Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti. Povestea incepe cam asa: un rezervor cam matuit si vopsirea lui. Bun il iau jos golit etc etc.. Il pun sus. Motoru porneste frumos il las sa se incalzeasca 3-5 min pot sa ii dau blana urca pana in 10k ture fara sa dea vreun rateu sau ceva de genu. Faza ciudata e ca dupa ce se incalzeste bine motoru se opreste, brusc si nu mai vrea sa mai porneasca.Iar ce e mai ciudat nu mai trage benzina in filtru deloc.Motoru e un Monster dark 750 carburatie. Ceva idei opinii? Multumesc frumos.


» Post actualizat in 05 Jul 2014 12:18

deci cateva cauze posibile eleminate: bobine/ buji dau scanteie si la reci si la cald

joc tacheti, sau alte gripari ale rulmentilor inexistente electromotorul invarte la fel de lejer rece/cald

releu incarcare bun.

carburatoarele sincronizate si curatate recent

nu mai inteleg e o boala in orasul asta mai stiu 5 baieti care au aceeasi problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul la valve cand a fost facut ultima oara?

taci ma, ca nu au treaba valvele cu problema lui

 

 

Salut baieti. Povestea incepe cam asa: un rezervor cam matuit si vopsirea lui. Bun il iau jos golit etc etc.. Il pun sus. Motoru porneste frumos il las sa se incalzeasca 3-5 min pot sa ii dau blana urca pana in 10k ture fara sa dea vreun rateu sau ceva de genu. Faza ciudata e ca dupa ce se incalzeste bine motoru se opreste, brusc si nu mai vrea sa mai porneasca.Iar ce e mai ciudat nu mai trage benzina in filtru deloc.Motoru e un Monster dark 750 carburatie. Ceva idei opinii? Multumesc frumos.

» Post actualizat in 05 Jul 2014 12:18

deci cateva cauze posibile eleminate: bobine/ buji dau scanteie si la reci si la cald

joc tacheti, sau alte gripari ale rulmentilor inexistente electromotorul invarte la fel de lejer rece/cald

releu incarcare bun.

carburatoarele sincronizate si curatate recent

nu mai inteleg e o boala in orasul asta mai stiu 5 baieti care au aceeasi problema...

la carburatie nu ai pompa, deci elimini asta. ai verificat cu rezervorul demontat, daca curge benzina din el? sa nu fie conductele infundate. la carburatie, cauta un furtun si umple-l cu benzina. apoi, vezi daca porneste. adica, sa ai carburatoarele pline.

 

intrebarile mele sunt:

1. cam cat timp sta pornita?

2. in cat timp isi revine?

3. dupa ce se opreste, ai incercat sa-i bagi niste benzina in carburatoare? cauta o seringa si injecteaza-i in timp ce-i dai la automat. vezi daca porneste cu aia.

 

cel mai probabil, cred ca ai plutitorul care se blocheaza si ii vine putina benzina. (am patit treaba asta la ATV) mergeam cat mergeam cu gazul la maxim, si se oprea. apoi, in 2 minute iar pornea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Povestea incepe cam asa: un rezervor cam matuit si vopsirea lui. Bun il iau jos golit etc etc.. Il pun sus. Motoru porneste frumos il las sa se incalzeasca 3-5 min pot sa ii dau blana urca pana in 10k ture fara sa dea vreun rateu sau ceva de genu. Faza ciudata e ca dupa ce se incalzeste bine motoru se opreste, brusc si nu mai vrea sa mai porneasca.Iar ce e mai ciudat nu mai trage benzina in filtru deloc.Motoru e un Monster dark 750 carburatie. Ceva idei opinii? Multumesc frumos.

» Post actualizat in 05 Jul 2014 12:18deci cateva cauze posibile eleminate: bobine/ buji dau scanteie si la reci si la cald

joc tacheti, sau alte gripari ale rulmentilor inexistente electromotorul invarte la fel de lejer rece/cald

releu incarcare bun.

carburatoarele sincronizate si curatate recent

nu mai inteleg e o boala in orasul asta mai stiu 5 baieti care au aceeasi problema...

 

Daca tu reusesti sa duci motoru ala in 10 mii de ture e mare lucru...in rest ptr probleme ai putea sa te duci la un service...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun. iau posturile pe invers. Motorul se tureaza blana in 11k ture fara probleme. Faza cu service e un singur baiat de repara pe zona.. mai are 5 motoare exact aceeasi problema nu stie ce sa faca. Carburatorele is curate luna si bec inclusiv instalatia am schimbat tot furtune, filtru, membrana pompa vid. Inclusiv am pus in cealalalta admisie furtunasul din pompa pt vid, nici o diferenta. Motorul merge cca 10 min-15 min. Am impresia cand ajunge la o anumita temperatura, apoi da cateva ratee finute sau nu se mai accelereaza si moare. Dau cu socul tras, invarte electromotorul fara probleme dar nimic. Faza e ca dupa ce se opreste carburatoarele sunt goale nu mai e nimic in ele. Porneste cam dupa 20 min cam in momentul cand deja e suportabila caldura motorului pt palma.


» Post actualizat in 05 Jul 2014 19:14

Am desfacut si tobele ma gandeam ca arderea e aiurea desi, culoarea bujiilor e ok, Putina negreala pe pereti si cam atat. Uleiul nici nu miroase a benzina sa zici ca scapa amestecul pe langa segmenti... Ca off topic am un noroc luna asta mi s-a rupt discu de ambreiaj si la masina si pauza 2 viteze, au sarit de la locul lor doua sincroane =))))) o sa imi verific bicicleta sper sa nu aiba si aia pana:((

Editat de Lucas LS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e ca dupa ce se opreste carburatoarele sunt goale nu mai e nimic in ele. Porneste cam dupa 20 min cam in momentul cand deja e suportabila caldura motorului pt palma.

 

incearca e ti-am zis. cand se opreste, baga-i tu benzina in carburatoare.

 

Am desfacut si tobele ma gandeam ca arderea e aiurea desi, culoarea bujiilor e ok, Putina negreala pe pereti si cam atat. Uleiul nici nu miroase a benzina sa zici ca scapa amestecul pe langa segmenti... Ca off topic am un noroc luna asta mi s-a rupt discu de ambreiaj si la masina si pauza 2 viteze, au sarit de la locul lor doua sincroane =))))) o sa imi verific bicicleta sper sa nu aiba si aia pana:((

nu ai treaba cu tobele.

 

off: daca ti se rupe discul, se strica sincroanele? n-am mai auzit asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da a avut un soc brusc si probabil au sarit de la loc sau nu stiu.. numai pe marti desface cutia sa se vada la sigur ce e. Revenind la treaba cu Monsteru. Ok am bagat benzina in carburatoare da un semn scurt de pornire.. Nu inteleg dece nu se mai alimenteaza la cald...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cum sa zic ...eu am un st 4 si cand il turez se taie gazul la 11 mii.......sa fie monsterul tau mai deosebit....plus ca am avut pe mana si un SS de 750 si la ala se taia la 9 mii....si ex 900 ss meu la fel la 9 mii se taia ...dasta ma mir si eu....legat de problema ta...fara suparare dar raspunsuri la probleme de genul nu ai sa gasesti pe forum....

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cerut opinii... poate a mai patit cineva asa ceva. Si cred ca am fost destul de clar sa cer pareri despre problema mea si nu despre motocicleta mea. Oricum multumesc celor care mi-au oferit cat de cat un raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cerut opinii... poate a mai patit cineva asa ceva. Si cred ca am fost destul de clar sa cer pareri despre problema mea si nu despre motocicleta mea. Oricum multumesc celor care mi-au oferit cat de cat un raspuns.

am cerut opinii... poate a mai patit cineva asa ceva. Si cred ca am fost destul de clar sa cer pareri despre problema mea si nu despre motocicleta mea. Oricum multumesc celor care mi-au oferit cat de cat un raspuns.

Poti cere nu e o problema ....eu ti am zis doar ca slabe sanse sa primesti ceva ce te ar putea ajuta...sper sa iti rezolvi problema...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu o parere despre ghidonul asta:

http://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/ducati/600/monster-600-dark/2000/#good_detail=ghidon-alu-street-medium-negru-21038

 

Trebuie sa schimb astazi ghidonul, e cam urgent si pe asta l-am gasit in graba.

E ok, sa mai caut, imi recomandati altul?

Moto e monster 600 din 2000.

 

Daca nu merge linkul, este vb de cel negru medium.( scriu de pe tel )

Mersi

Editat de iulianserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap wrp este un ghidon bun...in pct meu de vedere il poti lua linistit...am montat si eu la viata mea cateva si sunt ok...acum sa te gandesti bine la modelul care il alegi stiu ca wrp aveau vreo 2 3 modele ...gandeste te care ti ar veni mai bine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, au varianta low si medium. Cea din urma este mai inalta, o pozitie mai spre touring cred eu, si low probabil ghidonul este mai drept.

O sa il iau pe cel low, sper ca nu o sa fie pozitia prea incomoda la un drum mai lung.

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun. iau posturile pe invers. Motorul se tureaza blana in 11k ture fara probleme. Faza cu service e un singur baiat de repara pe zona.. mai are 5 motoare exact aceeasi problema nu stie ce sa faca. Carburatorele is curate luna si bec inclusiv instalatia am schimbat tot furtune, filtru, membrana pompa vid. Inclusiv am pus in cealalalta admisie furtunasul din pompa pt vid, nici o diferenta. Motorul merge cca 10 min-15 min. Am impresia cand ajunge la o anumita temperatura, apoi da cateva ratee finute sau nu se mai accelereaza si moare. Dau cu socul tras, invarte electromotorul fara probleme dar nimic. Faza e ca dupa ce se opreste carburatoarele sunt goale nu mai e nimic in ele. Porneste cam dupa 20 min cam in momentul cand deja e suportabila caldura motorului pt palma.

» Post actualizat in 05 Jul 2014 19:14

Am desfacut si tobele ma gandeam ca arderea e aiurea desi, culoarea bujiilor e ok, Putina negreala pe pereti si cam atat. Uleiul nici nu miroase a benzina sa zici ca scapa amestecul pe langa segmenti... Ca off topic am un noroc luna asta mi s-a rupt discu de ambreiaj si la masina si pauza 2 viteze, au sarit de la locul lor doua sincroane =))))) o sa imi verific bicicleta sper sa nu aiba si aia pana:((

ce compresie are motorul CV si CO ? se poate ca atunci cand motorul se incalzeste sa scada compresia sub 8 iar motorul tau nu mai trage benzina din rezervor, fara sa cunosti compresia nu poti primi o parere pertinenta. sa te asiguri ca aparatul de masurat compresia functioneaza bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cam jenant sa-ti bagi nasul la un motor fara sa stii ce compresie are! Asta-i prima operatie de mecanica care trebuie sa aiba loc cand un motor nu merge bine. Auzim tot mai multe cazuri de motoare desfacuta, fara sa se ia compresia, ciudat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...