mariusspuneceva Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) citeste tot topicul. nu picura pe foaie pentru ca "terminalul ungator" va fi in contact cu metalul, neexistand picaturi ci un film de ulei ce va curge conform reglarii. eu am pus doar un robinet luat din bricostore de la articolele de stropit, serveste atat la reglaj cat si la inchiderea circuitului cand parchez. sunt inca in teste pentru a gasi 3 pre-setari: inchis (well... asta e evidenta), 1 pic / minut regim normal, 3 pic / minut la drum greu cu praf sau ploaie. vreau sa vad daca T90-ul de Petrom are aceeasi viteza de scurgere prin sistem si la 15 si la 35 de grade. in cazul asta mi se pare mai usor de construit, vreau sa scap odata de spalatul lantului Editat Mai 11, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 nu mai umblati bre cu improvizatii bagate pe la roti poate se desprinde device`u cand rulezi cu suta` si`ti intra la roata, printre spitze ce`i asa greu sa speli si sa ungi lantu` la cateva sute de km? parerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 nu mai umblati bre cu improvizatii bagate pe la roti poate se desprinde device`u cand rulezi cu suta` si`ti intra la roata, printre spitze ce`i asa greu sa speli si sa ungi lantu` la cateva sute de km? parerea mea.... furtunasul ala chiar de ar intra intre lant si pinioane , ar fi taiat instantaneu este plastic nimic altceva , nu cred ca se stica nimic , in afara de device Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 (editat) Daca faci doar cateva sute de km, chiar nu este o problema ungerea lantului, dar daca faci cateva mii pe saptamana, departe de casa si nu ai conditii de spalat lantul de mizeria lipicioasa acumulata dupa 2-3 ungeri succesive, atunci este util un ungator automat de firma sau home made, dupa buget. Marele avantaj al ungatorului cu ulei este ca face ungerea si curatarea lantului simultan. Editat Mai 12, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 furtunasul ala chiar de ar intra intre lant si pinioane , ar fi taiat instantaneu este plastic nimic altceva , nu cred ca se stica nimic , in afara de device esti tu foarte sigur ca nu e angrenat in miscare si device`u legat cu cravate de cadru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 esti tu foarte sigur ca nu e angrenat in miscare si device`u legat cu cravate de cadru? furtunasul nu este din fier si se rupe repede si usor cat de mare e device-u ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 esti tu foarte sigur ca nu e angrenat in miscare si device`u legat cu cravate de cadru? Exista improvizatii si improvizatii. Nu tot ce e DIY trebuie sa fie legat cu scotch si sirma, asta e doar stilul romanesc. Am vazut la viata mea destule lucruri home-made care aratau si mergeau ca facute in fabrica. Lasind modestia la o parte, am facut si eu citeva lucruri din astea. Totul depinde de rabdarea si de timpul pe care esti dispus sa le "investesti". Si mai conteaza sa folosesti scule si materiale de calitate. Eu sincer ma gindesc sa improvizez un sistem automat de ungere a lantului, pentru ca sprayurile cu teflon tin prea putin si sint prea scumpe. Eu merg cu motorul preponderent in oras dar chiar si-asa fac foarte repede citeva sute de km. Sprayul Motul nu m-a tinut niciodata mai mult de 3 ungeri. Exista alternativa ungerii manuale cu ulei de transmisie dar e prea messy (nu-mi place mirosul motorinei, si nici vecinilor n-o sa le placa urmele de motorina si ulei lasate pe aleea pe care-mi tin motorul). Pentru ca mi-e lene sa sap in tot topicul, am citeva intrebvari despre "scottoilerul" improvizat: - a folosit cineva o valva comandata electric pentru deschiderea traseului uleiului? in caz ca da, unde a gasit de cumparat asa o valva? - ce ulei se foloseste? - la ce interval picura uleiul? - se poate o poza detaliata cu tot sistemul? Eu ma gindeam si la un sistem care sa detecteze cind motorul nu se alfa in miscare si sa opreasca ungerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Exista improvizatii si improvizatii. Nu tot ce e DIY trebuie sa fie legat cu scotch si sirma, asta e doar stilul romanesc. Am vazut la viata mea destule lucruri home-made care aratau si mergeau ca facute in fabrica. Lasind modestia la o parte, am facut si eu citeva lucruri din astea. Totul depinde de rabdarea si de timpul pe care esti dispus sa le "investesti". Si mai conteaza sa folosesti scule si materiale de calitate. Eu sincer ma gindesc sa improvizez un sistem automat de ungere a lantului, pentru ca sprayurile cu teflon tin prea putin si sint prea scumpe. Eu merg cu motorul preponderent in oras dar chiar si-asa fac foarte repede citeva sute de km. Sprayul Motul nu m-a tinut niciodata mai mult de 3 ungeri. Exista alternativa ungerii manuale cu ulei de transmisie dar e prea messy (nu-mi place mirosul motorinei, si nici vecinilor n-o sa le placa urmele de motorina si ulei lasate pe aleea pe care-mi tin motorul). Pentru ca mi-e lene sa sap in tot topicul, am citeva intrebvari despre "scottoilerul" improvizat: - a folosit cineva o valva comandata electric pentru deschiderea traseului uleiului? in caz ca da, unde a gasit de cumparat asa o valva? - ce ulei se foloseste? - la ce interval picura uleiul? - se poate o poza detaliata cu tot sistemul? Eu ma gindeam si la un sistem care sa detecteze cind motorul nu se alfa in miscare si sa opreasca ungerea. uite acilea neamule Visit My Website electrovalva de Audi de la dezmembrari functioneaza OK(actual peste 1500km), supra incalzirea a fost redusa cu o rezistenta. Poate fi alimentata la senzorul de cric si nu pica decat in mers Robinetul poate o picatura la 45-50 secunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 uite acilea neamuleVisit My Website electrovalva de Audi de la dezmembrari functioneaza OK(actual peste 1500km), supra incalzirea a fost redusa cu o rezistenta. Poate fi alimentata la senzorul de cric si nu pica decat in mers Robinetul poate o picatura la 45-50 secunde Pff... mi-i lieni si caut la dezmembrari. Daca-mi vinde cineva o valva din asta promit ca-mi fac si io scottoiler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Pff... mi-i lieni si caut la dezmembrari. Daca-mi vinde cineva o valva din asta promit ca-mi fac si io scottoiler. ia-ti o valva pe vacuum de scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Mi-am luat presa de lant de la Louis, cod 10003170. Fain produs. Abia astept sa schimb lantul, deocamdata nu am la ce-o folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 asta se foloseste la scos zale din lant ? sau ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 asta se foloseste la scos zale din lant ? sau ?? nu, la montat si demontat lantzuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 uite aici mura in gura cum se foloseste o presa. Numai cei care nu prea au treaba demonteaza bascula la fiecare lant.. http://www.mad-ducati.com/Technical/Regina...ainToolUse.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 uite aici mura in gura cum se foloseste o presa. Numai cei care nu prea au treaba demonteaza bascula la fiecare lant.. http://www.mad-ducati.com/Technical/Regina...ainToolUse.html sau flexu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Daca lantul vine desfacut cu siguranta separat se poate folosi presa si la demontarea lantului vechi si la montarea celui nou, dar mai exista situatia in care lantul vine continuu, nituit din fabrica. Atunci nu cred ca are rost sa-l desfaci pt al mai nitui o data. Bascula oricum este indicat s-o mai desfaci din cand in cand pt verificari si gresaje. O data la 20000 km nu mi se pare o manopera grea si inutila. Cand schimbi lantul faci si intretinerea basculei. Pff... mi-i lieni si caut la dezmembrari. Daca-mi vinde cineva o valva din asta promit ca-mi fac si io scottoiler. Mueti-is posmagii!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Daca lantul vine desfacut cu siguranta separat se poate folosi presa si la demontarea lantului vechi si la montarea celui nou, dar mai exista situatia in care lantul vine continuu, nituit din fabrica. Atunci nu cred ca are rost sa-l desfaci pt al mai nitui o data. Bascula oricum este indicat s-o mai desfaci din cand in cand pt verificari si gresaje. O data la 20000 km nu mi se pare o manopera grea si inutila. Cand schimbi lantul faci si intretinerea basculei. Mueti-is posmagii!!!!! Decat sa scot bascula mai bine desfac zece lanturi gata incheiate... ce alea nu tot prin nituire au fost inchise? Orice lant care se respecta vine cu o za in plus de rezerva, asa ca daca il desfaci pui una noua in locul celei desfacute. Eu asa vad problema... Hai sa demolam punem mobila si sa construim casa in jurul ei. Sau hai sa demontam rezervorul ca sa ne ducem la peco sa-l umplem cu benzina, sau hai sa schimbam roata ca sa nu deranjam cumva cauciucul cand il montam/demontam. Scoaterea basculei ca operatie in sine (fara legatura cu lantul) face partea din seria "hai sa ne aflam in treaba". Bucsele sunt unse din fabrica, exista semeringuri si capace de protectie, si la o motocicleta de 25 de ani o sa gasesti curat si uns acolo. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Decat sa scot bascula mai bine desfac zece lanturi gata incheiate... ce alea nu tot prin nituire au fost inchise? Orice lant care se respecta vine cu o za in plus de rezerva, asa ca daca il desfaci pui una noua in locul celei desfacute. Eu asa vad problema...Hai sa demolam punem mobila si sa construim casa in jurul ei. Sau hai sa demontam rezervorul ca sa ne ducem la peco sa-l umplem cu benzina, sau hai sa schimbam roata ca sa nu deranjam cumva cauciucul cand il montam/demontam. Scoaterea basculei ca operatie in sine (fara legatura cu lantul) face partea din seria "hai sa ne aflam in treaba". Bucsele sunt unse din fabrica, exista semeringuri si capace de protectie, si la o motocicleta de 25 de ani o sa gasesti curat si uns acolo. . Corect si bine punctat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 bunnn! sa revenim la oile noastre..... pardon la lanturile noastre! dupa ce domnul bogdan a avut amabilitatea sa mi arate un sistem de ungere automat, m am apucat de treaba pt ca pe mine partea cu luatul"vacumului"de la motor ma depasea am achizitionat una buc electrocupla de mercedes de la dezmembrari.furtune si robinet dozaj de la bricostore si am confectionat din o buc conducta de cupru si mine de pix "nozel' ul" dupa circa 800 km lantul fara nici o alta interventie (gen spalat cu motorina) meu arata de parca acum ar fi scos din cutie. le multumesc celor care inca mai "impart"din cunostintele lor celor mai mici si nepriceputi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 si trei poze!cine are drum prin cart. lacul tei si vrea sa vada "live"PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Mueti-is posmagii!!!!! Na, ti-o fi venind greu sa crezi, da' chiar mai fac si alte lucruri in afara de a repara pe la motor. Decat sa scot bascula mai bine desfac zece lanturi gata incheiate... ce alea nu tot prin nituire au fost inchise? Orice lant care se respecta vine cu o za in plus de rezerva, asa ca daca il desfaci pui una noua in locul celei desfacute. Eu asa vad problema...Hai sa demolam punem mobila si sa construim casa in jurul ei. Sau hai sa demontam rezervorul ca sa ne ducem la peco sa-l umplem cu benzina, sau hai sa schimbam roata ca sa nu deranjam cumva cauciucul cand il montam/demontam. Scoaterea basculei ca operatie in sine (fara legatura cu lantul) face partea din seria "hai sa ne aflam in treaba". Bucsele sunt unse din fabrica, exista semeringuri si capace de protectie, si la o motocicleta de 25 de ani o sa gasesti curat si uns acolo. Faza e ca unele lanturi vin gata inchise (DID de exemplu). Oricum, nituirea din fabrica nu se compara cu cea facuta cu presa de pe Louis. Eu mi-am luat un lant deschis si mi l-a nituit un nene, cu presa din aia. Faza e ca presa a fost folosita mult la viata ei si era uzata tare. Tijele mai mult au fost stilcite de acea presa decit turtite. La inceput chiar am avut ceva stres in legatura cu acea za, ma uitam la ea dupa fiecare drum, sa vad daca nu e ceva in neregula. Pina acum nu s-a intimplat nimic, dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Na, ti-o fi venind greu sa crezi, da' chiar mai fac si alte lucruri in afara de a repara pe la motor. Faza e ca unele lanturi vin gata inchise (DID de exemplu). Oricum, nituirea din fabrica nu se compara cu cea facuta cu presa de pe Louis. Eu mi-am luat un lant deschis si mi l-a nituit un nene, cu presa din aia. Faza e ca presa a fost folosita mult la viata ei si era uzata tare. Tijele mai mult au fost stilcite de acea presa decit turtite. La inceput chiar am avut ceva stres in legatura cu acea za, ma uitam la ea dupa fiecare drum, sa vad daca nu e ceva in neregula. Pina acum nu s-a intimplat nimic, dar... de exemplu poti sa l cumperi deschis sau nu e doar optiunea ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 de exemplu poti sa l cumperi deschis sau nu e doar optiunea ta! De exemplu de unde? Ca ce am vazut eu kituri de lant, toate erau "inchise". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 De exemplu de unde? Ca ce am vazut eu kituri de lant, toate erau "inchise". ca de exemplu: MY MOTO? ca acu' vreo luna jumate am cumparat eu de la ei DID deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.