Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am deschis rezervorul, am verificat sa nu fie ceva gatuita conducta de la pompa de benzina, dar acelasi lucru face.

Odata la cateva secunde scoate un fasait ca si cum ai da drumu la o supapa de aer. Face un fsss scurt si scad turele(mai mai sa moara motorul).

 

Nu conducta de la pompa de benzina, ci breather-ul sau furtunul de supraplin. Ai verificat?

Cand deschizi rezervorul cu ea pornita (presupunand ca ai doua chei), se deschide greu? Daca da, iti face vid in rezervor, iar pompa nu are putere sa traga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu conducta de la pompa de benzina, ci breather-ul sau furtunul de supraplin. Ai verificat?

Cand deschizi rezervorul cu ea pornita (presupunand ca ai doua chei), se deschide greu? Daca da, iti face vid in rezervor, iar pompa nu are putere sa traga.

Am verificat.

Se deschide la fel de usor rezervorul si cu ea pornita si oprita.

Bobina de inductie poate provoca asa ceva?

 

Intreb de bobina pentru ca azi am incercat sa instalez un turometru digital.

Am legat firele: un fir la + la baterie un fir la bobina de inductie si o inpamantare agatata de cadru.

Imi ramasese un fir galben care nu stiam ce face si nici unde sa-l prind asa ca l-am atins de bobina odata, dupa aia l-am atins de + de la baterie si am ars turometrul.

Apoi au inceput problemele cu fss-itul.Are momente cand se tureaza singura si ma gandesc la faptul ca poate am defectat ceva si in afara de turometru.

E posibil sa se fi dat dracu bobina si sa trimita impulsuri aiurea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat.

Se deschide la fel de usor rezervorul si cu ea pornita si oprita.

Bobina de inductie poate provoca asa ceva?

 

Intreb de bobina pentru ca azi am incercat sa instalez un turometru digital.

Am legat firele: un fir la + la baterie un fir la bobina de inductie si o inpamantare agatata de cadru.

Imi ramasese un fir galben care nu stiam ce face si nici unde sa-l prind asa ca l-am atins de bobina odata, dupa aia l-am atins de + de la baterie si am ars turometrul.

Apoi au inceput problemele cu fss-itul.Are momente cand se tureaza singura si ma gandesc la faptul ca poate am defectat ceva si in afara de turometru.

E posibil sa se fi dat dracu bobina si sa trimita impulsuri aiurea?

de la bobina nu ar trebui sa-ti scoata acel fasait. daca buleai bobina, nu aveai scanteie. cel mai probabil, cum te-ai jucat tu pe la ea, ai omis ceva. ori un furtunel, ori o "portita" pt aer la airbox. ceva ceva ai facut tu. vezi poate ai inversat furtunele la rezervor sau poate se aude de la injectie. daca nu, fugi pana la Andu sau Cristi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut din nou.

Ma chinui de ceva vreme sa instalez un tahometru electric pe un ducati monster 600 din 2000.

Intrebarea mea este: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=181152691267&ssPageName=ADME:L:OC:GB:3160 tahometrul asta este montabil si functionabil pe modelul meu de monster?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut din nou.

Ma chinui de ceva vreme sa instalez un tahometru electric pe un ducati monster 600 din 2000.

Intrebarea mea este: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=181152691267&ssPageName=ADME:L:OC:GB:3160 tahometrul asta este montabil si functionabil pe modelul meu de monster?

de ce nu dai tu un mail la om? adica un mesaj pe Ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asadar si prin urmare, daca vremea e de partea mobristilor cati o sa fiti?

Ca sa stiu cate paturi sa pregatesc :lool:

Duminica o sa ajung pe plaiurile mioritice si il stresez pe eugen cu tlf. Pana atunci ride safe everybody :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca m-am gandit ca aici o sa gasesc un raspuns mai sigur de la posesori de Monster.

posesorii de monster de aici, ori au modelul cu turometru din fabrica, ori nu le trebuie deloc sau nu dau importanta. daca e sa mergi dupa turometru, e o pierdere de timp. intradevar e vun acolo, dar cand esti in trafic, nu te uiti tu la el ca sa mergi cu 5000RPM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asadar si prin urmare, daca vremea e de partea mobristilor cati o sa fiti?

Ca sa stiu cate paturi sa pregatesc :lool:

Duminica o sa ajung pe plaiurile mioritice si il stresez pe eugen cu tlf. Pana atunci ride safe everybody :peace:

 

Salutare

 

Pana acum, din ce s-a anuntat pe aici si am mai auzit pe la academie avem asa:

Mada

Eugen

Buggy

Silviu

Mel +1

addrianii

Radu

Kindaru

 

Haideti totusi sa completam si noi lista aici ca miercuri sa ramana de aranjat doar detaliile de plecare si traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are, sau a avut 749/999 si ma poate ajuta cu niste sfaturi, o analiza pe niste poze mai detaliate, dati un pm.

 

Ms

fii si tu mai explicit in ceea ce vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un 749 de vanzare, din pacate este destul de departe de mine 550 km, si sigur nu pot lua un mecanic avizat pentru a face o constatare live.

 

Am cerut poze in detaliu fara carene pe ea. Mie imi pare decenta desi are cadrul vopsit si rotile. As mai fi vrut o a 2 a / a 3 a parere, mai avizata.

 

Pozele le am pe mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un 749 de vanzare, din pacate este destul de departe de mine 550 km, si sigur nu pot lua un mecanic avizat pentru a face o constatare live.

 

Am cerut poze in detaliu fara carene pe ea. Mie imi pare decenta desi are cadrul vopsit si rotile. As mai fi vrut o a 2 a / a 3 a parere, mai avizata.

 

Pozele le am pe mail.

 

Nu poti primi o parere pertinenta privind niste poze. Asa ca nu ti ramane decat sa o cumperi, riscand. Dupa ce o achizitionezi sa o duci la un specialist pentru o diagnosticare corecta a stari tehnice. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cerut o parere daca motorul se aude bine de pe o poza.

 

Am cerut o parere de la cine a mai avut, poate observa ceva ce am ratat eu, ceva indreptat, o componenta lipsa, o carpeala.

 

Astfel cand merg sa o vad sa ma pot uita in detaliu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întreabă-l când şi unde i-a făcut service-ul. Apoi poţi sună mecanicul să-i ceri o părere despre starea ei.

Eu is păţit de vre 3 săptămâni când am fost sa-mi iau alt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întreabă-l când şi unde i-a făcut service-ul. Apoi poţi sună mecanicul să-i ceri o părere despre starea ei.

Eu is păţit de vre 3 săptămâni când am fost sa-mi iau alt motor.

 

Crezi tu ca ar fi onest mecanicul, daca il sun eu care nu il stiu, vs proprietar care l-a sustinut financiar ?

 

Si in plus, e plin de, merge brici, e buna, e tzipla, sau de toate fac asa, e boala lor, samd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am scris de pe telefon, si scriam greu. acum sunt de pe PC si iti scriu atat tie, dar si celorlalti doritori de Ducati.

 

Acu 3 saptamani, dupa lungi probleme cu motocicleta si imposibilitatea de a o repara rapid pentru concediu, m-am enervat si am zic ca gata; imi iau alta si asta e. Caut pe bikeshop cam ce ducati se gasesc in limita a vreo 7-8000euro, dar pretentia era sa fie tot sportiva si interesul era ceva mai ieftina. (916, 996 sau 999) era si un 1098 dupa care am vrut sa ma duc, dar il vanduse. Cautand, dau peste un 916 care cica ar fi SPS http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ducati-916-din-1998-528066.html vorbesc cu el la telefon, si imi spune ca motocicleta e ok, ca are o multime de accesorii pe ea ca este ok din punct de vedere mecanic si estetic, apoi cadem la intelegere sa plec la noapte dupa ea, urmand sa fiu a doua zi dimineata la el. Adica eu plec de langa Tg Neamt pana la Oradea. La vreo 2 ore, ma suna ca nu poate fi disponibil a doua zi, pt ca lucreaza, si daca pot sa vin a treia zi cand e liber(vineri) am zis ok. A doua zi seara, ma suna sa-i confirm ca vin si sa fixam o ora de intalnire. Ora 8, vineri dimineata in Oradea la adresa lui: Strada Flamarion, nr 10. joi noaptea plec cu fratimiu cu masina si ajung dimineata pe la 7 in Oradea, urmand sa-l astept in fata blocului pana vine de la servici cand termina.(ora 8) Imi zice ca in 10-15 minute e acasa. La 8:07 imi da mesaj ca a pornit apoi il intreb cat dureaza, si-mi zice ca 30Minute. Apoi la juma de ora il sun si imi zice ca vine, doar ca s-a oprit la cineva sa ia niste accesorii. Se face ceasul 9, 9:30 si ii dau mesaj daca mai dureaza, ca-mi pierd rabdarea si ma plictisesc. Ma suna la vreo juma de ora si imi zice ca a terminat, si vine spre mine, ajungand pe la 10 jumate.

ma uit la motor, vorbesc cu el, si incep sa studiez in limita cunostintelor personale, urmand sa constat ca: Motorul avea un jeg pe el, din ala cum gasesti in atelierul unui fierar. Mi-a zis ca nu a spalat-o de nush cand, dar ea cred ca nu a vazut apa de cativa ani buni, desi la exterior era curata. Apoi incep sa vad defecte si lipsuri. Tobele de carbon nu le mai avea, fiind schimbate cu unele stock, saua nu mai avea butucul de incuiat si avea trasa o sufa pana sub rezervor, de care trebuia sa tragi de ea ca s-o descui. cand l-am intrebat ce-i cu aia, imi zice: Pai asa e saua, ca asa au ele. i-am explicat si aratat ca acolo este butuc de incuiat, ba chiar i-am aratat si cablul origial si cum a fost spart butucul. El o tinea tot pea lui. Apoi, cand sa dau carenele jos, vad ca scarita pe partea dreapta, era mai mult rupta/smulsa decat indoita de la cazatura. Ii zic de ea ca a cazut urat, imi zice ca a cazut dar nu la viteza si scoate din buzunar 2 scarite Rizona, precizand ca are altele luate si trebuie doar sa le schimbe. apoi, cand dau carenele jos vad ca erau schimbate, si imi confirma ca a luat altele din ungaria dar fara sa-mi zica unde-s alea vechi. Si ii zic: Uite, alea vechi au fost pierdute pt ca se cunoaste pe carena de la far cum au fost smulse. S-a uitat putin cam confuz si nu a zis nimic. Apoi imi zice ca are HID (xenon) si ii zic ca ala e nimic, pt ca arde instalatia, dar el imi garanteaza ca nu sunt probleme ca a schimbat releul, dar ii desfac tabloul de sigurante si ii arat siguranta generala si cea de la lumina care erau efectiv topite. Uitandu-la la instalatia electrica, observ 2 fire care atarnau acolo, venind dinspre bord. Il intreb ce e cu ele, si imi zice ca a avut leduri in carene si le-a dat jos fara sa izoleze firele. Apoi, ma uit pe seria la motor si ii zic ca a lui e doar o simpla 916 pt ca motorul nu e de 996. El tine sus si tare ca e 996 ca scrie si in acte, dar dupa cateva explicatii il fac sa inteleaga ca e doar 916. ii cer actele ca sa-l si conving, dar trebuie sa ajungem sus. ne ducem sus, si intradevar, pe acte scria ceva de 916 SPS, dar era: Ducati 916S/ 916SPS. mai exact era 916 de fabricatie decembrie 97, pre SPS. Adica ultima serie de 916S. Il conving de ce are si imi arata ce acceosrii mai are pe la ea. Chestii la ambreiaj colorate, si alte cateva brizbrizuri. Ii zic ca totusi vreau sa-i fac o proba, si cobor jos cu el. O pornim ma urc pe ea, iar cand pornesc semnalizarea, observ ca acul turometrului oscila in paralel cu semnalizarea (din cauza incarcarii moarte) plec la o tura, si dupa ce m-am pornit, vad ca ghidoanele is strambe, furca ori era descentrata ori era stramba, ca nu mi-am dat seama, asa ca dau o tura de bloc si vad ca suspensiile "lipseau", franele erau ca la scuter, amortizorul de ghidon nu dadea niciun semn ca ar lucra (probabil spart) motorul nu avea puterea unui 916 ci mai degraba a unui 748 sau 750SS sau monster, frana de motor nu era cea de care stim la ducati, in schimb, motorul parea sa se auda bine. M-am intors incet incet la el si l-am intrebat de service, unde si cine a facut mecanica motorului. Imi zice ca a schimbat curelele acum un an, care defapt din ce-am inteles au fost in decembrie 2011, la un prieten de-al lui, iar de pastile si supape, nu stia ce-s alea. I-am spus ca mie mii frica sa merg si legal cu ea in starea in care ii, si i-am inmanat singura si unica cheie care o avea. Isi cere scuze ca am batut atat drum si cheltuiala, dar imi multumeste de constatarea facuta si-mi zice ca o va face in iarna.

 

Cam asta e tot ce a tinut de cumpararea motocicletei respective.



Crezi tu ca ar fi onest mecanicul, daca il sun eu care nu il stiu, vs proprietar care l-a sustinut financiar ?

 

Si in plus, e plin de, merge brici, e buna, e tzipla, sau de toate fac asa, e boala lor, samd.

Daca este unul din fratii Teodorescu, iti garantez ca iti vor spune totul despre ea, fara a-l favoriza pe vanzator. tin minte ca acu 2 ani Cristi imi zicea: ba, vin o multime de oameni la mine sa le fac publicitate la motoare cum ca ar fi bune, dar cum sa-i zic omului ca cioarsa aia e buna? ca apoi sa ma trezesc cu el pe cap ca am garantat-o eu. is multi care vor, dar dupa aia, omul la mine vine cu ea.

 

daca e Andu sau Cristi, poti avea garantia motocicletelor reparate de ei. restul nu stiu nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa excursie, Devile!

Bah, macar nu-mi pare rau, ca am stat la un pahar de vorba cu tine. oricum, dupa ce-am plecat de la tine, m-am mai intalnit cu cineva in Cluj la care am ramas, ia a doua zi am plecat si ne-am intalnit cu gasca de nebuni. nu mi-a parut rau de costul plimbarii sau de plimbare in sine, ci mi-a parut rau ca acel jeg de om indopat cu proteine, a incercat sa-si ascunda cacatul, crezand ca scapa de el. poate la anu daca mai ajung in zona, am sa dau un semn. never know. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca voi veni, cu motorul o voi face. ca aveti si voi ceva zone de munte unde e frumos pt motor.

 

in rest, nu oradenii mi-au facut o impresie proasta, ci doar un jeg. nu pot cataloga o masa din cauza unui subiect. ca el sunt peste tot.



Bah, v-aţi mai adunat în weekend? Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...