Aleko Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 Daca e inmatriculata cu atas o poti folosi cu atas sau solo. Daca e inmatriculata solo o poti folosi doar solo. In acest caz solutia este sa faci modificare in cartea tehnica la RAR< nu e mare branza, mai ales avand in vedere ca RAR Bv se zice ca e mai omenos. Vezi ca ptre sa o faci pana de 1 Mai cand comunistele invadeaza 7 Scari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Multumesc mult. Mai puteti sa imi dati niste sfaturi despre mersul cu atas ca nu stiu absolut nimic, ma pot astepta la ceva mai ciudat, de ce ar trebuii sa ma feresc si despre cum se iar curbele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristivisan Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Are cineva vreo motocicleta cu atas de vanzare ? Familia e mai numeroasa si nu mai merge cu solo. Poate fi si mai veche, dar sa functioneze si sa fie cu actele ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Are cineva vreo motocicleta cu atas de vanzare ? Familia e mai numeroasa si nu mai merge cu solo. Poate fi si mai veche, dar sa functioneze si sa fie cu actele ok. Da, Ural 650cc din 92, stare buna 2.000 Eur. Daca vrei poze imi dai PM si-ti trimit pe mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Multumesc mult. Mai puteti sa imi dati niste sfaturi despre mersul cu atas ca nu stiu absolut nimic, ma pot astepta la ceva mai ciudat, de ce ar trebuii sa ma feresc si despre cum se iar curbele Cand iei curba la dreapta accelerezi putin, si la stanga reduci turatia pana te obisnuiesti nu rula repede, si incearca sa nu franezi in curbe, daca puifrana si pe roata de la ataj este mult mai bine. distractie placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 E cineva de pe langa brasov care stie sa regleze un atas ca eu am cumparat un Ij jupiter 3 si nu avea atasu montat si o cam ia razna. Si ghidonu face urat de tot stanga dreapta cand accelerez uneori.Orice sfat e binevenit ca m-am speriat ieri dupa ce l-am montat cat de greu era de controlat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 2, 2008 Autor Share Postat Mai 2, 2008 (editat) Schema de reglat o ai la inceputul topicului asta. Reglezi din toate 4 punctele ca sa ajungi la geometria aia. E normala o oarecare vibratie in ghidon, de-aia Ijul e prevazut cu amortizor de ghidon cu ferodouri, vezi sa-l ai montat. Editat Mai 2, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Schema de reglat o ai la inceputul topicului asta. Reglezi din toate 4 punctele ca sa ajungi la geometria aia. E normala o oarecare vibratie in ghidon, de-aia Ijul e prevazut cu amortizor de ghidon cu ferodouri, vezi sa-l ai montat. Am strans robinetu ala de amortizor la maxim da nu are cine stie ce efecte. Schema am luat-o da nu stiu eu cat de bine am reusit sa o respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 3, 2008 Autor Share Postat Mai 3, 2008 Pai te obisnuiesti, la inceput de septembrie ti-l reglez eu la 7 Scari. Repet, bataie la o anumita viteza (la mine era pe la 30-40) este acceptabila, depinde acum sistemul fiecaruia de referinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 ..doua roti e greu, trei e incredibil de dificil...patru! ...asta chiar poate oricine, femei(blonde sau mai putin blonde) ciobani(cu sau fara clop de paie...), copii prospat ințărcați, retarzi cu lobotomie avansata de la maneleaua care o inghit in fiecare zi... Convergentza , vreo 25mm la lungimea de 2m...inclinarea motorul spre stanga, atasul spre drepta cu 3-5 grade, amortizorul de la ghidon functional , si testat pe un drum drept...eventual reajustata convergentza si inclinarea din tiranti(probe cu si fara greutate in atas)...foarte dificil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 ..doua roti e greu, trei e incredibil de dificil...patru! ...asta chiar poate oricine, femei(blonde sau mai putin blonde) ciobani(cu sau fara clop de paie...), copii prospat ințărcați, retarzi cu lobotomie avansata de la maneleaua care o inghit in fiecare zi...Convergentza , vreo 25mm la lungimea de 2m...inclinarea motorul spre stanga, atasul spre drepta cu 3-5 grade, amortizorul de la ghidon functional , si testat pe un drum drept...eventual reajustata convergentza si inclinarea din tiranti(probe cu si fara greutate in atas)...foarte dificil... Si unii zic ca au reglat si este perfect este exclus nu cred ca se poate regla sa mearga la fel cu 2 persoane s-au cu 3 este imposibil mai tii de ghidon accelerezi mai incet etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 4, 2008 Autor Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Ijul si probabil Simsonul sunt ceva mai instabile la directie cu atas fata de Nipru. Cel mai stabil este probabil M-ul bine reglat, avantajul suspensiei semirigide pe spate si fie rigide sau cu bara de torsiune la roata atasului spre deosebire de basculele care dezvolta joc (in special la ij). Insa cu Ijul poti face o gramada de figuri acrobatice, are un atas usor si versatil. Editat Mai 4, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Ijul si probabil Simsonul sunt ceva mai instabile la directie cu atas fata de Nipru. Cel mai stabil este probabil M-ul bine reglat, avantajul suspensiei semirigide pe spate si fie rigide sau cu bara de torsiune la roata atasului spre deosebire de basculele care dezvolta joc (in special la ij).Insa cu Ijul poti face o gramada de figuri acrobatice, are un atas usor si versatil. Simsonul are un ataj f. usor normal sa fie mai greu in curbe. Bineanteles ca motocicletele grele stau mai bine pe drum cred ca este grozav sa traga si roata de la ataj eu mi-am montata frana pe roata de la ataj si este mult mai bine. Cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Marti ma duc la RAR cu Ij si il inmatriculez cu atas ca sa pot merge solo si cu atas.Atunci cand pun atasu trebuie sa scot semnalizatorul din dreapta de la motor si il las pe ala de la atas, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioska tm Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Marti ma duc la RAR cu Ij si il inmatriculez cu atas ca sa pot merge solo si cu atas.Atunci cand pun atasu trebuie sa scot semnalizatorul din dreapta de la motor si il las pe ala de la atas, nu? Nu e necesar io le am si la drepta pe motor si la atas merg inpreuna ,iar cand dau jos atajul am cupla de legatura la partea electrica si basta ..cuplez si decuplez usor..Asfalt uscat!! Editat Mai 4, 2008 de ioska tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Ijul si probabil Simsonul sunt ceva mai instabile la directie cu atas fata de Nipru. Cel mai stabil este probabil M-ul bine reglat, avantajul suspensiei semirigide pe spate si fie rigide sau cu bara de torsiune la roata atasului spre deosebire de basculele care dezvolta joc (in special la ij).Insa cu Ijul poti face o gramada de figuri acrobatice, are un atas usor si versatil. Vorbele dumneavoastra ma doare..Nu stiu cum sa demonstrez ca un simson sport cu atas pe bara de torsiune este mult peste orice ruseasca,cehoslovaca,chinezeasca cu atas...Aceste vorbe chiar doare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 4, 2008 Autor Share Postat Mai 4, 2008 Doar din vorbe nu ai cum demonstra asa o minunatie . Trebuie sa vedem la fata locului, la 7 Scari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 ...doare si la noi, exact in ortoepic...teribil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Doar din vorbe nu ai cum demonstra asa o minunatie . Trebuie sa vedem la fata locului, la 7 Scari. Subliniez,vorbele tale ma doare.Nu pricep cum altii care au avut simson nu gogaie nimic.Probabil le-au stricat reparandu-le.Mircea,nu te cunosc,dar esti singurul care pui suflet.Ceilalti,pe japoneze.Cand veti merge pe la intruniri si veti vedea cate polizoare japoneze exact ca ale voastre aveti in juru-va va veti da seama ce ati pierdut.Si n-o sa mai puteti niciodata repara raul ce vi l-ati facut si ni l-ati facut atunci cand v-ati batut joc de prima dragoste(motocicleta)Va vor da lacrimile atunci cand pe langa honda voastra de 10 mii de euro vor trece niste ruginituri care v-au apartinut si pe care nu le-ati stiut pretui.Motorul vechi inseamna liniste si pasiune,iar pasiunea nu poate fi evaluata,ca si dragostea.Noul aduce mereu neliniste,numai vechiul te poate linisti.Noul distruge incet,incet.Vechiul iti va mangaia inima.Sufletul tau va fi mereu tanar.Alecule,as veni la fata locului,la 7 scari daca as sti ca acolo vor veni numai cei pasionati(motociclisti)Cu smecheri ,pamfletari,eseisti,scriitori motociclisti am vazut prea multe filme.Nu mai vreau .Si vorbele lor ma doare......chiar ma DOARE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 (editat) Subliniez,vorbele tale ma doare.Nu pricep cum altii care au avut simson nu gogaie nimic.Probabil le-au stricat reparandu-le.Mircea,nu te cunosc,dar esti singurul care pui suflet.Ceilalti,pe japoneze.Cand veti merge pe la intruniri si veti vedea cate polizoare japoneze exact ca ale voastre aveti in juru-va va veti da seama ce ati pierdut.Si n-o sa mai puteti niciodata repara raul ce vi l-ati facut si ni l-ati facut atunci cand v-ati batut joc de prima dragoste(motocicleta)Va vor da lacrimile atunci cand pe langa honda voastra de 10 mii de euro vor trece niste ruginituri care v-au apartinut si pe care nu le-ati stiut pretui.Motorul vechi inseamna liniste si pasiune,iar pasiunea nu poate fi evaluata,ca si dragostea.Noul aduce mereu neliniste,numai vechiul te poate linisti.Noul distruge incet,incet.Vechiul iti va mangaia inima.Sufletul tau va fi mereu tanar.Alecule,as veni la fata locului,la 7 scari daca as sti ca acolo vor veni numai cei pasionati(motociclisti)Cu smecheri ,pamfletari,eseisti,scriitori motociclisti am vazut prea multe filme.Nu mai vreau .Si vorbele lor ma doare......chiar ma DOARE. solutia : NU NE VINDEM NIMIC!!! Apropo, v-am spus ca mi-am vandut Nipra?....mare pierdere dar utila, altfel ii dadeam foc si dansei si mie. Chestiune de rabdare, ca doar nu era ea in special rea.... asa-i modelul.... Fara suparare nipristule. Dar, nu l-am vazut pe noul proprietar doar la telefon am vorbit, si el parea fericit... si asta conteaza, nu? Ioi, bine ca mi-am amintit, tre sa-l sun sa si-l tranfere o data pe numele lui. Acum am Panonia. Si l-am dus azi la RAR si aia nu o mai vazut asa ceva si o trimis motorul la cantar, actele la tradus, faxuri la Bucuresti... Oare mai apuc sa-l vad inscris? Acum sunt pe "hold" dar chiar m-i se pare incredibil ca nu s-o mai inscris Panonia la Cluj.... Editat Mai 6, 2008 de spartacus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 .....frumoasa nipra ta....nu stiu cum se face dar am vazut-o prin Timisoara odata......ai vandut-o la cineva de aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 .....frumoasa nipra ta....nu stiu cum se face dar am vazut-o prin Timisoara odata......ai vandut-o la cineva de aici? da, unui Bogdan, cred ca...Daca-l stii, zii te rog sa trimita actele sa le rezolv . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 solutia : NU NE VINDEM NIMIC!!! Apropo, v-am spus ca mi-am vandut Nipra?....mare pierdere dar utila, altfel ii dadeam foc si dansei si mie. Chestiune de rabdare, ca doar nu era ea in special rea.... asa-i modelul.... Fara suparare nipristule. Dar, nu l-am vazut pe noul proprietar doar la telefon am vorbit, si el parea fericit... si asta conteaza, nu? Ioi, bine ca mi-am amintit, tre sa-l sun sa si-l tranfere o data pe numele lui. Acum am Panonia. Si l-am dus azi la RAR si aia nu o mai vazut asa ceva si o trimis motorul la cantar, actele la tradus, faxuri la Bucuresti... Oare mai apuc sa-l vad inscris? Acum sunt pe "hold" dar chiar m-i se pare incredibil ca nu s-o mai inscris Panonia la Cluj.... si eu am avut panonia,si avea nr. de cluj(numere vechi.. ).nu ar trebuii sa fie o problema inscrierea motocicletei..dar mai sti?cum spune cineva..TRAIM IN ROMANIA,SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL...succes..la vara o sa iti vad motorul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Salut. Alecule pazea, fereste calea de rulare ca intru cu toate trei roti ale mele in topicul tau de numa numa. Gata mai oameni buni, rezolvat si verificare tehnica si de ieri vreti nu vreti am intrat in rindul atasistilor. Asa ca... mai aveti unul in rindul vostru. Nu de alta, dar mai trebuie intarite rindurile astea. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 atunci hai sa ne vedem pe sosea!! ..daca ai curaj d-le!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.