Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Este cam jenant sa-ti bagi nasul la un motor fara sa stii ce compresie are! Asta-i prima operatie de mecanica care trebuie sa aiba loc cand un motor nu merge bine. Auzim tot mai multe cazuri de motoare desfacuta, fara sa se ia compresia, ciudat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Am de vanzare monstruletul meu

Este cu Ducati Monster 620 Dark 2006.

Este impecabil fara nicio problema.

Are revizia in primavara la Ducati Romania, am factura:

- curele distributie, ulei, filtre, placute spate, fata este ok.

S-a mai schimbat la el anvelopa fata, spatele este 90%, si tobele cu unele GPR ( se aud foarte frumos ;) ).

Mai are si pinten si monopost.

La pachet se mai da si o casca Momo design cu doua viziere si tobele originale.

 

Pretul este 3200€.

post-18917-0-02412300-1405190880_thumb.jpg

post-18917-0-61639300-1405191003_thumb.jpg

post-18917-0-39125700-1405191033.jpg

Editat de danalarm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incet incet trec de cel de-al doilea sezon pe un m600.am peste 5000 de km rulat si probabil ca mai vreo 2000 o sa il alerg, target-ul meu a fost sa raman minim 2 ani pe acelasi moto si sa strang minim 10000 km pe el pana sa ma gandesc la altceva, iar de ceva vreme incepe de ma bate gandul sa trec ori pe un S4(ar mai fi in calcul s2r 1000) ori sa schimb putin jocul si sa iau un 749.

 

Ce pareri aveti care ar fi mai ok? ati trecut careva prin experiente similare ati luat Ducati vitezana trecand de pe monstrulet ? este fiabil un 749? sa raman pe monster si sa ma bucur de cuplu si caluti in plus la un S4? cum sunt cele doua ca si intretinere?...as merge mai mult catre 749 pt a schimba mai mult, macar pt un sezon, tipul de moto pt experienta si sufletul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai depinde ce vrei sa faci cu moto ...749 e destul de necomfortabila la drum de oras nu mai zic....creca un s4 ar impaca mai bine si oras si comfort la drum lung si putere suficienta....tre sa e gandesti ce iti doresti mai mult......ca si intretinere creca nu sunt mari diferente....mai discutam :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum spui este de luat in calcul si un ST... si la Multistrada ma mai uit, Ducati sa fie obligatoriu :))) nu stiu inca cert e ca incep sa vreau altceva si as experimenta...

Merci deocamdata :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai ca eu dupa finala de aseara cred ca eram cu "lacrimi in ochi" :))) si am citit aiurea, credeam ca recomanzi ST4 .... :)) nici naked nici supersport, ci intre. O sa ma mai documentez putin de una alta daca e ceva mai intreb.

Merci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamnelor, domnilor, a schimbat cineva vreodata mai mult decat curelele de distributie (din distributie, ma refer, ca alte consumabile sigur c-ati schimbat)?
M-am vorbit la telefon cu dom' mecanic, la care e buburuza mea in grija, si-mi zice ca (una din) role (rulment?) a fost blocata, si mi-a zgariat si intins una din curelele de distributie.

Oricum venise timpul schimbarii, ca au trecut doi ani, dar e prima data cand trebuie sa schimb si rola.
Si in 3 saptamani trebuie sa plec din tara.

Nu gasesc nicaieri "kit distributie". Asa, ca sa nu ma zbat in panica, aveti idee unde gasesc rola aia? si cat costa?

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamnelor, domnilor, a schimbat cineva vreodata mai mult decat curelele de distributie (din distributie, ma refer, ca alte consumabile sigur c-ati schimbat)?

M-am vorbit la telefon cu dom' mecanic, la care e buburuza mea in grija, si-mi zice ca (una din) role (rulment?) a fost blocata, si mi-a zgariat si intins una din curelele de distributie.

Oricum venise timpul schimbarii, ca au trecut doi ani, dar e prima data cand trebuie sa schimb si rola.

Si in 3 saptamani trebuie sa plec din tara.

Nu gasesc nicaieri "kit distributie". Asa, ca sa nu ma zbat in panica, aveti idee unde gasesc rola aia? si cat costa?

 

Multumesc,

 

Alexa, te-ai certat cu Andu?

 

Hehe PzKpfW, subtil :) cred totusi ca ar fi prea aspru pt mine un s4r, si totusi in jur la ce bani ar‎ fi daca ar fi?

 

Pentru Monster Lounge 4000€.

Pentru outsideri 4200€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamnelor, domnilor, a schimbat cineva vreodata mai mult decat curelele de distributie (din distributie, ma refer, ca alte consumabile sigur c-ati schimbat)?

M-am vorbit la telefon cu dom' mecanic, la care e buburuza mea in grija, si-mi zice ca (una din) role (rulment?) a fost blocata, si mi-a zgariat si intins una din curelele de distributie.

Oricum venise timpul schimbarii, ca au trecut doi ani, dar e prima data cand trebuie sa schimb si rola.

Si in 3 saptamani trebuie sa plec din tara.

Nu gasesc nicaieri "kit distributie". Asa, ca sa nu ma zbat in panica, aveti idee unde gasesc rola aia? si cat costa?

 

Multumesc,

rolele nu cred ca trebuiesc schimbate, doar rulmentii. nu stiu cat costa la un 600 dar ca sa iti faci o ideie, la a mea sunt 2 tipuri de rulmenti. unii costa 47E si ceilalti vre-o 19E

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Alexa, te-ai certat cu Andu?

 

 

 

Nuuuu, Doamne fereste!

Banuiesc ca suna Silviu direct la el (daca intrebai de ce nu il intreb eu direct pe Andu)

Iar daca intrebi de ce nu mi-am miscat fundul si suruburile la el in service, sunt alte motive. :)

Dar Andu a fost, este si ramane super baiat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sunseeker....stai linistit ca intre s4 si s4r nu e diferenta mare plus ca s4r estetic vb e mult mai misto....

 

@alexa.....daca Andu nu are ...le comanzi la el :))))(glumesc).....sau poate poa sa le aduca in timp util.....daca nu incearca la vestita si renumita metrotehnica poate are pe stock.....

 

Ps ...cam multe reply pe topic lasati o mai usor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat role la 695 la Andu. La 695 nu se pot schimba doar rulmentii, sau nu asa de usor ca la alte motorete.

De ce, de unde, cum, nu stiu, Andu s-a ocupat de toate...

In teorie Metrotehnica le poate aduce cam in 2-3 zile lucratoare daca se achita o taxa de "urgenta" de 5% din valoarea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...