tzaviola46 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) salut. referitor la firmele indicate de ZaiR, are careva referinte despre ei? ca ma bate gandu sa mi iau un Monster de la unu din ei... vazusem si eu anunturile lor, dar am o retinere tinand cont de faptul ca nu cunosc un mecanic/motociclist priceput in Cluj. si tinand cont de faptul ca s din Bucuresti, n as vrea complicatii ulterioare pe care sa nu le pot gestiona din cauza distantei. multumesc si mai am o problema.... Un Monster 600, probabil Dark, nu e cam mult pt un incepator tinand cont de motorul cu cuplu mare in turatii joase? ma gandesc la faptul ca daca scapi mana in gaz.... shit can happen! aici ma raportez la celebrele GS500 sau CB500 recomandate incepatorilor. oricum, Monster este prima mea iubire. GS/CB sunt doar un compromis, dar parca n as da 1000-1300 pe o tigaie luata de la p.f. cand pot sa dau 1600 pe un Moster cu garantie si care, aparent, e impecabil. Editat Februarie 13, 2013 de tzaviola46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Am facut scoala pe un GS500, prima mea motocicleta a fost un M600, iar in primii doi ani de motociclism am avut ocazia sa merg cateva sute de km si pe un CB500. Nu sunt diferente *atat* de mari intre cele 3.Japonezele sunt foarte asemanatoare intre ele. Monster-ul se distinge in principal prin manevrabilitate: e ingusta si usoara. Impreuna cu franele sanatoase, asta iti da mai multa incredere in motocicleta. "Problema" cuplului nu prea exista. Ca sa simti o diferenta notabila, trebuie sa tragi bine de gaz la accelerare - ceea ce, ca incepator necocalar, nu iti recomand. Honda iti da un semntiment de "previzibilitate" prin liniaritatea motorului. Trage foarte treptat, iar daca o tii sus in ture, poate sa fie si distractiva. Dar nu asta ii este scopul: este o motocicleta ieftina (in sensul bun) si versatila. Nu este la fel de distractiva pe curbe, dar va cara pasager si bagaje (de exemplu) mult mai bine decat un Monster. Cu GS-ul nu am iesit din poligon, dar la viteze de pana in 60km/h mi s-a parut foarte similara cu CB-ul la toate capitolele: acceleratie, pozitie, frane, etc.Concluzia este ca toate sunt bune ca motocicleta de incepator. Poti deci sa-ti alegi mobra care te atrage cel mai mult.O ultima sugestie: daca te orientezi spre Monster, alege un 620 (injectie), adica din 2001 sau mai nou. E doar cu cateva sute de euro mai scump. Editat Februarie 13, 2013 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 multumesc PzKpfW pt opinie. nu cred ca m as califica drept cocalar. iar motorul nu l iau sa bravez. sunt prea batran (32) pt haiducii, plus ca am prea multe de pierdut. pe monster nu am de gand sa car bagaje si pasager. intamplator ala de l am vizat are un singur loc. adica fara nevasta pe motor (din motive de siguranta), iar copilu sta bine in scaunelul din masina. acum, si mie mi ar placea un Monster cat mai noi, eventual 620 ie, dar nu mai am rabdare sa strang banii. prefer asa si de restul banilor sa mi iau echipament bun. cred ca si un Monster pe carburatie, daca ai grija de el e loial. later, unu i.e si mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Nu are un singur loc ci are monopost. Este un "capac" care se fixeaza peste locul pasagerului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 corect. se stie. dar o sa si ramana asa. deci... cate locuri/posturi are? si referitor la firmele indicate de ZaiR, are careva referinte despre ei? am voie sa le numesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Scuze, m-am exprimat un pic gresit Saua are doua locuri cel mai probabil (daca nu a schimbat-o pe cea originala). Pe locul pasagerului se poate monta si demonta un capac care se numeste monopost si arata cam asa. Nu cred ca e nicio problema sa postezi niste nume de firme pentru a cere referinte despre ele Altii isi fac reclama pe acest topic. Editat Februarie 13, 2013 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 ISTORIA DUCATI http://dafway.ro/ducati/asistenta-dafway/istoria-ducati.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Dafway. frumoasa prezentarea. doar ca nu suna bine: Ea este plasata in Bologna, Italia. mai frumos suna: ea este situata in Bologna, Italia (parerea mea) apoi vezi ca ai scris: Prima motocicleta Ducati avea o capacitate cilindrica de 48. (pai 48 ce? ) suna mai frumos: avea o cilindreee de 48 centimetri cubi sau 48cc anyway Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Noi am tradus, in limba Romana nu se gasesc aceste informati. Am muncit 2 zile sa traducem tot. Ne-am propus ca la ceva timp sa prezentam informati despre ducati, Pt ca iubim aceasta marca vrem sa o facem cat mai accesibila. Vrem ca tot mai multi motociclisti sa o indrageasca. In ciuda faptului ca sunt uni care isi doresc sa nu o mai facem. Noi promitem sa fim insistenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 sunt deacord cu tine. ceea ce am spus eu nu a fost o critica sau ceva negativ. am venit cu o parere. va inteleg orice greseala de acolo intrucat a trebuit tradus si formulat din nou. si e de apreciat ceea ce faceti. asa ca tineti-va de promisiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Am si eu o intrebare: Unde gasesc discuri distantiere la ambreiaj pt un Ducati Monster. Sunt discurile alea de vin puse intre cele de frictiune? Multumesc pt eventualele raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 salut revin cu rugamintea explicita de data asta: are careva informatii despre dealerii moto sh SER Moto si Motomus din Cj. am ochit 2 monster de vanzare de catre ei si as vrea pareri. am vorbit deja la telefon cu userul iulianserban si am obtinut ceva info despre Ser. m ar ajuta si alte pareri. multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Am si eu o intrebare: Unde gasesc discuri distantiere la ambreiaj pt un Ducati Monster. Sunt discurile alea de vin puse intre cele de frictiune? Multumesc pt eventualele raspunsuri. La noi. www.dafway.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 La noi. www.dafway.ro Ok,dar ma intereseaza doar discurile metalice,nu si cele de frictiune. Se vand asa singure sau la pachet... Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Ok,dar ma intereseaza doar discurile metalice,nu si cele de frictiune. Se vand asa singure sau la pachet... Merci mult Din cate stiu, noi nu se vand decat la kit complet (frictiune + metalice). SH poti sa gasesti si separat. Exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Ba ce vor ăştia da zică? http://m.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.ducatinewstoday.com%2F2013%2F02%2Fshould-ducati-quit-motogp%2F%3Futm_campaign%3Dtwitter%26utm_medium%3Dtwitter%26utm_source%3Dtwitter&h=_AQEl7PdJ&s=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 vor sa sublinieze faptul ca motoreta e praf si ca a fost dezvoltata intr-o directie gresita. Ori fac alta de la zero, ori ar fi mai bine sa se retraga Ok,dar ma intereseaza doar discurile metalice,nu si cele de frictiune. Se vand asa singure sau la pachet... Merci mult suna-l pe Alex si cere-i un pret, te asigur ca nu musca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanTzg Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 O intrebare va rog: Am o probleme cu un ducati monster 600 1998, a pornit fara probleme am dat o tura cu el, dar acum numai merge sa accelerez.. cum ii dau gaz moare, am scos bujiile le-am curat si tot la fel face, sta la relanti dar nu merge sa accerelez, benzina am vazut ca trage, m-am uitat in filtru. Deci urmatoarea problema ar fi carburatoarele infundate nesincronizate (banuiesc). In toamna cand am bagat motorul in garaj nu am avut nici o problema. Astept pareri pana cand o sa apelez la un service. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Azi am trecut la urmatoare etapa. Piesele au sosit http://www.facebook.com/photo.php?fbid=347270552048372&set=a.300843143357780.65963.100002962899420&type=1&theater http://dafway.ro/ducati/proiecte-in-derulare/mandla-m900.html Editat Februarie 15, 2013 de DAFWAY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 http://www.pierobonframes.com/en/news-ita/116-x60r16.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Sie cineva cam cata vopsea as avea nevoie pt vopsirea unui rezervor de monster? un strat ca apoi vin perlele si lacu. multumesc Editat Februarie 17, 2013 de Lucas LS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 ca sa ti iasa ceva frumos trebuie sa dai cel putin 2 3 maini de vopsea. nu iti intra mai mult de 50 g. eu nu ti recomand sa faci experiente cu vopsitoria. nu ti va iesi nimic. este imprtant si ce fel de vopsea este pe baza de apa sau diluant. cred ca si 50g este mult dar sa zicem. conteaza si pistolu ce diuza are etc. pentru mai multe informati nu ezita sa ne suni sau sa ne scri un email service.ducati@dafway.ro tel 0764872999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Azi m-am linistit, imi beau cafeaua in tihna, dupa ce acum 2 sapt la Jerez imi cam rodeam unghiile ca erau cu o secunda in spatele concurnetei, la Phillip Island pare-se ca 1199 este mult mai pregatit. http://ducatiblog.net/index.php/ducati-corse/world-sbk/1809-video-checa-beats-iaggi-s-time-p-i.html -video inside- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Aproape 10 km/h diferenta la viteza de varf e destul de mult. Iar deficit la capitolul viteza maxima inseamna de facto deficit de putere. Lipsa de putere la un motor nou nu suna bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Miezu tobelor pe 900SS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.