Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

asa-si-asa. incearca did.

 

p.s. 100% nu s-a rupt din cauza uleiului de transmisie cu care l-ai uns. ori defect de fabricare, ori intretinere slaba ori vreo piatra sau ceva seamanator care ti-a intrat intre pinion si lant. sau intins prea mult. am observat ca majotiratea utilizatorilor intind lantul aiurea, dupa manual. in loc sa tina cont de logica si sa il intinda cand pinionul fata si cel spate sunt pe aceeasi linie. adica atunci cand amortizorul de spate este comprimat atat de tare incat sa fie pinionul fata cu cel de spate in acelasi plan...

Eu am inteles ca ai vrut sa spui, dar pinionul fata si cel spate indiferent de pozitia lor, determina o linie. Corect era sa spui ca pinionul fata, cu axul basculei si cu pinionul spate, (centrele lor) sa fie aliniate pt a forma o linie. Asta este pozitia in care lantul este cel mai intins si aici trebuie verificata sageata lui. Fabricantii de multe ori maresc marja de intindere a lantului tocmai pt ca la multe modele este greu de asezat (incarcat motorul) pt a alinia cele trei puncte. Pt functionarea corecta a lantului intinderea lui este foarte importanta. Un lant slab produce socuri la demaraj si frane de motor (lovituri de bici), iar un lant prea intins mareste, foarte mult si inutil, solicitarile din lant. Poate omul cu lantul rupt va da mai multe amanunta pt a intelege toti motivul real al ruperii( exclus uleiul). Genul asta de evenimente se pot termina urat pt motor, dar si pt motociclist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, am ramas fara spray de lent si tre sa cumpar altul. Pana acum am folosit Motul cu teflon dar vreau sa incerc si Yacco. A folosit cineva pana acum Yacco Racing Chain? Este ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-si-asa. incearca did.

 

p.s. 100% nu s-a rupt din cauza uleiului de transmisie cu care l-ai uns. ori defect de fabricare, ori intretinere slaba ori vreo piatra sau ceva seamanator care ti-a intrat intre pinion si lant. sau intins prea mult. am observat ca majotiratea utilizatorilor intind lantul aiurea, dupa manual. in loc sa tina cont de logica si sa il intinda cand pinionul fata si cel spate sunt pe aceeasi linie. adica atunci cand amortizorul de spate este comprimat atat de tare incat sa fie pinionul fata cu cel de spate in acelasi plan...

 

manualul spune ca daca lantul are sageata "x" in momentul in care motocicleta sta drept(nu pe cric), atunci cand amotrizorul e comprimat la maxim (pasager+bagaj+denivelare) jocul este OK.

Nu are cum sa fie "aiurea" atat timp cat manualul e scris de aia care au proiectat motoreta.

 

Pe noi romanii "practica ne omoara", nu respectam parametrii pentru ca avem impresia ca suntem foarte inteligenti, desi nu fabricam nimic competitiv. Pe la retele electrice de inalta tensiune stam ceva mai bine... Mai stie cineva ceva la care stam bine? (tehnic, nu fetite, iar serviciile sunt de kko)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi s-a rupt lantul...de acum incolo o sa folosesc sprayuri speciale de uns, nu o sa mai ung cu ulei de motor, credeti ca lanturile " REGINA" sunt ok?

 

pune si t u niste poze cu lantul rupt , detalii , za etc povesteste-ne cum s-a intamplat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu lantul astazi...ce sa zic, nu a cazut, inca este acolo, dar rupt pe o parte...adevarul este ca eu l-am cam neglijat, l-am spalat de vreo 3 ori cu benzina, iar restul la spalatorie cu spuma activa....lantul este DID, cred ca este original al moto ca am luat-o de la prim prop si asta nu schimbase decat uleiul la ea, vreo 20k km are si cred si eu ca s-a intamplat ceva cu vreo piatra, ca in rest nu da semne de oboseala, pinioanele sunt ca noi...iar cu intinsul la momentul acela avea toleranta cam 1-2 cm..... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

majotiratea utilizatorilor intind lantul aiurea, dupa manual

Eu cred ca e cazul sa intelegeti odata si pentru totdeauna ca marii producatori de motorete sint la furat, si ca forumistii romani sint singurii adevarati in domeniu.

Nu stiu cum e la alte motoare, dar la a mea scrie ca intinderea se regleaza la 2,5-3,5 cm cu motorul pe cricul lateral, pentru ca amortizorul sa fie comprimat la o valoare cunoscuta. Astfel incit sa existe o anumita tensionare la comprimarea maxima a amortizorului. Asta pentru simplu motiv ca mi-e cam greu sa trebuiasca sa-mi rog prietenii de 150 kg sa vina sa stea pe motor, ca sa pot intinde corect lantul. Perfect logic, nu crezi?

 

poze cu lantul astazi...ce sa zic, nu a cazut, inca este acolo, dar rupt pe o parte...adevarul este ca eu l-am cam neglijat, l-am spalat de vreo 3 ori cu benzina, iar restul la spalatorie cu spuma activa....lantul este DID, cred ca este original al moto ca am luat-o de la prim prop si asta nu schimbase decat uleiul la ea, vreo 20k km are si cred si eu ca s-a intamplat ceva cu vreo piatra, ca in rest nu da semne de oboseala, pinioanele sunt ca noi...iar cu intinsul la momentul acela avea toleranta cam 1-2 cm..... :baldy:

Felicitari, te inscrii perfect in categoria "Chiar trebuie sa schimbam uleiul la motor?".

 

1. Ia o camera de bicicleta, taie cu foarfeca o bucata din ea, pune-o intr-o sticluta cu benzina pret de citeva minute, apoi scoate-o si las-o sa se usuce. Examineaza dupa citeva zile din nou acea bucata de cauciuc si comunica-ne rezultatele. Care e legatura cu lantul tau? Indiciu: ia lantul si uita-te la el de aproape. Vei observa ca intre zale exista niste garnituri de cauciuc, numite o-ring-uri. Acestea sint din cauciuc, si in toate manualele de intretinere scrie: a nu se curata lantul cu benzina. Acum te las pe tine sa pui cap la cap toate fragmentele puzzle-ului.

Dar hai ca mi-e mila de tine si-ti zic ce si cum: rolul acelor garnituri este sa pastreze o cantitate de lubrifiant la acele tije care imbina zalele. Acesle garnituri, fiind presate de zale, etanseaza vaselina acolo. Un o-ring crapa => nu mai ai lubrifiere acolo, creste uzura => se freaca metal pe metal => se roade metalul => se rupe lantul.

Cauta un manual de intretinere pentru motocicleta ta, citeste-l bine si aplica tot ce scrie acolo. Daca n-ai de gind sa faci asta, poate-ar trebui sa mergi des la biserica, pentru ca e posibil ca in momentul in care o sa ti se gripeze motorul, din cauza lipsei uleiului, sa nu mai scapi asa de ieftin.

 

2. Deobicei jocul e specificat la 2,5-3,5 cm, jocul tau prea mic a contribuit probabil la uzarea accelerata a lantului. Vezi ultimul paragraf de la punctull 1.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e cazul sa intelegeti odata si pentru totdeauna ca marii producatori de motorete sint la furat, si ca forumistii romani sint singurii adevarati in domeniu.

Nu stiu cum e la alte motoare, dar la a mea scrie ca intinderea se regleaza la 2,5-3,5 cm cu motorul pe cricul lateral, pentru ca amortizorul sa fie comprimat la o valoare cunoscuta. Astfel incit sa existe o anumita tensionare la comprimarea maxima a amortizorului. Asta pentru simplu motiv ca mi-e cam greu sa trebuiasca sa-mi rog prietenii de 150 kg sa vina sa stea pe motor, ca sa pot intinde corect lantul. Perfect logic, nu crezi?

 

 

Felicitari, te inscrii perfect in categoria "Chiar trebuie sa schimbam uleiul la motor?".

 

1. Ia o camera de bicicleta, taie cu foarfeca o bucata din ea, pune-o intr-o sticluta cu benzina pret de citeva minute, apoi scoate-o si las-o sa se usuce. Examineaza dupa citeva zile din nou acea bucata de cauciuc si comunica-ne rezultatele. Care e legatura cu lantul tau? Indiciu: ia lantul si uita-te la el de aproape. Vei observa ca intre zale exista niste garnituri de cauciuc, numite o-ring-uri. Acestea sint din cauciuc, si in toate manualele de intretinere scrie: a nu se curata lantul cu benzina. Acum te las pe tine sa pui cap la cap toate fragmentele puzzle-ului.

Dar hai ca mi-e mila de tine si-ti zic ce si cum: rolul acelor garnituri este sa pastreze o cantitate de lubrifiant la acele tije care imbina zalele. Acesle garnituri, fiind presate de zale, etanseaza vaselina acolo. Un o-ring crapa => nu mai ai lubrifiere acolo, creste uzura => se freaca metal pe metal => se roade metalul => se rupe lantul.

Cauta un manual de intretinere pentru motocicleta ta, citeste-l bine si aplica tot ce scrie acolo. Daca n-ai de gind sa faci asta, poate-ar trebui sa mergi des la biserica, pentru ca e posibil ca in momentul in care o sa ti se gripeze motorul, din cauza lipsei uleiului, sa nu mai scapi asa de ieftin.

 

2. Deobicei jocul e specificat la 2,5-3,5 cm, jocul tau prea mic a contribuit probabil la uzarea accelerata a lantului. Vezi ultimul paragraf de la punctull 1.

 

pana acum eu am intalnit joc specificat al lantului de 30 - 40 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e cazul sa intelegeti odata si pentru totdeauna ca marii producatori de motorete sint la furat, si ca forumistii romani sint singurii adevarati in domeniu.

Nu stiu cum e la alte motoare, dar la a mea scrie ca intinderea se regleaza la 2,5-3,5 cm cu motorul pe cricul lateral, pentru ca amortizorul sa fie comprimat la o valoare cunoscuta. Astfel incit sa existe o anumita tensionare la comprimarea maxima a amortizorului. Asta pentru simplu motiv ca mi-e cam greu sa trebuiasca sa-mi rog prietenii de 150 kg sa vina sa stea pe motor, ca sa pot intinde corect lantul. Perfect logic, nu crezi?

 

 

Felicitari, te inscrii perfect in categoria "Chiar trebuie sa schimbam uleiul la motor?".

 

1. Ia o camera de bicicleta, taie cu foarfeca o bucata din ea, pune-o intr-o sticluta cu benzina pret de citeva minute, apoi scoate-o si las-o sa se usuce. Examineaza dupa citeva zile din nou acea bucata de cauciuc si comunica-ne rezultatele. Care e legatura cu lantul tau? Indiciu: ia lantul si uita-te la el de aproape. Vei observa ca intre zale exista niste garnituri de cauciuc, numite o-ring-uri. Acestea sint din cauciuc, si in toate manualele de intretinere scrie: a nu se curata lantul cu benzina. Acum te las pe tine sa pui cap la cap toate fragmentele puzzle-ului.

Dar hai ca mi-e mila de tine si-ti zic ce si cum: rolul acelor garnituri este sa pastreze o cantitate de lubrifiant la acele tije care imbina zalele. Acesle garnituri, fiind presate de zale, etanseaza vaselina acolo. Un o-ring crapa => nu mai ai lubrifiere acolo, creste uzura => se freaca metal pe metal => se roade metalul => se rupe lantul.

Cauta un manual de intretinere pentru motocicleta ta, citeste-l bine si aplica tot ce scrie acolo. Daca n-ai de gind sa faci asta, poate-ar trebui sa mergi des la biserica, pentru ca e posibil ca in momentul in care o sa ti se gripeze motorul, din cauza lipsei uleiului, sa nu mai scapi asa de ieftin.

 

2. Deobicei jocul e specificat la 2,5-3,5 cm, jocul tau prea mic a contribuit probabil la uzarea accelerata a lantului. Vezi ultimul paragraf de la punctull 1.

 

 

Caline esti cam acid de felul tau sau vrei sa impresionezi cu capacitatile tale teoretice? Stiu f bine de ce s-a rupt, nu ti-am cerut tie sfatul, am vrut doar sa arat asa ceva in poze sa nu mai faca si altul ce am facut eu ca daca nu observam poate ii dam 250 si acum eram pe lumea cealalta...

In fine:

post-14660-1241436810_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline esti cam acid de felul tau sau vrei sa impresionezi cu capacitatile tale teoretice? Stiu f bine de ce s-a rupt, nu ti-am cerut tie sfatul, am vrut doar sa arat asa ceva in poze sa nu mai faca si altul ce am facut eu ca daca nu observam poate ii dam 250 si acum eram pe lumea cealalta...

In fine:

 

asta pare a fi ori un defect din fabrica ori vreo piatra ceva :baldy: ciudat

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e cazul sa intelegeti odata si pentru totdeauna ca marii producatori de motorete sint la furat, si ca forumistii romani sint singurii adevarati in domeniu.

Nu stiu cum e la alte motoare, dar la a mea scrie ca intinderea se regleaza la 2,5-3,5 cm cu motorul pe cricul lateral, pentru ca amortizorul sa fie comprimat la o valoare cunoscuta. Astfel incit sa existe o anumita tensionare la comprimarea maxima a amortizorului. Asta pentru simplu motiv ca mi-e cam greu sa trebuiasca sa-mi rog prietenii de 150 kg sa vina sa stea pe motor, ca sa pot intinde corect lantul. Perfect logic, nu crezi?

 

pe cric lateral - amotrizor comprimat la valoare cunoscuta . Eu intreb daca e ghidonul virat stanga sau dreapta sau tlapa cricului sa fie la nivel cu rotile sau +/-, cric deformat ("obosit")...

 

Parca sageata lantului se masoara cand motocicleta sta pe roti, fara cric, fara motociclist - aceasta ar fi o valoare cu adevarat cunoscuta si putin variabila (benzina din rezervor)

 

Daca masori pe cricul lateral 2,5 cm, ai belit lantu'

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualu motorului meu scrie clar, negru pe alb: se masoara jocul cu motorul gol pe cric lateral. De ce sa fiu eu mai catolic decat papa si sa reinventez roata can un japonez mult mai destept decat mine si cu ani de experienta a zis sa fac asa ca sa imi fie bine? Dar asa-i romanu, fudulia ma-sii de treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manualul pentru CB 500 spune sa fie masurat jocul lantului cu motorul pe cricul central

 

Caline esti cam acid de felul tau sau vrei sa impresionezi cu capacitatile tale teoretice? Stiu f bine de ce s-a rupt, nu ti-am cerut tie sfatul, am vrut doar sa arat asa ceva in poze sa nu mai faca si altul ce am facut eu ca daca nu observam poate ii dam 250 si acum eram pe lumea cealalta...

In fine:

 

in mod sigur ruptura asta nu are nici o legatura cu uleiul care ungea sau nu lantul

post-38816-1241557611_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline esti cam acid de felul tau sau vrei sa impresionezi cu capacitatile tale teoretice? Stiu f bine de ce s-a rupt, nu ti-am cerut tie sfatul, am vrut doar sa arat asa ceva in poze sa nu mai faca si altul ce am facut eu ca daca nu observam poate ii dam 250 si acum eram pe lumea cealalta...

Sint si acid si-mi si place sa te impresionez. Mi s-a parut ca postul tau e o intrebare. Nu prea inteleg cum de-ai avut curajul sa mergi pe-un motor al carui lant a fost tratat in halul asta.

 

 

pe cric lateral - amotrizor comprimat la valoare cunoscuta . Eu intreb daca e ghidonul virat stanga sau dreapta sau tlapa cricului sa fie la nivel cu rotile sau +/-, cric deformat ("obosit")...

 

Parca sageata lantului se masoara cand motocicleta sta pe roti, fara cric, fara motociclist - aceasta ar fi o valoare cu adevarat cunoscuta si putin variabila (benzina din rezervor)

 

Daca masori pe cricul lateral 2,5 cm, ai belit lantu'

1. La stinga mea, la aproximativ 30 de cm, se afla o carte destul de groasa, cu coperta verde, pe care scrie "SUZUKI GSF1200/S GSF600/S OWNER'S MANUAL". Cam asa arata paginile 56 si 57: /index.php?...t&id=467801

2. Am citeva mii de km facuti cu un lant care a fost ajustat dupa aceasta procedura. Timp in care motocicleta a vazut si ture marisoare (e drept, nu des), frine de motor dese, putin "enduro", etc. Adica lantul a fost solicitat intrucitva. De la inceput si pina acum nu l-am intins decit o singura data, si a fost vorba doar de citiva milimetri. Azi am masurat din nou jocul si e in intervalul din manual.

 

Tragi de aici ce concluzii crezi.

 

 

In manualu motorului meu scrie clar, negru pe alb: se masoara jocul cu motorul gol pe cric lateral. De ce sa fiu eu mai catolic decat papa si sa reinventez roata can un japonez mult mai destept decat mine si cu ani de experienta a zis sa fac asa ca sa imi fie bine? Dar asa-i romanu, fudulia ma-sii de treaba.

In cele ce urmeaza, o sa va dezvalui un secret. M-am abtinut multa vreme sa va spun aceste lucruri, si e posibil sa platesc scump pentru ca fac publice aceste informatii strict confidentiale. Ei bine...

Motocicletele sint o inventie satanica a francmasonilor. Fac parte dintr-un plan perfid, prin care urmaresc preluarea controlului lumii. Astfel, ne momesc cu placerile ieftine ale adrenalinei si noi, bieti consumeristi cu creierele spalate, le cumparam. Apoi, ne baga pe git diverse proceduri gresite de intretinere a acestor infame creatii, cu scopul de a le creste prematur uzura si a se cheltui vesnic bani pe reparatii si intretinere. Acesti bani sint in final folositi in diverse scopuri oculte, avind ca ultim tel obtinerea controlului total asupra Pamintului.

Noroc ca romanii sint mai greu de dus de nas. Citeva minti luminate au intuit acest mirsav plan si incearca (cu ceva succes, se pare) sa deschida ochii lumii.

Daca vreti sa fiti salvati de la subjugare, nu mai cumparati uleiuri speciale pentru motociclete si nu intindeti lantul pe cricul lateral, asa cum scrie in manualul de intretinere francmasonic! Nu este prea tirziu!

 

in manualul pentru CB 500 spune sa fie masurat jocul lantului cu motorul pe cricul central

Nu stiu de unde si pina unde ati tras voi concluzia ca la toate motocicletele trebuie sa fie la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sint si acid si-mi si place sa te impresionez. Mi s-a parut ca postul tau e o intrebare. Nu prea inteleg cum de-ai avut curajul sa mergi pe-un motor al carui lant a fost tratat in halul asta.

 

 

 

1. La stinga mea, la aproximativ 30 de cm, se afla o carte destul de groasa, cu coperta verde, pe care scrie "SUZUKI GSF1200/S GSF600/S OWNER'S MANUAL". Cam asa arata paginile 56 si 57: /index.php?...t&id=467801

2. Am citeva mii de km facuti cu un lant care a fost ajustat dupa aceasta procedura. Timp in care motocicleta a vazut si ture marisoare (e drept, nu des), frine de motor dese, putin "enduro", etc. Adica lantul a fost solicitat intrucitva. De la inceput si pina acum nu l-am intins decit o singura data, si a fost vorba doar de citiva milimetri. Azi am masurat din nou jocul si e in intervalul din manual.

 

Tragi de aici ce concluzii crezi.

 

 

 

In cele ce urmeaza, o sa va dezvalui un secret. M-am abtinut multa vreme sa va spun aceste lucruri, si e posibil sa platesc scump pentru ca fac publice aceste informatii strict confidentiale. Ei bine...

Motocicletele sint o inventie satanica a francmasonilor. Fac parte dintr-un plan perfid, prin care urmaresc preluarea controlului lumii. Astfel, ne momesc cu placerile ieftine ale adrenalinei si noi, bieti consumeristi cu creierele spalate, le cumparam. Apoi, ne baga pe git diverse proceduri gresite de intretinere a acestor infame creatii, cu scopul de a le creste prematur uzura si a se cheltui vesnic bani pe reparatii si intretinere. Acesti bani sint in final folositi in diverse scopuri oculte, avind ca ultim tel obtinerea controlului total asupra Pamintului.

Noroc ca romanii sint mai greu de dus de nas. Citeva minti luminate au intuit acest mirsav plan si incearca (cu ceva succes, se pare) sa deschida ochii lumii.

Daca vreti sa fiti salvati de la subjugare, nu mai cumparati uleiuri speciale pentru motociclete si nu intindeti lantul pe cricul lateral, asa cum scrie in manualul de intretinere francmasonic! Nu este prea tirziu!

 

 

Nu stiu de unde si pina unde ati tras voi concluzia ca la toate motocicletele trebuie sa fie la fel.

nu a spus nimeni nimic de toate la fel, la R1 spre exemplu se masoara cu motoru lpe cricul laterla , parca , eu dadeam doar exemplu , manualul spune cel mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sint si acid si-mi si place sa te impresionez. Mi s-a parut ca postul tau e o intrebare. Nu prea inteleg cum de-ai avut curajul sa mergi pe-un motor al carui lant a fost tratat in halul asta.

 

 

 

1. La stinga mea, la aproximativ 30 de cm, se afla o carte destul de groasa, cu coperta verde, pe care scrie "SUZUKI GSF1200/S GSF600/S OWNER'S MANUAL". Cam asa arata paginile 56 si 57: [...]

2. Am citeva mii de km facuti cu un lant care a fost ajustat dupa aceasta procedura. [...]

Azi am masurat din nou jocul si e in intervalul din manual. [...]

 

Tragi de aici ce concluzii crezi.

 

 

 

[...] nu intindeti lantul pe cricul lateral, asa cum scrie in manualul de intretinere francmasonic! Nu este prea tirziu! [...]

 

 

Nu stiu de unde si pina unde ati tras voi concluzia ca la toate motocicletele trebuie sa fie la fel.

 

Ti-ai raspuns singur la nelamurire, mai devreme. :moto:

 

L.E.:

 

Eu am inceput sa ung lantzu(rile) cu ulei de motor. E mai bun decat kktu ala de spray lipicios care aduna tot nisipul si toata mizeria.

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai raspuns singur la nelamurire, mai devreme. :angry:

 

L.E.:

 

Eu am inceput sa ung lantzu(rile) cu ulei de motor. E mai bun decat kktu ala de spray lipicios care aduna tot nisipul si toata mizeria.

Eu le-am raspuns unora care nu vor sa respecte ce scrie in manual. Suzuki (si probabil alti producatori) au inventat o metoda facila de masurare a intinderii lantului, fara a fi nevoie de un ajutor sau cine stie ce artificii. Unii au zis ca lantul nu poate fi intins asa cum am descris eu, manualul meu zice altfel, asta e tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inceput sa ung lantzu(rile) cu ulei de motor. E mai bun decat kktu ala de spray lipicios care aduna tot nisipul si toata mizeria.

Subscriu.

Numai ca uleiul de motor e prea lichid, iti recomand sa faci asta cu ulei de cutie T90, care e mai gros, si ofera si protectie impotriva ruginii si coroziunii, asa cum scrie in fisa tehnica..

Incomparabil mai bun decat mizeria aia care se face pe lant in urma utilizarii sprayurilor.

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu.

Numai ca uleiul de motor e prea lichid, iti recomand sa faci asta cu ulei de cutie T90, care e mai gros, si ofera si protectie impotriva ruginii si coroziunii, asa cum scrie in fisa tehnica..

Incomparabil mai bun decat mizeria aia care se face pe lant in urma utilizarii sprayurilor.

 

:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius, spune si (alt)ceva inafara de "I agree", ca imi deschid fun club si tu esti singurul sustinator. :angry:

 

pai asa este, uleiul T90 e mai vascos si mai bun , nu este asa de subtire ca uleiul de motor , si inca ceva , sunt niste cutiute cu tratament pentru motoarele uzate , prin supermarketuri, alea cu teflon gen dupa lube dar mai proaste , e foarte buna si chestia aia pentru lant :blink: costa in jur de 20 lei max sper sa aiba ceva teflon in ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica remarca legat de ungerea cu ulei printr-un dispozitiv automat. In conditii normale, sosea uscata si praf normal, ungerea este OK cu o picatura la 2-3 minute. Daca ploua debitul trebuie marit la o picatura pe minut si tinut asa cat timp este soseaua uda. Cam la fel si pe drumuri de tara pline de praf, doar ca debitul marit trebuie mentinut inca 5 min pt ca uleiul in exces sa spele lantul si pinioanele de mizerie. Chiar si pe o portiune scurta 5-10 km de praf sau ploaie trebuie facut reglajul pt ca se simte influienta mizeriei pt ungere. Degeaba ungi bine lantul pe mii de kilometri, daca uiti sa faci modificarea de cate ori este necesar chiar si pe distante scurte. De curand Strom 75 a mers fara ulei pe ploaie si dupa cateva sute de km s-au gripat jumatate din zale. Acum cauta lant sa-l schimbe. Avantajul uleiului este ca unge mai bine decat orice spray, dar dezavantajul ca este spalat de apa si trebuie marit debitul, pt a compensa acest lucru. Altfel mie mi se pare o treaba buna cu ungatorul. Intretinetre mult mai usoara si cativa cai in plus pe sosea la mijlocul si mai ales la sfarsitul unei zile de mers cu motorul. Am pana acum 4000km facuti si daca mai pastrez motorul voi vedea cat rezista kit-ul. :blink:

dupa 150 km de mers prin praf ;) sunt de aceeasi parere :angry:

Ultimii 40 km din cei 190 reglajul a ramas pentru praf, excesul se vede. Pe praf nu ajunge ulei pe anvelopa

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ar putea sa picure pe foaie ?? ? sunt curios ,inca nu mi-am construit un ungator automat dar urmeaza

citeste tot topicul. nu picura pe foaie pentru ca "terminalul ungator" va fi in contact cu metalul, neexistand picaturi ci un film de ulei ce va curge conform reglarii.

 

post-5125-1241999188_thumb.jpgpost-5125-1241999212_thumb.jpg

 

eu am pus doar un robinet luat din bricostore de la articolele de stropit, serveste atat la reglaj cat si la inchiderea circuitului cand parchez. sunt inca in teste pentru a gasi 3 pre-setari: inchis (well... asta e evidenta), 1 pic / minut regim normal, 3 pic / minut la drum greu cu praf sau ploaie. vreau sa vad daca T90-ul de Petrom are aceeasi viteza de scurgere prin sistem si la 15 si la 35 de grade.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...