rudi8791 Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 salutare tuturor aveti idee de unde se poate cumpara un ducati monster 620 (sh)? se pare ca e singurul loc unde poti citi ceva util unui viitor cumparator ducati... multumesc anticipat tuturor raspunsurilor pertinente , cat si pentru eventualele sfaturi sau eventualul ajutor in achizitionarea unui monster in stare buna de functionare .... cu rabdare am terminat de citit toate cele 778 de pagini scrise pana acum ... poti vedea si citi multe pe topicul asta ... poti invata multe chiar daca esti incepator ... probabil o vizita in viitorul apropiat la bucuresti m-ar ajuta mai mult in achizitionarea utilajului , asta daca o sa gasesc si pe cineva disponibil sa imi arate ce si cum <live> vis-a-vis de un monster 620 (functional), asa cum am primit ceva oferte pe adresa mea . multumesc tuturor pt rabdarea de a raspunde unui novice intr-ale motociclismului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 wow...trebuie sa recunosc ca ai rabdare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gramada04 Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Salut, dupa dezghetare intradevar ies toti trantorii (glumesc), exact pt. acelasi an de fabr. pt. M900-le meu am luat de la scorpio-az ls preti ok, pt. ca aveau pe stoc.Mesaj completat Am o noua iubire! (Sper sa nu ma auda sotia mea) DUCATI DIAVEL, autchhhh. Ce pret ? aproximativ macar... Mesaj completat Intrebare de 100 de puncte : A montat cineva topcase pe Monster ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) Da. Si arata asa: Sau asa: Iar cineva a facut chiar pacatul capital sa puna topcase pe Streefighter: Din imaginile de mai sus sper ca deduci ca un topcase pe Monster este total aiurea. Exista totusi sidebags din textil speciale pentru Monster: Astea arata cel mult decent, dar sunt subiectiv. Oricum, cel mai bun e un tankbag si un rucasac. Daca tu crezi ca ai nevoie de mai mult, ia-ti mai bine o Multistrada (care e facuta pentru soft enduro/touring) sau un Monster de generatie noua - o strutzocamila pentru care s-au facut destule accesorii de carat: In final fiecare face ce vrea cu mobra lui, dar Monster-ul este un naked de strada si nu i se prea potriveste sarcina de "caraus". Editat Februarie 10, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ghelmeci Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Ce pret ? aproximativ macar... De pe site-ul ducati.ro :Diavel Diavel ABS 68.000 lei Diavel S Red 82.000 lei Diavel S Carbon 79.000 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Carbon si mai ales Carbon Red mi se par cam nejustificat de piperate la pret. Pana la urma e vorba doar alte jante si cateva piese de carbon (la Carbon), iar pentru Red Carbon de alta schema de culori in plus... Pentru care platesti aproape aproape 1000 euro! Stiu cum sa te sece de bani... Versiunea de baza insa e un pachet foarte bun la 16.000 euro: 162 de cai, DTC, ABS, si o alura impunatoare. Ii lipseste doar ambreiajul uscat, dar probabil ca mobra se adreseaza unei clientele ceva mai in varsta si mai asezata, pentru care ar fi deranjant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Spuneti mi i mie pe unde ati gasit / vazut case-uri penrtu motociclete. Ma intereeaza pentru versiunea 'SS' si am mpresia ca pot fi folosite cele de pe ST2/4. Un sfat 2, ar prinde bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogA Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Aveti idee daca o sa avem SMAEB anu' asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mish Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 bhai, vreau sa va zic doo cuvinte de gentile alea textile am avut o pereche de la louis si sunt bune doar daca mergi in linie dreapta, dar la primul drum pe cheia s-au gaurit amandoua de la roata pentru ca oricat le-am asigurat cu o mie de chingi, tot se lasau pe roata. apoi mi s-a intamplat sa atinga una pe A2 si mi-a ros tot ce era inauntru, inclusiv laptopul. asa ca mergeti doar pe hardcase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Monster de generatie noua - o strutzocamila pentru care s-au facut destule accesorii de carat: Chiar eram interesat sa aud niste pareri avizate despre "noul" Monster de 696, aparut dupa 2008. Vad ca l-ai lumit strutocamila! Ca design, personal cred ca vechile modele 6XX si S2R, S4R arata mult mai bine decat variantele noi insa ca echipare, tinuta de drum si ciclistica ar trebui sa se descurce mai bine astea tinerele. Poate cineva sa isi dea cu parerea dupa ce le-a calarit si pe cele vechi si pe cele noi? M-ar ajuta mult sa stiu incotro sa o iau, n-as vrea sa aleg doar dupa aspect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Generatia 696/796 nu prea mai e "Monster" decat cu numele. E o motocicleta complet noua, conceputa dupa noile standardele ale pietei moto. Ducati vrea sa creasca in vanzari, de aceea monstrul nou vrea sa fie un "entry level" mai abordabil, mai comfortabil si mai usor/ieftin de intretinut decat precedenta generatie - pe scurt se adreseaza unui public larg, tanar si in cautarea primei motociclete. Un exemplu concret al metamorfozei animalului este cadrul. La primul Monster cadrul era luat de pe un superbike (888) si era in intregime facut din otel tubular sudat. La cel nou e vorba de un cadru hibrid (cum au majoritatea japonezelor), jumate otel tubular si jumate aluminiu turnat. Un alt element concludent, cum am zis si mai sus, ar fi numarul de accesorii disponibile pentru motocicleta asta, inclusiv accesoriile de touring. Toate astea nu inseamna ca Monster-ul 696 e o regresie fata de modelul precedent, ba din contra. Monstrul nou e mai docil, mai versatil, mai adaptabil, mai customizabil (vezi campania "Monster art"), mai ieftin la intretinere (interval de service mai lung), si pentru unii chiar mai frumos. Dar are un sange de Ducati ceva mai "diluat" decat cel vechi, care era gandit fara nici un compromis. Asta e parerea mea. Monster-ul 1100 a vrut sa fie ceva mai apropiat de ideea de naked original, dar faptul ca nu prea s-a vandut si nu a prins la publicul vizat (fanii Monster-ului vechi) spune ceva... Ducati-ul care se apropie cel mai mult de mostenirea Monster-ului original este mai degraba Streetfighter-ul: un superbike dezbracat si zgomotos, cu cadru "monobloc", fara loc (veritabil) de pasager si fara compromisuri. In fine, nu stiu cat de valabila este parerea mea. Pe de-o parte sunt fan Monster/Ducati si sunt la al doilea monstru. Pe de alta nu am mers niciodata pe 696. You decide. -------- In alta ordine de idei, am o intrebare: are cineva de vanzare sau este cineva interesat de un stop cu LED la Monster? Daca vindeti, bagati un pret si ne intelegem. Daca sunteti interesati (de stop, semnale, stop cu semnale, etc. cu LED) ridicat un desti' sus si haideti sa comandam de AICI. E un site german pe care am gasit cele mai mici preturi. Problema e ca trimisul in Romania prin DHL costa 20 euro. Cu cati ne strangem mai multi, cu atat va fi mai ieftin. Hai cu incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 un comentariu pertinent, tind sa iti dau dreptate asupra design-ului clasic versus cel nou care desi mai cu brizbrizuri nu are sexappeal-ul monstrului vechi. Faptul ca monstrul nou este mai putin naravas nu m-ar deranja fiind, daca il iau, primul motor de peste 500cc cu care ma voi da. Alegeri, alegeri...si aproape ca a trecut iarna si inca nu m-am decis ce sa iau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ologu Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 vand mobra detalii AICI pt cei interesati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gramada04 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Da. Si arata asa: Sau asa: Iar cineva a facut chiar pacatul capital sa puna topcase pe Streefighter: Din imaginile de mai sus sper ca deduci ca un topcase pe Monster este total aiurea. Exista totusi sidebags din textil speciale pentru Monster: Astea arata cel mult decent, dar sunt subiectiv. Oricum, cel mai bun e un tankbag si un rucasac. Daca tu crezi ca ai nevoie de mai mult, ia-ti mai bine o Multistrada (care e facuta pentru soft enduro/touring) sau un Monster de generatie noua - o strutzocamila pentru care s-au facut destule accesorii de carat: In final fiecare face ce vrea cu mobra lui, dar Monster-ul este un naked de strada si nu i se prea potriveste sarcina de "caraus". Esti un dur Sa sti ca nu sunt un taranus care s-a nimerit sa isi cumpere un Monster. Am analizat foarte bine tipurile de motocicleta, preturi si alte cele si nu l-as da pe nici o japoneza sau pe orice alt tip de motocicleta. In ceea ce priveste noul Monstrul nou sunt cam de aceeasi parere cu lumea de pe aici. Bineinteles ca m-am interesat de topcase si inainte sa cumpar motocicleta si bineninteles ca am primit numai raspunsuri negative, dar asta nu a contat absolut deloc.In fine... Ceea ce vroiam defapt este sa stiu daca a gasit cineva o solutie rapida pentru montarea si demontarea unui suport de topcase, deoarece rideri de Monster mai merg si prin tara in excursii si nu le-ar strica un cort sau alte chestii de camping. He-he ! Cine nu si-ar dori sa aiba un MultiStrada pentru asta, un StreetFighter pentru oras, un Monster pentru naveta scurta si o bicicleta pentru serile cu bere multa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gramada04 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Da. Si arata asa: Sau asa: Iar cineva a facut chiar pacatul capital sa puna topcase pe Streefighter: Din imaginile de mai sus sper ca deduci ca un topcase pe Monster este total aiurea. Exista totusi sidebags din textil speciale pentru Monster: Astea arata cel mult decent, dar sunt subiectiv. Oricum, cel mai bun e un tankbag si un rucasac. Daca tu crezi ca ai nevoie de mai mult, ia-ti mai bine o Multistrada (care e facuta pentru soft enduro/touring) sau un Monster de generatie noua - o strutzocamila pentru care s-au facut destule accesorii de carat: In final fiecare face ce vrea cu mobra lui, dar Monster-ul este un naked de strada si nu i se prea potriveste sarcina de "caraus". Esti un dur Sa sti ca nu sunt un taranus care s-a nimerit sa isi cumpere un Monster. Am analizat foarte bine tipurile de motocicleta, preturi si alte cele si nu l-as da pe nici o japoneza sau pe orice alt tip de motocicleta. In ceea ce priveste noul Monstrul nou sunt cam de aceeasi parere cu lumea de pe aici. Bineinteles ca m-am interesat de topcase si inainte sa cumpar motocicleta si bineninteles ca am primit numai raspunsuri negative, dar asta nu a contat absolut deloc.In fine... Ceea ce vroiam defapt este sa stiu daca a gasit cineva o solutie rapida pentru montarea si demontarea unui suport de topcase, deoarece rideri de Monster mai merg si prin tara in excursii si nu le-ar strica un cort sau alte chestii de camping. He-he ! Cine nu si-ar dori sa aiba un MultiStrada pentru asta, un StreetFighter pentru oras, un Monster pentru naveta scurta si o bicicleta pentru serile cu bere multa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 He-he ! Cine nu si-ar dori sa aiba un MultiStrada pentru asta, un StreetFighter pentru oras, un Monster pentru naveta scurta si o bicicleta pentru serile cu bere multa... ... Si un Hypermotard EVO pentru wheelie-uri intre semafoare, un 848 EVO pentru dat pe Cheia, un Paul Smart pentru mers la concursul de eleganta, un Desmo16 pentru circuit.. si cred ca am facut o tura completa Oh, am mentionat cumva si un Diavel pentru agatat pizduri pe Magheru/Dorobanti? Bineinteles ca m-am interesat de topcase si inainte sa cumpar motocicleta si bineninteles ca am primit numai raspunsuri negative, dar asta nu a contat absolut deloc.In fine...Ceea ce vroiam defapt este sa stiu daca a gasit cineva o solutie rapida pentru montarea si demontarea unui suport de topcase, deoarece rideri de Monster mai merg si prin tara in excursii si nu le-ar strica un cort sau alte chestii de camping. La noi nu am vazut pe nimeni cu topcase pe Monster. Dar chiar si pentru camping, un tank bag + un rucsac marisor ar trebui sa iti ajunga. Zic eu. In cel mai rau caz si sidebags, dar uite ce zice mish. Pentru hardcase iti trebuiesc suporti. Poate se potrivesc cele de Multistrada (cum are ala in poza), dar nu cred ca se poate fara ceva modificari. Mesaj completat EDIT: Serge - Da-te pe ambele inainte sa iei o decizie. Vezi care din ele iti place mai mult la ergonomie, performante, feeling si look. Nu sunt deloc fan al design-ului lui 696, dar arata mai bine in realitate decat in poze. Totusi gandeste-te ca desi service-ul se face mai rar, in ceea ce priveste piesele de schimb (neconsumabile) Ducati sunt maestrii in a te usca de bani .. Si in legatura cu stop LED ieftin (nu neaparat de Monster/Ducati, au pentru multe alte modele) nu e nimeni interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b28jmp Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Salutare ! Caut ceva piese pentru un Monster 620 din 2004 : - Roata fata completa (cu rulmenti , ax , discuri ) - Colierele de prindere ale aripii fata - Jugurile cu rulmenti - Ghidon - Capac culbutori de jos , cilindrul din fata - Pedala schimbator - Scarite stanga-dreapta (cate una) 0726384725 Christi 0721256633 Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDX24 Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Salut ! .posibil zilele astea sa cumpar un ducati monster 600.v-as ruga pe cei care sunteti posesori de ducati monster,sa i-mi spuneti ce trebuie verificat pt ca motoru sa fie in stare buna.moto este din 1996,iar pretul este 1500e neg. Va multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Christi, daca te intereseaza eu am furtune de frana pentru fata. GDX24 - la 1500 euro discutabil, sigur are o buba pe undeva. Iar 15 ani e deja o varsta venerabila pentru un Monster. In principiu sa fii atent la cadru, sa nu fe stramb, indoit, sudat, etc. Vezi sa aiba si curelele de distribuite schibate (schimbul se face la 2 ani/20.000km), ca sunt destul de scumpe. Sa nu patineze (prea mult) ambreiajul ca si ala e destul de scump si sa mearga toata electrica. Eventual sa nu pise ulei, cu toata ca la varsta asta, cam greu. Cam asta e in mare si pe scurt. Dar te-as sfatui sa mai astepti, sa mai strangi ceva gologani si sa iti cumperi un 620i.e. din 2001-2002 macar. Daca il vrei pe asta neaparat, asteapta-te sa bagi ceva banuti in el ca sa nu ai probleme pe viitor si mai ales, ia un prieten motorist (cel putin 2 ani experienta) cu tine cand mergi sa o vezi. Stop LED ieftin, tot nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDX24 Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Christi, daca te intereseaza eu am furtune de frana pentru fata. GDX24 - la 1500 euro discutabil, sigur are o buba pe undeva. Iar 15 ani e deja o varsta venerabila pentru un Monster. In principiu sa fii atent la cadru, sa nu fe stramb, indoit, sudat, etc. Vezi sa aiba si curelele de distribuite schibate (schimbul se face la 2 ani/20.000km), ca sunt destul de scumpe. Sa nu patineze (prea mult) ambreiajul ca si ala e destul de scump si sa mearga toata electrica. Eventual sa nu pise ulei, cu toata ca la varsta asta, cam greu. Cam asta e in mare si pe scurt. Dar te-as sfatui sa mai astepti, sa mai strangi ceva gologani si sa iti cumperi un 620i.e. din 2001-2002 macar. Daca il vrei pe asta neaparat, asteapta-te sa bagi ceva banuti in el ca sa nu ai probleme pe viitor si mai ales, ia un prieten motorist (cel putin 2 ani experienta) cu tine cand mergi sa o vezi. Stop LED ieftin, tot nimeni? Multumesc frumos pt raspuns.o sa merg cu cineva care are ceva experienta in domeniu.momentan nu am vazut motorul decat in poze.sper sa arate la fel si la fata locului. Toate cele bune!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) Salutare ! Caut ceva piese pentru un Monster 620 din 2004 : - Roata fata completa (cu rulmenti , ax , discuri ) - Colierele de prindere ale aripii fata - Jugurile cu rulmenti - Ghidon - Capac culbutori de jos , cilindrul din fata - Pedala schimbator - Scarite stanga-dreapta (cate una) 0726384725 Christi 0721256633 Mihai hmm..miroase a cazatura?!?! Editat Februarie 17, 2011 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Salut !.posibil zilele astea sa cumpar un ducati monster 600.v-as ruga pe cei care sunteti posesori de ducati monster,sa i-mi spuneti ce trebuie verificat pt ca motoru sa fie in stare buna.moto este din 1996,iar pretul este 1500e neg. Va multumesc!! pai hai sa vedem si noi pozele sau un link catre anunt. Eu am aut un monster din 98 destul de ok si la pret si la cum a functionat. Sincer sa fiu nu m-as aventura la ceva sub 98 ba chiar sub 2000. 500 de euro in plus nu e mult si am vazut monstere frumoase la banii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mish Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 haide mha, va e frica de carburatie ca monsterului de linia dreapta mikuni n-a mancat pe nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 haide mha, va e frica de carburatie ca monsterului de linia dreapta - tare asta mish, carburatia e foarte OK, dar la 620 s-au schimbat mai multe. In principal i-au pus turometru (care la un incepator e cam necesar), dar nu e doar asta. Ce m-a "durut" pe mine mai mult a fost incompatibilitatea unor piese intre 600 si 620 (gen aripa fata sau placutele de frana). Tu la monstru tau nu vrei cumva sa ii pui stop cu LED? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prietena.de.motociclist Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Salut !.posibil zilele astea sa cumpar un ducati monster 600.v-as ruga pe cei care sunteti posesori de ducati monster,sa i-mi spuneti ce trebuie verificat pt ca motoru sa fie in stare buna.moto este din 1996,iar pretul este 1500e neg. Va multumesc!! Salut, Eu am un Monster 600 din 1995... si am cateva sfaturi pentru tine. Putine, dar sunt din proria experienta. 1. Nu are cum sa nu curga ulei este prea bartan. Te uiti pe evacuare si o sa se vada orice urma. Motorul poate fii curatat, dar itermediarele de la evacuare.... nope. Daca acele tevi sunt prea murdare iti recomanda sa mai astepti. 2. Te intereseaza furca, te urci pe ea, o pui in pozitie perpendiculara si intorci ghidonul, la maxim, in ambele parti. Ce te intereseaza este un joc mic. Daca are asa ceva, fugi ca de dracu. Inseamna o cheltuiala mare la piese. 3. Trebuie sa ai grija la cutia de viteze si la ambreiaj. Te urci pe motocicleta, cuplezi in prima treapta, o impingi putin in fata si apoi incerci sa o decuplezi. Nu o sa o poti decupla usor, dar trebuie sa reusesti. La ce varsta are, probabil ca are garniturile de la pistonul de amreiaj, mancare (acele O-rings). Costa putin piesele, dar asta inseamna ca nu a fost ingrijita corespunzator. Chiar daca uleiul din motor este curat. 4. Inspecteaza foarte atent cadrul. Un cadru crapat il maschezi usor, cu putin poxipol metalic si putina corectura din vopsea. 5. Suspensie spate...ca doar esti in Romania. La furcile de pe fata, poti sa schimbi simeringurile, si este chiar foarte usor...dar pe spate nu ai ce sa schimbi. Daca ala este "consumat" o sa scoti linistit 500 euro pentru unul nou, si nu Ohlins. 6. Vezi sa fie motorul rece cand incerci sa-l pornesti. Nu te astepta sa porneasca la scheie...asta este un vis... Decat daca ai norocul sa fie cu carburatoare Keihin...care au incalzire, dar nu mai costa 1500 euro.... Tu trebuie sa auzi un clinchet de fier pe fier....ca si cand este ceva defect. La monsterele de varsta asa inaintata, aveau un sistem tampit la valve, care in momentul in care era la o turatie foarte joasa, se intrerupea contactul intre doua piese metalice si scotea acest clinchet caracteristic. Daca iti zice cineva sa iti schimbi partilele sa stai frumos la locul tau ca nu are nimic, ca alea se schimba de 2-3 ori,maxim, in viata unei motociclete si este 3,5 dolari setul de 2. Eu am desfacut motorul de 2 ori ca sa-mi dau seama ca asa trebuie sa faca... 7. Ridica saua si inspecteaza cutia de sigurante si sigurantele. Sa nu fie topite sau negre, ca ala este semn de scurt pe circuit. Un defect foarte comun la Ducati. Sunt multe la care trebuie sa te uiti, ca este o motocicleta veche si sa fii pregatit ca in fiecare sezon sa mai o aranjezi putin. In rest, eu o am de 2 ani, si nu am avut probleme. Diferenta este ca eu anul trecut i-am instalat pistoane si valve performance si i-am refacut tot motorul. Anul asta ii schimb amortizorul spate si ii fac ambreiajul si acum lucrez sa-i schimb instalatia electrica, am dat jos totul si o refac de la zero. Multa bafta cu achizitia. Si da PzKpfW ma bag eu la o comanda. Doar ca daca se poate sa o facem saptamana viitoare ca sa iau banutii. Da-mi un telefonla 0758484232 sa-mi spui si mie procedura. PS: Sa nu radeti de User...este al prietenie mele, ca dragii admini ai acestui sait nu se indura sa-mi activeze si mie contul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.