Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

m am apucat si eu sa mi readuc niprul la forma originala cu atas ;) ,pun furca originala la loc gata cu piese de japo pe nipru o sa pun poze pe pracurs ca tre sa i refac motoru :cheers: (piese de la gaspar).numa bine si care stiti ce mi trebe sa mi pun frana pe atas

?

numa bine

 

 

Aleko asta e niprul luat din bucuresti de la prietenul tau bogdan .stii cumva unde gasesc o aripa spate si suport original de mt

Mi-am pus frana pe atas la Simson am folosit o roata de jupiter prevazut cu frana am confectionat un cablu pana la pedala frana spate am mai montat un intinzator suplimentar si reglez ca pe ataj sa prinda putin mai bine frana decat pe spate si este f. bine pot frana lejea si in curbe ca nu trage.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Luați ma de aici Âşi mai invațati.

Proprietarul se numeste Horia Manta, are 70 de ani, motoreta este o Honda VF 1000, atas de nipra.

Mai are o nipra la care nu a schimbat nimic in ultimii 7-8 ani, e drept ca mai curge ulei, da nu-i da mai mult de 80-90.

Sa invatam? Ok, ce? ...Si ce sa luam? Tu ce ai invatat? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hoinareala mea de 2 saptamani jumate:

/index.php?showtopic=257659

 

@lau dnepr

vezi ca vand astia p-aici piese de Nipru, da cu search. Eu mi-am cam lichidat stocurile de tablarie originala, dar se gaseste destula. Vezi ce faci sa apari cu Niprul ala la 7Scari. Practic vorbind l-ai luat de la un tip mai micut care de la mine l-a luat , ca eu cu Bogdan facusem schimb, el cu Ijul portocaliu, eu cu dihania neagra, complicata treaba.

Este unul din Niprele cu multi posesori, dar ii stiu pe toti.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ciorsul meu cu noul vechi atas de IJ...

 

 

 

 

...superb motorul....unde l-ai gasit asa???

sau asa l-ai facut tu sa arate?(ma refer la aspectul de K\M ghidon rezervor manete esapament etc..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut tuturor!

 

As avea si eu o intrebare: daca am motor trecut in acte solo si am pus ulterior atas la el, care este procedura de omologare la RAR ?

 

Se intelege ca adaptarea este facuta de calitate de vreme ce este vorba de siguranta mea si a pasagerilor. Vreau sa stiu daca in afara de omologarea propriuzisa si schimbare talon, mai trebuie facut ceva.

 

Respectele mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!

 

As avea si eu o intrebare: daca am motor trecut in acte solo si am pus ulterior atas la el, care este procedura de omologare la RAR ?

 

Se intelege ca adaptarea este facuta de calitate de vreme ce este vorba de siguranta mea si a pasagerilor. Vreau sa stiu daca in afara de omologarea propriuzisa si schimbare talon, mai trebuie facut ceva.

 

Respectele mele.

Aveti nevoie de act de provenienta a atasului daca motocicleta nu avea prinderi pentru atas trebuie sa dovediti ca modificarile au fost facute la o unitate autorizata si daca nu o baga la omologare aveti noroc. Pe mine m-a costat inmatricularea cu atas cat toate actele la motocicleta.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti nevoie de act de provenienta a atasului daca motocicleta nu avea prinderi pentru atas trebuie sa dovediti ca modificarile au fost facute la o unitate autorizata si daca nu o baga la omologare aveti noroc. Pe mine m-a costat inmatricularea cu atas cat toate actele la motocicleta.

Succes.

 

 

Salutari !

 

Scuze ca revin dar lucrurile sunt mai incurcate. Atasul l-am luat de la cineva care-l tinea in curte, acte nu are, pot sa-l fac sa arate bine, prinderi la fel se pot face, dar unde se poate gasi in tara asta a lu peste UNITATE AUTORIZATA care sa faca adaptarea la motocicleta, neavind prinderi? Deci in situatia asta ce se poate face? Vreau sa stiu daca a mai fost cineva in situatie similara,( acte lipsa si prinderi lipsa ) cum s-a descurcat? Ma intereseaza tare aspectele astea spre a sti daca are sens sa ma apuc de lucru , daca merita sa investesc timp si bani sau mai buna ar fi alternativa de a cumpara o motocicleta cu atas, cu acte in regula...

 

Multumiri anticipate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Salutari !

 

Scuze ca revin dar lucrurile sunt mai incurcate. Atasul l-am luat de la cineva care-l tinea in curte, acte nu are, pot sa-l fac sa arate bine, prinderi la fel se pot face, dar unde se poate gasi in tara asta a lu peste UNITATE AUTORIZATA care sa faca adaptarea la motocicleta, neavind prinderi? Deci in situatia asta ce se poate face? Vreau sa stiu daca a mai fost cineva in situatie similara,( acte lipsa si prinderi lipsa ) cum s-a descurcat? Ma intereseaza tare aspectele astea spre a sti daca are sens sa ma apuc de lucru , daca merita sa investesc timp si bani sau mai buna ar fi alternativa de a cumpara o motocicleta cu atas, cu acte in regula...

 

Multumiri anticipate...

Motocicleta mea a fost la cumparare cu atas am inmatriculat fara ca nu era gata dupa 2 ani am vrut sa inmatriculez cu atas certificatul vechi nu-l aveau se arde arhiva din 2 in 2 ani inginerul isi amintea si m-a trimis la notar sa dau o declaratie ca n-am furat atasul( de parca eram nebun sa recunosc furtul ) si a costat cam mult.

Inainte de a incepe dute la un service auto si povesteste ce vrei putine mita faci acasa ei spun ca a fost efectuat la ei cu hartia mergi la RAR( probabil mai usor sa cumperi un moto cu atas.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa trecem topicul in noul an. Mikulaish Ivanul este o atasista veritabila.

Ivanul veritabil sapt asta a fost la RAR. Avea proprietar decedat, acte de succesiune, talon vechi de solo. De luni Ivan are carte noua, este omologat cu atas, are pansonata seria de la cadru la RAR, ca nu avea. Seria de la atas nu a fost trecuta in carte si nu ne-a intrebat nimeni de unde e. Acte evident nu am avut pe el. Toata procedura a costat 3.5 bulioane si 3 pachete de Malboro. Daca totul merge bine, repet si eu procedura peste scurta vreme.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor si multumiri pentru sfaturi lui Aleko.

 

Asadar caut un atas de Jupiter 4, 5 sau Planeta 5, in stare cit mai buna, la un pret proportional cu starea lui.

 

 

Si mai am o intrebare pentru IJ-isti. La introducerea in viteza a-1-a cu ambreiajul tras, motocicleta are o usoara tendinta de a pleca de pe loc ( putind fi tinuta cu picioarele ). Care este diagnosticul? Este normal sa faca asa? Este uleiul din cutie prea gros? Este ambreiajul dereglat? Ce ar trebui sa verific?Cablul este intins bine. Motorul este Planeta 5, 1993, in rest megre bine tot la el.

 

Multumiri si respecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai am o intrebare pentru IJ-isti. La introducerea in viteza a-1-a cu ambreiajul tras, motocicleta are o usoara tendinta de a pleca de pe loc ( putind fi tinuta cu picioarele ). Care este diagnosticul? Este normal sa faca asa? Este uleiul din cutie prea gros? Este ambreiajul dereglat? Ce ar trebui sa verific?Cablul este intins bine. Motorul este Planeta 5, 1993, in rest megre bine tot la el.

 

 

Nu e bine. Ambreiajul e dereglat; tensioneaza un pic mai mult cablul de abreiaj din surubul de linga maneta si/sau roteste in sensul acelor de ceas 1/2 - 1 tura surubul de reglare de pe carterul din dreapta . In mod normal, cind ambreiezi, motocicleta trebuie sa aiba tendinta de a pleca de pe loc dar sa nu plece de nebuna.

 

Pe vremea asta, mai ales daca ai ulei T90 in cutie, are si uleiul o oarecare vina. Respecta ceea ce scrie in cartea tehnica: pentru cutie trebuie

ulei de motor SAE 40 iarna si 50-60 vara. Daca e geroaica tare, tot cartea spune sa adaugi putina benzina in uleiul din cutie.

Editat de TomCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e bine. Ambreiajul e dereglat; tensioneaza un pic mai mult cablul de abreiaj din surubul de linga maneta si/sau roteste in sensul acelor de ceas 1/2 - 1 tura surubul de reglare de pe carterul din dreapta . In mod normal, cind ambreiezi, motocicleta trebuie sa aiba tendinta de a pleca de pe loc dar sa nu plece de nebuna.

 

Pe vremea asta, mai ales daca ai ulei T90 in cutie, are si uleiul o oarecare vina. Respecta ceea ce scrie in cartea tehnica: pentru cutie trebuie

ulei de motor SAE 40 iarna si 50-60 vara. Daca e geroaica tare, tot cartea spune sa adaugi putina benzina in uleiul din cutie.

 

 

ulei SAE 80W90 am eu,si e brici!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor si multumiri pentru sfaturi lui Aleko.

 

Asadar caut un atas de Jupiter 4, 5 sau Planeta 5, in stare cit mai buna, la un pret proportional cu starea lui.

 

Multumiri si respecte.

 

 

Vezi de asta /index.php?showtopic=188409 daca mai e sau nu de vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...