Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Rezultatul e ca urca mai repede in turatie, adica, exact ceea ce trebuie. Problema e ca un avans prea mare uzeaza repede cuzinetii , inlocuirea lor trebuind facuta la un interval destul de des, 1500-3000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai sincer eu recomand la toti Clientii-Prietenii si inclusiv mie sa schimbe uleiul la maxim 3000km.

 

Treaba asta o am setata de cand Motul era singurul ulei bun pe piatza Ro si care dadea probleme pe schimbarea vitezelor si gasirea punctului mort pe ZX6 la peste 1500km...

 

15/50 de la Motul dupa o serie de antrenamente se transforma in 5/50... si ramane asa scazand din proprietati mult mai repede decat multe dar ramane un ulei mult mai bun decat Castrol de exemplu...

 

Eu pe R1 rile mele, scot arcurile din capat si inlocuiesc discul in mijlocul caruia sunt arcurile (cele 2 saibe) ce permit ambreajului sa alunece in frane puternice de motor,cu un disc de frictiune dupa un ambreaj vechi.

 

R1 (orice an) cedeaza acolo pe sistemul ambreaj. Pe acel disc de frictiune ce nu are acelsai diametru interior lafel k celelalte.

 

Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema cu simplul schimb de ulei dar sincer nu cred ca doar asta a fost problema ta.

 

Mai apare aceasta problema daca discurile inaiontea montajului nu sunt bagate in ulei. Dar de obicei e exact pe dos. Adica nu decupleaza. Raman lipite si nu merge ambreajul. Nu a fost cazul tau.

 

Totusi raman la ideea ca placa de presiune nu era asezata si intre timp a cedat pe canelurile sale.

 

Oricum ma bucur ca ti-ai rezolvat problema si scoti din nou racheta pe strada si te sfatuiesc sa nu o dai pe f4 si bani ca nu vei lua un alt R1 mai tare si pe care sa te bazezi cu un simplu schimb la platane.

 

P.S. Am rezolvat problema suruburilor din capul amortizoarelor mele. Am pus mana pe unele de R6 cu aceeasi lungime-diametru. Merci oricum.

 

P.S.S. Am deschis motorul R1 meu (ca era prea puturoasa) si am trecut la ajustarea admisiei (1,5mm) pe diametru si evacuarea 2,5mm la lustruirea ei, voi ajusta unghiul axelor cu 2 grade, bujii cr10ek, si voi scoate una din cele 2 garnituri quloasa. Sigur aceste preparari mi-o va face mult mai competitiva la urmatoarea cursa.

 

Nu stiu daca voi avea timp sa lustruiesc si arborele, bielele si pinioanele distributie, arbore-cutie si cele din cutia de viteze. Asta ia mult timp si cred ca la iarna va fi ok ptr 2013.

 

Am sa va pun niste poze, un filmulet cu ceea ce fac la ea cand voi fi gata. Sapt viitoare...

 

As mai vrea sa mut rezervorul combustibil sub sea (sa-l compartimentez in fiole antibalans)si toata electronioka si bateria-releul etc in locul pompei de benzina. Astea imi schimba centrul de greutate ridicat si intradevar fac o moto de pista. Nu am inventat eu asta, e facuta deja pe R1 WSBK.

 

P.S.S.S. Este cineva printre noi cu studii Chimice ce ma poate ajuta sa fac din benzina de 99-106octani? Sau de unde pot cumpara acest combustibil???

 

Numai bine.

 

e posibil sa nu fi pus placa de presiune corect, nu zic nu

momentan am bagat tot 300v 15w50 findca nu am auzit inca de distribuitori de uleiuri Bel Ray in Arad

am ramas foarte surprins cat de mult face uleiul intr-un motor avand in vedere ca cel cu care m-am cand i-am spulberat proprietatile

avea aproximatix 1500 de km si era plin de ferodo de pe discurile de ambreaj..

ieri am schimbat uleiul si filtru si vreau sa ii mai schimb odata filtru in 2 saptamani ca precis a mai ramas ceva ferodo de la cel vechi..

nu dau R1 decat pe unul mai nou, am ramas gura casca la r1 2005 visiniu si pana nu il am nu ma las, momentan nu sunt finante..dar, cresc eu mare..

app am terminat ambreajul pe aeroport la 402m reusind un 10.76 sec :)

infine, va multumesc inca odata pentru ajutorul si sfaturile primite

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabin vrea benzina de 100deoarece cu noul soft Yamaha se poate creste avansul la aprindere. Plus ca vrea sa creasca si compresia la motor prin micsorarea grosimii garniturii de chiulasa.

pai benzina de 100 o poti lua aia de 99. cat de compresie, intradevar creste compresia daca ii micsorezi camera de ardere. chestia asta o faceam la un CC de 175 cand ii puneam chiuloasa de pe 125.

 

@Sabin/Crazy-devil : Kerosenul nu e chiar asa cum spuneti voi. Ca sa se aprinda de la scanteia de bujie el trebuie incalzit in prealabil pe la vro 35-60 de grade. In plus, kerosenul arde mai greu decat benzina, sunt niste norme de siguranta defapt. De ce nu folosesc ei benzina la avioane? Cine a avut ocazia sa se joace cu kerosenul stie ca se aprinde mai greu decat benzina...sa zic ca este intre motorina si benzina la flacara deschisa.

asta nou, inainte era foarte puternic. acum cu noile reglementari privind siguranta in caz de incendiu... au facut alte caracteristi/proprietati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am somn .

Ma duc la garaj sa termin porturile de la R1 si sa incep inchiderea motorului.

 

Am mai multe probleme cu gasirea benzinei de 106 (nu cea de la butoi de 6euro/l) fara de care se distrug in cazul motoarelor comprimate urmatoarele:

 

Scaunele de la supape se ard fara 106

Pistoanele si segmentii- cilindrii pe nikasil se supraincalzesc si cedeaza prematur.

Garnitura de quloasa si quloasa se deformeaza prematur...

 

Mai Copii.

 

Repet:

 

1988 mi-am cumparat prima mea moto (Jawa 250 California) in 1997 mi-am cumparat prima mea moto din Champ German SBK cu motorul terminat.

1998 (dupa 10 ani de mekanica dasta cum vorbiti voi) am fost luat (probabil ca m-au vazut super pasionat) de LuPo Racing si dus in Italia la un batran din Scuteria Ferari ce inca facea motoare de inalta performantza la el acasa.

 

De atunci totul s-a schimbat.

 

Toate tolerantzele unui motor de strada sunt diferite de cele ale unuia de Curse, toate cerintzele de gen : sa nu consume ulei, sa nu tzacane, sa traga liniar, sa nu-ti rupa mainile in denivelari si mii de alte micro chestii sunt pe dos.

 

La curse se cere in cazul Champ (Dunlop...) RoSBK si FRM : Sa tina motorul un sezon pana la servisarea completa si schimbul cuzinetilor obligatoriu si sa traga cat mai mult posibil. Fiecare jumatate de calutz conteaza curba de curba, fara acea jumatate de cal va trebui sa risti mai mult pe franare si nu vei avea aceeasi relaxare atunci cand esti inclotit de cei puternici...

 

Una peste alta vis a vis de motorul meu si noile schimbari de compresie am mare nevoie de 106. Fara ea risc enorm (cum o fac multi in ROSBK) ce si-au luat motoare SH de la aia smecheri si le vor topi aiurea...

 

Am gasit un aditiv octane buster nos care imi da acel 6octani in plus dar am sunat la oameni si nu raspunde nimeni.

 

As vrea sa-l probez intai ca sa fiu sigur ca am solutia.

 

Am avut pe vremuri, 2003 un nene care imi facea un amestec de plumb in cresterea cifrei octanice dar intre timp omul a disparut si nu mai am nici o info. Oricum era deja iesit la pensie si imi lua de la rafinaria Ploiesti acest praf ce mi dadea satisfactie.

 

Un Inginer de Rafinarie poate sa ma ajute cu asta. Varianta cu plumb ar fi defapt cea mai buna dar inca n-am gasit-o.

 

Vis a vis de senzorul lambda-oxigen, nu-l mai am conectat demult. Cretinul ala ma enerva pe strada cu deciziile lui idioate de a asigura un mediu safe. Nu mai am nici katalizator si nici exup. Am scos toate astea de cand am cumparat motocicleta. Pacat ca la 2007 nu poti scoate si clapetele controlate de CDI (2004-2006) sau clapetele vacum (2003) ca sa nu mai gandeasca sistemele ei in urma comenzilor mele. MM cu reglementarile lor sa nu mai fie accidente cu R1. Sa dai tu comanda si el sa gandeasca daca ai gandit bine si daca chiar ai nevoie de asta.

 

Usor usor (defapt extrem de repede) toata fericirea exploziei motoarelor la cerintza Pilotului sunt si au fost taiate. R1 2007 in sus NU mai executa ce spune Pilotul (ptr mine este o provocare in pas cu prezentul) ci preia datele motorului, cutiei, turatiei si vitezei dupa care se uita la ce-ai cerut tu (Gaz 100%) si (in mod extrem de rapid) trage concluzia de a deschide gazul 50% (aprox) din ce-ai cerut urmand treptat sa creasca conform datelor implantate de testele (fabricantului) si de hartile pe care le ai.

 

Norocul meu e ca Jagi imi prea mult din acest domeniu al softului si imi asculta cerintza ptr a perfectiona datele implantate CDI ului si a intreg managementului. Tot noroc se cheama ala ca Yamaha a facut toate astea posibile cu mici sacrificii ptr cei real pasionati de acest domeniu.

 

P.S. Cu aceasta okazie tin sa multumesc lui Jagi ca este atent la datele si cerintzele mele si sunt sigur ca impreuna vom reusi sa facem acest R1 sa raspunda si ingenuncheze concurentza.

 

Gata fug la RaceTekGarage sa imi termin treaba pe R1 meu ca vine ziua si imi vin clientii pe cap.

 

Help cu solutii 106.

 

Scuze dar am gasit solutia: http://www.fueltechexperts.com/2008/08/08/octane-boosters-which-is-best/

 

Acum sa vad cum aduc din Australia acest super explozibil :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e posibil sa nu fi pus placa de presiune corect, nu zic nu

momentan am bagat tot 300v 15w50 findca nu am auzit inca de distribuitori de uleiuri Bel Ray in Arad

am ramas foarte surprins cat de mult face uleiul intr-un motor avand in vedere ca cel cu care m-am cand i-am spulberat proprietatile

avea aproximatix 1500 de km si era plin de ferodo de pe discurile de ambreaj..

ieri am schimbat uleiul si filtru si vreau sa ii mai schimb odata filtru in 2 saptamani ca precis a mai ramas ceva ferodo de la cel vechi..

nu dau R1 decat pe unul mai nou, am ramas gura casca la r1 2005 visiniu si pana nu il am nu ma las, momentan nu sunt finante..dar, cresc eu mare..

app am terminat ambreajul pe aeroport la 402m reusind un 10.76 sec :)

infine, va multumesc inca odata pentru ajutorul si sfaturile primite

schimba si tu ecu din stoc in yec si sa vezi diferenta...ramane de 2005 doar designul.

Editat de bugpity
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am somn .

Ma duc la garaj sa termin porturile de la R1 si sa incep inchiderea motorului.

 

Am mai multe probleme cu gasirea benzinei de 106 (nu cea de la butoi de 6euro/l) fara de care se distrug in cazul motoarelor comprimate urmatoarele:

 

Scaunele de la supape se ard fara 106

Pistoanele si segmentii- cilindrii pe nikasil se supraincalzesc si cedeaza prematur.

Garnitura de quloasa si quloasa se deformeaza prematur...

 

Mai Copii.

 

Repet:

 

1988 mi-am cumparat prima mea moto (Jawa 250 California) in 1997 mi-am cumparat prima mea moto din Champ German SBK cu motorul terminat.

1998 (dupa 10 ani de mekanica dasta cum vorbiti voi) am fost luat (probabil ca m-au vazut super pasionat) de LuPo Racing si dus in Italia la un batran din Scuteria Ferari ce inca facea motoare de inalta performantza la el acasa.

 

De atunci totul s-a schimbat.

 

Toate tolerantzele unui motor de strada sunt diferite de cele ale unuia de Curse, toate cerintzele de gen : sa nu consume ulei, sa nu tzacane, sa traga liniar, sa nu-ti rupa mainile in denivelari si mii de alte micro chestii sunt pe dos.

 

La curse se cere in cazul Champ (Dunlop...) RoSBK si FRM : Sa tina motorul un sezon pana la servisarea completa si schimbul cuzinetilor obligatoriu si sa traga cat mai mult posibil. Fiecare jumatate de calutz conteaza curba de curba, fara acea jumatate de cal va trebui sa risti mai mult pe franare si nu vei avea aceeasi relaxare atunci cand esti inclotit de cei puternici...

 

Una peste alta vis a vis de motorul meu si noile schimbari de compresie am mare nevoie de 106. Fara ea risc enorm (cum o fac multi in ROSBK) ce si-au luat motoare SH de la aia smecheri si le vor topi aiurea...

 

Am gasit un aditiv octane buster nos care imi da acel 6octani in plus dar am sunat la oameni si nu raspunde nimeni.

 

As vrea sa-l probez intai ca sa fiu sigur ca am solutia.

 

Am avut pe vremuri, 2003 un nene care imi facea un amestec de plumb in cresterea cifrei octanice dar intre timp omul a disparut si nu mai am nici o info. Oricum era deja iesit la pensie si imi lua de la rafinaria Ploiesti acest praf ce mi dadea satisfactie.

 

Un Inginer de Rafinarie poate sa ma ajute cu asta. Varianta cu plumb ar fi defapt cea mai buna dar inca n-am gasit-o.

 

Vis a vis de senzorul lambda-oxigen, nu-l mai am conectat demult. Cretinul ala ma enerva pe strada cu deciziile lui idioate de a asigura un mediu safe. Nu mai am nici katalizator si nici exup. Am scos toate astea de cand am cumparat motocicleta. Pacat ca la 2007 nu poti scoate si clapetele controlate de CDI (2004-2006) sau clapetele vacum (2003) ca sa nu mai gandeasca sistemele ei in urma comenzilor mele. MM cu reglementarile lor sa nu mai fie accidente cu R1. Sa dai tu comanda si el sa gandeasca daca ai gandit bine si daca chiar ai nevoie de asta.

 

Usor usor (defapt extrem de repede) toata fericirea exploziei motoarelor la cerintza Pilotului sunt si au fost taiate. R1 2007 in sus NU mai executa ce spune Pilotul (ptr mine este o provocare in pas cu prezentul) ci preia datele motorului, cutiei, turatiei si vitezei dupa care se uita la ce-ai cerut tu (Gaz 100%) si (in mod extrem de rapid) trage concluzia de a deschide gazul 50% (aprox) din ce-ai cerut urmand treptat sa creasca conform datelor implantate de testele (fabricantului) si de hartile pe care le ai.

 

Norocul meu e ca Jagi imi prea mult din acest domeniu al softului si imi asculta cerintza ptr a perfectiona datele implantate CDI ului si a intreg managementului. Tot noroc se cheama ala ca Yamaha a facut toate astea posibile cu mici sacrificii ptr cei real pasionati de acest domeniu.

 

P.S. Cu aceasta okazie tin sa multumesc lui Jagi ca este atent la datele si cerintzele mele si sunt sigur ca impreuna vom reusi sa facem acest R1 sa raspunda si ingenuncheze concurentza.

 

Gata fug la RaceTekGarage sa imi termin treaba pe R1 meu ca vine ziua si imi vin clientii pe cap.

 

Help cu solutii 106.

 

Scuze dar am gasit solutia: http://www.fueltechexperts.com/2008/08/08/octane-boosters-which-is-best/

 

Acum sa vad cum aduc din Australia acest super explozibil :)))

mda. tu ai creieru mic dar concentratia e mare. din ce vad vrei sa pleci si pe luna cu motoreta.

 

cat de potiunea magica de care ai nevoie intra pe forumurile de afara si vezi poate gasesti pe cineva sa iti trimita de acolo un pachet. doar ca ai grija ca e posibil sa fii luat in colimator pt terorism. stii tu trafic cu materiale inflamabile periculoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabin a fost la Slovakiaring, e un circuit in care conteaza foarte mult puterea motorului. A ramas cu gindul la cum a fost depasit de alti rideri, eu i-am explicat ca conteaza si cum iesi din viraj, el nu avea cum sa iasa ca avea reboundul pe minim, daca deschizi gazul te scoate prematur pe exteriorul virajului, deci, nu ai viteza de iesire. Poti sa ai 200cai la roata, daca nu ai cauciucuri bune(noi), care costa scump, nu poti folosi caii aia multi, deci nu ai cum sa decolezi. Multi nu sesizeaza aspectul asta cu cauciucurile, pe strada e mai putin important ,ca poti deschide mai progresiv gazul. La circuit conteaza cit de rapid si cit de mult poti deschide acceleratia, o jumatate de secunda intirziere se traduce in multi metri pierduti.Hungaroring, Pannoniaring, Serres, nu necesita puteri prea mari, conteaza priceperea pilotului.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabin a fost la Slovakiaring.

A ramas cu gindul la cum a fost depasit de alti rideri, eu i-am explicat ca conteaza si cum iesi din viraj, , conteaza priceperea pilotului.

 

1.Nu am fost depasit de alti rideri la iesire din viraj ci la intrare. Asta se datoreaza suspensiei fatza inca incompleta.

 

2.Nu am fost depasit nici PE Viraj si nici la Iesire, amintesteti de Serres unde toti spuneau ca nunt racheta la iesire si am tinut 9 Ploti in spate tocmai acestui As din maneca.

 

3.Nu esti tu ala care sa imi explici ca conteaza sa fac cum spui tu. aminteste-ti ca langa mine la Start a stat Pascota care defapt a invatat pe vremuri de la mine... Nu o lua razna ca gresesti persoana!

 

4. Priceperea Pilotului se cheama defapt Experientza si de digera prin mii de ore de antrenament.

 

Jagi.

 

Relatia dintre noi 2 este urmatoarea..

 

Eu sunt Casa Moto-Pilotul iar tu esti Casa Software cu care lucrez! Tu esti cel care trebuie sa asculti cerintzele Pilotului in primul rand si sa-i dai ceea ce ai semnat la inceputul sezonului.

 

Practic tu ar trebui sa imi dai totul gratis (nu sa platesc) avand in vedere ca testezi pe mine si materialul meu sportiv adicva pe banii mei, crearea softului perfect R1 2007.

 

Felul in care ai pus problema e defapt ceva de genul.. Tu esti ala cu experientza si eu sunt pustiul pe care tu il intreti in racing iar el nu te asculta...Ș))

 

Te rog repozitioneaza-te corect in sea si nu mai arunca baliverne pe hartie ca nu esti in realitate acest gen!!! Daca ai fi fost nu as fi cumparat de la tine 2 harti ci as fi luat cablurile (350) si as fi creat singur necesitatile mele de Soft pe staful meu...

 

Treaba ta in ceea ce ma priveste este sa modifici hartile pana eu iti voi spune ca acum e perfect si sunt multumit, neavand nici o clauza contractuala ca dupaia sa o poti implementa tuturor celor ce ti-o vor cere.

 

Deci..

 

1.Harta de frana motor mi se pare super ok deocamdata si intradevar ma ajuta sa nu mai fortez gazul pe frana motor ptr a exclude derapajul.

 

2.Harta ventilatoarelor as vrea sa fie mutata inapoi pe temperatura de serie 100 nu sa imi porneasca cand sunt la 90 ca mi ia din putere si vreau sa las un ventilator pe radiatorul suplimentar.

 

3. Shifterul trebuie programat sa schimbe cum trebuie si pe vitezele superioare si nu mai recomanda shifter cu reglaj mecanic ca ma f...t in el de terminat!!!

 

4.Vreau sa stiu daca eu iti cer harta ptr fiecare piston in parte tu poti sa mi-o construiesti? Asta e foarte important ptr motocicleta mea si sunt deschis sa platesc in plus ptr asta.

 

5.As vrea cand mai vi in staful meu sa ai un Halat inscriptionat frumos cu R1-R6 Racing Foftware si steagul ROMANIEI. Ia-ti halatul si inscriptionarea + designul ti le rezolv eu. Sa simt profesionalism si sa am creerul limpede in ceea ce te priveste.

 

Descpre Curbe si Curse..

 

1. Nu exista 2 piuloti lafel, nu deschide nimeni gazul si nimeni nu-l inchide exact in acelasi moment, loc si conjunctura. Nici pozitia nu-i aceeasi si nici greutatea, nimic nu-i lafel si nici un creer nu reactioneaza la senzorii sai exact lafel de rapid si de bine. Fiecare Pilot e altfel dar daca e Pilot e deoarece isi doreste foarte mult sa fie The One!!!

 

2. Am facut 4 scoli de Pilotaj si in niciuna n-am acumulat decat antrenament. Scolile de Mecanica Racing m-au ajutat si ma ajuta enorm. Acei Oameni ce sunt in Boxele GP sunt defapt cei ce pot face dintr-un Pilot (care cere noi factori) un Campion!!!

 

Am fost 2 Curse in Champ Roman Dunlop SBK si am vazut care e realitatea lor, gresita si plina de interes doar cu vorbe!!! Se vand vise la incepatorii ce dispun de material si in realitate castiga aia ce-au fost crescuti de casele LuPo Racing (Pascota-Cazacu) si de Mistode care provine tot din acelasi aluat al pilotilor crescuti pe Aeroport. Cei ce au venit si se dau de 6 ori pe an si in rest strang bani ptr ROSBK (varianta privata) vs Camp Est European sau Alpe Adria nu vor urca niciodata pe podiumul multinational unde sunt defapt Pilotii si casele moto Performante.

 

Eu..

 

M-am lasat in 2005 in urma unui accident nefericit cu victime ... Nu din vina mea dar m-ia influientzat cariera de Sportiv ptr o vreme.

 

Zi de zi si ceas de ceas am incercat sa renunt la Pilotaj dar odata ce asta ti-ai dorit nu mai iese orice altceva ai incerca!!!

 

ROSBK ptr mine in 2012 este un inceput lejer ce-mi permite sa demonstrez ca stiu bine cu ce se mananca acest Sport si sa fac k de obicei dintr-o (dauna totala) o motocicleta extrem de performanta cu un buget extrem de mic!!!

 

Nu am dubii ca voi reusi, dealtfel si spiritele (javrele ce latre a proaste la luna) si-au inghitit limba dupa Slovakia si impreuna vom vedea real (prin intermediul internetului) Motociclism-Racetek ca si la 40 de ani poti sa te intorci in liga Profesionista fara sa cazi si sa risti nimic. Totul cu calm si dozajul puterilor in exact zonele subrezi.

 

K Pilot de motociclist trebuie sa iti formezi in jurul tau un staff ce iti asculta senzorii si fac tot ceea ce le ceri fara a UITA sau Gresi montajul!!!

 

Eu m-am intors pe circuit din pasiune Pilotaj in al doi-lea rand. In primul rand, ptr a aduce RaceTek si experientza vietii mele pe Pista si intre super mecanici sa ingrijasca si ajute viitori si actuali Piloti ce alearga pe Pista k iepuri dupa vrabii... Multa dezordine in staful Romanesc dar si mici exceptii.. Pascota Racing Team Profesionisti, Taifun Racing Cazacu Profesionisti, Pop stie ce trebuie facut si cum dar probabil nu are putere decat ptr un om dar e ok, si BGS SST Mistode care sunt pe drumul cel bun. In rest o debandada totala de zici ca e toata lumea cu un joint inn coltul gurii si se da pe Play Station...

 

 

Nu voi posta poze pe Motociclism vis a vis de R1 meu si ceea ce fac, dar de sapt viitoare, voi incepe sa lucrez la asta pe www.racetek.ro unde cei interesati vor vedea ce am facut si de ce. Mi se pare corect sa postez pe Sitele Casei mele ceea ce fac in motor nu aici unde defapt lumea cauta solutii sa-si repare motocicleta cu cati mai putini bani si sa-l mai care cat s-o putea.

 

Scuze daca am exagerat cu vorbele la un pahar de apa plata dar cred ca ar cam fi timpul sa ma retrag din acest timp alocat ajutorului semenilor motociclisti si sa-mi canalizez puterile in luptele High Performance.

 

Numai bine tuturor si multa atentie la ce va facti si cu cine. Tara asta PUTE de minciuna si Hotie!!!

post-11347-0-53384900-1338017151_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

muaaaaaa!!!

s-a dat startul!

 

@Jagi...inteleg ca ai probleme ce setarea QS...am avut si eu probleme la inceput.

daca erai atent pe vremuri am scris despre rezolvarea ei pe aici. ia si cauta :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba asta o am setata de cand Motul era singurul ulei bun pe piatza Ro si care dadea probleme pe schimbarea vitezelor si gasirea punctului mort pe ZX6 la peste 1500km...

Deci asta sa fie problema si la mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o yamaha R1 din 2000 la care sta becul de ulei mai mult aprins decat stins. Motorul suna bine, uleiul este bun, nivelul este bun. Care ar putea fi problema? Sa o duc la mecanic?

 

Salut!Pune ulei aproape de maxim, cand e in pozitia de mers sa mai vezi foarte putin din vizorul de ulei gol, si nu o sa se mai aprinda. Cauta pe google problema si o ii vezi pe baietii din america cum se plangeau de chestia asta acu cativa ani, nu e nimic de speriat dar cum zice mecanicu de dacie, mai bine mai mult ulei decat mai putin.Numai bine!

 

ps daca motoreta e aia din poze nu e 2000 ci 1999

Editat de Shobo2020
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabine, calm, cu furca aia a ta nu ai cum sa mergi ever. In loc sa o pui mai repede la punct, pierZi timpul pretios pe puterea motorului. Ai viteza mica pe viraje. Pascota e la ani lumina de tine in acest moment. Sint zeci de rideri care se dau cu Pascota din 2008(de 4 ani), etapa de etapa, si nu se mai falesc atit de mult cu asta, si merg rcheta fatza de tine. Unde vrei sa-ti testezi hartile cind tu pornesti prima data motoreta la circuit la 1000km de mine? Fa programare la Dyno, pierdem o zi acolo si se rezolva. Cum vrei harta pe fiecare cilindru in parte daca nu ai un dinamometru sa vezi rezultatele? Se poate face harta pe fiecare cilindru, trebuie sa ai 4 sonde lambda montate pe fiecare tzeava de evacuare. Quick shifterul mecanic i-l foloseste toata lumea, daca aveai timp citeva ore inainte de Slovakia, rezolvam pb timpilor.

 

muaaaaaa!!!

s-a dat startul!

 

@Jagi...inteleg ca ai probleme ce setarea QS...am avut si eu probleme la inceput.

daca erai atent pe vremuri am scris despre rezolvarea ei pe aici. ia si cauta :peace:

 

Mi-am dat seama ca-i timpul de intrerupere prea scurt, am setat initial 80ms pt 1-2, 75 pt 2-3, 70pt 3-4, 65 pt 4-5, 60 pt 5-6. Conteaza si deviceul care comanda intreruperea, si ce intrerupe. La powercommander se intrerupea alimentarea cu benzina a injectoarelor si, cu senzor Cordona, 65ms era ok in toate treptele de viteza. Cind am pus senzor Dynojet a trebuit sa duc la 80ms timpul de intrerupere, la 65ms in treptele 4-5-6 nu mai functiona QS-erul (beleaua a fost tot la Slovakia in 2011).

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Deci tu ai capacitatea de a seta debitul injectoarelor pe fiecare cilindru in parte. Adica 4 harti ptr 4 pistoane care ca mearga impreuna. Asta e cool si intradevar smecher.

 

Daca imi dai ok ul atunci cumpar 4 sonde si 4 cititoare de aier/benzina pe care le montez pe Dyno ul meu. Am Dynamometru man, n-am nevoie de united.

 

Motorul meu este gata dar astept ziua de maine sa vina bujiile (cr10ek) k sa montez totul la loc si sa-i dau cheie. Compresia a crescut la 14,5 de la 12.

 

Curatarea pistoanelor si a quloasei de calamina a mai scazut-o cu 0,5 dar dupa cateva ture de rodaj (incarcarea cu ulei in noul motor)va ajunge cu sigurantza la 15.

 

Am sa setez partea mecanica a schimbatorului pe Dyno sa mearga bine dar va trebui sa vi tu cu aparatura la mine (mult mai central decat united) si sa reglezi timpii de intrerupere la vitezele superioare.

 

Repet.. Nu m-am intors in SBK k sa mai iau cupe (am accidente grave si varsta avansata ptr podiumuri cu cei tineri) ci k sa-mi actualizez garajul cu cerintzele curente si sa imi amintesc fiecare micro detaliu despre cai si combustibili pe care SBK ul Romanesc il foloseste.

 

Daca eu nu mai pot sa fac recorduri atunci pot sa imi concentrez atentia in ajutorul Pilotilor tineri cu nr dublu de senzori si ambitii.

 

Asta e meseria mea si tre sa muncesc si testez ce vand, pe ale mele, nu sa vand ceva care am citit la altii ca e bun!!!

 

Cand ai timp sapt viitoare spre final sa vin si sa te iau, sa petrecem un timp valoros pe motocicleta asta.

 

Intreaba-l pe Pascota de ce a stat la start langa mine... Ca si eu am facut lafel fata de el pe vremuri. Asta e respect fata de cei ce o merita!!!

 

Priveste in poza suspensia mea fatza cat e de praf... Am spus-o de la inceput ca nu e ok dar e oricum mult mai bine cum a fost acum fatza de serres. Se rezolva si asta in 2 zile.

 

Oricum poza spune tot. Daca as fi vazut la altul as fi spus ca e imposibil sa mearga fara sa cada si sa mai ajunga si pe 2 la B...

 

Urmatoarea cursa va fi una mult mai aproape de o ciclistica corecta. E greu sa faci din magar armasar dar este sigur posibil.

post-11347-0-26747700-1338101270_thumb.jpg

post-11347-0-64546000-1338101283_thumb.jpg

post-11347-0-41052800-1338101298_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Pune ulei aproape de maxim, cand e in pozitia de mers sa mai vezi foarte putin din vizorul de ulei gol, si nu o sa se mai aprinda. Cauta pe google problema si o ii vezi pe baietii din america cum se plangeau de chestia asta acu cativa ani, nu e nimic de speriat dar cum zice mecanicu de dacie, mai bine mai mult ulei decat mai putin.Numai bine!

 

ps daca motoreta e aia din poze nu e 2000 ci 1999

Ms. Stiu k schema de culoare este de 99. Dar la Rar-ul din Ro sfarsit de 99 inseamna 2000 pe acte. Salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Mi-am dat seama ca-i timpul de intrerupere prea scurt, am setat initial 80ms pt 1-2, 75 pt 2-3, 70pt 3-4, 65 pt 4-5, 60 pt 5-6. Conteaza si deviceul care comanda intreruperea, si ce intrerupe. La powercommander se intrerupea alimentarea cu benzina a injectoarelor si, cu senzor Cordona, 65ms era ok in toate treptele de viteza. Cind am pus senzor Dynojet a trebuit sa duc la 80ms timpul de intrerupere, la 65ms in treptele 4-5-6 nu mai functiona QS-erul (beleaua a fost tot la Slovakia in 2011).

 

 

Nu e de la timpul de intrerupere. E vorba de un delay din mom in care QS da semnal si momentul in care ECU taie alimentarea. Poti sa rezolvi si din timpul de taiere, dar dup-aia nu mai e ce trebuie adica QS merge urat. In mod normal il tii sub 60ms (in treptele superioare). Eu il am la 45 daca imi aduc bine aminte. I-II e bine intr-adevar la 60ms. La inceput simteam cum forteaza cutia si dup-aia mi-am dat seama de delay-ul de care ti-am zis. Fa o proba si asculta motorul cand dai sa schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e de la timpul de intrerupere. E vorba de un delay din mom in care QS da semnal si momentul in care ECU taie alimentarea. Poti sa rezolvi si din timpul de taiere, dar dup-aia nu mai e ce trebuie adica QS merge urat. In mod normal il tii sub 60ms (in treptele superioare). Eu il am la 45 daca imi aduc bine aminte. I-II e bine intr-adevar la 60ms. La inceput simteam cum forteaza cutia si dup-aia mi-am dat seama de delay-ul de care ti-am zis. Fa o proba si asculta motorul cand dai sa schimbi.

 

si aia, era 5ms, acum am pus 10ms. sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cum as putea sa fac termocupla sa porneasca la 95 de grade si nu la 105 ?:|

Eu am avut un intrerupator cu un rezistor parca la senzorul acela de temperatura si cand actionam butonul imi pornea ventilatorul.Pe bord imi indica 129 de grade. Era f ok asa dar cand am fost la mecanic(Geo) mi-a spus ca nu ii face bine motorului(ecu-ul ajusteaza datele si in functie de informatia eronata pe care o transmite senzorul de temp. Cel mai bine este din soft daca ai putea, insa pentru r1 2003 ...greu.

Daca gasesti o solutie sa ma anunti si pe mine te rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut un intrerupator cu un rezistor parca la senzorul acela de temperatura si cand actionam butonul imi pornea ventilatorul.Pe bord imi indica 129 de grade. Era f ok asa dar cand am fost la mecanic(Geo) mi-a spus ca nu ii face bine motorului(ecu-ul ajusteaza datele si in functie de informatia eronata pe care o transmite senzorul de temp. Cel mai bine este din soft daca ai putea, insa pentru r1 2003 ...greu.

Daca gasesti o solutie sa ma anunti si pe mine te rog.

Tot TNG il rezolva, trimite-l acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti probleme cu temperatura motorului, mai puneti-i un radiator suplimentar, e 200euro dar va poate salva mai tirziu un propulsor uzat prematur. Sabin se plinge ca daca pornesc ventilatoarele la 91 gr pierde putere, corect, pe liniile drepte lungi temperatura nu depaseste 90grd.La 100grd uleiul se face apa. Cei care abuzeaza in mod constant motorul ar trebui din start sa mareasca radiatorul.

Pt 2003 nu exista soft de reducere a temp de start al ventilatorului, singura solutie ieftina e sa monteze un intrerupator electric in paralel cu termocupla (daca nu are termocupla, se face legatura intre masa si pinul de start al releului ventilatorului).

 

Majoritatea pilotilor nu constientizeaza ca de la 75grd la 100grd se pierd in medie 4-5 cai. Pt putere maxima, temp lichidului de racire nu ar trebui sa depaseasca 75grd. Toti insa vrem cai mai multi, cu costuri exorbitante, racirea motorului fiind ultimul tuning la care ne gindim.

 

Setarea unei temperaturi de functionare a motorului mare este facuta din motive de depoluare, nu are nici o legatura cu performantzele mecanice.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot TNG il rezolva, trimite-l acolo.

La el am fost...termocupla are...acolo a fost montat intrerupatorul. Dar in momentul in care ai intrerupator acolo acesta trimite o informatie eronata catre ECU si mai departe catre motor. De asta mi-a spus ca nu este o solutie buna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La el am fost...termocupla are...acolo a fost montat intrerupatorul. Dar in momentul in care ai intrerupator acolo acesta trimite o informatie eronata catre ECU si mai departe catre motor. De asta mi-a spus ca nu este o solutie buna :)

Rezistorul cu intrerupator nu a fost montat pe termocupla!

A fost montat pe sonda de temperatura din airbox, este un mic truc sa imbogateasca amestecul ,dar este si o mare pacaleala pentru ecu.

Cel de la termocupla nu are nici o problema cu ecu,doar poti porni din intrerupator ventilatorul la ce temperatura vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...