Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

cine are sau imi poate arata/spune unde sunt punctele de prindere pt un suport de topcase de genul asta ...?

post-22150-1270560783_thumb.jpg

vreau sa'mi fac unul si nu imi dau seama unde e prins in fata, ca inspre spate e simpla treaba...

niste poze stanga/drapta ar fii tzutz... :laugh:

thank's

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ms...am vazut si eu astea... :laugh:

eu vreau ceva gen aftermarket sa'mi fac...

da ma gandeam k are cineva si ma ajuta cu ceva detalii mai bune...

parca zicea cineva ...acuma nou posesor de bavareza ca si'a luat ceva de genu...dc si le'a montat poate ma ajuta el cu info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms...am vazut si eu astea... :laugh:

eu vreau ceva gen aftermarket sa'mi fac...

da ma gandeam k are cineva si ma ajuta cu ceva detalii mai bune...

parca zicea cineva ...acuma nou posesor de bavareza ca si'a luat ceva de genu...dc si le'a montat poate ma ajuta el cu info

da am facut eu unul de curand la fel ca al tau din poza. Nu e mare inginerie dar tre sa fii atent cum indoi fierul ca nu mai intra seaua (asta din propria experienta) si prinderile din fata se prinde pe cadru langa tobe...acolo ai niste gauri unde poti sa te joci un pic cu fierul in fata sau in spate daca ai nevoie de alte explicatii te astept in PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spuneti si mie de unde pot cumpara aripa fata albastra pentru un Dakar 2003?

Si o carena....

 

Multumesc mult,

 

Petru

 

Pai daca nu vrei sa dai faliment la Bavaria... pe e-bay!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spuneti si mie de unde pot cumpara aripa fata albastra pentru un Dakar 2003?

Si o carena....

 

Multumesc mult,

 

Petru

 

Vezi ca userul albanezu dezmembra un f650 GS si are ceea ce cauti tu .

Vezi la pagina 356 , postul #3560

 

Bafta!

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am facut eu unul de curand la fel ca al tau din poza. Nu e mare inginerie dar tre sa fii atent cum indoi fierul ca nu mai intra seaua (asta din propria experienta) si prinderile din fata se prinde pe cadru langa tobe...acolo ai niste gauri unde poti sa te joci un pic cu fierul in fata sau in spate daca ai nevoie de alte explicatii te astept in PM

da a muncit gory ceva la el-dar a iesit lucratura faina-ptr Moromete al meu-am pus top case de 52 de litri pe el, l-am bagat si pe off road si sta brci -in wekend ajung acasa si ii trag niste poze sa te luminez -pana atunci poate iti sunt de folos astea

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sunat la AB sa caut filtru de benzina pt F650GS 2001 : 430LEI

(al meu cred ca se apropie de 40.000 km)

:huh:

 

NGK D8EA Daca nu gasesti D8EA, poti pune si D8EB

Filtru de benzina, l-am inlocuit de o saptamana si a costat 370 ron + TVA, comandat de la BMW Cluj (Autotransilvania)

Nu recomand nimanui improvizatii la sistemul de alimentare cu combustibil (mai ales). Din filtrul meu de benzina, dupa ce l-am dat jos a curs ceva asemanator apei cu namol :blink: , de culoare neagra, plina de impuritati (parca era nisip)

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da a muncit gory ceva la el-dar a iesit lucratura faina-ptr Moromete al meu-am pus top case de 52 de litri pe el, l-am bagat si pe off road si sta brci -in wekend ajung acasa si ii trag niste poze sa te luminez -pana atunci poate iti sunt de folos astea

nu ar fi rau sa pui aici ceva poze cu prinderile ca sa se mai lumineze si altii! Ca si eu am cautat de s-au lungit ochii dar am reusit cu mentiunea ca l-am taiat odata si mentionez...atentie ca tre sa va intre si seaua si noi l-am taiat din cauza asta! :blink: dar am reusit pana la urma :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ar fi rau sa pui aici ceva poze cu prinderile ca sa se mai lumineze si altii! Ca si eu am cautat de s-au lungit ochii dar am reusit cu mentiunea ca l-am taiat odata si mentionez...atentie ca tre sa va intre si seaua si noi l-am taiat din cauza asta! :blink: dar am reusit pana la urma :D

gata...e facut suportul si pus pe motor... :huh:

maine o sa pun si poze sa se vada prinderile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista vreo varianta prin care se poate verifica bobina de inductie?

Un bun prieten, a ramas pe marginea drumului cu Dakarul.

Am mers la fata locului in noaptea asta, iar scanteie nu mai da deloc. Am demontat motorul , pana la bobina, am verificat mufa de alimentare a bobinei: 10.27 V intrare, dar de scos nu scoate nimic.Am dat jos bobina, am facut cateva vraji...dar degeaba. :huh: Nu mai da niciun semn.

Pretul sa fie in jur de 100 euro sau mai mult? :blink:

A inlocuit cineva bobina?

Imi scapa ceva, ar mai fi ceva de verificat?.Ce sa ii mai fac/verific inainte de e comanda o bobina noua?

De mentionat: motorul e din 2002 si are 14.000 km.

Multumesc.

 

 

Marcel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria e moarta rau daca da doar 10v

 

vezi daca mai are lichid in ea, de obicei seaca si cand pornesti motoreta tensiunea la borne scade si mai mult.

 

isi poate reveni punand apa distilata si redresor sau poate fi cazul de una noua.

 

 

oricum nu e sanatos sa masori cu multimetrul - aprinderea nu e clasica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria are 12.2 V. La mufa care intra in bobina, erau 10.27 V.Cea cu 3 fire, negru, maro si verde.

Motorul, s-a oprit subit, in mers, la 90 km la ora.

A udat bujia, am luat o alta bujie, iar can am montat-o, in prealabil am verificat scanteia, asa am ajuns la bobina.

 

Marcel

 

L.E Am verificat si cu alta fisa.

E modelul cu o singura bujie pe cilindru.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12.2 ce o baterie muci, cand porneste pompa de injectie si farul scade foarte mult

 

se poate opri in mers de la lipsa lichidului sau de la faptul ca bateria si-a atins durata maxima de viata. - am patit asta.

 

incearca sa o pornesti cu o baterie buna si incarcata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12.2 ce o baterie muci, cand porneste pompa de injectie si farul scade foarte mult

 

se poate opri in mers de la lipsa lichidului sau de la faptul ca bateria si-a atins durata maxima de viata. - am patit asta.

 

incearca sa o pornesti cu o baterie buna si incarcata

O sa duc azi bateria de pe CS-ul meu, daca nu, o sa demontez bobina de pe Scarver si incercam si varianta asta. 99% sanse sa fie aceasi bobina, eu asa stiu.

Merci oricum de sfaturi, am sa va tin la curent cu rezolvarea problemei.

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12.2 ce o baterie muci, cand porneste pompa de injectie si farul scade foarte mult

 

se poate opri in mers de la lipsa lichidului sau de la faptul ca bateria si-a atins durata maxima de viata. - am patit asta.

 

incearca sa o pornesti cu o baterie buna si incarcata

ZIDU are dreptate . incearca sa pornesti motoru cu o baterie buna. ai sansa sa sa nu fie bobina arsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12.2 V e putin...incarcata poate sa ajunga pe la 13,5-14 V.am patit si eu asa ceva, peste iarna cand sa o pornesc...pauza...nici macar becul nu se aprindea la punerea contactului

a fost goala complet bateria de lichid...uscata(eu credeam k e cu gel sau ceva....nu m'am asteptat sa fie cu lichid :blink: )

am bagat apa distilata si am pus'o 2 zile la rand la incarcare...vezi sa pui incarcare mica, cam 10% din consumul ei(dc e de 12 A/h sa o pui pe la 1,2-1,4)

mie mi'a incarcat'o bine..inca merge :huh: ...da probabil la iarna tre sa'mi iau si eu alta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichidul din baterie se verifica si completeaza o data pe luna sau la maxim 5 mii km - depinde care trece mai repede

f650 gs e predispus la a usca bateria datorita apropierii ei de rezervorul de ulei. din cauza asta sta mereu la 80 - 90 grade si evapora lichidul.

 

daca nu ati verificat nivelul pana acum - em omentul, pt a evita surprize.

 

dupa tensiune bateria are:

12.7 incarcata complet

12.5 - 50 %

11.9 - buna dar absolut descarcata

 

 

la 12.2 - ai foarte mici sanse sa porneasca, mai ales daca ai abs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contest ca nu sunt sanse sa fie din baterie, dar sa se opreasca motorul in mers...nu prea cred.

12.2 V avea dupa o juma de zi de impins, reincercat, montat, demontat bateria, fisa, bujie, etc.

Asta ma nelamureste: din cauza bateriei sa se opreasca brusc? Din experienta mea mecanica si electrica, as zice ca NU poate fi din baterie.

Dar o sa vedem mai exact luni dimineata cand o sa pun piesele de pe CS.

Pana atunci, o duminica frumoasa la toata lumea! :love:

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...