ma intrebam ce e cu ele,pentru ca si pe wikipedia da o alta putere cu ram air, asta e tot. Am inteles toate ideile pe care le-ai expus,ai dreptate. Eram pur si simplu curios de ce,pentru ca pana acum nu am vazut personal sa fie de vanzare asa ceva, nici macar pe ebay. Mersi oricum de ceea ce mi-ai spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Din pacate ca sa-ti dai seama ca ai 180cai sau 150 e aproape imposibil, Foarte frumos explicat si Corect. Am totusi mici chestii de comentat: 1. Te referi la hartile de la Power Commander si la formare altei harti cand spui ca-i dai putere cu asta? Power Commander nu iti da putere ci iti ia din putere pentru a uniformiza injectia si aprinderea motocicletei dupa preparari. 2. Daca legi un pontentiometru de 1000k pe senzorul de presiune oxigen din filtru aier vei putea pacali Managementul ca ai mult oxigen si ai nevoie de mai multa benzina. Dupa ce faci punctul 2 si o urci din nou pe DYNO vei putea sa tai excesele de putere la anumite turatii dupa cum ti-o da harta. Eu personal am fost la 3 standuri dyno in SUA ptr a creste si a face o harta perfecta. Niciodata cu benzina normala nu am obtinut putere dar am reusit intre 4500 si 7000rpm (pe R6) sa nu mai pierd aderentza in viraj la deschiderea gazului. Oricum cred ca aceste discutii pe forum doar reusesc sa bage incepatorii si 99% din cei ce citesc in ceatza. Sfatul meu e ca un filtru de aier si niste tobe plus benzina de rompetrol ar multumi pe oricine ptr a avea o adevarata beztie pe sosea. Si daca vrei sa plece mai tare de pe loc sau sa se ridice mai usor pe-o roata atunci varsa-i cu 20euro un pinion fatza mai mic si aia e. Vis a Vis de R1 2007-2008 problema de putere si filing a acesteia este data de prea multe protectii impotriva prepararilor clasice. Eu personal, dupa ce termin cu carenajul si designul voi monta pe ea clasica carburatie sau injectia cu managementul 2004-2006 care imi va da fiorii de care am nevoie. R1 e iubita mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Din fericire la 2007 si probabli si 2008 poti sa-i reglezi cantitatea de zeama direct din bord (functia CO) nu trebuie sa-i legi potentiometrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Din fericire la 2007 si probabli si 2008 poti sa-i reglezi cantitatea de zeama direct din bord (functia CO) nu trebuie sa-i legi potentiometrii Poti, doar sa-i dai benzina pe fiecare cilindru, indiferent de turatie si pozitia potentiometrului de acceleratie. Practic nu te ajuta cu nimic , decit sa-i faci un 1/% imbunatatiri, nesezizabil. Am incercat din CO, inclusiv la Masinutza cu pasi din 5 in 5. Managementul ECU la 2007 e intradevar foarte restrictiv. Saptamina trecuta tot am desfacut moto sa-i pun acceleratie scurta, si am profitat sa ma mai joc la relanti, am mai urcat truratia cu 100ture, sta la 1600 acum, e maxim . La 1900 se da peste cap bucla ECU si o ia razna. Oricum, raspunsul la miscarea gazului e instant fatza de reglajul din fabrica, nu are nici cel mai mic delay. Am intzeles ca ti-ai luat YEC. Felicitari. Gasisem si eu un YEC in primavara la 500$ adus aici, am fost la un pas sa-l iau, dar venea Serresul din Aprilie si-mi trebuiau banii. Am anulat senzorul de cric lasat si era sa ma imprastii de 2 ori pina acum in parcare. Am scos cricul dar mi-e tare greu fara si l-am montat la loc. Sper ca americanul ti-a pastrat functia senzorului de cric la YEC, evident si pt ventilator. Niste axe cu came modificate fac marea revolutie in motor. Nu mai vorbesc de o cutie de viteze race, cu 1-a lungita, celelalte scurtate putin sau mai mult, astfel incit diff intre 1-2, 2-3 3-4 4-5 5-6 sa fie egala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Poti, doar sa-i dai benzina pe fiecare cilindru, indiferent de turatie si pozitia potentiometrului de acceleratie. Practic nu te ajuta cu nimic , decit sa-i faci un 1/% imbunatatiri, nesezizabil. Am incercat din CO, inclusiv la Masinutza cu pasi din 5 in 5. Managementul ECU la 2007 e intradevar foarte restrictiv. Saptamina trecuta tot am desfacut moto sa-i pun acceleratie scurta, si am profitat sa ma mai joc la relanti, am mai urcat truratia cu 100ture, sta la 1600 acum, e maxim . La 1900 se da peste cap bucla ECU si o ia razna. Oricum, raspunsul la miscarea gazului e instant fatza de reglajul din fabrica, nu are nici cel mai mic delay. Am intzeles ca ti-ai luat YEC. Felicitari. Gasisem si eu un YEC in primavara la 500$ adus aici, am fost la un pas sa-l iau, dar venea Serresul din Aprilie si-mi trebuiau banii. Am anulat senzorul de cric lasat si era sa ma imprastii de 2 ori pina acum in parcare. Am scos cricul dar mi-e tare greu fara si l-am montat la loc. Sper ca americanul ti-a pastrat functia senzorului de cric la YEC, evident si pt ventilator. Niste axe cu came modificate fac marea revolutie in motor. Nu mai vorbesc de o cutie de viteze race, cu 1-a lungita, celelalte scurtate putin sau mai mult, astfel incit diff intre 1-2, 2-3 3-4 4-5 5-6 sa fie egala. ma refeream la CO ca sa nu fie nevoie sa modifici instalatia (ce zicea Sabin) eu si cu PC tot am ridicat CO-ul, diferenta e f mare - trust me YEC e alta poveste...are toate functiile de baza, mai putin standerul - asta e elimina toate restrictiile, clapetele se deschid 100%, reglajul este mult peste PC (evident), dar trebuie sa stii la ce sa umblii. Din fericire mi-a configurat el hartile pt ce am eu pe moto, engine braking si toate cele. Are functie nativa pt QS Cordona etc etc. Vedem cand o da caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Bro n-am inteles??? Accel rapida i-am montat si eu dar n-am testat-o pe dyno inainte si dupa si nici n-am simtit nimic. Adica ai urcat relantiul cu 100rpm si acum injectia raspunde instant cerintzei acceleratiei? Sa fie asa simplu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Bro n-am inteles??? Accel rapida i-am montat si eu dar n-am testat-o pe dyno inainte si dupa si nici n-am simtit nimic. Adica ai urcat relantiul cu 100rpm si acum injectia raspunde instant cerintzei acceleratiei? Sa fie asa simplu??? Relantiul e sub 1200ture la 2007. A mea sta acum in 1550 1600. Si la 1400 raspunde instant. E un bug din fabricatie la 2007 2008. Daca si cantitatea de benzina e optima, totul e cum trebuie sa fie, un PWC e arhisuficient. La reglajul stock softul inchide prea mult clapetele prin servomotor, adica in loc sa se duca pina la pozitia care trebuie se duc prea mult, si pe urma revin unde trebuie, deaici si delay-ul. Pt cei ce vor incerca sa puna un inaltzator(pastilutza) pe opritor ca sa lase clapetele mai deschise i-i anuntz ca e munca in zadar, la fiecare punere in contact a cheii sistemul face o autoevaluare si-si ajusteaza valorile interne ca sa mentzina relantiul la 1200ture. Cablul de accelerare invirte de fapt un potentiometru, potentiometrul da o tensiune ECU, ECU da alta tensiune pt servomotorul care invirte clapetele de accel. Asta m-a disperat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 imi poate spune si mie cineva daca seile si scaritele pasager de pe 2002-2003 sunt identice cu cele de r1 98-01?Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Digweed Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Am piese R1 fab.98 care doreste suna: 0761016509 Apopo` ce e acel motoras de sub rezervor , e prins pe un suport are la capat o rotita pe care ar intra 2 cabluri cu capat de cablu de acceleratie ,daca nu ma insel atunci cand pui contactu se aude rotind .Nu vo de pomba de benzina stiu care e aia .. putin mai sus de ea e un motoras ... nu stiu ce`i ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 sta la 1600 acum, e maxim . Ok. Deci ai urcat turatia de relanti la 1600 (ceea ce in cazul meu folosind moto pe sosea nu e bine deloc ca o supraincalzesc in traficul din Buc) in cazul circuitului e chiar recomandat... N-am inteles exact de unde ai urcat relantiu fara sa dea erorile in perioada de testare inainte de pornire. Poate reusesc sa fac asta optional cand am chef... Totusi raman la ideea ca un set de carburatoare va transforma motorul asta intr-un cal bine dresat. Nu-mi place deloc cat sta ea sa se gandeasca daca e bine ce-i cer eu si daca va supravietzui cerintzei mele. Sau sa pun tot managementul si injectia 2004-2006 fara clapetele superioare si acolo am mult mai multe posibilitati de reglaje dar si pretzul total plus munca vor tripla investitia iar finalul tot mai bun va fi ala cu carburatoare. Sti ca ultimul SLR este facut original de Mercedes pe carburatoare??? Aia e iau setul de 1998 si-l pun pe 10 ani mai tarziu... Muscle Bike... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Ai facut un calcul cat $$ te duce toata distractia cu carb-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 vreau si eu un far de r1 04 - 06 dreapta ... careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Nu-l costa nimic, carburile le are. Doar munca. Dar se stie ca e pasionat la maxim. Care venitzi in martie la Serres? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 (editat) Nu-l costa nimic, carburile le are. Doar munca. Dar se stie ca e pasionat la maxim. Care venitzi in martie la Serres? Merci man. Am carene de curse ptr r1 2004-2006 200euro Am carene curse ptr r1 2007-2008 250euro Am dealtfel si de strada ptr 2007 si piese de R1 mai toate modelele, ca de le-am avut pe toate si am tot umblat la ele sa fie sabinelu impacat cu ce viseaza noaptea. As veni la Serres cu multa placere dar astept inca 2 ani sa dea drumu la cele 2 circuite din Romanica (nu mai vreau sa scot banii din tzara) si ptr 2011 am bagat multi bani in echipa de supermoto si echipamentele aferente ptr ca avem 4 circuite in tzara unde e distractie si perfectionare din toate punctele. Nu mai zic ca costurile de intretinere sunt la jumate ca in cazul meu nu tzine... Si un melc daca as avea i-as pune elicie in cochilie sa stie Turbo cu senile:)))))))) Dar raman rezervat si imprevizibil... Daca vine sponsorizare pe viteza de restul sunt aranjat. R1 va fi pregatit... P.S. Ptr piese sau probleme r1 sunatzi nr mai jos afisat si mai mult ca sigur solutzia e cunoscuta. Editat Ianuarie 7, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 am un R1 2003 si m-ar interesa un parbriz daca are cineva .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 chinezesc db la vreo 100 ron cu tot cu transport de pe ebay care e destul de ok, eu mi-am luat 1 si e simplu, ok. daca esti interesat da mi reply pe mess sa-ti luam. hai cu primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 chinezesc db la vreo 100 ron cu tot cu transport de pe ebay care e destul de ok, eu mi-am luat 1 si e simplu, ok. daca esti interesat da mi reply pe mess sa-ti luam. hai cu primavara!' Ba nu zic ca nu-i fenomenal pretzul ca pret,dar sa pui Parbriz Chinezesc pe Topul Moto Yamaha... Tare... Mai tari aia de pun bara de Cielo pe Dacie... Sper sa intelegi gluma si sa n-o iei personal dar nici sa nu mai incurajezi criza, continuand sa cumperi de la chinezi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 ' Ba nu zic ca nu-i fenomenal pretzul ca pret,dar sa pui Parbriz Chinezesc pe Topul Moto Yamaha... Tare... Mai tari aia de pun bara de Cielo pe Dacie... Sper sa intelegi gluma si sa n-o iei personal dar nici sa nu mai incurajezi criza, continuand sa cumperi de la chinezi!!! afla ca si la ala din UE sau SUA sau de oriunde il iei o sa gasesti intr-un colt undeva ascuns " MADE IN CHINA" Asa ca ... Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 ' Ba nu zic ca nu-i fenomenal pretzul ca pret,dar sa pui Parbriz Chinezesc pe Topul Moto Yamaha... Tare... Mai tari aia de pun bara de Cielo pe Dacie... Sper sa intelegi gluma si sa n-o iei personal dar nici sa nu mai incurajezi criza, continuand sa cumperi de la chinezi!!! as fi preferat un zero gravity dar nu am avut sponsor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.