Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Salut !

.posibil zilele astea sa cumpar un ducati monster 600.v-as ruga pe cei care sunteti posesori de ducati monster,sa i-mi spuneti ce trebuie verificat pt ca motoru sa fie in stare buna.moto este din 1996,iar pretul este 1500e neg.

Va multumesc!!

pai hai sa vedem si noi pozele sau un link catre anunt. Eu am aut un monster din 98 destul de ok si la pret si la cum a functionat. Sincer sa fiu nu m-as aventura la ceva sub 98 ba chiar sub 2000. 500 de euro in plus nu e mult si am vazut monstere frumoase la banii astia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

haide mha, va e frica de carburatie ca monsterului de linia dreapta - tare asta :D

 

mish, carburatia e foarte OK, dar la 620 s-au schimbat mai multe. In principal i-au pus turometru (care la un incepator e cam necesar), dar nu e doar asta. Ce m-a "durut" pe mine mai mult a fost incompatibilitatea unor piese intre 600 si 620 (gen aripa fata sau placutele de frana).

 

Tu la monstru tau nu vrei cumva sa ii pui stop cu LED? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

.posibil zilele astea sa cumpar un ducati monster 600.v-as ruga pe cei care sunteti posesori de ducati monster,sa i-mi spuneti ce trebuie verificat pt ca motoru sa fie in stare buna.moto este din 1996,iar pretul este 1500e neg.

Va multumesc!!

 

Salut,

 

Eu am un Monster 600 din 1995... si am cateva sfaturi pentru tine. Putine, dar sunt din proria experienta.

 

1. Nu are cum sa nu curga ulei este prea bartan. Te uiti pe evacuare si o sa se vada orice urma. Motorul poate fii curatat, dar itermediarele de la evacuare.... nope. Daca acele tevi sunt prea murdare iti recomanda sa mai astepti.

2. Te intereseaza furca, te urci pe ea, o pui in pozitie perpendiculara si intorci ghidonul, la maxim, in ambele parti. Ce te intereseaza este un joc mic. Daca are asa ceva, fugi ca de dracu. Inseamna o cheltuiala mare la piese.

3. Trebuie sa ai grija la cutia de viteze si la ambreiaj. Te urci pe motocicleta, cuplezi in prima treapta, o impingi putin in fata si apoi incerci sa o decuplezi. Nu o sa o poti decupla usor, dar trebuie sa reusesti. La ce varsta are, probabil ca are garniturile de la pistonul de amreiaj, mancare (acele O-rings). Costa putin piesele, dar asta inseamna ca nu a fost ingrijita corespunzator. Chiar daca uleiul din motor este curat.

4. Inspecteaza foarte atent cadrul. Un cadru crapat il maschezi usor, cu putin poxipol metalic si putina corectura din vopsea.

5. Suspensie spate...ca doar esti in Romania. La furcile de pe fata, poti sa schimbi simeringurile, si este chiar foarte usor...dar pe spate nu ai ce sa schimbi. Daca ala este "consumat" o sa scoti linistit 500 euro pentru unul nou, si nu Ohlins.

6. Vezi sa fie motorul rece cand incerci sa-l pornesti. Nu te astepta sa porneasca la scheie...asta este un vis... Decat daca ai norocul sa fie cu carburatoare Keihin...care au incalzire, dar nu mai costa 1500 euro.... :bigstar: Tu trebuie sa auzi un clinchet de fier pe fier....ca si cand este ceva defect. La monsterele de varsta asa inaintata, aveau un sistem tampit la valve, care in momentul in care era la o turatie foarte joasa, se intrerupea contactul intre doua piese metalice si scotea acest clinchet caracteristic. Daca iti zice cineva sa iti schimbi partilele sa stai frumos la locul tau ca nu are nimic, ca alea se schimba de 2-3 ori,maxim, in viata unei motociclete si este 3,5 dolari setul de 2. Eu am desfacut motorul de 2 ori ca sa-mi dau seama ca asa trebuie sa faca... :D

7. Ridica saua si inspecteaza cutia de sigurante si sigurantele. Sa nu fie topite sau negre, ca ala este semn de scurt pe circuit. Un defect foarte comun la Ducati.

 

Sunt multe la care trebuie sa te uiti, ca este o motocicleta veche si sa fii pregatit ca in fiecare sezon sa mai o aranjezi putin.

In rest, eu o am de 2 ani, si nu am avut probleme. Diferenta este ca eu anul trecut i-am instalat pistoane si valve performance si i-am refacut tot motorul. Anul asta ii schimb amortizorul spate si ii fac ambreiajul si acum lucrez sa-i schimb instalatia electrica, am dat jos totul si o refac de la zero.

Multa bafta cu achizitia.

 

 

 

Si da PzKpfW ma bag eu la o comanda. Doar ca daca se poate sa o facem saptamana viitoare ca sa iau banutii.

Da-mi un telefonla 0758484232 sa-mi spui si mie procedura.

 

 

PS: Sa nu radeti de User...este al prietenie mele, ca dragii admini ai acestui sait nu se indura sa-mi activeze si mie contul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahaaaa......tu erai! :bigstar: Ai ajuns sa te ascunzi sub fusta pretenei din cauza moderatorilor :D))

 

Motociclismu' sa traiasca!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut motociclist (adeca prietenul prietenei de motociclist). O sa te sun maine sau poimaine sa iti dau detaliile. In principiu, baga un ochi pe site (AICI) iar la pretul prezentat pentru ce te intereseaza adauga vreo 11 euro (asta daca ramanem doar 2 la comanda) pentru shipping.

 

Zaire, tu nu vrei bre un stop cu LED? Hai ca e 'eftin si poti sa il iei cu semnale integrate. E smecher, iti zic!

 

P.S. : e valabil si pentru vizitatorii ocazionali pe topic - au baietii astia stopuri si pentru Aprilia, MV Agusta, BMW (Liviu, Nicu...?), Kawa, Suzi, Yamaha, KTM, Triumph si bineinteles (cine ar putea fara) 'onda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zaire, tu nu vrei bre un stop cu LED? Hai ca e 'eftin si poti sa il iei cu semnale integrate. E smecher, iti zic!

 

Mai bine dau de baut motorului decat sa arunc cu farduri de infrumusetare in interiorul garajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand mobra :bigstar:,ducati monster dark de 600cm3, 37mii km, din aprilie 2000, oglinzi schimbate-napoleon-end bar,distributie schimbata la ANDU (la 32588km),ulei schimat la 33800,kit lant schimbat la 30000km,alarma,crash pad-uri, pentru poze, detalii: 0724830009

 

http://www.okazii.ro/catalog/43775655/ducati-monster-600cm3-2000-37-000km.html

Editat de vervega_eusebio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GDX24 - arata destul de bine mobra, estetic vorbind. Se vede ca a vazut multe vopseli la viata ei, dar asta sa fie problema. Blocul motor pare curat si vad ca are un soi de turometru aftermarket, ceea ce e un lucru bun. Una peste alta fii foarte cu bagare de seama, citeste cu atentie si tine cont de ce a zis baiatu' asta aici si nu uita sa iei un prieten cu tine. Succes!

 

Spor la vandut, Sebi. Imi pare rau sa te vad plecand (si pe tine) de printre noi. Dar lasa, or veni ele zilele mai bune, si trag speranta ca tot ducatist ramai!

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Visit My Website

asta este motorul de care v-am zis..sper sa mearga link-ul

am mai vazut motorul acesta la vanzare cred acum vreun an si ceva tot la pret de oferta. Stiu ca mi-a ramas in minte si de cum l-am revazut...De parut pare ok. Un alt sfat de-al meu ar fi ca poti sa-ti cumperi de 750 sau 900 inca de la inceput. Eu regert ca nu am facut asta. De monsterul de 600 m-am ,,plictisit'' relativ repede. L-am vandut pentru a-mi uat unu de 750 sau 900 dar au aparut niste probleme... Cand am zis ,,plictisit'' m-am referit la faptul ca am inceput sa nu-l mai respect si m-am bagat la ghidusii cu el. Vroiam mai mare ca sa ma repuna el la respect. Si acum chestia care nu imi placea cu adevarat la cel de 600 era ca se cam incalzea vara si nu era chiar placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai vazut motorul acesta la vanzare cred acum vreun an si ceva tot la pret de oferta. Stiu ca mi-a ramas in minte si de cum l-am revazut...De parut pare ok. Un alt sfat de-al meu ar fi ca poti sa-ti cumperi de 750 sau 900 inca de la inceput. Eu regert ca nu am facut asta. De monsterul de 600 m-am ,,plictisit'' relativ repede. L-am vandut pentru a-mi uat unu de 750 sau 900 dar au aparut niste probleme... Cand am zis ,,plictisit'' m-am referit la faptul ca am inceput sa nu-l mai respect si m-am bagat la ghidusii cu el. Vroiam mai mare ca sa ma repuna el la respect. Si acum chestia care nu imi placea cu adevarat la cel de 600 era ca se cam incalzea vara si nu era chiar placut.

c-am ciudat,ca motorul este de vanzare de vreo 8-9 luni,si nu l-a cumparat nimeni :bigstar: .nu am mers sa-l vad,deoarece baiatul cu care merg e plecat din oras pana marti :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ... stie careva cand vine caldura?

 

si eu o astept ca pe Mos Craciun..daca nu exista?!?!

 

c-am ciudat,ca motorul este de vanzare de vreo 8-9 luni,si nu l-a cumparat nimeni :bigstar: .nu am mers sa-l vad,deoarece baiatul cu care merg e plecat din oras pana marti :D .

 

Nu e nimic ciudat, ducati urile au reputatie proasta in rromania iar daca si adaugi perioada de criza, ajungi sa ti vinzi o astfel de jucarie pe o galeata cu nuci.

Fi atent sa nu fie surubarit si sa ai parte de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ... stie careva cand vine caldura?

 

Saptamana viitoare e deja Martie. Pana si anul trecut am iesit timid la sfarsit de Februarie, intre doua ninsori. Stau in fiecare zi si verific site-urile de previziuni meteo. Un lucru e clar: saptamana asta e compromisa, cu ninsori/lapovita/polei si maxime spre 0 :bigstar:

 

...Ramane deci doar de sperat ca saptamana viitoare vine luna Martie macar cu timp uscat si temperaturi cu plus, daca nu cu soare si 15-20 de grade :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul arata bine, iar acel turometru digital este un plus (parerea mea). Inseamna ca ori proprietarul curent, ori cel precedent a avut ceva grija de motocicleta. Iti pui turometru pentru 2 lucruri : sa vezi la ce turatie mergi, ca sa nu fie subturata sau supraturata, ceea ce inseamna ca a fost precaut si al-II-lea motiv este estetic. Sa instalezi un torometru ca acela nu este greu si nu ai de umblat in motor sau la instalatie. Se leaga la 3 fire si gata.

Aia nu este vopsitorie facuta in curte. Piesele asa au venit, sau au fost facute la un service zdravan. Deci inca um plus (iarasi parerea mea).

Nu uita de cardu... el are culoarea originala, dar tot trebuie sa-l inspectezi...

 

Sper sa reusesti sa iei un motor bun... :bigstar: si sa mentii traditia carburatorului...

 

 

PzKpfW : Rasfoind actele am observat ca si eu trebuie sa-mi fac acel dragut ITP. Prin urmare neaparat o sa dam comanda Vineri.

Ne auzim la telefon undeva pe Miercuri-Joi sa vedem cati ne strangem in final si sa stabilim cum facem.

 

Apropo, ma cheama Daniel.

Eu sunt cel din spatele prietenei.de.motociclist... :D am reusit sa-mi reactivez un cont mai vechi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti , eu va sfatuiesc sa aveti grije cu semnalele , stopurile si oglinzile aftermarket la ITP , mai ales daca-l faceti la RAR . Nu putini au fost cei respinsi pe tema asta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. De-asta e bine sa ai si sa pastrezi toate piesele de origine. Pe aceasta cale informez pe cine e interesat si are nevoie pentru inscris/ITP ca in afara de oglinzi si capac de ambreiaj (volanta originala o am) am toate piesele stock pentru S4R, dintre care probabil majoritatea se potrivesc la mai toti monstrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este aftermarket si are modificari grele nu le accepta, dar atata timp cat piesa face ce trebuie, sa lumineze, sa clipoceasca sau altceva...este OK.

Problema vine la Evacuari, la stopuri modificate (cu semnale integrate, subdimensionate...bla bla bla)...

 

Nu am poze sa va arat cum am fost eu la ultimul ITP... norocul meu ca nu avea ala chef si am trecut repede...ca daca pornea motorul sau aprindea luminile.... nu mai eram in acasi situatie. Mi-am bagat eu nasul peste tot si imi pusesem niste proiectoare care luminau toata hala aia a lui... iar tobele era golite si gaurite... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut mare noroc :bigstar:

 

Eu cand m-am dus cu 600-le la RAR pentru autenticitate (deci nu ITP) cu tobele de carbon nici nu s-a uitat la mine. A spus direct " ia porneste-o". Dupa 5 secunde de la pornire mi-a zis ca ori vin cu tobele originale ori imi anuleaza si ITP-ul pe care il mai aveam. E drept ca nu aveam nici silencere, dar oricum.

 

S4R-ul il tin de mai bine de o jumatate de an intre numere rosii si mers ilegal si nu stiu daca sa stau sa ii pun evacuarea originala cand ma duc cu el la inscris. Am silencere la Termi dar am tot auzit ca daca faci ITP-ul la RAR (adica ce trebuie eu sa fac) nu te primeste cu nimic decat tobele originale. Iar sa stau sa demontez evacuarea asta, sa o montez pe aia originala ca dupa RAR s-o demontez din nou si s-o pun indarat pe asta chiar mi-e lene, ca trebuie sa dau jos si galeriile si finalele, tot.

 

In fine: stie cineva exact cum merge treaba la astia?

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...