Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

am eu in al meu motul 5100 15w50 technosintese...multumit de el...merge bine motorul, cutia de viteze la fel

tot din asta o sa bag si peste vreo 500 km cand i vine randul

 

chiar...ce vrea sa fie SG ala de care zici ca e recomandat de bmw?

 

API SG, este o norma, o categorisire pentru uleiuri. Pentru motorul nostru bmw recomanda SG, SF, SH si conform unor buletine de pe chaingang nu recomanda introducerea in motor a uleiurilor cu API SJ.

Acum nu stiu care o fi adevarul...cele 3 recomandate de bmw sunt standarde vechi si foarte vechi ce acum sunt depasite, Uleiurile noi cu specificatii SJ, SL si SM spun ca inglobeaza si standardele mai vechi.

Oricum, uleiul ala de masina de-l vinde AB pentru mobrele noastre este SG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu stiam ca BMW a acceptat API SJ. Uite ce scrie aici. E o sursa mai veche. Alta clasificare mai noua o gasesti aici

 

Given this reduced level of phosphorous in some SJ oils, and the potential for it in others, BMW issued a service bulletin to address the issue. It said that SJ oils were not approved for use in BMW motorcycle engines. BMW recommended oils with API specifications of SF, SG, or SH. These are the previous grades which, in API's mind, had been superseded by the new SJ. BMW did not consider it a supersedure and threatened to void warrantees if the SJ oils were used.

 

Confusion reigned in the world of BMW riders. Were not their engines, especially in K bikes, very much like automotive engines: four cylinders, water cooled, dry clutch, separate transmission oil? BMW allowed SJ oils in their cars, why not the bikes? Other motorcycles manufacturers didn't object to SJ oil, what was the difference?

 

BMW finally attempted to clarify the issue by stating that the SJ rating was acceptable, if the oil was additionally rated at one of the previous SG and/or SH grades.

 

Deci poti sa pui linistit si indicativ SJ. Ca si feedback, eu am pus, si mai linistit, un ulei Castrol cu API SL (peste SJ, SH, etc). Am 3000 km cu uleiul, mitul "iti patineaza ambreiajul daca nu pui ce zice bmw-ul" nu mi s-a aratat pana acum. Nu mai trosneste asa de tare in fazele 1-N-2 , iar cand schimb din a 2-a in sus nu se mai aude nimic, pur si simplu parca zici ca da in gol (cupleaza perfect).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce trebuie sa spulberi mitul BMW-istului care face totul ca la carte ? Doar nu e voie sa iesi din tipar... La performantele motorului meu, care e pe carb si e din 96 scrie la fel, doar anumiti indici. But who cares? Nu stiu sincer daca pe atunci stiau ei de atatea variante de uleiuri si indici. Stiam ca e mai importanta lubrifierea si schimbul la un 5000 de bun simt. Ca doar la turatiile demonice pe care le facem noi ( 5000 ca sa nu urle) eu zic ca nu e moarte de om daca pui un ulei de firma dar cu alt indice. Dar revin, de ce sa nu lasi bmw-istul sa gandeasca doar intr-o directie? Cata aroganta din partea ta!!! Ai o bere de la mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce trebuie sa spulberi mitul BMW-istului care face totul ca la carte ? Doar nu e voie sa iesi din tipar... La performantele motorului meu, care e pe carb si e din 96 scrie la fel, doar anumiti indici. But who cares? Nu stiu sincer daca pe atunci stiau ei de atatea variante de uleiuri si indici. Stiam ca e mai importanta lubrifierea si schimbul la un 5000 de bun simt. Ca doar la turatiile demonice pe care le facem noi ( 5000 ca sa nu urle) eu zic ca nu e moarte de om daca pui un ulei de firma dar cu alt indice. Dar revin, de ce sa nu lasi bmw-istul sa gandeasca doar intr-o directie? Cata aroganta din partea ta!!! Ai o bere de la mine

 

Daca te-ai fi obosit sa vezi ce a scris bmw-istul initial probabil ai fi tras alta concluzie...Cata aroganta din partea ta!!! Nu ai o bere de la mine. Forumist roman....

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb sea inalta cu sea joasa sau medie! ma pute-ti contacta pe PM sau mail Goryca2000@yahoo.com

am o sa joasa si ma intereseaza una mai inalta asa ca putem vorbi. ti-am lasat numaru de tel .pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva dimensiunile mansoanelor? 12.5 sau 13 cm?

Ghidonul e de 22'?

Mobra e in service si nu am acces la ea sa fac masuratorile :rolleyes:

E vorba de 650 CS, dar e aceeasi treaba cu GS/Dakar.

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi aici postul lu' Invictus : /index.php?...791&st=1980

Am rezolvat problema ...cu un subler :P . 12.5 cm lungime si 3 cm diametru interior. Problema e ca trebuit sa comand doua seturi de mansoane, ca altfel, nu ar fi potrivit mansonul pe stanga, aftermarket-ul fiind mai subtire.

Nu m-am complicat sa cumpar originale, ca de banii aia imi cumpar un topcase nou, Givi :(

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema ...cu un subler :P . 12.5 cm lungime si 3 cm diametru interior. Problema e ca trebuit sa comand doua seturi de mansoane, ca altfel, nu ar fi potrivit mansonul pe stanga, aftermarket-ul fiind mai subtire.

Nu m-am complicat sa cumpar originale, ca de banii aia imi cumpar un topcase nou, Givi :(

:rolleyes:

 

 

Si Invictus a facut la fel, a cumparat doua seturi de progrip. Urmeaza sa fac si eu operatiunea...ca s-au mancat de tot mansoanele originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva un atelier in apropiere de Alba-Iulia.Gs-ul meu porneste greu si trebuie ajutat cu acceleratia.La pornire se aud ceva rateuri in filtru si in toba.Probabil ca este din injectie si as vrea sa o curat si s-o reglez, dar nu stiu unde.Daca porneste in mers nu sunt probleme.La cald porneste mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva un atelier in apropiere de Alba-Iulia.Gs-ul meu porneste greu si trebuie ajutat cu acceleratia.La pornire se aud ceva rateuri in filtru si in toba.Probabil ca este din injectie si as vrea sa o curat si s-o reglez, dar nu stiu unde.Daca porneste in mers nu sunt probleme.La cald porneste mai bine.

Incearca la:

Aldea Alfred, Tara: Romania

S.C Alfred S.R.L Oras: Alba Iulia

Tel: 0742265487 Str: Macesului, Nr:24

mail: office@fmracing.ro Cod Postal: 51085

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca e cazu sa o aranjezi daca ai varianta inalta

mai asteapta putin ca sigur se va gasi doritor de sa inalta

 

 

In alta ordine de idei, azi mi-am cumparat 4l de MOTUL 5100 15W-50 din care o sa imi ramana 1,5L de prisos. Daca cineva ii vrea, ii poate avea pentru 45 de lei.

 

deci: 1.5L MOTUL 5100 15W-50 = 45 LEI

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la:

Aldea Alfred, Tara: Romania

S.C Alfred S.R.L Oras: Alba Iulia

Tel: 0742265487 Str: Macesului, Nr:24

mail: office@fmracing.ro Cod Postal: 51085

Multumesc ! O sa incerc. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atentie! nu oricine face injectii

eu m-am tepuit o data. am fost la un service moto nespecializat pe bmw si mai rau mi-au facut decat bine. pe langa faptul ca nu au rezolvat problema, au dereglat si mai rau injectia si-am mai dat si bani pe afacerea asta.

am dus mobra la bavaria si tibi a reglat-o ca la carte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara sculele aferente (tester, etc) nu prea iese injectia. Costa cam 170 ron curatarea si reglarea la bavaria si daca e nevoie de schimbat potentiometru e 50 E unul si in ca 130 -150 ron montarea cu garantie. PReturile sunt mai mult decat ok si la mine a mers a 2-a varianta - ca facea mobra extrem de urat.

Vezi la brasov --parca au si acolo punct de prezenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca e cazu sa o aranjezi daca ai varianta inalta

mai asteapta putin ca sigur se va gasi doritor de sa inalta

 

 

dap, seaua e pt nevastamea si nu ii trebuie inalta ...asta pana nu da caldura daca nu o modific si o fac joasa e 35 ron cu tot cu tapitat,mai astept ca iar a venit iarna asta peste noi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Dupa 3 saptamani de la scoaterea la lumina si 550 km facuti doar in Bucuresti, revin cu impresii:

 

- foarte usor manevrabila, cu conditia sa fie in miscare, altfel eu unul ii cam simt greutatea (si nu sunt pricajit tare la cele 80+ kg, dar probabil ca trebuie sa ma mai antrenez);

- pozitia inalta mi se pare minunata pentru crosetat prin oras (in speta prin Bucuresti); apreciez foarte mult ghidonul inalt care imi permite sa depasesc pe deasupra multe din oglinzile masinilor (dar incep sa fiu atent la marca masinii :) ); pare interesanta optiunea de a-l ridica si mai mult;

- motorul imi ofera suficienta putere pentru asteptarile mele; din start nu mi-am dorit un motor puternic, dar unul care sa reactioneze, mai ales de la turatii mici/medii (am condus anul trecut pret de vreo 3500 km un Suzuki Intruder de 250 cmc si vreo 20-24 cp si pentru o depasirea aveai timp sa te rogi frumos de ea); zgomotul de motocositoare plecata la treaba imi pare a fi chiar amuzant (am trecut acum cativa ani la masina diesel si nu m-as mai intoarce la benzina, sunetul fiind parte imortanta din ecuatie...); pe de alta parte, la drumurile facute pana acum vibratiile le-am simtit destul de mult sub sezut, dar ma asteptam la asta de la un monocilindru; ori imi tabacesc partea dorsala, ori schimb saua, ori ma impac cu situatia si exersez grimase la coborarea de pe ea - inca nu m-am hotarat;

- cutia de viteze nu-mi place: este neasteptat de zgomotoasa, mai ales la N-1, dar si la N-2; in plus, dupa revizia la AB, in I-a intra mai greu decat inainte, mi se intampla sa apas pana la capat si sa nu fi intrat in viteza - o sa incerc sa umblu un pic pe la reglajele cablului de ambreiaj; in oras, cand trec printre masini (stiu, nu-i frumos) imi doresc destul de des sa am si viteza 1.5;

- ABS-ul l-am testat si pe spate (usor de facut), dar si pe fata (vinerea trecuta cand am prins zapada pe piatra cubica); sunt convins ca opiniile celor care spun ca este un moft inutil si ca profesionistii nu au nevoie de asa ceva pentru ca ei pot controla mai bine forta de franare astfel incat sa nu ajunga sa intre ABS-ul au dreptate, dar eu mi-s incepator si prefer sa-mi masor mai bine lungul nasului;

- la viteze de peste 80 km la ora tot aerul este aruncat in casca, asa ca se face foarte mare zgomot (are parbrizul OEM scurt); sunt in cautatea unuia mai inalt, cel mai probabil un Z-Technik; apropos, stie cineva vreun distribuitor mai apropiat pentru asa ceva?;

- pe ploaie m-a disperat: ma mozolesc pe ghete si pe pantaloni cumplit; am citit de problema si mi-am cumparat o aripa fata sa incerc bricolajul de a o lungi pe cea existenta, insa inca ma mai lupt cu suruburile de la puntea stabilizatoare (parca asa se cheama); am strambat 2 chei, urmeaza a 3-a...

 

In concluzie, sunt multumit de achizitie (dovada ca de cand am inceput sa merg cu ea, masina am mai pornit-o pentru un singur drum, ca aveam pasager, in rest functioneaza ca loc de depozitare pentru husa si lant).

 

O zi buna tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...