vis-a-vis Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 (editat) https://www.google.ro/search?q=how+to+deposit+a+bicycle&safe=off&client=tablet-android-lenovo&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwji6cmAi-3PAhXBB5oKHfy2BsoQ_AUIBygB&biw=601&bih=962#safe=off&tbm=isch&q=bicycle+wall+mount Despre cauciucuri... http://www.freerider.ro/noutati/continental-reintroduce-grand-prix-4-season-28c-plus-noul-32c-112766.html Editat Octombrie 22, 2016 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 4, 2017 Autor Share Postat Martie 4, 2017 Am eu noroc cu zgomote suspecte, episodul asta cu cursiera.E un zgomot care pare sa vina de la roata fata si apare cind trec peste mici denivelari. Suna asemanator cu un scirtiit de frina (aproximativ, nu e atit de ascutit), e destul de puternic si dispare daca incetinesc pina aproape de oprire. Azi am mers vreo ora si ceva fara sa se intimple si la un moment dat a reaparut, parca din ce in ce mai des. Sint 100% sigur ca nu se ating sabotii, m-am uitat atent in timp ce aparut. Nu exista nici un joc la butuc, am verificat invirtind roata 360 de grade, nu e vreo spita slabita. Am verificat si roata spate, nimic evident. A fost ieri la centrat, avea o bataie laterala de vreo 2 mm, acum e perfecta. Aparea si inainte de centrare. Am incercat sa umblu la frina spate la manuta de la clesti care regleza distanta dintre saboti si janta. Nu are nici o legatura, apare oricum. In rest totul merge impecabil, nu e vreo problema de care as putea sa leg zgomotul. OFFFFF!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Martie 4, 2017 Share Postat Martie 4, 2017 Am avut o perioada imposibila cu zgomote ciudate si pana la urma am ajuns la concluzia ca erau de la pamantul macinat/particule care intrasera intre tija seii si seat tube. Zgomotele pot fi de oriunde. As verifica, daca as fi in locul tau, pedalele si bratele angrenajului, dar si ghidonul si suruburile pipei. Incearca sa le strangi la recomandarea lor, deci nu foarte tare. Eventual desfacute, curatate si puse la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 4, 2017 Autor Share Postat Martie 4, 2017 Pedalele sint noi. Zgomotul ala de care zici tu l-am avut si eu la bicla veche, scirt-scirt-scirt. A trebuit sa demontez toata saua, s-o curat si s-o ung. Ce zic eu e altceva. E un scirtiit care porneste brusc si e constan: sciiiiiiiiiiirt. Dureaza secunde si se aude tare. Si dispare asa cum a aparut: brusc. » Post actualizat in 05 Mar 2017 10:46 Mda, se pare ca e o problema tipica la Mavic si e din cauza unei bucse din plastic care se usuca sau uzeaza. Exact asta e zgomotul (se pare ca e de la spate): 3 clipuri... e clar ca e problema tipica la Mavic. Cica trebuie service periodic acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Acesta este motociclistul biciclist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 4, 2017 Autor Share Postat Aprilie 4, 2017 Asa ceva e de la drum prost? (Michelin Pro4 Endurance): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Kg multe + blocat roata la franare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 4, 2017 Autor Share Postat Aprilie 4, 2017 Hmm... nu prea se aplica, bicla are sub 10 kg, eu 70 si e roata pe fata, chiar n-am incercat sa fac stoppie cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Atunci sunt doar km. Cati km ai facut cu ele? Ai bagat si ceva munte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 4, 2017 Autor Share Postat Aprilie 4, 2017 (editat) Pai ce munte sa merg daca e cursiera (balon de 23). Nu stiu cit s-a mers cu ele inainte, eu am facut 300 km cu el. Presiunea in parametri. Problema e ca am mers prin oras pe pistele p.ulii care in unele locuri nu au rampe deloc. Incep sa ma gindesc sa renunt complet la piste si daca imi dau amenda fac contestatie si ma si judecu cu ei daca e nevoie. Saptamina trecuta am omorit si un butuc la cealalta bicla. PS: e un cauciuc de 250 de lei in mama ei de treaba Editat Aprilie 4, 2017 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Transfagarasan, Seciuri, Secaria, .... Posibil sa fi fost tinute in soare si au imbatranit prematur. Eu am patit la MTB asa, mi s-a dezlipit saua si au inceputa sa iasa ate din lateralele anvelopelor, am mers cu ea pe masina, apoi a mai stat si in parcare la pensiune tot deasupra, cam o zi intreaga. In general anvelopele scumpe sunt orientate mai mult pe performanta (greutate, aderenta) si mai putin pe anduranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 4, 2017 Autor Share Postat Aprilie 4, 2017 Eu ma gindeam ca intrebi de munte in sensul de forestier.Incep sa ma gindesc sa inaintez o adresa la politie sa-i intreb ce parere au de piste. Stiu ca la Bucuresti unele sint declarate ilegale dar nu stiu cum e treaba in Iasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 5, 2017 Admin Share Postat Aprilie 5, 2017 In oras o cursiera este la fel de folositoare ca si o masina supersport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 5, 2017 Autor Share Postat Aprilie 5, 2017 Pai de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 5, 2017 Admin Share Postat Aprilie 5, 2017 In sensul ca esti dependent de un asfalt bun, nu poti sari borduri, simti orice denivelare, aluneci usor cand este ud etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 5, 2017 Autor Share Postat Aprilie 5, 2017 Asta vad ca n-are nici o jena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 5, 2017 Admin Share Postat Aprilie 5, 2017 Este bine ca ai luat ca punct de referinta un fost campion mondial. Daca te tine sa faci circarii cu ea go ahead. Mai jos o continuare cu acelasi actor; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 5, 2017 Autor Share Postat Aprilie 5, 2017 Este bine ca ai luat ca punct de referinta un fost campion mondial. Daca te tine sa faci circarii cu ea go ahead. Pai n-ai zis ca nu pot eu, ai zis ca nu se poate. E drept ca are o Pinarello Dogma K8-S (cu suspensie spate) dar tot cursiera e si e carbon full, inclusiv rotile. Ideea e ca aia 300 km au fost primele ture de obisnuire devreme ce bicla e noua pt. ca nu ies din oras daca nu e suficient de cald. Daca se decojesc niste cauciucuri de la citeva denivelari sa ma scuzi dar n-as iesi mai departe de 5km cu ele nici pe asfalt perfect. PS: cind o sa-mi iau Pagani Zonda o sa transport cartofi cu ea pe capota numai de-al dracului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Din punctul meu de vedere trekking-ul e bicla ideala pt oras. Am incercat de toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Am senzatia ca e defect de fabricatie, s-a dezlipit fasii, ori el trebuia sa se toceasca, nu sa se desfaca straturi-straturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 7, 2017 Autor Share Postat Aprilie 7, 2017 Deci: sper ca e clar ca nu mi-am luat cursiera ca sa merg in oras. Pentru asta o am pe cealalta care e mai mult decit suficienta. Drumurile in oras de pina acum au fost de acomodare pt. ca n-am mai avut drop bars si STI. Apropo de bicla de oras... pun apa minerala in bidoane si tot scurgindu-se s-a fixat piatra pe cadru (mult mai multa decit v-ati astepta), am mai scapat antifurtul din mina si s-a plesnit de cradu, ciobindu-l, si ma gindeam ca poate la iarna il vopsesc. Stiti pe cineva care sa-l faca la modul il trimit si se ocupa de tot, sablare, vopsire etc? Din punctul meu de vedere trekking-ul e bicla ideala pt oras. Am incercat de toate. Stiu pe cineva cu o Salsa de trekking cu drop bars, face bunny hop cu ea peste borduri la ordinea zilei. Cred ca asta e: Am mai scris asta aici dar pt. oras modelele astea de la Canyon mise par geniale: https://www.canyon.com/en-ro/urban/urban/urban-8.html Au componente bune, arata foarte misto, viteze in butuc (va rog sa ma credeti ca mi se par no brainer daca nu vrei performanta de la bicla) dar sint prea scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 (editat) Cursiera all the way, in special in oras. Personal, pentru mine, cursierele vechi, cadru de otel, sunt adevaratele bijuterii. http://www.raydobbins.com/ Editat Aprilie 7, 2017 de Dan Ny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 7, 2017 Autor Share Postat Aprilie 7, 2017 Ca aspect nu-mi plac neaparat astea vechi (geometria cadrului e ciudata) dar dpdv practic... 1. nu se foloseau spite putine, ceea ce probabil ingreuna (nesemnificativ) roata dar o facea mai robosta si usor de centrat 2. din ce am citit, otelul nu e un material prost si se ajunsese destul de departe cu el, cica aluminiul ar fi mai mult marketing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Tocmai acest aspect ma atrag la cele vechi.......aspectul, forma lor. Desi de la departare poate toate aratau la fel, cand te apropiai, amanuntele faceau diferenta. Adevarate opere de arta. Incomparabil feeling-ul care il ai pe un cadru de otel si unul de aluminiu. Otelul are o flexibilitate mai buna decat aluminiul. Este mai bun pentru absorbit socurile. Producatorii au ales aluminiul ca noul material "ideal" si devine destul de greu sa gasesti cadre din CrMo. Dar le ofera in continuare producatorii care cu adevarat se respecta. Prima mea 'adevarata' cursiera , a fost o Royal Stella (Louison Bobet edition). Pretul pe timpul lui nea ceasca a fost de vreo 7.000 lei, pretul cu, care cumparai din magazin o Mobra noua. Era o suma mare pentru o 'simpla' bicicleta la acea vreme. Daca ar fi stiut bunicul meu prin ce coclauri am bagat-o.....si vis a vis de borduri.....offf!! Eram copil, aveam 15 ani si nu apreciam la masura lor lucrurile. Baieuri se gaseau greu, destul de scumpe, iar o pana la baieu era munca de chirurg. Taiat, cusut, lipit, cusut la loc erau 'o adevarata placere'......REGRET enorm si acum ca nu am pastrat acea bicicleta. Spor la pedalat si dat burta jos (cazu' meu)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 8, 2017 Autor Share Postat Aprilie 8, 2017 (editat) E frumos ce se vede-n clip, n-am ce zice. Dar din ce-am citit eu, "pe vremuri" se luau tot felul de decizii tehnice fara prea multa inginerie-n spate si-n timp s-a dovedit ca-s gresite. Vezi de exemplu in poza ta, cauciucurile alea cred ca-s de 20 sau chiar mai mici. Cica nu prea au avantaje. Acuma s-ar prefera chiar 25. De cind mi s-a taiat cauciucul (de 23) am pus Schwalbe Lugano de 25 pe care le-am avut pe aia veche si deja simt diferenta la amortizare. Apoi, foaia mica. WTF. Cui poate sa-i foloseasca un pas asa de mic? In ziua de azi e stabilit ca o cadenta de cca 90 rotatii / secunda e optima, cu bicla aia asa ceva e imposibil. Dar cel mai si cel mai ciudat lucru mi se pare cadrul: head tube foarte lung si top tube perfect orizontal. Nu pricep, in felul asta ii micsorezi rigiditatea si cresti si greutatea. Dar mi-e clar un lucru: in hobbyul asta, moda conduce. Spor la pedalat si dat burta jos (cazu' meu)! Nu mai am probleme din astea In mom. asta merg pe bicla 100% pt. ca-mi place, nu am nici un scop "practic". Nu uita ca slabitul e in bucatarie (nu e un cliseu fara fond), transpiratul e altceva. » Post actualizat in 08 Apr 2017 18:52Alt articol destul de interesant: http://www.cyclingweekly.com/news/latest-news/what-makes-you-the-rider-you-are-323872 Si nu uitati Paris-Roubaix miine la 12 pe Eurosport. » Post actualizat in 08 Apr 2017 19:20Si, ca tot veni vorba, un articol despre cauciucurile folosite in cursa sus-mentionata: https://cyclingtips.com/2014/04/tyre-trends-what-the-teams-are-using-for-paris-roubaix/ Editat Aprilie 8, 2017 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.