nike Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) Are cineva nevoie de un set placute frana spate?? Le-am cumparat de la Metrotehnica sunt sigilate si momentan nu am nevoie de ele. Editat Septembrie 5, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Tenteaza pe cineva vara viitoare o plimbare in norvegia la nordkapp?...o aventura de neuitat:))) Guess what. Ma gandeam pentru vara urmatoare la tura asta... planul fiind sa merg singur.... dar in acelasi timp ma gandeam si la tine tinand cont ca esti acolo in drum ... Ideea este ca la un drum de genul asta, eu il vad in 2 maxim 3. Vremea este haos - de luat in considerare ca te poate ploua o saptamana, temperaturile ajung si la sub 0 grade dimineata , seara... Efectiv iti vine sa te pui langa motocicleta si sa nu mai vrei sa te urci pe ea... Mai mult daca mergi cu cortul , incordarea si nervii ajung la maxim. Ar fi un concediu extrem , in care nu prea ai timp sa te odihnesti. Trebuie sa fii foarte compatibil cu ceilalti cu care mergi. Vezi relatarea D-lui Pompiliu si a D-lui Marcel ( ambii cu bmw r1200 rt ) - oameni la 40 si de ani, 50 , cu sute de mii de km la bord si trecuti prin viata.... Se poate povesti si planui mult pe subiectul acesta , cel mai bine in privat! Salutari P.S - bugetul cu cort si cu o marja in caz de avarie - aprox 2500-3000 de euro ( o casuta in Norvegia ajunge pe la 110 euro / noapte ) Daaaaa Hai ca se formeaza echipa frumoasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) haaaa stiam eu ca ma bazez pe tine chiar mam gandit la tine:))..da pai e paradis motociclistic hai ca vedem cum ne organizam da eu as vrea mai aventura cu cortu si cazare mai rarut cai mai dragut ba daca mai sunt aici, puteti sta o noapte la mine. o berica una alta...... va dau o vacuta sa o calariti Guess what. Ma gandeam pentru vara urmatoare la tura asta... planul fiind sa merg singur.... dar in acelasi timp ma gandeam si la tine tinand cont ca esti acolo in drum ... Ideea este ca la un drum de genul asta, eu il vad in 2 maxim 3. Vremea este haos - de luat in considerare ca te poate ploua o saptamana, temperaturile ajung si la sub 0 grade dimineata , seara... Efectiv iti vine sa te pui langa motocicleta si sa nu mai vrei sa te urci pe ea... Mai mult daca mergi cu cortul , incordarea si nervii ajung la maxim. Ar fi un concediu extrem , in care nu prea ai timp sa te odihnesti. Trebuie sa fii foarte compatibil cu ceilalti cu care mergi. noapte ) Hai ca se formeaza echipa frumoasa... tin sa te contrazic ca nu ajung temperaturile la sub 0 grade (vara) acum depinde de zona, daca e munti(norvegia) e posibil ca doar e munte. in general din nordul Germaniei incepe vremea mai ploioasa si ceva mai rece, dar pe timp de vara nu e asa rece incat sa nu poti sta seara. mi se pare vreme ideala de mers pe motor fara a simti caldura sau frig. ploile doar in zilele in care chiar nu ai noroc, le prinzi. de obicei ploile sunt trecatoare, si pe arii mici/mari si nu de lunga durata. cu timpu daca sunteti doriti sa tranzitati Danemarca, va pot ajuta cu detalii. Editat Septembrie 5, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Hello! As vrea sa imi cumpar si eu un Monster 696, SH (preferabil din 2008, ca e mai usor cu vreo 9 kg), dar as vrea sa vad mai intai unul, sa ma sui pe el, sa vad daca imi place pozitia in sa, cat e de manevrabil etc. Am fost azi la reprezentanta, dar tocmai ce l-au vandut (ieri) . E cineva pe aici care detine unul si e dispus sa ma lase sa il vad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 pana acuma am asa 2 bujii ulei + filtru sigur...si incepe foarte serios sa se arate probleme grave in motor..revin in cateva ore poate o sa aflu verdictu:(( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) Enjoy! Editat Septembrie 5, 2012 de floreaandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Hello! As vrea sa imi cumpar si eu un Monster 696, SH (preferabil din 2008, ca e mai usor cu vreo 9 kg), dar as vrea sa vad mai intai unul, sa ma sui pe el, sa vad daca imi place pozitia in sa, cat e de manevrabil etc. Am fost azi la reprezentanta, dar tocmai ce l-au vandut (ieri) . E cineva pe aici care detine unul si e dispus sa ma lase sa il vad? Vinde un prieten de-al lui Andrei (floreaandrei) un 696 alb. Vorbește cu el. În rest, pe la noi sunt doar două 796, nici un 696. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Baieti sunt eu chior pe intuneric, sau vopseaua de pe rezervorul de Monster Dark este mata , am luat capac de monopost si e negru lucios , trebuie refacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Enjoy! Foarte misto treaba asta, Bravo celor care fac cunoscute asemenea evenimente in Romania si in comunitatea Ducati din Romania Bravo inca o data, foarte misto, la urmatoarea voi participa si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 tu si cand ai dat mana cu mine erai fericit, ba spre exemplu de cand am revenit in Danemarca adica de 2 saptamani,ma duc doar in tricou la munca. e cald, e temperatura foarte usor de acceptat noaptea. de bagat m-as fi bagat si eu cu motoru,doar ca astia nu-mi dau voie cu el aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin CCP Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Tenteaza pe cineva vara viitoare o plimbare in norvegia la nordkapp?...o aventura de neuitat:))) Si pe mine ma tenteaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 de "potenta" mea pe 916 nu ma plange. nu sunt asa multi, problema se pune ca eu nu prea pot merge in regin de turing. ma plictisesc pe a mea. mai ales in Danemarca unde trebuie mers numai si numai legal, si adica incet. altfel prostii suna la politie.(patit) apoi eu nu am voie sa conduc masina/motor cu numere straine, ca daca ma prind, mi-l confisca si iau amenda frumoasa(am auzit cazuri) dar daca treceti pe la mine, e mai mult decat ok..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Up! nu pot lasa topicul sa coboare mai mult de 5 pozitii : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 A Monster 796 on the Himalayas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 frumooos...e bine ca mai putea sa respire )) buna si extensia aia la aripa fata... e injectie, nu are nici pe dracu. adica are, dar nu la fel ca carburatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Si de ce ar murii carburatia mai repede la altitudini mari ? Nu intra tot acelasi aer in ambele motoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) buna si extensia aia la aripa fata... mie imi sarise in ochi aparatoarea de pe spate prinsa cumva astfel incat sa o dai repede jos no... daca am codita taiata... numai ca s-ar potrivi cam ca nuca in perete Editat Septembrie 7, 2012 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Si de ce ar murii carburatia mai repede la altitudini mari ? Nu intra tot acelasi aer in ambele motoare ? Pai cred ca injectia isi regleaza amestecul sonda lamda debitmetru.. pe cand carburatia nope.. Daca gresesc va rog da-ti cu pietre. Na, m-am mai gandit.... raman la hornetel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 ZYB, cu cat creste altitudinea, cu atat aerul se rarefiaza, ceea ce duce la un ameste mai sarac la cele pe carburatie, la cele pe injectie au debitmetru de aer si sonda lambda, care calculeaza si ajuta la optimizarea amestelui pt o functionare optima. intearca sa te duci pe la cota 2-3.000metri sa vezi cum se comporta carburatia, incepe sa se simta lesinata motoreta. dar asta tine si de multi factori meteorologici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Up! nu pot lasa topicul sa coboare mai mult de 5 pozitii : vai cat poate sa fie de frumoasa...SUPER!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
integrale_awd Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Stiu ca sunt anumiti senzori de oxigen dar nu toate motoarele cu injectie au sonde lambda, ce te faci ca unii si le scot? Eu banuiesc (poate gresit, dar banuiesc) faptul ca modalitatea in sine de a baga amestecul carburant in camerele de ardere este cea care face diferenta: una e prin aspiratie, alta e prin injectare la inalta presiune. Din ce stiu eu, daca scoti sonda lambda (senzorul de O2) de pe un motor cu injectie, se intra automat pe harta de injectie de avarie, mai exact amestec puternic imbogatit, arderi proaste (pt ca se ineaca motorul )=> consum mare, putere scazuta. In teorie, un motor pe injectie, ar trebui sa se comporte la fel, indiferent de concentratia aerului sau presiunea atmosferica. in practica, exista o perioada de cateva cicluri in care ECU are nevoie sa recalculeze injectia cand intampina conditii schimbatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobalt Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 Dus si eu motorul la baietii de la Dafway. Avand in vedere ca am vazut cateva pareri negative pe aici m-am gandit sa adaug si experienta mea. Profesionisti , rapizi, saritori. Plata in rate (nu am mai auzit asa ceva pana acum). Mai avea sa le mai dau aproximativ 1 mil juma dar am fost nevoit sa plec din tara o perioada iar ca un taran ce sunt am uitat sa ii anunt... cand am revenit, nu am avut discutii , baieti de nota 10. Motorul arata bine se aude total diferit fata de cum l-am luat si cel mai important merge bine, am avut nevoie si de o sudura la suportul de scarita, acum cand ma uit nici nu stiu unde a fost rupta. Preturile mi se par decente si am ramas cu impresia ca daca gasesc in alta parte mai ieftin pot sa vin cu piesele mele. Per total am avut experienta pozitiva cu ei si ii recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 Dus si eu motorul la baietii de la Dafway. Avand in vedere ca am vazut cateva pareri negative pe aici m-am gandit sa adaug si experienta mea. Profesionisti , rapizi, saritori. Plata in rate (nu am mai auzit asa ceva pana acum). Mai avea sa le mai dau aproximativ 1 mil juma dar am fost nevoit sa plec din tara o perioada iar ca un taran ce sunt am uitat sa ii anunt... cand am revenit, nu am avut discutii , baieti de nota 10. Motorul arata bine se aude total diferit fata de cum l-am luat si cel mai important merge bine, am avut nevoie si de o sudura la suportul de scarita, acum cand ma uit nici nu stiu unde a fost rupta. Preturile mi se par decente si am ramas cu impresia ca daca gasesc in alta parte mai ieftin pot sa vin cu piesele mele. Per total am avut experienta pozitiva cu ei si ii recomand. Iti multumim pentru vorbele frumoase, Speram sa inteleaga si cei care vorbesc urat despre no,i fara sa ne cunoasca personal, Ca noi venim in intampinarea celor cu probleme, avem soluti si stim ce facem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
integrale_awd Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 am gasit un cafe racer frumos http://us.mg5.mail.yahoo.com/neo/launch?.rand=a4e40bd2u221j Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 (editat) Decontare directa cu firmele de asigurari pentru marca Ducati Atelierul DAFWAY, este autorizat RAR pentru marca Ducati si are contract cu firmele de asigurari, noi ne ocupam de tot. De la ridicatul mobrei dupa accident pana la livratul ei la client.Daca dosarul este complet, la o avarie de nivel mediu, motoreta este livrata in 7 zile lucratoare, piesele sunt pe stoc.<Acest servicu este exclusiv pentru posesori de DUCATI. tel : 0764872999 Alex email: support@dafway.ro exemplu de lucrare efectuata in 7 zile lucratoare http://dafway.ro/ducati/lucrari-dafway/ducati-749-en-2.html Editat Septembrie 9, 2012 de DAFWAY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.