silvik1313 Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Are cineva pe acasa pus bine un holtzsurub pentru stop pentru monster? Sau stiti unde as putea gasi unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 incearca la orice vulcanizare sau service de cartier, sigur gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 (editat) Are cineva de vanzare asa ceva, bloc lumini stanga (pozitie, faza scurta + lunga, semnal, claxon si flash) pentru monster 600 din 2001, nou costa cam 700 lei ceea ce e cam mult. Nu ma prea pricep sa cumpar de pe ebay, as fi vrut sa iau de la cineva din tara. Editat August 8, 2012 de icsu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Are cineva de vanzare asa ceva, bloc lumini stanga (pozitie, faza scurta + lunga, semnal, claxon si flash) pentru monster 600 din 2001, nou costa cam 700 lei ceea ce e cam mult. Nu ma prea pricep sa cumpar de pe ebay, as fi vrut sa iau de la cineva din tara. VEZI LA DAFWAY COSTA VREO 30 EURO SH pentru tine 20 euro 0764872999 Alex www.dafway.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Nu comentez pretul, tinand cont cat de scump este in magazin as putea spune ca si 30 de euro e un chilipir Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Vreau astazi sa mai plasez o comanda mica pentru produse Ma*Fra - mai are cineva nevoie de ceva? Gen detergent moto, solutie pt jante/bitum, carpe de sters etc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mish Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 e oficial http://www.motogp.com/en/news/2012/Rossi+back+to+Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobalt Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 A trecut o saptamana si am avut si eu prima intalnire cu asfaltul. Eram in a 2-a , mergeam linistit cand din parcare a plecat o solenta fara se asigure sau sa dea semnal. Am bagat mana tare in frana (fara sa trag si abreiajul) am culcat motorul pe o parte. Damage: scarite rupte, suportul de scarite fisurat, rezervorul putin infundat. Eu nu am nici o zgarietura , o mica vanataie la genunchi (nu am genunchere, nu am gasit ceva ok la pret care sa nu incomodeze, un risc care il asum momentan). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Asta e.. mai multa atentie, motorul se repara, e bine ca tu esti ok. Genunchere ok iti recomand (nu numai eu) cele de la MotorTeam de pe Blvd Timisoara. Bafta la reparatul Monsterului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobalt Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Postez aici poate vede cineva, am nevoie de scarita pentru partea dreapta (monster 600 , 1997). Ma intereseaza toata partea metalica nu doar scarita efectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Nu e monstru da-i Ducati. Azi prin centru a trecut pe langa mine o frumusețe, sa bag mâna-n gaz daca nu era un 1199 nou noutz!,cu numere roÂşii. Sa se fi vândut deja prima în țară, aÂşa se pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 eu stiu 2 vaginale in bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 (editat) How awesome is this shit?! Editat August 11, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobalt Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 cat de diferite sunt piesele de ducati dupa 2000 si inainte de 2000? mai am nevoie de una alta si nu stiu daca se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 cat de diferite sunt piesele de ducati dupa 2000 si inainte de 2000? mai am nevoie de una alta si nu stiu daca se potrivesc. eu am tot ce ti trebuie, dar trebuie sa vb la telefon sau sa vi la noi in atelier, prin mesaje nu rezolvam nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobalt Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 ms. Te sun luni. Alta intrebare, de unde reglez relatiul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 din carburatore, dar nu ti baga nasul ca nu ti va mai merge mobra neam, dute le cineva care stie sau vino la noi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 din carburatore, dar nu ti baga nasul ca nu ti va mai merge mobra neam, dute le cineva care stie sau vino la noi, relantiul se regleaza foarte usor, nu ai nevoie de specialisti. nu e greu sa invarti cu surubelnita de un surub. mai complex sau complicat e sincronizarea sau altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 relantiul se regleaza foarte usor, nu ai nevoie de specialisti. nu e greu sa invarti cu surubelnita de un surub. mai complex sau complicat e sincronizarea sau altele. nu vreau sa fiu ironic, dar daca vei invarti de un surb cu surubelnita, vei modifica amestecul, il vei face mai bogat sau mai sarac si nu o vei face decat pe un carburator, sincronizatul este alata poveste, daca vrei sa nu ti mai mearga mobra deloc asculta sfatul lui devil, dar iti recomand sa dai cu banul inainte, ce surub invarti! noi avem posibilitate sa lsam clientul sa si lucreze singur la motoreta, folosind sculele si spatiul nostu, oferindu i sfatul nostru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 fara so ard in polemici, dar relantiul se regleaza dintrun singur surub, amestecul si restul...da necesita scule si se face pe fiecare carburator. relantiul se face dintrun singur surub pentru toate carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=7lMDKF2JkJ0&feature=youtu.be Editat August 12, 2012 de th30nly0n3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 (editat) Salut baieti, eram si eu in plimbare si mi se aprinsese becul de ulei, opresc, ma uit nivelul era sub minim, fiind langa carrefour baneasa intru si cumpar singurul ulei de motocicleta, am completat cam 200ml de ELF 10W-60. Ajuns acasa m-am uitat si ar fi recomandat 10W-40 , ceea ce cred ca a fost bagat la ultimul schimb dar nu stiu sigur, este vreo problema ca merge cu tipul asta ? Vad ca este full syntetic..tatal lor dar totusi sa nu fie Monsterul mai gurmand . Voi ce folositi la Monster cu ambreaj ud ? Editat August 12, 2012 de ZYB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=7lMDKF2JkJ0 http://www.youtube.com/watch?v=VhQznZlxuj8 Editat August 12, 2012 de th30nly0n3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) Salut baieti, eram si eu in plimbare si mi se aprinsese becul de ulei, opresc, ma uit nivelul era sub minim, fiind langa carrefour baneasa intru si cumpar singurul ulei de motocicleta, am completat cam 200ml de ELF 10W-60. Ajuns acasa m-am uitat si ar fi recomandat 10W-40 , ceea ce cred ca a fost bagat la ultimul schimb dar nu stiu sigur, este vreo problema ca merge cu tipul asta ? Vad ca este full syntetic..tatal lor dar totusi sa nu fie Monsterul mai gurmand . Voi ce folositi la Monster cu ambreaj ud ? Eu folosesc 15w50 Motul 5100 si-l schimb la 5000km, majoritatea folosesc 7100 din ce stiu eu (mai scump, mai bun). 15w50 este mai gros si potrivit pentru temperaturile mari din vara. Pentru preturi bune il recomand pe Remus. Sa schimbi si filtrul de ulei daca schimbi uleiul si ar trebui sa o duci la un mecanic sa o verifice sa vezi de ce ti-a scazut nivelul de ulei. Uleiul se alege in functie de temperatura de afara, uita-te in manual, pag 49 Editat August 13, 2012 de icsu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) Salut baieti, eram si eu in plimbare si mi se aprinsese becul de ulei, opresc, ma uit nivelul era sub minim, fiind langa carrefour baneasa intru si cumpar singurul ulei de motocicleta, am completat cam 200ml de ELF 10W-60. Ajuns acasa m-am uitat si ar fi recomandat 10W-40 , ceea ce cred ca a fost bagat la ultimul schimb dar nu stiu sigur, este vreo problema ca merge cu tipul asta ? Vad ca este full syntetic..tatal lor dar totusi sa nu fie Monsterul mai gurmand . Voi ce folositi la Monster cu ambreaj ud ? E normal ca dupa ce opresti motocicleta uleiul sa fie sub minim. TRebuie s-o lasi 30 min sa se scurga tot uleiul si apoi sa te uiti daca mai e nevoie sa completezi cu ceva. Uleiul cumparat e bun pentru completari. Editat August 13, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.