SabinRace Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Ai vrea sa o faci cea din St sau Dr? http://www.superbike.co.uk/imageBank/y/Yam...20R1%202009.jpg Cat despre investit in 2009 iti recomand un set de gume smechere, toate lichidele alea scumpe si bune: bel ray sau motul si s-o speli cat mai des. De restul s-a ocupat Yamaha. Mesaj completat Pune niste poze cu tine si cu pretioasa. Dupaia i-ti fac lista cu ce trebuie sa schimbi la ea. Fa mi si mie o lista cu ce trebuie schimbat la 2008. Fara sa ma intrebi ce ma nemultumeste. Ia zi mi ce nu-i bine pe 2008 si daca schimb imi va fi mai bine. Nu cauciucuri sau uleiuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Ziceam de poze, poate o recunosteam. E vorba de cele cosmetizate aici in tzara pt vinzare. Nu numai la 2008, e valabil la mai toate modelele, pinion fatza si foaie spate, dar asta stii si tu. Relantiul trebuie marit, in special la 2007 2008, asta-i cea mai mare buba. Stiu din surse cit de ofticat era Brembo ca nu urca in ture la fel ca 1000RR. Si eu eram suparat rau, pe curbe, daca lasi gazul te pune in nas. Lansez aici pe topic invitatia sa participati la prima etapa ROSBK din martie la Serres. Un set de carene race, un set de anvelope race, 100euro transportul, 200euro taxa de participare, 3 zile, include transponder, cursa andurantza, cursa de duminica la SSP, SBK sau Incepatori. Sincer , i-mi doresc o zona din platou unde sa fim citi mai multi raceri cu R1. Editat Februarie 9, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 WOW...nu stiam ca eram suparat ca nu urca in ture ca 1000rr-ul.... Nu am zis ca nu urca in ture ci doar ca avea ezitare pana in 3-4k ture Initial aveam lag-ul la 5500 pt ca avea ECU de USA, ulterior am luat kit complet de ECU de Europa, ulterior PC....nu am mai avut probleme cu gaz-ul (se rezolvase foarte bine din functia de accel pump din PC). Finalul inca netestat este YEC-ul. La liber nu am ce sa-mi dau seama, parca e ceva mai nervoasa, dar poate e in mintea mea. Am spus-o si o mai repet...1000rr este o moto superba insa nu are nici o legatura cu RN19... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 WOW...nu stiam ca eram suparat ca nu urca in ture ca 1000rr-ul.... Nu am zis ca nu urca in ture ci doar ca avea ezitare pana in 3-4k ture Initial aveam lag-ul la 5500 pt ca avea ECU de USA, ulterior am luat kit complet de ECU de Europa, ulterior PC....nu am mai avut probleme cu gaz-ul (se rezolvase foarte bine din functia de accel pump din PC). Finalul inca netestat este YEC-ul. La liber nu am ce sa-mi dau seama, parca e ceva mai nervoasa, dar poate e in mintea mea. Am spus-o si o mai repet...1000rr este o moto superba insa nu are nici o legatura cu RN19... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 WOW...nu stiam ca eram suparat ca nu urca in ture ca 1000rr-ul.... Nu am zis ca nu urca in ture ci doar ca avea ezitare pana in 3-4k ture Initial aveam lag-ul la 5500 pt ca avea ECU de USA, ulterior am luat kit complet de ECU de Europa, ulterior PC....nu am mai avut probleme cu gaz-ul (se rezolvase foarte bine din functia de accel pump din PC). Finalul inca netestat este YEC-ul. La liber nu am ce sa-mi dau seama, parca e ceva mai nervoasa, dar poate e in mintea mea. Am spus-o si o mai repet...1000rr este o moto superba insa nu are nici o legatura cu RN19... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 WOW...nu stiam ca eram suparat ca nu urca in ture ca 1000rr-ul.... Nu am zis ca nu urca in ture ci doar ca avea ezitare pana in 3-4k ture Initial aveam lag-ul la 5500 pt ca avea ECU de USA, ulterior am luat kit complet de ECU de Europa, ulterior PC....nu am mai avut probleme cu gaz-ul (se rezolvase foarte bine din functia de accel pump din PC). Finalul inca netestat este YEC-ul. La liber nu am ce sa-mi dau seama, parca e ceva mai nervoasa, dar poate e in mintea mea. Am spus-o si o mai repet...1000rr este o moto superba insa nu are nici o legatura cu RN19... Mesaj completat imi cer scuze pt postare de mai multe ori.... "e de la ei" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Nu stiam ca aveai ECU de State. Alea-s mai pricinoase.de la 3-4 000 urca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Angajez Ucenic! Seriozitate Punctualitate Atentie maxima Daruire Sanatate psihica si fizica Sa vrea sa invete o meserie pretentioasa, sa inteleaga ca o mica greseala poate distruge vieti. Daca intrunesti toate aceste criterii si vrei sa inveti cum poti fi un adevarat Doctor in motoare si geometrii pe 2 ua roti atunci suna intre 9-18 la 0726 974 121-Racetek. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Salut.Am si eu un R1 din 2004 modelul RN12 si pana acum dupa 6000km cu el sunt perfect multumit de aceasta motocicleta. Dar de cand a stat mai mult pe iarna,i-am dat acum cateva zile prima cheie,a pornit dar atunci cand pun contactul,dupa ce termina pompa de benzina sa isi ia benzina se aude un zumzait ca si cum un greiere ar canta incontinuu,care am impresia ca continua si cand motorul este pornit.Cred ca este un releu pt ca mi se pare ca se aude de sub sa,dar nu sunt sigur.Eu am scos bateria din ea la inceputul iernii si acum am pus-o la loc.Sa fie releul de la pompa de benzina?Si ce e de facut?Daca poate cineva sa ma lamureasca,va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Salut.Am si eu un R1 din 2004 modelul RN12 si pana acum dupa 6000km cu el sunt perfect multumit de aceasta motocicleta.Dar de cand a stat mai mult pe iarna,i-am dat acum cateva zile prima cheie,a pornit dar atunci cand pun contactul,dupa ce termina pompa de benzina sa isi ia benzina se aude un zumzait ca si cum un greiere ar canta incontinuu,care am impresia ca continua si cand motorul este pornit.Cred ca este un releu pt ca mi se pare ca se aude de sub sa,dar nu sunt sigur.Eu am scos bateria din ea la inceputul iernii si acum am pus-o la loc.Sa fie releul de la pompa de benzina?Si ce e de facut?Daca poate cineva sa ma lamureasca,va multumesc. la 4000, 4500 de ture se aude ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Vere esti infestat cu termite. Nu sunt greeri! Fugi la RaceTek! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 la 4000, 4500 de ture se aude ? Deci il aud cand e motorul oprit si contactul pus,cu motorul pornit iti dai seama ca nu mai aud nimic (mai ales ca nu mai am sitele in tobe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Deci il aud cand e motorul oprit si contactul pus,cu motorul pornit iti dai seama ca nu mai aud nimic (mai ales ca nu mai am sitele in tobe ) aha... habar nu am ce poate fi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Cata benzina ai in rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Multa nu mai e,ce a mai ramas de asta toamna,vreo 3-4 l maxim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 salut.. cand pui contactul, daca se aude inca cateva secunde dupa ce termina pompa si se opreste este absolut normal, este hexapul care asa trebuie sa faca. Pune contactul si daca face asa mai mult de 5-6 secunde, probabil este blocat hexapul si motorasul tot incearca sa-l invarta, verifica sufele de la hexap. Apoi porneste-o si vezi daca se tureaza peste 7000 ture cand ar trebui sa intre hexapul, vezi daca atunci cand o turezi peste 7 000 se misca sufele de la hexap jos acolo. Daca face in continuare, fa-i o diagnoza si vezi ca la un numar acolo trebuie sa te uiti in manualul service, verifica hexapul, si trebuie sa fie intre niste valori.. incearca toate astea. "Greierele" care face asa este hexapul in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 salut....... am gasit pe net un motor de vanzare. r1. 2000 are faru spart si cica are probleme la treapta a doua.... cred ca din cauza forjei.... cat ar costa un pinion treapta a doua? in rest se prezinta binisor. faru cat ar costa? multam anticipat. anuntul : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...000-353276.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Exup. Functioneaza pana in 7000rpm si la pornire sisi face circuitul de citire al plajei de functionare. Da! Poate fi si asta o cauza atunci cand cablurile sunt ancrasate si se misca greoi dar cel mai bine ar fi sa pui contactul fara s-o pornesti si sa demontezi zona cu greeri ca sa stim exact de unde vine greereala. Viteza a 2 a! Nu se strica de la forje ci de la schimbat vitezele fara ambreaj. Adica trecerea prin punctul mort, inclusiv pe circuit se face cu ambreaj. Cine nu stie si face el pe forjatorul se alege cu facturi usturatoare!!! De obicei se strica ambele pinioane de cuplaj ale vitezei 2 a si se recomanda totodata schimbarea furcii de transfer la a 2 a. Adica daca vrei sa ai un motor bun cu o a doua noua vei cheltui cu cap in jur de 300e manopera demontat montat totul si alti 300 pe aceste 3 piese. Restul variantelor cu concurentze ce le repara pe butuci in prqaf si alte mizerii si cu varianta de a lua SH piesele din alta cutie nu ti le recomand caci in vei plati sa strici mai rau!!! Dacas nu-ti permiti ion socotelile tale acesti 600euro sfatul meu e sa n-o iei. P.S. Oricum vanzatorul om bun care n-a facut tiganii (des intalnite) ca sa vanda-strice motorul. Negociaza cu el si bateti palma. Succes. Mesaj completat http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...m8958#sch116693 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 (editat) multam.... cred ca o sa aleg ceva fara defecte la cutie. Editat Februarie 27, 2011 de mz125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Multa nu mai e,ce a mai ramas de asta toamna,vreo 3-4 l maxim... Poate e pompa care zumzaie mai tare din cauza ca nu are zeama suficienta...d-aia am intrebat. Legat de exup...posibil sa fie si ce zice colegul mai sus, dar cred ca daca ai cablurile blocate motorasul nu o sa invarta de nebun pana prajeste ECU si probabil ti-ar fi aratat eroare in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Exupul la pornire isi face o tura de deschidere si de inchidere a clapetei completa. Tura respectiva este memorata si va fi folosita in harta de aprindere-injectie-evacuare in functie de cerintza pilotului si de alti factori din mediu, temperatura, presiune atmosferica si presiune in filtrul aier etc. Motocicleta merge si fara senzorii respectivi intr-o harta de avarie care nu mai tine cont de factorii lambda ai amestecului perfect.Aceasta harta este facuta sa te aduca cu ea acasa sau la service. Eroarea 17 apare de la exup dar in proportie de 90% doar daca motorasul este ars sau cupla nu mai face bine contact. Repet: Asculta zona exacta unde se aud greeri si desfa acolo. Daca nu poti desface safe, atunci spune mai exact unde auzi astasi iti vom spune noi cum sa desfaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 salut... care este motivul pentru care un r1 2000 este mai ieftin decat un gsx-r 750 k1-k2-k3 ????? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 salut... care este motivul pentru care un r1 2000 este mai ieftin decat un gsx-r 750 k1-k2-k3 ????? Multumesc anticipat. nu stiu daca exista vreun motiv anume, ideea e ca una e pe carburatie ,generatie mai veche (r1) si alta injectie ,generatie mai noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Pretul SH in general, nu este dat doar de valoarea reala a produsului ci si de necesitatea vanzatorului de Cash! Mai ales in ziua de azi. Ca si pret de nou, R1 este una din cele mai scumpe si frumos lucrate moto Japoneze, ma refer nu doar la faptul ca e singura cu 5 supape dar si la lucratura in sine a cadrului si subansamblelor. Eu personal cunoscand ambele moto foare bine GSXR750 vs R1, as alege legat la ochi R1, dar asta in primul rand ca am 20 ani calare ( R1 are 3 plaje de ridicare a puterii mai greu controlabile) plus ca imi place designul R1 din 2007 cand a fost scos R7... K1 750 in schimb e o moto foarte usor de condus, care nu are ruperi radicale de putere si care asigura un confort de 20% in plus fata de R1. Ambele sunt catalogate la Fiabilitate si putere =, la timpii scosi pe circuit= dar tot R1 imi place si ma simt mai bine pe el. Chiar si cand sta pe cric... Revin la intrebare: Vanzatorul luin R1 din intrebarea ta, ori e mort de frica (sau a avut o sperietoare mare in drum) ori e stricata si reparata ca 75% din ce e pe piatza ori e mort de foame si asta e una din solutiile sale rapide. Sau poate ala cu GSXR ul e sarit dupa fix si vrea doar sa para ca vrea sa-si vanda motoreta. Sa dea banutii inaloi lu Mamika... Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.