klu Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 iese la 65,123 de ron bucata! mai mult decat decent! Charge will appear on your credit card statement as "PAYPAL *LOOBMAN" From amount L651.23 RON To amount £122.34 GBP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Salut, am si eu o mare nedumerire... am citit aici plus pe topicul colegului care vinde accesoriul Loobman si am dedus ca uleiul tip 10W-40 e f bun pt ungerea lantului, cam 2 ml la 100 de km, evident in functie de drum Intrebarea e urmatoarea: E oare posibil sa ung cu ulei 10W-40 pinionul din spate, langa dinti dintr-o sticluta cu varf asemanator tehnologiei Loobman? In felul acesta, pentru drumuri scurte (sau in cazul celor lungi cu pauze de fiecare 100 de km) cred ca te poti descurca cu sticulta cu varf ascutit (inca nu am cautat sticluta fiindca astept feedback-ul vostru la idee). Avantajele ar fi: costul mic al uleiului (mereu mai ramane putin de la schimb), lantul mai curat decat in cazul spray-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 M-am gandit si eu la varianta asta, si chiar am recomandat-o celor care nu au ungator, si nici nu vor sa cheltuiasca bani pe asa ceva. Sticluta din plastic o am de la un kit de vopsea de par pt dame. Are dop cu surub si inca un varf de asemenea cu dop, ideal pt ungerea din 100 in 100 de km. Metoda functioneaza sigur, atat ca ai o grija-n plus la fiecare oprire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 (editat) ideea cu sticulta e foarte foarte buna... eu ma mai gandeam si la o seringa mare... astfel poti vedea si cati ml pui... Mie metoda Loobman mi se pare foarte buna doar ca am o mica paranoia sa nu intre accidental ceva intre pinion si lant in timpul mersului... Bogdane... tu chiar folosesti metoda de ungere? stii pe cineva care o foloseste? Editat Martie 8, 2012 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 eu folosesc de la inceputul sezonului trecut "sticluta magica" si da ezultate foarte bune pt drumuri scurte 100< aplic uleiul de acasa eu folosesc o stikluta de la un service de imprimante si copiatoare au garla sticle goale. au ulei de uns mecanismele la copiatore . au un varf ascutit si un dop. legat de stikla sa nu il pierzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 si puneti uleiul pe pinionul spate pe marginea dintilor, nu? sau direct pe lant? ulei 10W-40? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 eu pun pe margine unde sunt O ringurile ca alcolo se lubrifiaza pun ulei pt copiatoare din ala am o sticluta si se lubrifica beton . 10w40 merge e ideal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 ideea cu sticulta e foarte foarte buna... eu ma mai gandeam si la o seringa mare... astfel poti vedea si cati ml pui... Mie metoda Loobman mi se pare foarte buna doar ca am o mica paranoia sa nu intre accidental ceva intre pinion si lant in timpul mersului... Bogdane... tu chiar folosesti metoda de ungere? stii pe cineva care o foloseste? Prima oara cand am incercat ulei a fost manual cu sticluta si asa m-am convins de avantajele ungerii cu ulei in detrimentrul sprayului. Pt ca-mi place sa ma joc, am facut tot felul de ungatoare. Fiecare in parte a fuctionat, dar eu vroiam mai mult. Daca capul de ungere este pozitionat corect si ferm nu are ce sa intre intre foaie si lant. Si chiar daca lantul apuca capul de ungere maxim il poare smulge si arunca alaturi. Nu se intampla nimic, doar iei treaba de la cap si inbunatatesti prinderea sau pozitionarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Prima oara cand am incercat ulei a fost manual cu sticluta si asa m-am convins de avantajele ungerii cu ulei in detrimentrul sprayului. Pt ca-mi place sa ma joc, am facut tot felul de ungatoare. Fiecare in parte a fuctionat, dar eu vroiam mai mult. Daca capul de ungere este pozitionat corect si ferm nu are ce sa intre intre foaie si lant. Si chiar daca lantul apuca capul de ungere maxim il poare smulge si arunca alaturi. Nu se intampla nimic, doar iei treaba de la cap si inbunatatesti prinderea sau pozitionarea. beleaua la mine e ca pinionul asta nou are fantele mai mari si agata capul de ungere cand dau cu spatele modificandu-i ireversibil pozitia ... este pasta de pix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 (editat) Trebuie dat capul de ungere cu 10-15 mm spre in fata ca sa-l departezi mai mult de foaie.Capul de ungere si cele doua tevi nu trebuie sa atinga foaia sau lantul, indiferent daca mergi cu fata sau spatele, singur sau foarte incarcat. Daca treci prin Buc mai am cateva capete de ungere noi, facute de mine si folosite intens in varianta asta. Atat pt cele doua terminatii cat si pt tot traseul eu am folosit teava de pix la metru, luata de la Flaro, de langa voi. Mai am destula. Daca treci cu motorul te ajut sa-l montezi si adaptesi la tine pe motor. Pune si tu o poza doua cu zona respectiva, ca sa lamurim situatia. Editat Martie 9, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Exemplu de pozitionare a capului de ungere: /index.php?/topic/202679-intretinere-lant/page__view__findpost__p__2393601 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Daca ne gasim 10 insi sa ne bagam la o comanda de Loobman pretul pe bucata la fiecare ajunge la 14 euro, adica 56 de lei per persoana. E mai ieftin decat daca te apuci sa-ti faci singur unul. Deschidem o lista? 1. Livius Ereticus 2. Irinel 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. mai este deschisa lista? pt ca ma intereseaza si pe mine ,ms anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 mai este deschisa lista? pt ca ma intereseaza si pe mine ,ms anticipat. Salut! Daca vrei un lubrificator de lant LOOBMAN, iti pot oferi la 90 Ron cu tot cu transport. Daca iti convine lasa-mi adresa aici pe PM si maine ti-l pun la posta. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Salut ! imi poate spune cineva cu ce se poate curata uleiul de lant ajuns pe jante si spite ? Am incercat cu produse de curatat grasimea si alcool tehnic .. insa fara rezultat ..... orice idee e binevenita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Salut ! imi poate spune cineva cu ce se poate curata uleiul de lant ajuns pe jante si spite ? Am incercat cu produse de curatat grasimea si alcool tehnic .. insa fara rezultat ..... orice idee e binevenita Gaz lampant= kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Sau benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Sau benzina sau LASA! lantul se spala DOAR CU MOTORINA SAU GAZ LAMPANT! ori cu sprei de curatat lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Sau benzina CU BENZINA SE SPALA LANTUL DE LA MOTORUL TAU, POATE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 nu mai sariti mai asa. a intrebat omul cu ce se curata uleiul de lant DE PE JANTA se curata foarte usor si cu o carpa cu wd40 sau servetele umede. cele mai ieftine, de preferat cu alcool nu cu crema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 (editat) Motorina e sfanta si la spalat lantul si la curatat de ulei janta, bascula si ce mai e. Parerea mea, eu asa procedez si nu mi-a atacat vopseaua sau plasticurile. Si mai una, decat Loboman mai bine ung lantul cu sticluta de ulei in parcare. Salutare la toata lumea Editat Martie 19, 2012 de tamas_daniell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 CU BENZINA SE SPALA LANTUL DE LA MOTORUL TAU, POATE! mai citeste , se vorbea de janta , nu de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Si mai una, decat Loboman mai bine ung lantul cu sticluta de ulei in parcare ce nu ti-a convenit la loobman? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Eu am cumparat un spray de janta din carrefour, in jur de 15 ron, isi face treaba foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 ce fel de ?? un nume ceva sa-mi iau si io ! (sprei de jante) ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 ce nu ti-a convenit la loobman? Nimic, e prea nesigur din punctul meu de vedere, capul de ungere dublu, sistemul lui de prindere cam nesigur la 180km/h (limita sa ramai fara permis pe 3 luni pe autostrada) nu poti controla debitul de ulei in sensul ca poate curge prea repede uleiul din recipient daca e prea cald afara si sa nu fie suficient timp pentru a unge in intregime lantul(in sensul ca daca vine un debit mare datorita vascozitatii mici la temp. mari surplusul ce nu il preia lantul este aruncat de pe pinion), daca stai la semafor 1 minut ai sanse sa lasi murdarie pe asfalt (nu se opreste procesul de ungere cand stationezi si de exemplu o scoti din viteza) ar mai fi cateva. Avantajul folosiri lobomanului este mult mai mare decat spray-ul si relativ la un pret aceeptabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.