Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

am cerut opinii... poate a mai patit cineva asa ceva. Si cred ca am fost destul de clar sa cer pareri despre problema mea si nu despre motocicleta mea. Oricum multumesc celor care mi-au oferit cat de cat un raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vreau si eu o parere despre ghidonul asta:

http://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/ducati/600/monster-600-dark/2000/#good_detail=ghidon-alu-street-medium-negru-21038

 

Trebuie sa schimb astazi ghidonul, e cam urgent si pe asta l-am gasit in graba.

E ok, sa mai caut, imi recomandati altul?

Moto e monster 600 din 2000.

 

Daca nu merge linkul, este vb de cel negru medium.( scriu de pe tel )

Mersi

Editat de iulianserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, au varianta low si medium. Cea din urma este mai inalta, o pozitie mai spre touring cred eu, si low probabil ghidonul este mai drept.

O sa il iau pe cel low, sper ca nu o sa fie pozitia prea incomoda la un drum mai lung.

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun. iau posturile pe invers. Motorul se tureaza blana in 11k ture fara probleme. Faza cu service e un singur baiat de repara pe zona.. mai are 5 motoare exact aceeasi problema nu stie ce sa faca. Carburatorele is curate luna si bec inclusiv instalatia am schimbat tot furtune, filtru, membrana pompa vid. Inclusiv am pus in cealalalta admisie furtunasul din pompa pt vid, nici o diferenta. Motorul merge cca 10 min-15 min. Am impresia cand ajunge la o anumita temperatura, apoi da cateva ratee finute sau nu se mai accelereaza si moare. Dau cu socul tras, invarte electromotorul fara probleme dar nimic. Faza e ca dupa ce se opreste carburatoarele sunt goale nu mai e nimic in ele. Porneste cam dupa 20 min cam in momentul cand deja e suportabila caldura motorului pt palma.

» Post actualizat in 05 Jul 2014 19:14

Am desfacut si tobele ma gandeam ca arderea e aiurea desi, culoarea bujiilor e ok, Putina negreala pe pereti si cam atat. Uleiul nici nu miroase a benzina sa zici ca scapa amestecul pe langa segmenti... Ca off topic am un noroc luna asta mi s-a rupt discu de ambreiaj si la masina si pauza 2 viteze, au sarit de la locul lor doua sincroane =))))) o sa imi verific bicicleta sper sa nu aiba si aia pana:((

ce compresie are motorul CV si CO ? se poate ca atunci cand motorul se incalzeste sa scada compresia sub 8 iar motorul tau nu mai trage benzina din rezervor, fara sa cunosti compresia nu poti primi o parere pertinenta. sa te asiguri ca aparatul de masurat compresia functioneaza bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cam jenant sa-ti bagi nasul la un motor fara sa stii ce compresie are! Asta-i prima operatie de mecanica care trebuie sa aiba loc cand un motor nu merge bine. Auzim tot mai multe cazuri de motoare desfacuta, fara sa se ia compresia, ciudat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am de vanzare monstruletul meu

Este cu Ducati Monster 620 Dark 2006.

Este impecabil fara nicio problema.

Are revizia in primavara la Ducati Romania, am factura:

- curele distributie, ulei, filtre, placute spate, fata este ok.

S-a mai schimbat la el anvelopa fata, spatele este 90%, si tobele cu unele GPR ( se aud foarte frumos ;) ).

Mai are si pinten si monopost.

La pachet se mai da si o casca Momo design cu doua viziere si tobele originale.

 

Pretul este 3200€.

post-18917-0-02412300-1405190880_thumb.jpg

post-18917-0-61639300-1405191003_thumb.jpg

post-18917-0-39125700-1405191033.jpg

Editat de danalarm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incet incet trec de cel de-al doilea sezon pe un m600.am peste 5000 de km rulat si probabil ca mai vreo 2000 o sa il alerg, target-ul meu a fost sa raman minim 2 ani pe acelasi moto si sa strang minim 10000 km pe el pana sa ma gandesc la altceva, iar de ceva vreme incepe de ma bate gandul sa trec ori pe un S4(ar mai fi in calcul s2r 1000) ori sa schimb putin jocul si sa iau un 749.

 

Ce pareri aveti care ar fi mai ok? ati trecut careva prin experiente similare ati luat Ducati vitezana trecand de pe monstrulet ? este fiabil un 749? sa raman pe monster si sa ma bucur de cuplu si caluti in plus la un S4? cum sunt cele doua ca si intretinere?...as merge mai mult catre 749 pt a schimba mai mult, macar pt un sezon, tipul de moto pt experienta si sufletul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum spui este de luat in calcul si un ST... si la Multistrada ma mai uit, Ducati sa fie obligatoriu :))) nu stiu inca cert e ca incep sa vreau altceva si as experimenta...

Merci deocamdata :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai ca eu dupa finala de aseara cred ca eram cu "lacrimi in ochi" :))) si am citit aiurea, credeam ca recomanzi ST4 .... :)) nici naked nici supersport, ci intre. O sa ma mai documentez putin de una alta daca e ceva mai intreb.

Merci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamnelor, domnilor, a schimbat cineva vreodata mai mult decat curelele de distributie (din distributie, ma refer, ca alte consumabile sigur c-ati schimbat)?
M-am vorbit la telefon cu dom' mecanic, la care e buburuza mea in grija, si-mi zice ca (una din) role (rulment?) a fost blocata, si mi-a zgariat si intins una din curelele de distributie.

Oricum venise timpul schimbarii, ca au trecut doi ani, dar e prima data cand trebuie sa schimb si rola.
Si in 3 saptamani trebuie sa plec din tara.

Nu gasesc nicaieri "kit distributie". Asa, ca sa nu ma zbat in panica, aveti idee unde gasesc rola aia? si cat costa?

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamnelor, domnilor, a schimbat cineva vreodata mai mult decat curelele de distributie (din distributie, ma refer, ca alte consumabile sigur c-ati schimbat)?

M-am vorbit la telefon cu dom' mecanic, la care e buburuza mea in grija, si-mi zice ca (una din) role (rulment?) a fost blocata, si mi-a zgariat si intins una din curelele de distributie.

Oricum venise timpul schimbarii, ca au trecut doi ani, dar e prima data cand trebuie sa schimb si rola.

Si in 3 saptamani trebuie sa plec din tara.

Nu gasesc nicaieri "kit distributie". Asa, ca sa nu ma zbat in panica, aveti idee unde gasesc rola aia? si cat costa?

 

Multumesc,

 

Alexa, te-ai certat cu Andu?

 

Hehe PzKpfW, subtil :) cred totusi ca ar fi prea aspru pt mine un s4r, si totusi in jur la ce bani ar‎ fi daca ar fi?

 

Pentru Monster Lounge 4000€.

Pentru outsideri 4200€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamnelor, domnilor, a schimbat cineva vreodata mai mult decat curelele de distributie (din distributie, ma refer, ca alte consumabile sigur c-ati schimbat)?

M-am vorbit la telefon cu dom' mecanic, la care e buburuza mea in grija, si-mi zice ca (una din) role (rulment?) a fost blocata, si mi-a zgariat si intins una din curelele de distributie.

Oricum venise timpul schimbarii, ca au trecut doi ani, dar e prima data cand trebuie sa schimb si rola.

Si in 3 saptamani trebuie sa plec din tara.

Nu gasesc nicaieri "kit distributie". Asa, ca sa nu ma zbat in panica, aveti idee unde gasesc rola aia? si cat costa?

 

Multumesc,

rolele nu cred ca trebuiesc schimbate, doar rulmentii. nu stiu cat costa la un 600 dar ca sa iti faci o ideie, la a mea sunt 2 tipuri de rulmenti. unii costa 47E si ceilalti vre-o 19E

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Alexa, te-ai certat cu Andu?

 

 

 

Nuuuu, Doamne fereste!

Banuiesc ca suna Silviu direct la el (daca intrebai de ce nu il intreb eu direct pe Andu)

Iar daca intrebi de ce nu mi-am miscat fundul si suruburile la el in service, sunt alte motive. :)

Dar Andu a fost, este si ramane super baiat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat role la 695 la Andu. La 695 nu se pot schimba doar rulmentii, sau nu asa de usor ca la alte motorete.

De ce, de unde, cum, nu stiu, Andu s-a ocupat de toate...

In teorie Metrotehnica le poate aduce cam in 2-3 zile lucratoare daca se achita o taxa de "urgenta" de 5% din valoarea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...