Jump to content
Sign in to follow this  
monsteristu'

Monster Lounge

Recommended Posts

Tobe Monster 600/750... + 2 scarite(st. +dr.).Pret 285 lei.Nu am ce face cu ele,se vede dupa praf.

Mizeria de pe ele este scotch maro, asa erau ambalate cand le-am luat....asa le dau...

Vandute rapid...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. O rugaminte si din partea mea. As vrea niste finale pentru 796 care, in afara de look si sunet, sa ii creasca puterea motorului. Din documentarea facuta pana acum, parca Akrapovic ar produce mai multi cai in plus (5 pe la 4500 rpm), dar v-as ruga si pe voi sa ma ajutati cu alte informatii. Alte variante luate in calcul ar fi Zard Penta, Vance and Hines si, bineinteles, Termignoni. Multzam.

 

Nu diferenţa de putere de pe hârtie ai să o simţi, ci modul în care merge motorul. Răspunde mai prompt, e mai vioi şi mai agresiv. Mai ales în cazul unui Monster unde nu puterea maximă contează, nu cred că asta ar trebui să fie criteriul determinant. Câştigurile sunt oricum comparabile. Eu m-aş orienta în funcţie de sunet, look şi raportul cu preţul.

 

Nu pot să mă pronunţ foarte detaliat aici, dar confirm faptul că Termi se aud foarte bine pe viu. Akrapovič nu am auzit pe viu, dar pe net sună excelent, iar lumea le laudă. Zard şi Vance & Hines nu am auzit deloc. Ca look mi se pare că Akrapovič arată cam cel mai bine (subiectiv) şi sunt şi ceva mai ieftine faţă de Termignoni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc mult. si eu tot spre Akrapovic înclin, dar si Vance and Hines arată si se aud foarte bine. Ia capitolul look, mi se pare insa ca Zard Penta arată extraordinar pe 796 (in poze).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc. M-am uitat putin pe Youtube si tobele se vad si se aud bine. De asemenea, specificatiile sunt foarte Ok, iar pretul mult mai bun decat ce luasem eu in calcul. Le-ai vazut si auzit cumva pe viu si, daca da, care este evaluarea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din păcate nu. Ştiu doar că e o duduie cu M696 care se gândea să-şi ia de la ei (Mia). O găseşti mai degrabă pe grupul Monster Lounge de pe FB decât pe aici. Eşti băgat acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt, dar o sa fiu incepand de astazi. Multzam fain.


» Post actualizat in 20 Mar 2015 05:19

Vad ca grupul Monster Lounge este inchis. Tre' sa fac vreun demers preliminar sa fiu acceptat? Am trimis oricum cerere si astept confirmare. Numele meu de utilizator FB este Bogdan Ioan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt, dar o sa fiu incepand de astazi. Multzam fain.

» Post actualizat in 20 Mar 2015 05:19Vad ca grupul Monster Lounge este inchis. Tre' sa fac vreun demers preliminar sa fiu acceptat? Am trimis oricum cerere si astept confirmare. Numele meu de utilizator FB este Bogdan Ioan.

O sa primesti acordul de la responsabili cu asta...:))))...bine ai venit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai sa nu iti pui tobe ca tiganu :))

Daca ajungi pe FB o sa sti la ce ma refer :)

Edited by JOK3R_2U

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nu vroiam dupa ce le montez sa ma trezesc ca merge nasol si sa trebuiasca sa iau un ECU de inca 1000€. De asta mi frica sincer.

Nu va merge nasol deloc.... daca ai senzor lambda. Cand ai senzor lambda (cred ca e impropriu spus lambda, ci mai degraba O2 senzor) remaparea ECU se face din "mers", sistemul numindu-se closed loop. Adica in functie de ce citeste sensorul ala de pe evacuare, se modifica harta din ECU. Initial vei avea rateuri pe evacuare, dar dupa cateva zile, ECU-ul invata noua configuratie si ajusteaza amestecul. Daca nu ai lambda, atunci e mai nasol, dar se rezolva printr-o resoftare a ECU-lui. Nu e o operatiune costisitoare, dar cere ceva research inainte :)

Cum ziecea si Angel, castigul nu-l simti in putere ci mai degraba in elasticitate. Ti-a explicat el mai sus.

Depinde de ce moto vb aici, dar diferenta intre ECU-urile stock si cele Performance, e de soft. Hardware sunt identice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Si eu am tot un S2R1000 :) Poti pune poze? Oricum, bine ai venit!

 

 

Salut salut,

Va citesc threadul asta de ani de zile, cam de cand visez eu la un monster :D. Si in sfarsit se intampla: s2r 1000. Ma gandeam sa ii pun o pereche de arrow's pe ea si nu stiam daca sa investec din prima pe un sistem complet sau sa imi iau doar tobele. Pentru ca daca iau catalizatoru jos trebuie sa il duc la cineva sa imi faca ECU-u sa mearga calumea. Ma gandesc ca persoana care face chestii de genu e Andu? Eu sunt din Cluj da pot sa o aduc la Bucuresti din cand in cand pentru service ma gandesc. Si poate va intalnesc si pe voi, ar fi misto. Mersi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut apropo de evacuare monsterul meu se aude criminal asa l-am cumparat nu stiu ce i-a facut fostul proprietar dar se aude demential va zic o sa atasez o poza sa vedeti tobele nu ma pricep dar ca sunet de unge pe suflet! Ce stiu sigur este ca tobele sunt goale pe interior nu mai au sitele sau ceva de genu!

 

Am totusi o problema legat de consum nu imi scade sub 10% nici in ruptul capului si banuiesc ca e ceva legat si de tobele astea.....

post-85347-0-57132700-1427451054_thumb.jpg

post-85347-0-55179400-1427451102_thumb.jpg

post-85347-0-29583700-1427451138_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par să fie tobe stoc, vopsite. Probabil au sitele scoase. Am mai văzut și la alții. Confirm că se aud bine.

Consumul ridicat sigur e de (și) la asta. Cel care a umblat la tobe nu a umblat și la ECU. Trebuie remapat pentru a funcționa mai eficient în noua configurație, cu o evacuare mai permisivă. Fă-i o vizită lui Andu pentru asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt tobele stoc deoarce le am si pe cele stoc argintii sau probabil or fi tot stoc revopsite nici nu stiu ce sa iti zic dar treaba cu consumul m a terminat psihic nici nu stiu dar cam cat ar trebui sa consume in oras si afara la mers destul de normal 5-6 mii schimbat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă sunt evacuările originale (Remus) vopsite, ar trebui sa fie ștanțate pe exterior cu "DUCATI" urmat de seria piesei : "ZDM A29" (finala dreaptă), respectiv "ZDM B29" (finala stângă).

Consumul normal cu evacuarea stoc, ar trebui să fie pe între 4 și 6% (mixt). Cu astea modificate nu aș putea să spun exact, dar 10% este enorm. Atât îmi ia mie S4R-ul în oraș, cu admisie și evacuare sport.

Edited by PzKpfW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt tobele stoc deoarce le am si pe cele stoc argintii sau probabil or fi tot stoc revopsite nici nu stiu ce sa iti zic dar treaba cu consumul m a terminat psihic nici nu stiu dar cam cat ar trebui sa consume in oras si afara la mers destul de normal 5-6 mii schimbat?

mie unu, nu`mi ajunge la 10 in oras 900`le, cu filtru si tobe sport, fiind si carburatie :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi la Andu si te scapa de cei 4% in plus. Apoi fa o medie cam cat te-ar fi costat benzina / sezon, iar diferenta da-i-o mecanicului :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut bre. Ce dracu mai faceţi?

 

Deschideţ' şampania de la ghiaţă şi scoateţ' paharele alea bune: a venit taica monsteristu' în vizită!

 

Ce să facem bre? Aşteptam cu nerăbdare să mai intrii şi tu pe la noi. Ia zi drept: te-a luat doru' de motociclit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut bre. Ce dracu mai faceţi?

Cauti motor de ducati ptr bicicleta....?...;)))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, baieti :) Din pacate trebuie sa pun moto la vanzare - intreg sau pe bucati. E un monster de 620, an 2002. Este inmatriculata dar nu se poate circula - talon retinut si ITP + carte lipsa. Actele se pot face teoretic, dar practic prefer sa il vand pt piese.

 

Moto este complet, in afara de stop frana, monopost si oglinzi. varianta pe injectie, tobe arrow carbon, doua discuri frana pe fata, aripioare laterale carbon.

 

pret.. pe la 1000 eu - sau mai putin, fara tobe

Andrei - 0726860932

post-38439-0-41507700-1427717263_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dă mai multe detalii despre problema cu actele. Poate reușim să facem ceva în acest sens. E păcat să dezmembrezi o motocicletă întreagă, perfect funcțională.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dă mai multe detalii despre problema cu actele. Poate reușim să facem ceva în acest sens. E păcat să dezmembrezi o motocicletă întreagă, perfect funcțională.

ok, situatia e asa: am cumparat-o acum 5 ani, fara sa o mai trec la fisc pe numele meu. Eu apar doar in talon ("instrainat catre subsemnatul"). Dupa o vreme m-am mutat si am pierdut cumva cartea de identitate (stupid, stiu). A expirat ITP, pt care trebuia sa fac duplicat la CI cu fostul proprietar. Am mers cu moto fara itp. Politist tanar si ambitios m-a oprit, luat talon, am ramas doar cu dovada si 1200 ron amenda, cred.

Ideea e ca, decat sa fac toate demersurile si sa bag banii de care e nevoie, plus banii ce trebuie pt consumabile si bibilit una alta la ea pt vanzare, prefer sa o dau asa (sper, intreaga), cuiva care are moto avariata sau care are vreun atelier si are ce face cu piesele. Dupa care mai pun niste bani sa-mi iau ceva.

Edited by dionysos_11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei detalii despre motocicleata aceea te pot ajuta...

Motorul a fost vandut din Timisoara...

o zi buna

 

 

Salut apropo de evacuare monsterul meu se aude criminal asa l-am cumparat nu stiu ce i-a facut fostul proprietar dar se aude demential va zic o sa atasez o poza sa vedeti tobele nu ma pricep dar ca sunet de unge pe suflet! Ce stiu sigur este ca tobele sunt goale pe interior nu mai au sitele sau ceva de genu!

 

Am totusi o problema legat de consum nu imi scade sub 10% nici in ruptul capului si banuiesc ca e ceva legat si de tobele astea.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu ca a fost din timisoara am vazut cand am inmatriculato ca fostu proprietar era de acolo . Iar detalii despre ea eu stiu daca a avut vreo problema sau are ceva ca in rest am mers vara trecuta cu ea si a fost ok. Ce am facut am schimbat rezervorul care era spart (stiam asta de cand am cumparat.o) si cam atat!


» Post actualizat in 31 Mar 2015 11:02

aa legat de consum ok daca ma poti lamurii de ce consuma atat ar fi parfum eu cred ca de la tobe ceva dar nu strica o alta parere !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...