Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

N-am inteles de ce Fireblade-ului i se spune "vaca". Intr-adevar, R1 este ceva mai sprinten la schimbarile de directie stg-dreapta, dar nici 1000RR-ul nu este un motor touring. :rusinica:

 

Dupa aproape 1.000 de km facuti pe R1, vin cu un feedback propriu.

Doua minusuri pt R1 fata de CBR:

- Lipsa puterii sub 6.000 ture. Ieri, pe Tihuta, pe o sicana stg-drt de viteza mica, a fost prima data cand am folosit treapta I. In treapta II, motorul nu avea vlaga. Tocmai pt ca Fireblade-ul trage constant de jos pana sus, n-aveam de "amestecat in benzina". Sper ca "buba" aceasta s-o rezolv prin resoftare. O s-o fac, doar sa-mi revin putin dpdv financiar.

 

:wavey:

 

ciudat ca spui de lipsa puterii sub 6000 in a 2-a...primul lucru la care m-am gandit ar fi fost sa ai ECU de US (ala cu probleme), dar a ta e din 2008 cand cica au rezolvat problema...

fa testul de 5500 rpm in a 2-a si vezi daca e din cauza asta...

o tii in a 2-a la fix 5500 rpm si dup-aia tragi de gaz. daca e lesinata in sensul ca ii trebuie mult timp sa ajunga la 10.000rpm inseamna ca ai lag-ul binecunoscut. daca ai lag-ul cea mai rapida rezolvare e resoftarea. pe langa lag posibil sa mai fie si probleme la pornire, opriri la semafor etc. astea se pot rezolva cu un PC3 (eu asa am facut la inceput), dar rezolvarea adevarata e resoft-ul. Singurul neajuns la resoft e ca pierzi immob-ul si se poate fura doar din 3 fire legate. Asta daca nu ii pui immob dedicat (cum am facut eu).

 

Altfel nu as putea spune ca sub 6000 e lesinat r1 mai ales fata de rr. cand am luat-o pe a mea si era complet stock am facut un roll cu un rr din 2008 cu akra si catalizator scos si eram bot in bot.

poate e doar senzatia...

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E doar senzatia, la Panonia, acelasi rider a mers 1 zi cu motoreta mea, 2007, si urmatoarele 2 zile cu un 1000rr 2004. Diferentza de putere pe liniile drepte e chiar mare , mare. E lesinata pina in 4000. Nu mai zic de lipsa ambreiajului alunecator la Honda pina in 2008, migrarea in sicane e mult mai lenta, greutatea suplimentare te face sa muncesti in plus. 1000rr (pina in 2007) e o motocicleta excelenta pt incepatori.

 

In legatura cu furtul, Brembo, crezi ca motoretele sint furate cu hotul calare pe ele? Foarte rar asemenea intimplare, daca baietii pun ochii pe ea, o iau pe sus in duba. Imobilizatorul nu-i impiedica cu nimic, cumpara un ECU din State, sau resofteaza ECU-ul. Lui Actadi de pe SBZ i-au furat GSXR-ul 2006 1000 din fatza hotelului, hotii, 2, au anulat imobilizatorul si au plecat pe motoreta. E clar ca erau profesionisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAL...da am resoftat calculatorul motorului ...acum urca mult mai usor in ture in treptele 1(160+) 2(202) 3 (237),nu mai da in nas sub 4000 rpm ,relantiul sa stabilizat- nu mai balbaie,frana motor scazut ,ventilator la 91 grade etc.

Jagi a setat lantul si suspensiile pe greutatea mea ,se simte o imbunatatire si aici, motorul sta o idee (si)mai bine pe trasa...

Bug-urile alea erau chiar enervante dar dumincia ,pentru prima data ,am coborat cu un zambet larg larg de pe motor :):)mersi Jagi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am spus ca 1000RR-ul trage mai bine decat R1, am spus doar ca pe Blade nu am simtit lipsa de putere in turele joase (pana in 6.000). Sau poate e doar in capul meu, tocmai pt ca Honda trage constant de jos pana sus iar R1 incepe sa traga dupa 6.000. Si da, am probleme la pornire. Ca sa porneasca bine, tin butonul apasat cateva fractiuni de secunda si dupa ce a pornit. La semafor nu s-a oprit.

O s-o resoftez si eu. Nu mi-e frica de furt, ca o tin legata intr-un garaj bine pazit. :bounce:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pornirea oricum e mai grea la 2007-2008, la mine si dupa schimbarea ecu-ului tot trebuie un pic tinut dupa primele explozii, dar la varianta "stock" era jale. verifica lag-ul.

...cam asa ceva.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat, n-am stiut de aceasta problema la '07. :rusinica: O sa-i fac si eu un test, sa vad daca am problema asta.

Oricum, o s-o resoftez, musai. Toata lumea are doar cuvinte de lauda dupa resoftare. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat, n-am stiut de aceasta problema la '07. :rusinica: O sa-i fac si eu un test, sa vad daca am problema asta.

Oricum, o s-o resoftez, musai. Toata lumea are doar cuvinte de lauda dupa resoftare. :rolleyes:

 

 

Desfa sheaua si vezi ce cod are ECU-ul.Numai unele serii au avut probleme.

 

SAL...da am resoftat calculatorul motorului ...acum urca mult mai usor in ture in treptele 1(160+) 2(202) 3 (237),nu mai da in nas sub 4000 rpm ,relantiul sa stabilizat- nu mai balbaie,frana motor scazut ,ventilator la 91 grade etc.

Jagi a setat lantul si suspensiile pe greutatea mea ,se simte o imbunatatire si aici, motorul sta o idee (si)mai bine pe trasa...

Bug-urile alea erau chiar enervante dar dumincia ,pentru prima data ,am coborat cu un zambet larg larg de pe motor :):)mersi Jagi :cheers:

 

La tine, cel care a avuto inaintea ta nu era nici pe departe afon la suspensii, o reglase destul de bine, e printre putinele motorete reglate bine la suspensii.

Cind mai vii in zona, da un tzirr, am o harta de injectie mai saraca in ture inalte, consumul e mai mic cu cca 1l, e harta care am folosito eu 2 ani pe powercommander luata de la un racer din UK.

Trebuie timp de testare, ar mai fi trebuit sa dai citeva ture. Poate, data viitoare. Resoftarea e free, normal.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa mai venim ,mai ales ca un amic vrea un r6 2006...o sa testam diferite variante o sa intram si pe amk...

Acum in legatura cu consumul...si mie mi sa parut mare dar duminica am masurat ,am facut 103 km cu 50 lei ...deci e OK...se pare ca nu consumul e mare ci kilometrii trec repede pe R1 :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine, cel care a avuto inaintea ta nu era nici pe departe afon la suspensii, o reglase destul de bine, e printre putinele motorete reglate bine la suspensii.

ma bucur ca apreciezi fosta mea mobra, spor la treaba in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum spuneam, la mine statea degeaba, era pacat de ea, Levi se pare ca si-a luat jucaria mult dorita.

apropo de setari, daca ai manualul mobrei poti face setarile suspensiilor in functie de necesitati. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-40717-0-43191900-1337162630_thumb.jpgSalut! Daca este cineva interesat am 2 perechi de oglinzi cu semnalizari integrate. Eu le luasem pentru r1 2003 dar nu se potrivesc.Le-am luat de pe ebay cu 150 ron + 20 ron vama pe pereche. Le vand cu 150 ron perechea. Se vand doar cu proba. Valabil pentru Bucuresti. Multumesc!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi sentiment trait si de mine prima data cand am mers pe un r1-2006 pe amk

shobo poze ceva?

felicitari si sa te bucuri de ea ca in prima zi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare/suparare...

am tras de al meu r1 pana s-a prajit ambreajul nou nout

abia plec de pe loc cu a 1`a si in 100 m ajung la 35km/h

am schimbat ambreajul cu cel vechi care functiona ok si acelasi rezultat

am curatat si oala de la ambreaj care avea depunerile de "ferodo" de pe discuri

maine vreau sa schimb si uleiul folosit aprox 1500 de km dar cu resturile de ferodo in el

daca aveti alte idei sau solutii le astept cu placere, daca nu e de la ulei chiar nu imi dau seama ce poate avea

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul cu ferodo strica segmentii, cilindrii, adica uzeaza grav motorul. daca ai obiceiul sa pleci in fortza cu ambreiajul patinat trebuie sa schimbi uleiul si in 500km, depinde cite patinari faci. Deci, hai cu liniutzele si schimbat uleiul la 3-5000km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare/suparare...

am tras de al meu r1 pana s-a prajit ambreajul nou nout

abia plec de pe loc cu a 1`a si in 100 m ajung la 35km/h

am schimbat ambreajul cu cel vechi care functiona ok si acelasi rezultat

am curatat si oala de la ambreaj care avea depunerile de "ferodo" de pe discuri

maine vreau sa schimb si uleiul folosit aprox 1500 de km dar cu resturile de ferodo in el

daca aveti alte idei sau solutii le astept cu placere, daca nu e de la ulei chiar nu imi dau seama ce poate avea

 

multumesc

Salut! Nu ma pricep prea bine dar din ce am vazut ambreiajul nou trebuie tinut in ulei inainte de montare si reglat(se da un semn ca atunci cand montezi capacul sa fie in acelasi loc dupa ce schimbi placile de ambreiaj.Sau poate trebuie schimbate si placile metalice/arcurile.Ai fost la un mecanic sau le-ai schimbat tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare/suparare...

am tras de al meu r1 pana s-a prajit ambreajul nou nout

abia plec de pe loc cu a 1`a si in 100 m ajung la 35km/h

am schimbat ambreajul cu cel vechi care functiona ok si acelasi rezultat

am curatat si oala de la ambreaj care avea depunerile de "ferodo" de pe discuri

maine vreau sa schimb si uleiul folosit aprox 1500 de km dar cu resturile de ferodo in el

daca aveti alte idei sau solutii le astept cu placere, daca nu e de la ulei chiar nu imi dau seama ce poate avea

 

multumesc

 

Ai schimbat doar placile de frictiune sau si cele de metal-otel?

 

Solutia rapida este sa scoti ultimul disc de frictiune cu (cel din capatul oalei cu diametrul interior mai mic) si saiba din mijlocul lui si sa pui de pe vechiul ambreaj un disc normal.

 

Astfel vei avea un ambreaj fara alunecare ptr o lunga-foarte lunga perioada de timp.

 

Vis a vis de ce-a zis Jagi, in primul rand tre sa schimbi Filtrul ulei care probabil a scazut debitul si presiunea ulei pe sistemul de ungere.

 

Mekanika moto (mai ales in cazul moto performante) se recomanda a fi facuta in Service uri specializate!!!

 

Manualele de reparatie au extrem de multe erori, date special de catre producator ptr a NU incuraja reparatiile si montajele in alte Service decat cele de producator!!!

 

Din complezentza urez tuturor Minitehnicilor Succes dar in realitate se stie si vede clar ca proverbul (sunt prea sarac sa imi fac ceva ieftin) isi spune cuvantul printre inscrisurile acestor topicuri.

 

Succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai schimbat doar placile de frictiune sau si cele de metal-otel?

 

Solutia rapida este sa scoti ultimul disc de frictiune cu (cel din capatul oalei cu diametrul interior mai mic) si saiba din mijlocul lui si sa pui de pe vechiul ambreaj un disc normal.

 

Astfel vei avea un ambreaj fara alunecare ptr o lunga-foarte lunga perioada de timp.

 

Vis a vis de ce-a zis Jagi, in primul rand tre sa schimbi Filtrul ulei care probabil a scazut debitul si presiunea ulei pe sistemul de ungere.

 

Mekanika moto (mai ales in cazul moto performante) se recomanda a fi facuta in Service uri specializate!!!

 

Manualele de reparatie au extrem de multe erori, date special de catre producator ptr a NU incuraja reparatiile si montajele in alte Service decat cele de producator!!!

 

Din complezentza urez tuturor Minitehnicilor Succes dar in realitate se stie si vede clar ca proverbul (sunt prea sarac sa imi fac ceva ieftin) isi spune cuvantul printre inscrisurile acestor topicuri.

 

Succes...

 

am schimbat si discurile de frictiune si cele de otel si ultimul disc cu saiba(in loc de arcuri)in care se prind cele 6 suruburi cu vechile discuri care patinau foarte putin

doar ca rezultatul e acelasi, abia se misca de pe loc

sabin nu inteleg unde vrei sa ajungi, e ultimul disc de frictiune, apoi vine suportul cu ultimul disc cu saiba in care prind cele 6 suruburi si capacul de ambreaj

cele 6 suruburi de la oala de ambreaj si cele de la capac le-am strans cu cheie dinamometrica cum zice cartea..

referitor la ulei am bagat pana acum 3 schimburi de motul 15w50 300v de cand il am, ce ulei recomandati voi ? avand in vedere ca trebuie schimbat din nou

din cauza resturilor de pe discurile de frictiune..

orice sfat e bine venit, nu va sfiiti

 

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat si discurile de frictiune si cele de otel si ultimul disc cu saiba(in loc de arcuri)in care se prind cele 6 suruburi cu vechile discuri care patinau foarte putin

doar ca rezultatul e acelasi, abia se misca de pe loc

sabin nu inteleg unde vrei sa ajungi, e ultimul disc de frictiune, apoi vine suportul cu ultimul disc cu saiba in care prind cele 6 suruburi si capacul de ambreaj

cele 6 suruburi de la oala de ambreaj si cele de la capac le-am strans cu cheie dinamometrica cum zice cartea..

referitor la ulei am bagat pana acum 3 schimburi de motul 15w50 300v de cand il am, ce ulei recomandati voi ? avand in vedere ca trebuie schimbat din nou

din cauza resturilor de pe discurile de frictiune..

orice sfat e bine venit, nu va sfiiti

 

 

multumesc

verifica placa de presiune daca ai pus-o corect,si lasa freeplay la comanda ambreiajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2003-yamaha-yzf-r1-yzfr1r/o/m145652#sch252992

 

 

5,4 si 6 le scoti si le inlocuiesti din ambreajul vechi cu cea mai buna placa din desen cu nr 9.

 

Totodata cu sigurantza poti monta totul exact k in desen si sa te asiguri ca piesa 11 a intrat perfect pe caneluri. Piesa 11 are 5 pozitii de a fi pusa dar din cele 5 doar 1 este cea corecta!!! Apas-o de 5 ori in cele 5 pozitii si vei vedea care este cea in care strange cel mai bine placile!!!

 

Eu personal stiu demult de Bel Ray dar pana in momentul de fata (Americanii) n-au fost interesati de piatza saraca Eurpeana si nici sa sponsorizeze (echipe de SBK) ptr a dovedi calitatile acestui ulei.

 

In testul de frictiune facut sub ochii Caselor moto de renume din Romania (test facut de o alta firma decat BelRay) am vazut alaturi de alti Manageri Service ca Castrol a obtinut 80N, Motul 140N iar un ulei iesit din termenul de garantie al casei BelRay 250N...

 

Eu personal sunt Sponsorizat Bel Ray in Camp National de Supermoto, RoSBK si Enduro Cross si sincer nu ptr ca sunt un sportiv de top ci ptr ca oricum dragostea mea fata de BelRay (ce mi-a lungit viata motoarelor dealungul timpului) i-a facut pe Bel Ray sa imi dea uleiul meu preferat inainte de cursa.

 

Recomand BelRay 10w50 Ester (68ron/l) fara nici cea mai mica ezitare inaintea oricarui alt ulei comercializat in Romania.

 

SlovakiaRing:

 

Nu am fost multumit de:

 

Suspensia fatza care nu are reglajele de rebound complete si imi zapacea motocicleta inainte de viraj. Caut sa cumpar capetele de amortizor R1 2004-2008.

 

Calcatura nu a fost cea mai buna 15/43 si nu m-a ajutat sa ies din viraj lafel k celelalte moto. Comandat 47 ptr max power.

 

Puterea motorului meu lasa de dorit... Deschid motorul zilele astea si lustruiesc, masor si alezel orice urma din turnare. Asta va da un flux corect celor 4 pistoane si va face motocicleta sa urce in pozitie la urmatoarea cursa.

 

Cam atat m-a nemultumit.

 

Fericit de suspensia spate.

 

De ciclistika pozitia si manevrabilitatea dupa drasticele schimbari sunt foarte multumit si se vede asta si k pozitie obtinuta la a 2 ua cursa.

 

Multumit si apreciat de echipele Germane, Italiene, Slovace etc de Designul Motocicletei si al Pilotului... Au venit multi straini la mine s-o admire in pauze.

 

Si multumit de mine si pozitia obtinuta locul 2 la clasa B in clasamentul Roman dar Descalificat de cei din spate ca nu am folosit cauciucul de Top Dunlop ci un Diablo peticit... Nu sunt suparat pe asta sin nici nu m-am intors pe circuit ptr a lua cupele copiilor ci doar ptr a testa modificarile RaceTek...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikebandi...45652#sch252992

 

 

5,4 si 6 le scoti si le inlocuiesti din ambreajul vechi cu cea mai buna placa din desen cu nr 9.

 

Totodata cu sigurantza poti monta totul exact k in desen si sa te asiguri ca piesa 11 a intrat perfect pe caneluri. Piesa 11 are 5 pozitii de a fi pusa dar din cele 5 doar 1 este cea corecta!!! Apas-o de 5 ori in cele 5 pozitii si vei vedea care este cea in care strange cel mai bine placile!!!

 

Eu personal stiu demult de Bel Ray dar pana in momentul de fata (Americanii) n-au fost interesati de piatza saraca Eurpeana si nici sa sponsorizeze (echipe de SBK) ptr a dovedi calitatile acestui ulei.

 

In testul de frictiune facut sub ochii Caselor moto de renume din Romania (test facut de o alta firma decat BelRay) am vazut alaturi de alti Manageri Service ca Castrol a obtinut 80N, Motul 140N iar un ulei iesit din termenul de garantie al casei BelRay 250N...

 

Eu personal sunt Sponsorizat Bel Ray in Camp National de Supermoto, RoSBK si Enduro Cross si sincer nu ptr ca sunt un sportiv de top ci ptr ca oricum dragostea mea fata de BelRay (ce mi-a lungit viata motoarelor dealungul timpului) i-a facut pe Bel Ray sa imi dea uleiul meu preferat inainte de cursa.

 

Recomand BelRay 10w50 Ester (68ron/l) fara nici cea mai mica ezitare inaintea oricarui alt ulei comercializat in Romania.

 

SlovakiaRing:

 

Nu am fost multumit de:

 

Suspensia fatza care nu are reglajele de rebound complete si imi zapacea motocicleta inainte de viraj. Caut sa cumpar capetele de amortizor R1 2004-2008.

 

Calcatura nu a fost cea mai buna 15/43 si nu m-a ajutat sa ies din viraj lafel k celelalte moto. Comandat 47 ptr max power.

 

Puterea motorului meu lasa de dorit... Deschid motorul zilele astea si lustruiesc, masor si alezel orice urma din turnare. Asta va da un flux corect celor 4 pistoane si va face motocicleta sa urce in pozitie la urmatoarea cursa.

 

Cam atat m-a nemultumit.

 

Fericit de suspensia spate.

 

De ciclistika pozitia si manevrabilitatea dupa drasticele schimbari sunt foarte multumit si se vede asta si k pozitie obtinuta la a 2 ua cursa.

 

Multumit si apreciat de echipele Germane, Italiene, Slovace etc de Designul Motocicletei si al Pilotului... Au venit multi straini la mine s-o admire in pauze.

 

Si multumit de mine si pozitia obtinuta locul 2 la clasa B in clasamentul Roman dar Descalificat de cei din spate ca nu am folosit cauciucul de Top Dunlop ci un Diablo peticit... Nu sunt suparat pe asta sin nici nu m-am intors pe circuit ptr a lua cupele copiilor ci doar ptr a testa modificarile RaceTek...

 

 

daca am inteles bine..pun 9 in loc de 4,5,6 deci 7 o sa fie lipit de 10, otel pe otel, e ok ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Don Sabin ,

 

Da nu stiai ca nu merg capetele de amortizor R1 2004-2006 la 2007-2008 ? BINGO!!! Daca tu zici ca merg , fa-mi o oferta buna si iti dau un set de internale 2004-2006.

 

Hai cu VARA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...