Stau-De-6 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Nice !Se vede ca va distrati de minune Asfalt uscat va doresc ...inca cel putin o luna ! vizionarea se face pe landscape,n1 Foarte misto zona, foarte deschisa si vizibila. Toti pe Yamaha... Vreau si eu acolo. Stau de 6, te vizitez la anu cu haiducii. Merci, baieti! Sabine, nu eram toti pe Yamaha. Eram doar 3, plus Honda si Kawa. Da-mi de veste cand vrei sa ajungi in zona, sa nu va dati singuri. Recomandare de producator de carene racing ? Thx. Am studiat si eu toate ofertele, in primavara, si mi-am luat de la SP-Composite. Calitatea buna la bani putini + ca am gasit si carena care vine peste rezervor. Editat Septembrie 10, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 carena peste rezervor ti-ai puso? cum ai protejat vopseaua de la reervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 SP-Composite are preturi foarte avantajoase dar carenele de R1 09 pe care le au ei sunt cele "budget", prost gandite. Panourile laterale nu exista, pintenul si carena frontala fiind prelungite in asa fel incat sa se imbine. Nici nu vreau sa ma gandesc cum se da jos pintenul acela, in conditiile in care este imens. http://www.ebay.de/itm/Rabatt-Rennverkleidung-Race-Fairing-GFK-Yamaha-R1-09-11-RN22-/221122779561?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item337bf1d9a9#ht_890wt_1163 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 SP-Composite are preturi foarte avantajoase dar carenele de R1 09 pe care le au ei sunt cele "budget", prost gandite. Panourile laterale nu exista, pintenul si carena frontala fiind prelungite in asa fel incat sa se imbine. Nici nu vreau sa ma gandesc cum se da jos pintenul acela, in conditiile in care este imens. http://www.ebay.de/itm/Rabatt-Rennverkleidung-Race-Fairing-GFK-Yamaha-R1-09-11-RN22-/221122779561?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item337bf1d9a9#ht_890wt_1163 Am luat 4 seturi de acolo, toti am constatat ca sint de calitate mai mult decit buna. Pintenul poti sa-l si decupezi putin daca te deranjeaza la montaj. Te las pe tine sa descoperi altele, poate pe la 400 euro in sus, si fara carena de reervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) carena peste rezervor ti-ai puso? cum ai protejat vopseaua de la reervor? Am invelit rezervorul in folie de ambalat. Pe muchii am pus si banda de hartie. Pe interiorul carenei, tot pe muchii, am lipit cateva bucati de burete. L-am protejat perfect in felul asta. Editat Septembrie 11, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Enjoy it! Super filmarea, are ceva modificat Gremlinu' lui George sau pur si simplu n-ai vrut tu sa tragi de a ta? Sunt totusi 30 cai diferenta. Ce e cu balbaitul care se aude aproape constant pe filmare, e doar un parazit fonic? Daca zic hai cu vara o sa mi se ceara coppy right ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Super filmarea, are ceva modificat Goblinu' lui George sau pur si simplu n-ai vrut tu sa tragi de a ta? Sunt totusi 30 cai diferenta. Ce e cu balbaitul care se aude aproape constant pe filmare, e doar un parazit fonic? Daca zic hai cu vara o sa mi se ceara coppy right ))) n-are nimic a mea modificat,doar un ambreiaj care patineaza care urmeaza sa fie schimbat.n-a tras Nicu a fost de treaba,sa am timp sa apar in filmare ps:btw,e e Gremlin,nu Goblin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Nu mai injurati atat 2CT-urile...sunt totusi niste gume care au aparut acu' 4-5 ani, momentin care erau printre cele mai bune gume de strada, pentru motoarele care erau atunci (ma refer la puteri). Pentru ca la 150-160cp la motor sunt mai mult decat civilizate. Distanta intre 2CT si D211 e enorma insa pentru un motor din anii 2000-2004 diferenta nu este asa mare. Pentru o serpentina si respectiv mers prin oras 2CT-urile sunt mai mult decat suficiente. Ce preferati? un D211 copt sau un 2CT (de exemplu) nou? Important e starea in care e cauciucul. Pe vremuri se mergea pe lemne si tot se inclinau in curbe... In sfarsit,esti unul din putinii care intelege ca se mai mere cu r1 si altfel decat cu genunchiul jos. E vorba aici dupa parerea mea de 2 mentalitati diferite.Am mai avut discutia asta parca tot aici. Pe subforumul asta de r1 sunt multi useri care sunt foarte avansati fata de restul care mai fac un weekend pe Hungaro,Serres,etc. Si exista a doua clasa,spetza mai joasa ,din care fac si eu parte care mere pe r1 pt fun in weekend. Cele 2 clase nu prea au in comun una cu cealalta decat numele motocicletei,dar sunt diferente mari de filosofie (daca ma pot exprima asa),pt ca desi merem pe acelasi gen de motor (bine,ami vechi,mai noi,modificate sau nu) vedem total diferit lucrurile si facem lucruri total diferite si ca mers si ca intrebuintare cu ele. Ca sa revenim pe subiect,mie pt un stil non-racing de mers,2CT-urile mi se par foarte foarte ok.Nu stiu de ce,dar mi se pare ca odata incalzite au aderenta mult mai mare decat alte cauciucuri.Repet,practic un stil de mers lejereanu,de weekend. As fi foarte interesat sa incerc si alte marci pt "mers stradal",daca mai puteti da niste recomandari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 merg si 2CT`uri pt forja stradala ,putin LOW PREASURE pt roata spate si se rezolva problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Da, uite o diferentza de filosofie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Asta spuneam si eu. M-am dat si la curse cand se terminau gumele si nu aveam altele pana la sarma si de la sarma pana la steagul de finish... Daca esti cerebral atunci poti merge si cu Barum... Asta spuneam si eu: Rubrica de R1 Racing ar trebui mutata aici /index.php?/topic/683702-yamaha-racing/ Ar fi mai ok sa se inparta nivelele de pilotaj si totodata recomandarile in functie de asta. Am sa incerc de acum incolo sa nu mai sfatuiesc dupa ce as alege eu ci dupa ce cere omul si nivelul sau. P.S. Astazi plec in Italia Circuitul de la Imola la cel mai mare Targ European de subansamble noi si sh din Europa. Daca aveti nevoie de orice ptr orice moto atunci dati sms la 0726974121 cu exact piesa, moto an etc si pretul maxim pe care il platiti iar eu voi cauta si daca o gasesc in parametri de pret cerut si ma asigur ca este in perfecta stare (garantat) v-o cumpar. Rog seriozitate maxima si sigurantza k aveti nevoie de respectiva piesa si aveti banii s-o platiti. Numai bine. Ne mai vedem sapt viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Super filmarea Merci, Alex! Sunetul ala e de la camera...sper. George merge foarte bine, doar ca e modest. Tocmai d-aia nici n-a zis multe de iesirea lui la Hungaro. Da, uite o diferentza de filosofie. Care e diferenta? Dezvolta putin. Editat Septembrie 12, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Nu mai e voie sa consideri o guma ca fiind proasta ca-ti sare toata lumea in cap ... Cand am zis ca Pilot Power 2CT sunt proaste nu le-am comparat cu cine stie ce OZN de racing sau de trackday ci cu gume stradale, respectiv Michelin Power Pure (care sunt tot 2CT, fiind generatia urmatoare) si cu Dunlop Sportsmart. Reafirm, Pilot Power 2CT sunt niste cacao-uri in comparatie cu alte gume stradale de top. Ca am mers si pe mai proaste, adevarat, dar asta nu e un motiv sa le ridic in slavi. Editat Septembrie 12, 2012 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Sabin are dreptate.Ar trebui un subforum pt R1 Racing si noi restul cu probleme mai "de duzina".Asta vroiam si eu sa zic. Zircon,da nu a zis nimeni sa nu zici ca nu sunt proaste,nici o problema.Eu nu m-am dat pana acum cu Power Pure deci nu pot sa te contrazic. Sunt perfect convins ca in comparatie cu alte cauciucuri de top sunt proaste.Ce vroiam eu sa le zic celor mai avansati e sa se gandeasca si la nivelul la care suntem unii dintre noi.Care e total diferit. Numai bine. Editat Septembrie 12, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Method...eu pe a mea nu o tineam doar de mers fun....mergeam sa evadez de stres. Cand am luat-o avea 2ct-uri pe ea, derapa ca dracii si a 2-a. Primul lucru am schimbat pe d211. Am zis in postul anterior cu marea specificatie ca 2ct-urile sunt pentru puteri moderate si ca acu' 4-5 ani cand aveam 929 erau considerate miez. Asa si era...alti ani, alte puteri, alte tehnologii. Iti dai seama ca in 2016 d211 o sa fie considerate niste jeg-uri. Asta vroiam sa zic...ca 2CT-urile sunt ok, in anumite limite, si asa cum acu 10 ani aia smecheri se inclinau la 50 de grade pe lemne, la fel in 2012 poti sa cazi pe super slick-uri. La final conteaza pilotul. @Jagi...daca il prinzi intr-o zi (defapt noapte) pe Papuc in care chiar are chef de forja si respectiv reusesti sa te tii dupa el, la fel o sa vezi si tu prin parbriz been there... Editat Septembrie 12, 2012 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) @Jagi...daca il prinzi intr-o zi (defapt noapte) pe Papuc in care chiar are chef de forja si respectiv reusesti sa te tii dupa el, la fel o sa vezi si tu prin parbriz been there... Stii ca nu am far! Poate mergi tu odata la Slovakiaring pe linia de 1km unde se intra pe ea pe la 180real si se cam ajunge in blana. Problema e ca cauti cu disperare se observi din timp panoul de 200m ce anuntza curba de 90grade, si cind il vezi, constati ca de fapt frinezi demult. Si ca sa fie mirarea maxima, alti colegi trec pe linga tine pe portiunea de frinare cu 50-60km mai rapid. Ce vreau sa spun, accelerarea e adrenalina pura,mie mi se par frinarea cit mai tirzie si accelerarea cit mai devreme la iesirea din viraj cele mai palpitante provocari la moto. Am mers cu 290 pe A2, ziua, mi se pare frectie, plictiseala maxima. La inceput, prin 2004, aveam orgasme cind depaseam 250. Editat Septembrie 13, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Eu zic sa incerci....alergatul in oras iti consuma mult mai multe reflexe, mai ales noaptea. Ia iesi cu vreo 260 din pasaj de la muncii si vezi cum ti se pare linia de tramvai si "colegii" de trafic ) Si mai incearca si 290 pe autostrada noaptea printre masini care fac liniute si se merge bara la bara...in fine sunt atatea meserii frumoase care trebuie incercate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 asta e inconstienta pt tine si un adevarat pericol pentru cei din trafic, indiferent ca e noaptea la ora 12, andrenalina adevarata o vei gasi doar pe circuit, indiferent de nivelul care il ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 exact, d-aia nu judec pe nimeni. fiecare cu drogul lui.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Eu zic sa incerci....alergatul in oras iti consuma mult mai multe reflexe, mai ales noaptea. Ia iesi cu vreo 260 din pasaj de la muncii si vezi cum ti se pare linia de tramvai si "colegii" de trafic ) Si mai incearca si 290 pe autostrada noaptea printre masini care fac liniute si se merge bara la bara...in fine sunt atatea meserii frumoase care trebuie incercate. Ai fumat ceva sau e o gluma? Ce propui tu o fac numai cei ce nu se dau deloc pe circuit. Mai nou, e la moda sa te matolesti cui in centrul vechi si dupaia s-o arzi pe-o roata in orash. Dupaia coma indusa, anestezia nu functiona la asemenea alcoolemie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 hahhaha, n1 ,tare asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Salut baieti, am nevoie pentru un prieten de o toba aftermarket, ceva din carbon,modelul este 2003 dar orice alta toba care sa se potriveasca.. Si mai vrea un cadru de bord daca are cineva, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COXU Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Dane merci pt post, am reusit in cele din urma sa imi recuperez si eu parola si deoarece toba este pt mine as vrea sa precizez urmatoarele detalii: pt oricine are de vanzare o toba aftermaket gen mivv, akrapovik, leovince etc, nu neaparat carbon, care sa mearga pe un R1 2003 . Diametrul la intrarea in toba sa fie de 55mm . teava intermediara ( de la galerie la toba propriu-zisa ) o am eu. astept oferte eventual cu poze. Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 coxule vb cu andrei (user: saian) are un terminioni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Ai fumat ceva sau e o gluma? Ce propui tu o fac numai cei ce nu se dau deloc pe circuit. Mai nou, e la moda sa te matolesti cui in centrul vechi si dupaia s-o arzi pe-o roata in orash. Dupaia coma indusa, anestezia nu functiona la asemenea alcoolemie. Nu...nu am fumat nimic niciodata... Eu am facut si d-astea cand eram mai tanar. Cat despre noul trend...nu-l stiam Oricum acum m-am potolit, aici nu prea te joci cu d-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.