Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

tocmai mi-am cumparat o perfuzie de unica folosinta si ma apuc de treaba zilele astea !!!

 

problema !!nu gasesc robineti !! help !!

 

Daca nu ai pretentii, se gasesc robineti la magazinele cu acvarii si accesorii pentru acestea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca nu ai pretentii, se gasesc robineti la magazinele cu acvarii si accesorii pentru acestea.

Daca este cineva interesat am o cutie de pantofi plina cu detoate pt toti. Am tot ezitat sa le arunc, pana am uitat de existenta lor. Furtunase, robineti de acvariu, transfuzii, perfuzii, etc si mai multe supape vacuumatice de scuter. Cand treceti prin Militari cu un tel in prealabil sunt ale voastre. 0722646373.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa vad cum arata janta cu sistemele astea de picurat,sunt convins ca stropeste peste tot,asa ca nu stiu ce treaba se face per total,mai bine in timpul in care iei cate o pauza mai ungi lantul cu spray-ul de lant si ai terminat,parerea mea.... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa vad cum arata janta cu sistemele astea de picurat,sunt convins ca stropeste peste tot,asa ca nu stiu ce treaba se face per total,mai bine in timpul in care iei cate o pauza mai ungi lantul cu spray-ul de lant si ai terminat,parerea mea.... :scratch:

 

O sa râzi... dar dacă e reglat cum trebuie nu se murdăreÂşte nici o jantă. Singurul loc unde se adună ceva mizerie e doar în protecția de lanț care există pe basculă. Aici mă refer în interiorul plasticului ăla lunguieț ce apără lanțul în partea de sus pe basculă.

 

Varianta cu panduiți de plastic am testat-o Âşi nu merge.

Observații în urma testului cu panduiți.

- sunt destul de greu de poziționat pe pinionul spate

- poziționarea va fii aproape paralelă cu lanțul

- picătura o să cadă pe mijlocul lanțului (ai obseravat Âşi tu acest lucru)

- dacă picătura cade pe mijlocul lanțului, când eÂşti înclinat o să cadă pe lângă lanț. Nu trebuie să fii înclinat foarte tare. De asemenea dacă bate vântul lateral sau din cauza curenților iarăÂşi o să cadă picătura aiurea.

 

- ca ră rezolvi aceste minusuri va trebui să-i dai pantă mare la prinderea pe pinion Âşi reglajul o să fie practic imposibil pentru că acei panduiți se vor prinde în dinții pinionului.

 

Dacă vrei să vezi o altă idee foarte simplă de construit dă-mi un telefon (0728 020155) Âşi treci să vezi ce am construit în urma mai multor teste.

 

Spor maxim.

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic,eu veci cand imi ungeam lantul la Jawa tot era murdarit(janta,cauciucul si bascula),cu ulei T90 deci ftr gros,acuma e drept ca era mult mai uns ( puneam cate o picatura cu seringa pe fiecare zala apoi dadeam cu carpa sa inlatur uleiul extra) pe langa picatoarea asta.Oricum ar fi interesant sa ne areti si noua modelul ce l-ai brevetat.... :cheers:

 

 

 

O sa râzi... dar dacă e reglat cum trebuie nu se murdăreÂşte nici o jantă. Singurul loc unde se adună ceva mizerie e doar în protecția de lanț care există pe basculă. Aici mă refer în interiorul plasticului ăla lunguieț ce apără lanțul în partea de sus pe basculă.

 

Varianta cu panduiți de plastic am testat-o Âşi nu merge.

Observații în urma testului cu panduiți.

- sunt destul de greu de poziționat pe pinionul spate

- poziționarea va fii aproape paralelă cu lanțul

- picătura o să cadă pe mijlocul lanțului (ai obseravat Âşi tu acest lucru)

- dacă picătura cade pe mijlocul lanțului, când eÂşti înclinat o să cadă pe lângă lanț. Nu trebuie să fii înclinat foarte tare. De asemenea dacă bate vântul lateral sau din cauza curenților iarăÂşi o să cadă picătura aiurea.

 

- ca ră rezolvi aceste minusuri va trebui să-i dai pantă mare la prinderea pe pinion Âşi reglajul o să fie practic imposibil pentru că acei panduiți se vor prinde în dinții pinionului.

 

Dacă vrei să vezi o altă idee foarte simplă de construit dă-mi un telefon (0728 020155) Âşi treci să vezi ce am construit în urma mai multor teste.

 

Spor maxim.

Editat de Atti the Hun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic,eu veci cand imi ungeam lantul la Jawa tot era murdarit(janta,cauciucul si bascula),cu ulei T90 deci ftr gros,acuma e drept ca era mult mai uns ( puneam cate o picatura cu seringa pe fiecare zala apoi dadeam cu carpa sa inlatur uleiul extra) pe langa picatoarea asta.Oricum ar fi interesant sa ne areti si noua modelul ce l-ai brevetat.... :cheers:

Lucrurile au mai evoluat de la Jawa si T90. Ungerea in sine este usor de facut chiar si cu dispozitive simple. Mai greu, dar deloc imposibil, este sa dai exact atat ulei cat trebuie pe lant. 20picaturi fac dintr-un lant uscat unul perfect uns. Tot ce este peste cele 20 de picaturi ajunge pe bascula, roata, etc. Cu un lant uns poti parcurge fara probleme 100-150 km sau 1,5-2 ore de mers continuu. V-Stromul meu in mai mult de 3ani in care am folosit diferite sisteme de ungere si mai simple si mai evoluate, nu l-am spalat niciodata in zona lantului cu produse petroliere sau spray dedicat. Numai toaleta obisnuita cu apa si sampon, foarte rar, 1-2 ori pe an spalare cu presiune si a fost si este maxim de curat, incomparabil mai curat decat pe vremea cand foloseam spray si spalam lantul o data la 2 saptamani. Am facut in perioada asta intre 25000 si 33000 km/an. Scuze daca ma tot repet.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta chestie,chiar raman uimit :unsure: . Astept sa vedem poze + explicatii cu dispozitivele home made si as mai fi interesat de "Tuturo" care mi se pare deseamenea ok. Share with us :friends:

 

 

 

Lucrurile au mai evoluat de la Jawa si T90. Ungerea in sine este usor de facut chiar si cu dispozitive simple. Mai greu, dar deloc imposibil, este sa dai exact atat ulei cat trebuie pe lant. 20picaturi fac dintr-un lant uscat unul perfect uns. Tot ce este peste cele 20 de picaturi ajunge pe bascula, roata, etc. Cu un lant uns poti parcurge fara probleme 100-150 km sau 1,5-2 ore de mers continuu. V-Stromul meu in mai mult de 3ani in care am folosit diferite sisteme de ungere si mai simple si mai evoluate, nu l-am spalat niciodata in zona lantului cu produse petroliere sau spray dedicat. Numai toaleta obisnuita cu apa si sampon, foarte rar, 1-2 ori pe an spalare cu presiune si a fost si este maxim de curat, incomparabil mai curat decat pe vremea cand foloseam spray si spalam lantul o data la 2 saptamani. Am facut in perioada asta intre 25000 si 33000 km/an. Scuze daca ma tot repet.

 

Interesanta chestie,chiar raman uimit :unsure: . Astept sa vedem poze + explicatii cu dispozitivele home made si as mai fi interesat de "Tuturo" care mi se pare deseamenea ok. Share with us :friends:

 

Am cautat pe net(tuturo twin nozzle chain oiler) si singurul loc in care am gasit a fost pe ebay.co.uk si impreuna cu transportul ajunge la 25.73 lire adica ~ 130 de lei,zicea careva tot de tuturo poate a gasit in alt loc mai aproape de RO.

Editat de Atti the Hun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un ghid complet din 2 parti ... explica in detaliu ... foarte usor.

 

Partea 1 :

 

http://www.youtube.com/watch?v=7xg1bOcV3rI&feature=related

 

Partea a 2 a :

 

http://www.youtube.com/watch?v=lBLrs_ezr5Y&feature=mfu_in_order&list=UL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi achizitionez un sistem de ungere a lantului de la LOOBMAN din UK.

As vrea sa ma asociez cu mai multi pentru a iesi mai ieftin. La 2 comandate primeste 3, la 4 comandate primeste 6.

Mai multe gasiti pe link: http://www.chainoiler.co.uk/

Daca e cineva interesat sa ma contacteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as fi interesat mai degraba pentru Tuturo twin nozzle,mi se pare mai fiabil pentru ca nu trebuie strans recipientul care dupa sute de strangeri exista pericolul de a crepa,in schimb la robinetul de la tuturo sunt mult mai putine lucruri ce se pot strica.Acuma mai apare problema cum ca uiti robinetul deschis , insa la mine nu este cazul findca am robinet si la rezervor.

http://www.ebay.co.uk/itm/TUTORO-MOTORCYCLE-CHAIN-OILER-KIT-TWIN-FEED-NOZZLE-/150731158212?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item231846f2c4#ht_1264wt_1163

sau

http://www.ebay.co.uk/itm/TUTORO-Motorcycle-Chain-Oiler-Deluxe-Kit-/160697658721?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item256a53ad61#ht_1889wt_905

A castigat si ceva titluri : May 2010 - Ride Magazine 'Best Buy' , 2011 - Ride Magazine 'Best Kit'.

E la acelasi pret,mi se pare mai elegant & fiabil deci probabil am sa cumpar Tuturo twin nozzle.Acum nu stau prea bine cu banii,dar luna viitoare vreau sa il comand,daca te gandesti tu,sau cine mai este prin Cluj cred ca iesim mai bine sa comandam impreuna. :banana:

 

 

 

 

Vreau sa-mi achizitionez un sistem de ungere a lantului de la LOOBMAN din UK.

As vrea sa ma asociez cu mai multi pentru a iesi mai ieftin. La 2 comandate primeste 3, la 4 comandate primeste 6.

Mai multe gasiti pe link: http://www.chainoiler.co.uk/

Daca e cineva interesat sa ma contacteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata jucaria mea. Lista de materiale:

1 dopul cu pompita de la sticla de sapun lichid

2 o sticla convenabila ca dimensiune si forma

3 o siringa de unica folosinta 5 ml

4 1,5 m furtun de plastic

5 soricei

6 sarma de fier cu diametru egal cu cel interior al furtunasului

7 rabdare

post-8769-0-47124500-1328548591_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie strans nimic nici la loobman. ce ai vazut e modelul vechi, acum il vand pe cel nou cu buton. apesi pe un buton si uleiul curge intr-o camera mai mica de unde se scurge. are tot un fel de twin nozzle adica dai cu ulei pe ambele fete ale foii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe site-ul de la loobman nu apar atatea poze,cine vrea mai multe am gasit un link unde sunt mai multe poze : P1030538 :cheers:

 

http://www.stromtrooper.com/v-strom-modifications-performance/63169-loobman-*ab*.html

Editat de Atti the Hun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am citit eu in ultimele 2 zile mi se pare mai eficient loobman cu apasare la buton findca il apesi si ~ 160 km (conditii normale,fara praf exagerat si uscat) nu mai ai probleme , in schimb tutoro merge non stop si oarecum ai o grija in plus si de altfel cum zicea un coleg mai sus " 20 de picaturi sunt suficente,ce e in plus ajunge unde nu e nevoie (roata,bascula etc) " . Eu m-as duce pe mana lui Denis ( Loobman ) cu actionare la buton.Am citit de asemenea ca a imbunatatit sistemul cu actionare la buton findca anul trecut avea un arc mai slabutz ceea ce in unele conditii permitea o cantitate mai mare de ulei sa treaca decat e nevoie ( 2 ml ),printr-un arc mai puternic s-a rezolvat problema.

 

Anunta-ma si pe mine in caz ca vrei sa comanzi,ca sa cumparam impreuna.

 

INFO pe forumul asta : http://www.stromtrooper.com/v-strom-modifications-performance/63169-loobman-%2Aab%2A.html aici gasesti imagini,review-urile necesare pentru ati creea o imagine despre produs.

 

PS : Mai avea o problema si anume , nu etansa bine dopul de umplere dar se pare ca s-a rezolvat la modelele actuale.

" Dennis made it right for me. I emailed him with the problem I had with it dumping all of the oil out. He told me what I needed to do to fix it. This should not be a problem with the models he is shipping now. The pictures earlier in the post show a updated model with the split in the refill retaining ring around the plunger. The earlier one like the one I have did not have the split ring and acted like a caulk gun keeping it from closing. "

 

I-am trimis si personal un mail in care l-am intrebat de acele 2 probleme : arcul respectiv etansarea si astept raspuns sa fiu 100% sigur.

Editat de Atti the Hun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pentru cine are nevoie de un temporizator reglabil pe durata actionarii si pentru durata intre actionari, va prezint o schema electrica simpla, functionala 100% cu costuri minime. Mai greu e cu pozitionarea potentiometrului intr-o cutie sa nu ajunga apa la el.

Am renuntat la acel temporizator stergatore de parbriz pentru ca sa blocat pe inchis si nu mai intrerupea alimentare electrovalvei.

Acum testez temporizatorul nou cu un potentiometru dublu de 1M (in locul celui de 250k) si am ajuns sa reglez durata intre actionari si la 8 minute.

IMG.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am avut probleme cu varsatul. pe sus nu, pentru ca nu am umplut decat 3/4 vasul - e deajuns pentru destul de mult timp, iar pe jos o singura data am avut problema, respectiv furtunul scos, dar pentru ca asa il lasasem eu, nu cazuse el.

calitate - pret cred ca bate orice scotoiler sau alte chestii de sute de euro. am invatat si unde este butonul astfel incat pot apasa pe el din mers daca este necesar.

deocamdata am ulei de cutie motul 75w90, dar as vrea sa trec pe ulei de lant de drujba sau ce se mai gaseste prin hornbach, dedeman, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reply-ul lui Dennis (Loobman) la mailul meu

 

Hi Attila.

Yes we fixed both problems. To improve the seal we extended and tightened the skirts on both the upper and lower caps.

The "stronger spring" problem turned out to have nothing to do with the spring. The filler cap has a retaining ring which goes around the plunger shaft. We found that the ring was locking onto the shaft and holding the valve open. We cut a slot in the ring, now it cannot grip the shaft... Problems solved, no more leaks.

If you already have one of the earlier Loobman chainoilers I can send you the new caps along with directions to upgrade it. Please let me know.

All the best and ride safe.

Dennis.

Loobman.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tamas_daniell

Daca tot bagi electronica se poate face unul automat - 'vede' de cate ori s-a rotit lantul si-l greseaza.

Un senzor Hall numara zalele si cand a ajuns la cifra n trebuie sa sloboada 2ml ulei.

Sau sistem mecanic - cum e ungerea lantului la drujba.

Orice sistem automat trebuie verificat,din cand in cand, de buna functionare; in cazul de fata daca lantul e uns.

Apropos,eu am cardan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tamas_daniell

Daca tot bagi electronica se poate face unul automat - 'vede' de cate ori s-a rotit lantul si-l greseaza.

Un senzor Hall numara zalele si cand a ajuns la cifra n trebuie sa sloboada 2ml ulei.

Sau sistem mecanic - cum e ungerea lantului la drujba.

Orice sistem automat trebuie verificat,din cand in cand, de buna functionare; in cazul de fata daca lantul e uns.

Apropos,eu am cardan.

pentru enduro nu are sens ceea ca zici tu acolo, din experienta iti spun ca dupa ce te dai jos de pe asfalt si mergi pe macadam, norma de ulei trebuie marita cu 500-600 % ...

 

nici pe sosea nu prea e valabl un dozator de felul pompei mecanice de drujba, cantitatea de ulei este influentata de temperatura/vascozitate si de ploaie.

 

Potentiometrul are singurul dezavantaj ca poti sa il uiti cu debit marit cand treci de pe macadam pe sosea ,cum am facut eu si nu am observat de la Herculane pana la Targu Jiu unde anvelopa era plina de ulei

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce o dati in chestii electronice, cu senzori, butoane, rotite, etc. In primavara anului trecut mi-am montat Loobman. Tot atunci am curatat si spalat lantul. Singura data anul trecut. Tot singura data cand am spalat si motorul pe jenti cu simt de raspundere. Am completat tot o singura data recipientul de ulei cu 80W90 (~200ml, de cutie de viteze, ce am gasit prin casa). Nu am intins lantul si nici nu-l voi intinde nici in primavara asta. Apasam pe pompita Loobmanului de doua ori cand alimentam la benzinarie (~250km). Atat. Janta e prafuita, dar nu are pic de ulei sarit pe ea. Se ia cu apa curata.

Asa ca, luati sau faceti-va ungatoare cat mai simple, ca nu au ce sa se defecteze la ele sau sa uitati deschis.

 

P.S. Ca intreba cineva de Loobman de posibile defecte de proiectare: in noiembrie i-am trimis un review lui Denis dupa ~ un an de utilizare. I-am explicat ca se prelinge putin ulei pe la capacul superior atunci cand ies in off road (de la gropi). Si mi-a trimis toate garniturile de la partea superioara si inferioara; intre timp s-a facut un nou design al acestora si nu ar mai curge. Vom vedea cand le voi inlocui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...