wtf? Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Clasa de fete a mers la B ca C nu mai era la Slovakiaring si nu le-am vazut decat la start... Tu unde erai??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Invidia si prostia in locatii virtuale de acest gen, isi arata fatza adevarata cu usurintza la unii... Sunt multi care cred ca aberez dar se abtin si asteapta sau scotocesc k sa vada daca ce spun e adevarat si daca real sunt acela care face ce altii au desfacut si si-au prins urechile. E o tzara libera in care ai voie sa-ti exprimi parerea dar cel mai elegant ar fi intai sa te gandesti daca poti s-o demonstrezi si abaia dupaia s-o asterni pe butoane... Tinta mea principala pe acest forum este sa franez cat mai mult aberantii ce scriu ca stiu si aduc motoare in garajele-bordurile lor urmand k ulterior sa ajunga la mine cu mii de alte probleme decat cele reale. Reusesc in mare masura si nu ma deranjeaza restul. Spune mi ce prieteni (mechanici) ai k sa-ti spun ce fel de om esti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Spune mi ce prieteni (mechanici) ai k sa-ti spun ce fel de om esti... pt asta nota 10! felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 un electrician mi-a spus ca, daca vreau sa pun un intrerupator la termocupla mi-ar trebui si un releu ca sa mearga termocupla si pe direct si sa ii pot da drumu cand vreau e ok, voi ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 un electrician mi-a spus ca, daca vreau sa pun un intrerupator la termocupla mi-ar trebui si un releu ca sa mearga termocupla si pe direct si sa ii pot da drumu cand vreau e ok, voi ce ziceti ? nu, daca stii cum sa legi intrerupatorul, nu ai de ce sa pui releu. il pornesti tu singur, dar pleaca si el cand e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 @ ar88rol : E treaba super simpla,si eu mi-am pus asa ceva pt mersul in oras vara (pt ca e nevoie clar,altfel stai cu apa numa la 98-105).Era si un link foarte util care arata pas cu pas cum se face treaba asta la un r1 rn12,userul mistery mi-a dat link-ul,dar eu bineinteles ca nu-l mai am .Da-i un pm si ti-l da dak il mai stie.are linku ala si poze si tot,e joaca de copii,nu-ti trebuie releu sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 direct la baterie cand apesi pe el porneste . daca il uiti deschis consuma bateria. Hai cu vara!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Nu,nu la baterie,pui un intrerupator pe alimentarea la ventilatoare si ii pui masa pe motor.Astfel el va mere numa cand ai cheia in contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 releul de alimentare al ventilatoarelor este comandat pe pozitia on - off de un pin al calculatorului. Acel pin se leaga la intrerupatorul aditional pt ventilatoare. Intrerupatorul are celalalt pin legat la masa(-).In pozitia on al intrerupatorului releul de comanda ventilatoarelor se va inchide pornind ventilatoarele. Releul ventilatoarelor e montat linga panoul lateral stinga unde sint si sigurantzele. Are 2fire groase si 2 fire mai subtiri. Firul de comanda e de culoarea verde-galben. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 un electrician mi-a spus ca, daca vreau sa pun un intrerupator la termocupla mi-ar trebui si un releu ca sa mearga termocupla si pe direct si sa ii pot da drumu cand vreau e ok, voi ce ziceti ? + ca exista posibilitatea ca daca ii pui intrerupatorul sa anuleze pornirea automata, si nu cred ca vrei sa ai grija asta cu pornitul termocuplei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) Mare ti-e gradina, Doamne. Aici e un telefon fara fir veritabil. Intrerupatorul electric pt pornirea ventilatoarelor sub forma unei termocuple ESTE MONTAT pe radiator. Se insurubeaza in radiator, capul termocuplei(intrerupator electric termostatat) ca sa faca contact in permanentza cu lichidul din radiator. Un ventilator consuma ceva amperaj si deaici recomandarea ca circuitul paralel pus peste termocupla sa contina si un releu electric. Intrerupatorul aditional montat pt pornirea manuala a ventilatorului va alimenta doar releul aditional, acesta consumind un curent electric de valoare mica, protejind intrerupatorul manual de curenti mari.Releul aditional montat alimentat prin intrerupatorul electric aditional ca alimenta ventilatorul. Normal ca daca intrerupatorul manual ramine inchis (pornit) tot timpul, ventilatorul va functiona non stop, daca intrerupatorul este oprit(deschis) ventilatorul va fi alimentat de termocupla doar atunci cind temperatura lichidului de racire depaseste 10X grade (104, 105, 106grd). Modelele de moto mai noi au un sistem de pornire a ventilatorului mai fiabil, nu se foloseste termocupla, care se poate strica. Se foloseste un senzor electronic montat pe instalatia de circulare a lichidului, variatia temperaturii lichidului duce la o variatie a tensiunii de iesire a senzorului de temp care este citita de catre ECU(calculator, computer). ECU este programat din soft sa comande pe unul dintre iesirile sale un releu electric care la rindul sau alimenteaza ventilatorul. Comanda releului de pornire a ventilatorului este de fapt punerea la 0 (masa)a pinului de comanda de pe ECU. Acel pin de la ECU pus la masa printr-un intrerupator manual aditional va porni ventilatorul. In momentul in care intrerupatorul aditional este oprit, ventilatorul porneste numai comandat de senzorul termic al motoretei. + ca exista posibilitatea ca daca ii pui intrerupatorul sa anuleze pornirea automata, si nu cred ca vrei sa ai grija asta cu pornitul termocuplei. Wrong post. Editat Mai 31, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 wtf sa referit la faptul cand faci ventilatorul pe circuitul aparte. adica cum fac unii la masini. scot termocupla si lasa buton pt ventilator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 [Exact ce spuneam... Intreaba pe net, unu zice o tampenie si el o face... Dupa un timp de neinteles ce se intampla cu moto se duce la altul si la altul si tot imbarliga firele intre ele pana ajunge unde ar fi trebuit sa mearga de la inceput fara sa strice instalatia si gandirea ei. Du moto la service specializat in electrica sau du-o la Jagi care intradevar din acest forum ti-a dat raspunsul corect. Nu deconecta nimic din managementul motocicletei ci pur si simplu mai adauga un fir de + care sa dea semnal (din intrerupator) si sa porneasca cand vrei tu, + cand vrea el... Mare grija la firul de + care se plimba de la contact la intrerupator si de la intrerupator la firul cdi sa fie foarte bine izolat, sa aibe un traseu fara posibilitatea de frecare si sa plece din contact printr-o sigurantza de max 5A. Altfel e mai simplu sa torni benzina pe ea si sa arunci un chibrit... Fa-i o intrebare lui Jagi cat te-ar costa asta sau daca nu esti din Bucuresti atunci mergi la un electrician de minim 40ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 dupa cum spuneam la inceput si mi-a afirmat si Jagi o sa montez un intrerupator cu un releu si am terminat distractia multumesc pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 dupa cum spuneam la inceput si mi-a afirmat si Jagi o sa montez un intrerupator cu un releu si am terminat distractia multumesc pt sfaturi montat, testat si functioneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 De la mufa termocuplei[de pe radiator] tragi cele doua fire la un intrerupator mic on/off,ce rezista la o tensiune mai mare si asta e tot.Pe oras il lasi pe on,iar pe exterior pe off,sa isi faca termocupla treba.Bafta tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 As vinde placute frana pt R1 2007-8 noi ,SBK5 (170 lei) si second OEM (80 lei)in stare f f buna (vezi poze comparative) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 R1 2001 negru prima mea R1, ar fi misto sa va intalnesc pe amandoi la mare acum la Seawolves, si pe tine si pe Serious Sam, bineinteles daca va bate gandul sa veniti la mare pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Salut. M-am intors cu locul 2 national si locul 6 Est European. Cursa pe fost aeroport Pleven Bulgaria, ptr Barbati Puternici... Foarte mare schimbare la R1 dupa lucrarile pe quloasa, am pus-o la bataie cu BMWul si n-a plecat un mm de langa batranika mea!!! Nu tine fatza jos in nici o viteza, la nici o schimbare de viteza si nu folosesc inca quick shifter... Foarte foarte fericit ca schimbarile facute pe motor au fost o mare reusita. Am bagat ochiul in R6 le lui Pascota (am ajutat un pic la schimbarea cutiei si am vazut ca si el foloseste exact aceeasi tehnologie de preparare a motorului k si mine. Inca am mari probleme si nemultumori pe alte sisteme dar cu sigurantza pana la Istambul Park voi rezolva sau sterge erorile... Eduard, Pilot CS TGR (Clubul meu) s-a acomodat foarte greu conditiilor si desenului extrem al circuitului, a cazut la viteza mare dar nu are rupte oase ci doar tzoale si moto si recunoaste ca sfaturile mele ar fi trebuit ascultate. Romania a mai castigat in Champ Est European, clasele moto3 versus motocicleta din MotoGP si se claseaza in prezent pe locul 3 in spatele Bulgariei si Turciei. Circuitul de la Tg Mures este in lucru continu si va fi cu sigurantza inaugurat in 2013. Astea sunt stirile Motorsport Moto Viteza din sufletul actiunii, Romania trage in continuare bine si lupta sa fie Lider. G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Salut. M-am intors cu locul 2 national si locul 6 Est European. Cursa pe fost aeroport Pleven Bulgaria, ptr Barbati Puternici... Romania a mai castigat in Champ Est European, clasele moto3 versus motocicleta din MotoGP si se claseaza in prezent pe locul 3 in spatele Bulgariei si Turciei. Astea sunt stirile Motorsport Moto Viteza din sufletul actiunii, Romania trage in continuare bine si lupta sa fie Lider. G Foarte tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip94 Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Salut. M-am intors cu locul 2 national si locul 6 Est European. Cursa pe fost aeroport Pleven Bulgaria, ptr Barbati Puternici... Foarte mare schimbare la R1 dupa lucrarile pe quloasa, am pus-o la bataie cu BMWul si n-a plecat un mm de langa batranika mea!!! Nu tine fatza jos in nici o viteza, la nici o schimbare de viteza si nu folosesc inca quick shifter... Foarte foarte fericit ca schimbarile facute pe motor au fost o mare reusita. Am bagat ochiul in R6 le lui Pascota (am ajutat un pic la schimbarea cutiei si am vazut ca si el foloseste exact aceeasi tehnologie de preparare a motorului k si mine. Inca am mari probleme si nemultumori pe alte sisteme dar cu sigurantza pana la Istambul Park voi rezolva sau sterge erorile... Eduard, Pilot CS TGR (Clubul meu) s-a acomodat foarte greu conditiilor si desenului extrem al circuitului, a cazut la viteza mare dar nu are rupte oase ci doar tzoale si moto si recunoaste ca sfaturile mele ar fi trebuit ascultate. Romania a mai castigat in Champ Est European, clasele moto3 versus motocicleta din MotoGP si se claseaza in prezent pe locul 3 in spatele Bulgariei si Turciei. Circuitul de la Tg Mures este in lucru continu si va fi cu sigurantza inaugurat in 2013. Astea sunt stirile Motorsport Moto Viteza din sufletul actiunii, Romania trage in continuare bine si lupta sa fie Lider. Bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BULIGA Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Salut am si eu o problema la moto yamaha r1 2006 30.000 km de la 4 mii de ture in sus face un zgomot ciudat la ambreiaj . am desfacut capacu de la abreiaj sa verific oala. acolo am dat de 6 arculete integrate in oala .1 este fix restu de 5 au joc , este normal ?? sa faca zgomot?? sau treb sa desfac altceva urme de uzura pe caneluri nu are (unde vin montate placile ) . poate ma lamureste si pe mine cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Bv Sabine tata, ma, ieri uitandu-ma la Moto Gp unu din comentatori a spus ca saptamana asta se va turna asfaltul pe circuitul de la Adancata. stii ceva? poate ne trezim cu 2 circuite in acelasi timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) Nu stiu nimic de Adancata. Nu stiu ce si cum. Stiu doar ca vorbe iar din partea oficiala a federatiei ca e un circuit desenat de Mistode nu unul facut de Oficiali... Au existat si exceptii dar nu stiu ca se lucreaza cum stiu sigur despre cel din TG Mures. Tg Mures va fi gata anul viitor si mai stiu ca se lucreaza la el inclusiv Duminica. Se lucreaza nu se doarme aiurea K 99% din ce se intampla si vinde in Tzara asta... Apropo... Mr Jagi... Que te pasa? mai am timp de povesti nemuritoare... Imi rezolvi problemele majore din soft si quickshifterul de la tine sau consideri ca sunt un client dificil si imi returnezi comp original si $$$$$$$$$$??? Hai Bro k toti avem probleme dar ale mele au legatura de data asta cu tine!!! Daca iti vand un produs atunci garantez! Asa sunt eu si in cazul meu asa vei fi si tu. Azi!!! Sfatul meu ar fi sa iti iei alea si sa faci probe pe ele inainte de a le vinde... Mai ales unuia care are cunostintze in motorsport reale nu dalea pe butoane si pareri culese de pe net. Sincer inca mai sper 10% ca chiar ai avut tot acest timp probleme mari si n-ai avut timp sa vi sa le rezolvi si mai am sperantza ca vei modifica de aceasta data ceea ce iti cer EU nu ceea ce crezi sau ai testat tu sau mai real ce-ai citit pe la retarzii din SUA care scriu pareri si dau harti pe banda k sa rada dupaia... Este prima si ultima somatie pe platane...Fa ce vrei dar maine eu vreau sa afisez figura mea fericita aici Editat Iunie 4, 2012 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Esti un idiot cu gura mare si doar atit. Am zis ca-ti rezolv problema cu QS si normal ca nu se putea deoarece desfacusesi propulsorul sa-l tunezi. Cu 2 zile inainte sa pleci la celebra cursa de la Pleven m-ai sunat sa-mi spui sa aminam pe ULTIMA zi setarea QS-erului deoarece inca nu asamblasesi complet motocicleta, mai aveai probleme la galerii. In ultima zi m-am imbolnavit eu de raceala, gripa. Te-am sunat si am zis sa vii sa ma iei si sa mergem la tine la garaj sa rezolvam problema. Ai zis ca nu prea ai timp sa umbli prin oras. Daca lasi rezolvarea problemelor pe ultima zi, nu-i vina mea. Tu nu esti in stare sa rezolvi o mica problema a reglajului furcilor de 2 luni de zile, o lalaiesti toata ziua. Softul ti l-am rescris in MARTIE 2012, acum, daca ti-ai revenit din aburii ierburilor aromatice pe care le fumezi sintem in luna IUNIE 2012. Ai folosit motocicleta cu noul soft 2 etape, nu am zis niciodata ca-ti las o perioada de proba minim 2 luni. La Serres si la Slovakia nu te-ai plins deloc de softul meu Eu cred ca te-ai gindit sa-ti cumperi si tu interfatza de resoftare si incerci sa ma prostesti pe fatza. Ca sa sTie si muritorii nostri: Citi concurenti au luat startul la cursa in care te-ai dat la Pleven? Citi erau romani? Citi concurenti au terminat in URMA ta? Nu cumva erai ultimul clasat? Daca sint doar 2 concurenti care iau startul si tu iesi pe locul 3 inseamna ca ai iesit ultimul. Ce nivel de competitie e aceea care nu aduna decit citiva romani pe o pista de aeroport? Crezi ca toti sint niste neinformati? Pune niste dovezi sa arati citi rideri ai batut in cursa. Toti carora le-am rescris softul au avut cuvinte de apreciere, numai tu te-ai gindit acum ca mai bine i-ti iei instalatia si-ti faci singur setarile. OK, dar banii nu am cum sa ti-i returnez dupa 2 luni de zile. In caz ca nu stii, ca sa poti face o harta personalizata a propulsorului i-ti trebuie un dinamometru de masurare a puterii, tu te lauzi ca ai unul, dar evident ca nu merge si nu esti in stare sa-l repari, te lauzi in schimb de jumate de an ca-l repari si evident ca uiti de pe o zi pe alta. La united motors costa 2-300 roni sedintza de verificari, tu doar nu oi fi prost sa te duci la ei sa le dai atita banet. Eu nu-s Madalin Alin sa fiu tratat ca pe o sluga disponibila la orice ora vrei tu, pe mine m-au avertizat destui sa nu ma complic cu persoana ta. Ziua incepe cind apare soarele pe cer si se termina la ora 21, cind pot sa nu-ti mai raspund la telefon, asa m-a invatzat mama. Nu-ti raspundeam aici pe forum, insa m-ai obligat. Dragi colegi detinatori de R1,scuze pt acest post! Que pasa. Ma suni si -mi zici ca vrei un quick shifter, asta prin luna mai. OK, stabilim pretul, insa probabil ca erai ametit rau in ziua in care trebuie sa vii cu motocicleta ta la mine sa-i instalez QS si sa verific daca si functioneaza. Asa, l-ai trimis pe amicul tau sa ridice QS si asta a fost tot. Am vorbit dupaia la telefon, te durea-n oua ca merge senzorul sau nu, aveai probleme mai importante. In loc sa vii la mine sa rezolvam setarile, ai plecat la Slovakia si surpriza, nu merge QS, stiai DINAINTE de plecare ca nu merge.Daca-mi plateai 400 euro pe un QS, veneam personal la Slovakia sa-ti acord asistentza gratuita. La 100 euro, consider ca poti face tu un mic efort sa vii pina la mine. Editat Iunie 5, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.