Dimethylmercury Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 frumoasa tura si grozav background muzical Daca ai impresia ca muzica aia a fost pusa ca si fond de drobu, te inseli!!!! O canta pe sub casca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 26, 2014 Autor Share Postat Octombrie 26, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Lumea,are loc si fata mea in randul atasistilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 26, 2014 Autor Share Postat Octombrie 26, 2014 Lumea,are loc si fata mea in randul atasistilor? gata, e parte din gasca. Sa-ti traiasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Am agatat cadrul de velorex 560.... cam asa; sunt in probe..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 (editat) Varianta aceasta cu bride aşa cum ai făcut-o tu nu e bună. 100% ţi se va deregla sau chiar desprinde ataşul. În cazul acesta, bridele, bara şi cadrul ataşului nu au suprafaţă suficientă de contact pentru strângere între ele şi vor aluneca la primul şoc mai serios. Sigur de un ITP făcut pe bune nu ar trece. Editat Octombrie 28, 2014 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Varianta aceasta cu bride aşa cum ai făcut-o tu nu e bună. 100% ţi se va deregla sau chiar desprinde ataşul. În cazul acesta, bridele, bara şi cadrul ataşului nu au suprafaţă suficientă de contact pentru strângere între ele şi vor aluneca la primul şoc mai serios. Sigur de un ITP făcut pe bune nu ar trece. da ma-m gandit si eu la traba asta. da prinderea lui originala este aproape, de traversa care am prinso cu bride o pot modifica sau mai pot face una mai in spate 5-10 cm. are ceva daca ramane asa asta si mai adaug una mai in spate reglabila pe surub ? ar merge prinsa de locatia originala (pe cadru) si pe motor la scarita pasager care e teapana (face parte din cadru..? intreb si eu ca nu prea stiu cum sa mai abordez subiectul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 (editat) Cu bride se face asa: Si altfel asa: A doua vaianta tebuie modificata pt teava rectangulara, dar principiul e identic. Editat Octombrie 28, 2014 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 ....ca la Stoye sau .... sudura + ranforsari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 daca imi permiteti o remarca... prinderea de jos-spate...trebuie sa fie mai in spate. sa o depasasca pe cea de sus-spate...mai exact in zona scaritei pasagerului sistem de prindere...de ce nu dai o gaura verticala in cele doua tevi? cea rotunda si cea patrata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 daca imi permiteti o remarca... prinderea de jos-spate...trebuie sa fie mai in spate. sa o depasasca pe cea de sus-spate...mai exact in zona scaritei pasagerului sistem de prindere...de ce nu dai o gaura verticala in cele doua tevi? cea rotunda si cea patrata?.... si eu am zis asa dar uite ca prinderea originala este chiar in fata tirantului din spate. Asa gandeam si eu dar uite ca prinderea originala este mai in fata de tirantul din spate. nu poti da gauri pe verticala pentru ca ; slabesti din rezistenta;(cadru,tija)...plus ca atunci cand slabesti bridele;U poti regla geometria ansamblului...asa vad eu treaba. eu intrebam... daca pot face a 3 prindere jos de cadru atasului si de cadru la scarita din spate . eu nu vreau sa gauresc ,sudez pe cadru sau motor....prinderile sa le fa cu bride sau cleme. va salut..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 în ansamblul ei, din fotografiile prezentate de tine, nu mi se pare că e aliniat ataşul corect faţă de motocicletă. Axa roţii de la ataş ar trebui să fie mai în faţă raportat la axa roţii spate a motocicletei cu 180-250 mm pentru un ataş Velorex 560. Spre exemplu, la o Jawa typ 353 cu ataş Velorex 560, decalajul dintre axele roţii din spate şi cea de la ataş este de 180 mm, iar planul tirantului din mijloc este aproape perpendicular pe planul motocicletei. La tine, ambii tiranţi sunt cam înclinaţi spre faţă, astfel că recomand să revizuieşti sistemul de prindere şi să "aluneci" ]ntreg ataşul mai în faţă. }n caz contrar, stabilitatea, performanţele şi manevrabilitatea motocicletei vor fi afectate. În plus şi uzura anvelopelor. va fi mai pronunţată. Este posibil să greşesc dacă nu interpretez corect fotografiile. O poză făcută de sus m-ar ajuta să-mi dau mai bine seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 în ansamblul ei, din fotografiile prezentate de tine, nu mi se pare că e aliniat ataşul corect faţă de motocicletă. Axa roţii de la ataş ar trebui să fie mai în faţă raportat la axa roţii spate a motocicletei cu 180-250 mm pentru un ataş Velorex 560. Spre exemplu, la o Jawa typ 353 cu ataş Velorex 560, decalajul dintre axele roţii din spate şi cea de la ataş este de 180 mm, iar planul tirantului din mijloc este aproape perpendicular pe planul motocicletei. La tine, ambii tiranţi sunt cam înclinaţi spre faţă, astfel că recomand să revizuieşti sistemul de prindere şi să "aluneci" ]ntreg ataşul mai în faţă. }n caz contrar, stabilitatea, performanţele şi manevrabilitatea motocicletei vor fi afectate. În plus şi uzura anvelopelor. va fi mai pronunţată. Este posibil să greşesc dacă nu interpretez corect fotografiile. O poză făcută de sus m-ar ajuta să-mi dau mai bine seama. axa rotii de la atas este cu 180 mm fata de cea de la motor, si tiranti sunt inclinati catre fata . motocicleta este cu suspensia setata pe tare, pe roti fara greutate (pilot,pasager, etc) cadrul atasului sta usor inclinat iar cand intervine greutatea revine la orizontal perfect. acum si cauciucurile sunt ; moto-fata ;3.25/16 spate 3.50/16 atas 3.00/16 ....difera doar balonul daca mai conteaza si asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Pare în regulă. Rezolvă problema cu bridele şi "Drum bun". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 salutare, la multi anii tuturor mihaililor si gavrilililor si multa sanatate... ....oare cum s o lasa in seara asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 ...pi dial... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 1, 2014 Autor Share Postat Decembrie 1, 2014 (editat) una dintre cele mai vechi poze romanesti cu atase: un Clyno 5,6 cp cu mitraliera Vickers si un viitor rege la bord. 1917 Editat Decembrie 1, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Margareta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Margareta....DSCI0596.JPGDSCI0597.JPGDSCI0598.JPGDSCI0603.JPG Frumos atas. » Post actualizat in 02 Dec 2014 17:31 uite si aici o " Margareta " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 (editat) Margareta....DSCI0596.JPGDSCI0597.JPGDSCI0598.JPGDSCI0603.JPG "grele" mai sunt "trebile" cu oamenii din nordul moldovei...........si complicate..... Una peste alta......foarte frumos triciclul. Editat Decembrie 2, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Avand in vedere starea vremii nu stiu cati vor putea veni cu motocicletele. Asa ca daca va incumetati sa scoateti comunistele din dotare cu sau fara atas va asteptam cu drag /index.php?/topic/720955-moshociclistii-2014/&do=findComment&comment=3883581 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 SAlutare Cat de importanta e prinderea cu "nuca" in partea inferioara?- in afara de facilitatea la prindere, caci oricum prinderea de motocicleta eu o vad "rigida", adica si o prindere rigida, cu surub face acelasi lucru. E posibil sa nu inteleg cinematica si sunt sigur ca nu se folosesc acele nuci de peste 80 de ani, doar asa ca sa complice lucrurile, dar "NU INTELEG", poate tine si de configuratia cadrului? (Adica asa ca in poza, la acest atas asa a fost prinderea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 6, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2015 "Nuca" cu "pensete" se foloseste de peste 80 de ani, e o modalitate de prindere excelenta, studiind-o indeaproape vei vedea avantajele. In functie de motocicletele la care erau atasate, acelasi tip de atas era echipat cu diferite prinderi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 cred ca unul din avantaje era modificarea unghiului motocicletei fata de atas care se face mai usor cu nuca si trecerea de la o motocicleta la alta motocicleta a aceluiasi atas sau tip de atas daca am scris ceva gresit corectati va rog numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Că dacă tot e sezonul motocicletelor cu ataş, am ieşit şi eu azi la o tură scurta de 151 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.