PzKpfW Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 era clar ca nemtii vor desmo power.....da vezi ca 1198 nu e 1199:))).... Vezi ca Ducati 1199 Panigale are motor de... 1198cc (true story) ba zic de bine de bmw ca mam dat pe s1000rr si mia placut ...ce sa zic ... Iuda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu_mm Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 maine (sambata) facem o plimbare pana la Aerodromul Comana (30 km de bucuresti) la Rock Wheel Festival plecarea la ora 14:00 de la Ducati RO, daca aveti chef de o dezmorteala .... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=612445442131541&set=a.122966777746079.9184.120647857977971&type=1&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Vezi ca Ducati 1199 Panigale are motor de... 1198cc (true story) Iuda! da boss greseala mea...da vezi ca doar cmc sunt la fel restu e diferit ...adica n u poti spune ca papagale are motor de 1198 ...intelegi ce zic ...cum zic:)))).... iuda sau spion cum vrei sai zici:)))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 iuda sau spion cum vrei sai zici:)))))))))) Spion Ducati infiltrat la BMW, sau spion BMW infiltrat la Ducati...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Spion Ducati infiltrat la BMW, sau spion BMW infiltrat la Ducati...? a 2 a varianta evident... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 MotoCorsa converts a Ducati Panigale for offroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 sa te fuck zaire...asta vroiam eu sa o pun...dupa ce ca nu pun poze niciodata am zis sa fac si eu ceva ....si sa bafga altu bai frate... oricum e sportiva perfecta de romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 pentru colectia ta http://www.nicoro.ro/search.php?cuvinte=ducati spor la cumparaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 oricum e sportiva perfecta de romania don't let the camo color and the tyres fool you.... gandeste-te cum lucreaza suspensia aia pe drumurile din romania (nu conteaza cauciucurile).... mi se pare redundanta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 don't let the camo color and the tyres fool you.... gandeste-te cum lucreaza suspensia aia pe drumurile din romania (nu conteaza cauciucurile).... mi se pare redundanta... my friend era ironic....normal ca ohlins nu prea are ce cauta pe starzile din ro.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 (editat) MotoCorsa converts a Ducati Panigale for offroad sa te fuck zaire...asta vroiam eu sa o pun...dupa ce ca nu pun poze niciodata am zis sa fac si eu ceva ....si sa bafga altu bai frate... Te-ai betivanit tot weekendul, blaceala, alea-alea.. si vrei tu sa fi primu la toate. De ce nu te-ai trezit si tu la 8 ca toti muncitorii?? HA?! Editat Septembrie 30, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 si cateva poze cu doamnele care este ele ale meu Zair, tre sa-ti caut o lebada ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Pe cine felicitam noi azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Te-ai betivanit tot weekendul, blaceala, alea-alea.. si vrei tu sa fi primu la toate. De ce nu te-ai trezit si tu la 8 ca toti muncitorii?? HA?! pai mam trezit la 8 da mam culcat la loc ce sa fac daca munca depinde de meteoo...aia eee ...mai stau si acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Pe cine felicitam noi azi? pe toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 (editat) si cateva poze cu doamnele care este ele ale meu Desi estetic sunt identice (diferite doar pt ochiul cunoscatorului/ impatimitului de Ducati), jantele alea in 5 spite o fac sa arate mult mai bine (de 998 vorbesc). Sunt curios in folosirea de zi cu zi ( inclusiv serpentine,oras, plimbari) cum si daca se simte diferenta intre 916 si 998. Stiu ca e un motor nou (fata de 916,cu multe schimbari),dar cum se traduc astea in utilizarea sa normala (nu doar in diferente de cifre si statistici). Un design frumos, ciclistica faina, frane si suspensie buna. Nu mi-as lua niciodata 916/996/998, dar le admir si-mi plac. S-o stapanesti sanatos si fara evenimente (cazaturi, carene zburate, lant rupt etc ) cu 916 ce faci? Editat Septembrie 30, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Desi estetic sunt identice (diferite doar pt ochiul cunoscatorului/ impatimitului de Ducati), jantele alea in 5 spite o fac sa arate mult mai bine (de 998 vorbesc). Sunt curios in folosirea de zi cu zi ( inclusiv serpentine,oras, plimbari) cum si daca se simte diferenta intre 916 si 998. Stiu ca e un motor nou (fata de 916,cu multe schimbari),dar cum se traduc astea in utilizarea sa normala (nu doar in diferente de cifre si statistici). Un design frumos, ciclistica faina, frane si suspensie buna. Nu mi-as lua niciodata 916/996/998, dar le admir si-mi plac. S-o stapanesti sanatos si fara evenimente (cazaturi, carene zburate, lant rupt etc ) cu 916 ce faci? buna curiozitate doar ca nu pot sa-ti dau un raspuns atat de ferm, incat nu am niciun fel de experienta pe 998. doar ca la o utilizare normala nu cred ca vei vedea atat de bine puterea. cu sigura voi simti diferenta la nta se va vedea un plus de putere, iar frana e la fel din ce stiu(eventual mai imbunatatita) cu siguranta pe serpentine o vei simti mai bine la capitolul putere. suspensiile sunt ceva mai avansate fata de 916, dar nu cred ca voi simti o asa mare diferenta in utilizarea normala. cel mai mult cred ca abia pe circuit voi putea sa fac diferenta cu adevarat. 916 inca nu sunt decis ce voi face. planul era sa o fac in iarna toata. cap-coada, doar ca nu prea ma tragea inima deoarece visam la altceva mai mare. 996, 998, 1098 sau 848 cu conditia sa-i pun ambreiaj uscat. in momentul de fata ma gandesc sa o vand asa cum e ea sau sa-i fac service-ul de 2 ani. la ea trebuie schimbul de curele verificat supape si pastile, dar alea is bune pt ca imi stiu motorul cum se comporta, trebuie revopsita pt ca se stie ce s-a intamplat, ii trebuie un kit de lant ca nu mai are decat pinionul si foaie (lantul e langa Urziceni) si mai trebuie montata instalatia electrica care o am cumparata, doar ca n-am mai montat-o din cauza problemei cu incarcarea, care se pare ca am rezolvat-o prin mutarea releului sub saua. alta varianta e sa nu o mai vopsesc si sa ii fac schimbul de curele si sa o "usurez" cat de mult posibil, si sa o transform in motoreta de circuit. dar la cat vin eu in tara, nu are niciun rost sa o tin pt asa ceva. doar daca mi-o aduc aici, dar aici nu are rost pt ca astia au limita de viteza si pe circuit. ultima varianta ar fi s-o pastrez si s-o las pt piese de schimb sau obiect decorativ in casa. oricum, nu ma grabesc la niciuna din variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 si eu sunt in situatia asta cu actuala: trebe rulmenti jug,kit de lant, Dar eu am doar una. pana la urma: Daca o vinzi cum e ea acu,nu iei bani pe ea. O dai gratis. Stii prea bine preturile. Mai bine o pui la punct si o faci pe ea de pista,si pastrezi 998 pt strada.(916 ul oricum l-ai faultat si n-are sens sa bagi bani in carene si vopsea. mai bine te ocupi de distributie si partea strict mecanica).Pe circuit face fata cu brio. Esti atat de experimentat incat sa spui ca vrei 998 ul pe pista pt ca 916 deja ti-a ramas 'mic'. PS: presupun ca-s interschimbabile multe piese de pe una pe alta,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 s-o dau in starea initiala, nu iau mai nimic pe ea. adica poate ca as lua, doar ca ii voi lua foarte greu. s-o pun la punct, iarasi e vorba de o investitie care nu stiu cand si daca mi-o scot. 916 desi l-am faultat, nu a avut parte de accidente, incat sa fie faultat bine. partea mecanica e perfecta, la estetica nu sta bine ea, pt ca nu sunt genu care sta cu carpa pe ea la fiecare fir de praf. pe circuit, face fata foarte bine in regim de amator, poate ca si concurent; doar ca nu eu. cat de 998, mi-ar place sa-l bag pe pista, doar ca mii o oarecare frica in caz de ceva. 916 intradevar mi-a ramas mic doar ca cel mai probabil 998 daca-l bag pe pista, il bag asa de fun, iar 916 il bag sa trag de el. dar aici revin la ce ziceam mai sus, ca e suficient si 916 pt pista in regim de amator. dar intai sa avem piste. legat de piesele interschimbabile. da, in mare parte sunt compatibile, pt ca la baza e aceiasi motoreta. diferenta e data de motorizare, mai exact la 998 au venit cu alt tip de motor. in schimb, ce tine de motocicleta, sunt aceleasi, diferentele sunt intre producatori si performante. dar am mai bine de juma' de an sa ma decid de voi face cu ele. deocamdata trebuie sa am rabdare pana vin in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 998 strada /916 o aroganta pe tg secuiesc/selena/si ce s-o mai deschide la anu' my 2c.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Ba bughi, vezi ca a deschis unu topic cu numele tau: /index.php?/topic/703327-buggy/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 998 strada /916 o aroganta pe tg secuiesc/selena/si ce s-o mai deschide la anu' my 2c.... cu siguranta ca 998 o voi tine ca "sotie credincioasa" iar 916 "amanta salbatica" cu care sa-mi fac de cap in orice fel posibil. o alta varianta ar fi ca 916 sa-l fac un Street-fighter sau un Cafe Racer ori s-o dau la un schimb pe un Monster S4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 pt uz stradal era mai smecher un S4.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Ba bughi, vezi ca a deschis unu topic cu numele tau: /index.php?/topic/703327-buggy/ astia vor sa ma traga pe 4 roti auzi....zi si tu daca e normal asa....poate apare in viitor un buggy cu motor de panigale:))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) Editat Octombrie 1, 2013 de icsu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.