Crazy-devil Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Treci mah pe la mine ca ti-o reglez eu ...oricum vreau sa mai schimbam o vb doua ...ce cip ai pe ea?...tot ala FIM, sau ai pus cip normal de 916? uite cand vin la capitala, am sa dau un telefon. CHIP-ul e tot ala. nu am schimbat nimic pe ea decat motorul consumabilele si accesorii. upgrade sau downgrade nu am facut nimic. dar la motor nu s-a intervenit cu nimic. @ Diavolu' : DU-te!! cu siguranta va ve-ti dicstra. cum adica dom'le. ce e aia? nem to do. ce sa-i fac?? motocicleta merge. ma aia nu era motocicleta care merge. stii bine ca am discutat asta dupa ce The Legend a testat-o. ma refer la problema puterii de care te plangeai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vampire667 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 motorul la dafway este acum sinu se potriveste nimic din ce are el acolo si ma gandeam poate ma poate ajuta cineva cu un cod o serie ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) probabil ai releul in 2 faze pt ca e pre 99 (cu 5 fire) poti pune si cel in 3 faze (cu 7fire) doar ca e la risc. in italia eu asta am facut,pentru ca nu am gasit deloc in zona. poti cauta si pe net,gen ebay dar is foarte scumpe si rare. Editat Iulie 19, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 uite cand vin la capitala, am sa dau un telefon. CHIP-ul e tot ala. nu am schimbat nimic pe ea decat motorul consumabilele si accesorii. upgrade sau downgrade nu am facut nimic. dar la motor nu s-a intervenit cu nimic. cum adica dom'le. ce e aia? nem to do. ma aia nu era motocicleta care merge. stii bine ca am discutat asta dupa ce The Legend a testat-o. ma refer la problema puterii de care te plangeai. nu m-am plans niciodata de putere. in opinia mea are destula, folosesc cat pot si mai si ramane. probabil in mainile tale de expert pare fara vlaga. altele sunt problemele ei si nu le discut pe forum pentru ca cu siguranta nu am sa gasesc raspunsul aici. o sa o duc la mecanic atunci cand o sa am timp si chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 aia e. doar ca noi discutasem atunci si era aceiasi simtoma ca si a mea. dar tu stii cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vampire667 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 releul meu are 6 fire nu stiu ce releu este. dar ce se poate intampla daca pun unul cu 7 fire sau cu 5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Cei de la service ce zic, ce solutii iti ofera? Ca sfat te poti duce cu piesa la Ducati Romania (Metrotehnica), http://ducatiromania.ro/?page_id=585 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) scuze. cu 6 fire,ai dreptate. vin parca galben, rosu,galben, alb,verde si negru.. nu stiu daca in configuratia asta sau daca confund vreun fir. daca pui cel cu 7 fire cum am facut eu, va merge(dar nu garantez) desi la mine merge fara probleme. la cele in 3 faze vin 3 galbene care sunt intrarile apoi ies doua verzi si doua rosii, adica iesirile. primul si ultimul galben le-am legat intre ele, am anulat firul alb(era anulat deja) verde conectate intre ele si ros la fel. ai poza cu cel in 3 faze. si spre seara sper sa-ti pot da poza cu al meu. Editat Iulie 20, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Cu multumiri lui Victor pentru poze, update prin obiectivul sau aici : /index.php?/topic/679509-romania-wdw-2012/page__st__20__gopid__3183677#entry3183677 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Lucrare Dafway Monster 600 1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Ce etrieri rosii are In rest, vopseaua pe rezervor arata bine! BV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Are careva chef sa arda niste benzina in weekend??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 zici cai facuta din alte 3 monstere care cum sau potrivit mai bine Important este daca iti place produsul final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) Am si eu o nelamurire, de vreo 6-7 zile jucaria mea sta in parcare deoarece mi-au expirat numerele rosii, pana in momentul de fata nu am avut problemne sa imi curga ulei sau ceva de genul in conditiile in care mergeam zilnic cu ea, azi ma uit asa din mers si vad o mica pata de ulei cam de 2cm in diametru pe asfalt cam pe unde este busonul de ulei, o sa ma uit diseara mai in detaliu dar ma gandeam ca este vreo problema comuna Editat Iulie 23, 2012 de ZYB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin CCP Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Am si eu o nelamurire, de vreo 6-7 zile jucaria mea sta in parcare deoarece mi-au expirat numerele rosii, pana in momentul de fata nu am avut problemne sa imi curga ulei sau ceva de genul in conditiile in care mergeam zilnic cu ea, azi ma uit asa din mers si vad o mica pata de ulei cam de 2cm in diametru pe asfalt cam pe unde este busonul de ulei, o sa ma uit diseara mai in detaliu dar ma gandeam ca este vreo problema comuna si eu i-am schimbat uleiul sambata si ieri am vazut la fel.. o pata cam de 7 cm sub ea, cam tot pe la buson. nici mie nu mi-a curs pana acum. cred ca mai trebuie stranse suruburile p-acolo. coincidenta. oricum mare atentie sa nu iei pe cauciuc ulei.. ca te versi de numai. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) Salutare Mai exista posibilitatea sa curga pe la cilindrul receptor (parca asa se numeste) de la ambreiaj. Urmariti conducta de la ambreiaj si vedeti unde intra in motor, undeva langa capacul care acopera pinionul din fata. Eu acolo am avut problema. Se rezolva in 15 minute cu schimbarea a doua O-ringuri. Locul unde picura este mai putin relevant pentru ca uleiul se prelinge... Puteti sa curatati foarte bine motorul eventual cu un gum cutter / spray de frane etc... si sa urmariti dupa aceea. Succesuri. Editat Iulie 23, 2012 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Salutare Mai exista posibilitatea sa curga pe la cilindrul receptor (parca asa se numeste) de la ambreiaj. Urmariti conducta de la ambreiaj si vedeti unde intra in motor, undeva langa capacul care acopera pinionul din fata. Eu acolo am avut problema. Se rezolva in 15 minute cu schimbarea a doua O-ringuri. Locul unde picura este mai putin relevant pentru ca uleiul se prelinge... Puteti sa curatati foarte bine motorul eventual cu un gum cutter / spray de frane etc... si sa urmariti dupa aceea. Succesuri. Garnitura buson baie ulei ! si se rezolva..am patit-o si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Ok, inseamna ca m-am confuzat eu. Cele 2 O-ringuri de pe tija cilindrului receptor (17 in poza) nu tin uleiul sa nu dea pe afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Ok, inseamna ca m-am confuzat eu. Cele 2 O-ringuri de pe tija cilindrului receptor (17 in poza) nu tin uleiul sa nu dea pe afara? nu, alea tin licidul de frana sa nu-ti ajunga la placile de ambreiaj. ca iti dai seama ce ar fi. eu am patit-o din cauza epuratorului care era schimbat si se infundase. imi impingea semeringul de la axul ampreiajului, si curgea ulei...... avea sa ma intind pe o curba de numa numa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Eh, la mine a fost invers: in loc sa intre lichidul de ambreiaj inauntru, a iesit ulei afara. Am schimbat cele 2 O-ringuri si s-a rezolvat, nu a mai curs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Eh, la mine a fost invers: in loc sa intre lichidul de ambreiaj inauntru, a iesit ulei afara. Am schimbat cele 2 O-ringuri si s-a rezolvat, nu a mai curs. pai nici nu se putea intampla altfel. asta este rolul lor. nu au nici o treaba cu lichidul de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) Photoshop?!?!? WOW Pana la urma se pare ca e reala Prima motocicleta cu frana pe lant. Monsteristule.. astia ti-au copiat stilul de franare folosit pe bicicleta NO COMMENT.. just smile Editat Iulie 24, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 miercurea de la 19:00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Va mai adunati maine la academie? Pe la ce ora? Poate dau si eu o vizita sa va vaz. nu ai ce face. astia is rai ma. daca te duci cu motoreta,or sa ti-o zgarie si o sa te bata. daca e dute fara motor si nu ti-o mai zgarie.... doar or sa te bata. is foarte rai.. nici nu fac cruce....si au si fete printre ei. is rai tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 E V2 la 90 de grade. Deci nu mai contează marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.