Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Tip legat de functionarea QS-ului:

 

verifica tensiunea care o da QS si calibreaz-o din soft!

 

felicitari lui TNG pt realizare. banuiesc ca te-ai inspirat dupa cordona, dar nu mai conteaza...bravos pentru proiect. Doar desenul in Catia ti-a luat probabil cateva zile bune...

 

QS-erul lucreaza perfect cu YEC-ul, doar ca trebuie sa gasiti legatura ideala intre ele. nu e vorba de timpul de taiere.

 

Legat de ce zice Sabin cu cumpararea interfetei si resoftari...nu e chiar asa usor, iar drumul pana la un produs finit e lung si cu posibile stricaciuni la motor. Eu d-aia am preferat pachetul complet, luat de la profesionisti care deja au testat jucariile si pe dyno si pe circuite. M-a costat aproape 800 de euro, dar nu am vrut sa ma joc cu chestia aia care se invarte (motorul) pentru ca daca nu nimeresti bine timpii de injectie mai e cum mai e...problema e pe la avansuri si alti parametrii. Am prieteni din lumea auto care au spart motoare turbo din cauza ca la rescrierea soft-ului nu s-au transferat datele bine in ECU si s-au trezit in forja ca au pierdut 4l de ulei pe evacuare....

 

Bugetele unuia care se ocupa cu asa ceva si scoate si bani din asa ceva depasesc cu mult posibilitatile garajelor de tuning din Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

felicitari lui TNG pt realizare. banuiesc ca te-ai inspirat dupa cordona, dar nu mai conteaza...bravos pentru proiect. Doar desenul in Catia ti-a luat probabil cateva zile bune...

Multumesc frumos pentru aprecieri!

Din pacate nu am avut un senzor de la Cordona,sa-l pot diseca si sa vad detaliile interioare.

Am proiectat totul din capul meu,asa cum am crezut eu ca ar fi bine sa mearga. :)

Din fericire pentru desenul din Catia m-a ajutat Cesar(Multumesc frumos) fiind domeniul lui de activitate,eu nu sunt inginer,sunt doar un amarat de mecanic :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru aprecieri!

Din pacate nu am avut un senzor de la Cordona,sa-l pot diseca si sa vad detaliile interioare.

Am proiectat totul din capul meu,asa cum am crezut eu ca ar fi bine sa mearga. :)

Din fericire pentru desenul din Catia m-a ajutat Cesar(Multumesc frumos) fiind domeniul lui de activitate,eu nu sunt inginer,sunt doar un amarat de mecanic :hug:

cineva spunea: nu conteaza ceea ce si cum faci, ci ceea ce ramane. iar in cazul tau......... jos palaria. nu stiu daca e complicatie un QS, dar atata timp cat ai cateva trimise si nu doar printre baietii de cartier.

 

la fel si Cesar sau Jagi, stie ce vorbeste cand vorbeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP Mauro. Este tipul care vindea calculatoare resoftate YEC in State, de la care a cumparat si Brembo kitul. S-a prapadit pe circuit, in Spania.

Cum ? La etapa sau era free ?

Naspa... RIP, in 2 zile au pierit 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG. Nu era referire la tine in ceea ce spuneam cu poze si etc uri ci la mine. Nu am spus k esti in neregula ba chiar din contra.

 

Referitor la quickshifter, normal este in momentul in care vinzi ceva sa spui atat provenientza cat si faptul k respectivul produs are reglaje si specificatiile respectivului produs. Tot normal e atunci cand vinzi ceva e sa testezi si sa dai omului indicatiile in scris nu prin telefon.

 

Jagi. Despre timpii din soft nu am stiut ca nu i-ai pus pe cei corecti si scrie clar cu 3-5 pagini in urma (inainte de scandal) k prefer sa te ocupi tu de partea soft si eu sa imi vad de restul problemelor sau setarilor din R1 meu.

 

Am aflat de faptul k qs ul merge doar in 123 iar 456 caraie cutia abia cand l-am testat pe Slovakia.

 

A devenit problema mea vazand ca mi-ai instalat ceva ce nu era testat si e deosebit de naspa sa carai cutia la viteze superioare pe circuit de mare viteza... Nu stiam asta si atata timp cat tu te ocupi de soft eu n-ar fi trebuit sa am probleme cu el ci doar sa cer schimbari acolo unde ma nemultumeste.

 

R1 Constantza. Ai cumparat cu 5000 o moto cu 1000km NOUA 13000 si cand ai venit la mine ti-am spus ca de unde ai luat-o si k normal e un rebut.

 

Ti am spus ca normal se da quloasa jos si se face din nou dar ca mai am o varianta ce in proportie de 70% ti o va readuce in parametri.

 

Ai spus ca nu poti momentan sa cheltui prea multi bani si ca o vrei in 3-4 zile. Am facut ce-as fi facut ptr mine si am ales varianta corecta si ieftina.

 

Sa sti ca nu sunt eu vinovat k nu si-a revenit si sa mai sti k atunci cand cineva iti vinde un lucru nou la jumate de pret e clar k te arzi.

 

Imi pare rau k n-ai fost atat de norocos cum te ai bazat cand ai dat banii si k incerci acum sa te razbuni pe numele meu.

 

Sunt sigur ca te vei duce la reprezentanta de acum incolo ptr curatenia exemplara asa cum te-ai dus si atunci cand ti-ai luat R1 nou.

 

P.S. Eu pe R1 meu am dat tot 5000 doar k al meu luase un rond in plin la 200... De ce crezi k stiind de a ta n-am ales-o paia???

 

 

TNG. Te pot ajuta cu proiectul grafic al qs ului, voi face unul ptr tine si ti-l trimit k sa imi spui unde mai trebuie modificat ptr a-l da cumparatorilor sa stie cum sa si-l regleze.

 

Jagi. Ma tot chemi la tine cu motocicleta k sa programam qs ul si sa testam totul pe un stander la 300km/h??? Daca nu am reusit sa sparg cutia pe slovakia cu sigurantza vom reusi s-o trimitem in stratosfera...

 

Am dinamometru man si chiar daca senzorul a disparut... Se poate folosi partea mechanica-rola ptr a face un test safe...

 

Eu stiu ca tu vrei sa o vezi in realitate (eventual sa-i faci poze) si sa te urci pe ea, dar asta nu se poate decat la mine!!! Iti aduc azi computerul si atat. Restul ramane in RaceTek Dep TGR.

 

Baiatul din centrul Tzarii (numai stiu exact) daca zici ca nu esti racer si nici nu sti prea multe despre motociclete duse pe capat, ce vrei sa spui cu pozitia mea pe moto???

 

Cum spuneam. Sunt aici k sa franez genul asta de aberatii a celor care nu sunt Piloti dar comenteaza de ce a intrat avionul in vrie...

 

:nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabine ... de 2 ani te plangi ca te-ar fi furat mad.alin ... ce pana mea fii barbat .... ce draq nu poti sa treci peste asta. Cat despre baiatu cu r1 din CT imi apre rau de buba lui ... nush ce (cuvant urat) zici tu acolo de qulasa si alea alea ca eu am acelasi model de r1 si trag de el si alea alea si nu o crapat nimic la el si spre surprinderea ta nu imi bate nici abreiaju care ... e consumabila .... asa cum e si statorul la 100o rr. asa ca nu mai incerca sa o dregi sa o intorci si sa cauti scuze ca o muiere nefu..@ . Fi barbat fii responsabil si asumnati raspunderea pentru ceea ce faci si ce ai facu nu o mai arde aiure. Stau si citesc aberatiile tale si mi te imaginez cu ochii injectati in fata calculatorului cu fumu de tigare care se ridica gata gata sa nu faci vre-un atac celebral si sa iti crape vreo vena pe aic. Hai ca sa incetam cu injuriile si cu cuvintele adresate lui mad.alin lui Jagi si tuturor. Fii barbat si cereti scuze da dovada ca mai ai un gram de demnitate si cu asta am incheiat subietu. Aici discutam prbleme tehnice si cautam solutii pentru R1 nu aruncam cu noroi unii in altii si nu pasam mingea de la unu la altu.

 

Hai cu vara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Cum spuneam. Sunt aici k sa franez genul asta de aberatii a celor care nu sunt Piloti dar comenteaza de ce a intrat avionul in vrie..."

 

Si daca majoritatea nu te vrem pe forumul acesta, asa pilot cum esti tu,de ce te incapatinezi si dai lectii la toata lumea, cauta un forum care ti se potriveste sau scrie aici dar ....

Multi suntem aici pentru ca suntem posesori de R1 sau ne dorim pe viitor sa fim, vrem sa aflam mai multe despre modelul acesta, sa ne ajutam, sa ne cunoastem, etc,asta e pasiunea care ne uneste si nu dorinta de a vedea circ, certuri.. sau cum iti faci publicitatea pentru afacerea ta :angryfire:. Daca te contesta 1 hai 2 este ok dar.. probabil sunt multi care nu scriu si prefera sa citeasca altceva mai constructiv.

Asta nu inseamna ca nu ai scis si lucruri constructive dar.., intelege, nu ne intereseaza viata ta, afacerea, cu cine te certi.. si cat de pilot esti

Eu scriu rar pe aici dar citesc de doua,trei ori posturile si.. astazi nu pot sa ma abtin cand vad ca unii o iau pe aratura rau de tot si ..nu vad decat certuri si aberatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatul din centrul Tzarii (numai stiu exact) daca zici ca nu esti racer si nici nu sti prea multe despre motociclete duse pe capat, ce vrei sa spui cu pozitia mea pe moto???

 

Cum spuneam. Sunt aici k sa franez genul asta de aberatii a celor care nu sunt Piloti dar comenteaza de ce a intrat avionul in vrie...

:nono:

 

Ideea era tocmai sa te franezi tu ca o dai pe aratura cum s-a scris pe topic in mai multe randuri. Dar vad ca esti mult prea priceput sa te simti putin... Si e pacat, cred ca tu chiar ai pasiunea de care tot povestesti dar e maronie de tot rahatul care iti apare in fantezii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia sunt daia de dau sfaturi aiurea...

 

Mai suntetzi? Ca eu nu va retin... Nu eu tre sa va retin, ci aia carora le dati sfaturile de "ajutor" ca sunteti sau veti fi posesori...

 

E in sfarsit, datorita acestei mari mizerii (provocate de mine) am reusit pana la urma sa imi iau softul si schita QS pentru a avea ce-am platit...

 

Scuze ptr debandada (celor ce nu au scris ci doar au citit) si celor gen TNG care intradevar a pus la dispozitie info necesare QS ului si concluziei ca nu am luat o hotarare gresita vis a vis de R1 Ct.

 

Mi-am atins scopul, si m-am linistit.

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine poate sa imprumute o toba stock r1 2001 pt RAR ? (1zi, se lasa toba aftermarket in loc, se face si cinste, etc) Rog PM. Multumesc.

dute la un strungar si fa-ti un DB killer, scapi mai usor, si iti ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti iei ce iti place si cu ce esti in stare sa te dai.

ma refeream pt partea de mecanica cu schimbatul supapelor ,capisci ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Defecte de fabricatie au toti. Poate Bugati si Rols sa n-aibe. Oameni lucreaza fara garnituri. Adica n-am cuvinte...

 

ZX6R fara sigurantza la boltz din fabrica a facut cilindrii si cuzinetii arbore zob...

 

CBR cu pierderi de ulei, suspensii fatza moi si bloc motor subtzire sa crape la un sut...

 

La GSXR n-am intalnit inca probleme dar ...

 

Imi place R1 si la genul de motor si la ciclistica si bine inteles design.

 

Sunt nebun uneori. Cand supraturez...

 

R un.

 

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,n-am zis nimic pana acum,dar m-am cam plictisit de faza cu "blowing your own horn".

N-ai si tu un blog ceva,unde sa intre fanii sau stiu eu,followers,whatever,si sa pui materiale promotionale acolo,nu aici?

Pt ca devine deja agasant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat, la anu in primavara trec la 1000, pe un R1 2003 minim(in functie de buget).

Jagi m-a influentat :crack:

Bere :cheers:

 

wtf nu sunt cel mai in masura sa-ti dau un sfat legat de R1 dar din propria ex incearca una dupa 2004(modelul cu tobele sub sa) au o ciclistica grozava chiar daca multi spun ca au probleme la bascula bla bla bla..., am mers si pe modelul 2003 nu am fost incantat de ciclistica ei am fost chiar dezamagit(un feeling tare nasol),prima data cand am mers pe circuit cu un R1'06 zici ca ne cunosteam de 5 ani o senzatie tare placuta pt primul ride si primul contact cu ea,se inclina imediat,stabila pe curbe,frane bune,amortizor de ghidon inclus.

sfatul meu : pandeste una dupa 2004 in iarna (pana`n feb)!

numai bine

Doamne ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wtf , pandeste una dupa 2004 in iarna (pana`n feb)!

numai bine

Doamne ajuta

 

Asa e.

 

Pt ca devine deja agasant.

 

:bigstar: Aia e. Fa si tu ce fac eu si atunci vei ramane surprins de roadele muncii. Sau fa le pe ale tale si fi fericit cu meseria ta.

 

Nu mai da sfaturi draga propetar de 1 R un la ala de le mananca pe paine :smoke:

 

Asta sunt eu si ma simt foarte bine in pielea si motorul (rele) mele si ale clientilor mei. Sunt un Zeu :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wtf nu sunt cel mai in masura sa-ti dau un sfat legat de R1 dar din propria ex incearca una dupa 2004(modelul cu tobele sub sa) au o ciclistica grozava chiar daca multi spun ca au probleme la bascula bla bla bla..., am mers si pe modelul 2003 nu am fost incantat de ciclistica ei am fost chiar dezamagit(un feeling tare nasol),prima data cand am mers pe circuit cu un R1'06 zici ca ne cunosteam de 5 ani o senzatie tare placuta pt primul ride si primul contact cu ea,se inclina imediat,stabila pe curbe,frane bune,amortizor de ghidon inclus.

sfatul meu : pandeste una dupa 2004 in iarna (pana`n feb)!

numai bine

Doamne ajuta

Mane, ai nimerit una varza la suspensii si cauciucuri.

Am mers pe 2000 si 2003, sint mai mult decit OK. Conteaza sa stii sa le reglezi suspensiile. Am acum desfacute 2 furci de R1 2007, varza amindoua, una e strimba putin, cealalta e mai dreapta dar supapele sint uzate. Viteza de revenire la cea uzata e de 2 ori mai repede decit la cea cu supapele bune..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wtf nu sunt cel mai in masura sa-ti dau un sfat legat de R1 dar din propria ex incearca una dupa 2004(modelul cu tobele sub sa) au o ciclistica grozava chiar daca multi spun ca au probleme la bascula bla bla bla..., am mers si pe modelul 2003 nu am fost incantat de ciclistica ei am fost chiar dezamagit(un feeling tare nasol),prima data cand am mers pe circuit cu un R1'06 zici ca ne cunosteam de 5 ani o senzatie tare placuta pt primul ride si primul contact cu ea,se inclina imediat,stabila pe curbe,frane bune,amortizor de ghidon inclus.

sfatul meu : pandeste una dupa 2004 in iarna (pana`n feb)!

numai bine

Doamne ajuta

Eu asa as vrea, de la 2004 in sus, dar nu stiu daca ma voi incadra in buget, care in momentul de fata este o idila.

JAGI mi-a spus ca e bun si 2003 pentru mine ca incepator pe pista.

Il voi folosi doar pentru pista, asa ca nu ma deranjeaza sa iau unul busit, dar cu parte mecanica si ciclistica buna.

Mane, ai nimerit una varza la suspensii si cauciucuri.

Am mers pe 2000 si 2003, sint mai mult decit OK. Conteaza sa stii sa le reglezi suspensiile. Am acum desfacute 2 furci de R1 2007, varza amindoua, una e strimba putin, cealalta e mai dreapta dar supapele sint uzate. Viteza de revenire la cea uzata e de 2 ori mai repede decit la cea cu supapele bune..

Plus ca am la cine sa apelez cu setarile :bounce:

 

JAGI :cheers:

 

Cand voi pleca la cumparaturi voi vrea sa iau un baiat 2 care sa se priceapa la R1, sa nu aiba bube ascunse sau alte belele.

Eu zic de R1 dar n-am mers niciodata cu unul, ce-i drept nu am cunostinte cu astfel de motocicleta.

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa-l folosesti doar pt circuit sa nu-l inmatriculezi stiu un r6 2007 de vanzare preparat pt asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...