Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

'' Avea un buboi la ceafa cu vârful alb, se oprisera în centru si în cinci minute umplusera satul cu

transmisiuni pe motociclete cu atas... un om le-a dat un pepene si ala cu buboiul l-a taiat cu briceagul si mâncau
si scuipau în dreapta si în stânga, ma mir ca nu i se spargea buboiul, ca îl atingea mereu gulerul tunicii... al lui
Pataleata râdea ca prostul,si apoi intreaba : motocicleta, motocicleta, de unde e? Nu stiu cum l-a înteles ala , a rasuciit
ghidonul si zice :americanschi si prrr au pierit încolo spre gara.''
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus doar o intrebare nu am dat in cap la nimeni dar raspunsurile sunt de asteptat.

 

In fine, azi am facut ce zice prin carti si i-am dat pe vertical (adica unghiului de stabilitate) cam 1centimetru iar unghiului de convergenta aprox. 7mm.

 

Poze din timpul examenului......oricum multumesc pentru lamuriri.

post-33671-0-59956100-1426103496_thumb.jpgpost-33671-0-21886200-1426103527_thumb.jpgpost-33671-0-71964200-1426103550_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e o chestie: în general teoria e una iar de obicei practica e alta.

Cel mai bine e dacă pui aprox 80 kg în ataş şi faci o tură. În acest caz, ar trebui să poţi ţine foarte uşor ghidonul chiar şi cu două degete şi să observi dacă are tendinţa de a trage într-o parte sau alta. Dacă ai suspensiile şi rulmenţii OK, nu ar trebui nici măcar să vobleze ghidonul. Pe urmă te pui pe ajustat dacă e nevoie. A, şi încă ceva. Cel mai bine îţi dai seama dacă e reglat corect ataşul după vreo 3000-4000 km, când mai ai sau nu riduri pe cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atasul se regleaza fara pasager / greutate in el. Treaba cu "carnea" pe cauciuc e valabila doar daca reglajele nu sunt facute cum trebuie.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o fi reglând el fără pasager-teoretic.

Eu ziceam că practica ne omoară. Am foarte mulţi km la activ pe motor cu ataş şi am tot avut timp şi ocazia să testez cum e mai bine. Acum, după ce am mai crescut, asta-i concluzia şi părerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vezi ca-i la Bursa Comunistelor un anunt recent. Ca sa afli cati dinti are grupul de Simson consulti cartea tehnica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noh, tare-s curios cum a aliniat axele rotilor spate, respectiv atas, si cum a facut sa stea tot agregatul horizontal , avand o roata de 18' si doua de 19'...!

 

 

Cred ca in curand o sa schimbe roata. O fi si omul in probe. Desi, eu am mers 1 an cu roata pe 18 ( adevarul este ca tragea dreapta ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa aiba si pe atas acelasi diametru al rotii la fel ca cel al motocicletei va trebui sa schimbe ori janta rotii atasului cu tot cu spite ( ca sa pastreze acelasi ax ), ori va trebui sa reconstruiasca axul pentru a-i permite sa monteze tot roata de DNEPR ( ca sa aiba toate rotile interschimbabile ).

 

Spor la treaba cristi 57 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...