Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

 

In concluzie, daca ai pe stoc, sau poti aduce NGK BKR6EIX (pentru dacia logan) cu cel mult 40 de lei per bucata, te rog sa ma anunti, pentru ca ma intereseaza. Daca nu, voi face comanda joi pe e-bay, asa cum stabilisem.

 

Salut, nu vreau sa par "comercial", dar pentru ca sunt si eu posesor de gs si de curand am inceput sa ma ocup de auto/moto, iti pot aduce BKR6EIX la 40 ron. Cate vrei. Daca vrei alte tipuri da-mi PM. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cam mult 300lei !Exact cand te vede ca ai nevoie,at te arde!

 

WOW! Daca pentru o roata asa cum e cea din poza ti se pare mult 300lei (ca. 70 EUR), spune-mi si mie te rog unde-ti faci tu cumparaturile pentru mobra.

Tre' ca-i un loc incredibil de ieftin... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WOW! Daca pentru o roata asa cum e cea din poza ti se pare mult 300lei (ca. 70 EUR), spune-mi si mie te rog unde-ti faci tu cumparaturile pentru mobra.

Tre' ca-i un loc incredibil de ieftin... :disappointed:

eu am luat roata spate de pegaso cu disc,cu pinion,cu anvelopa cu 200lei.Mi am pastrat discul si am dat o mai departe cu 120 lei.Totusi,are aproape 20 ani o roata de pegaso :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de dakar cica trebuie sa aiba 325 mm de la ax la talpica. Masurat pe piciorul perpendicular pe sol, fireste.

da asa e .325 tb sa aiba .eu am facut pt dakar din unul de gs normal.l-am lungit cu 5 cm si e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

traiasca-mi bateria . am invartit in gol astazi de mi-a venit rau pana sa porneasca motocicleta . ma mir c-a rezistat abuzului . totusi ceva-mi spune ca nu-i normal sa dai cheie 5 minute s-o ia din loc . nu era statuta , am mers duminica . sfaturi ?

un schimb de bujii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kill switch? Desi, daca e ca la CS...nu-ti invarte.

Stander switch ?

Benzina are?

Filtru aer ?

Bujie pe duca?

Pana la urma a luat-o ?

 

Acum vad ca a luat-o dupa 5 minute. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o duc la un schimb de bujii , ulei , filtre in weekend . si duminica a pornit greu dar azi aproape ca m-am lasat batut

 

recomandati-mi un ulei,va rog :) de iarna

 

Odata ce a pornit a ramas pornita fara sa o ajuti din acceleratie la inceput?

 

Ulei? Pentru iarna, iti trebuie bun(!) si subtire. Maxim 10W. Motul, Motorex, Castrol... toate-s ok. Daca te incadrezi in buget, Motorex Cross Power 10W-50 sau 10W-60. E perfect pentru orice anotimp...

Vezi ce s-a mai scris pe aici despre asta. O sa afli mai multe pareri de la confrati, apoi o sa poti alege...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba de ulei...In manualul motocicletei scrie la un moment dat Do Not Use Synthetic Oil. Care ati incalcat regula si folositi 100% ulei sintetic si de ce? Ce rau poti face motorului daca pui sintetic? Am citit topicul de pe f650, insa parerile sunt impartite. Eu folosesc de la 10.000km Motul 15w50 300V full sintetic. Pe site la Motul e recomandat ca cel mai bun pentru Dakar. Acum am 20.000km si n-am observat schimbari. Nu am mers iarna. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o duc la un schimb de bujii , ulei , filtre in weekend . si duminica a pornit greu dar azi aproape ca m-am lasat batut

 

recomandati-mi un ulei,va rog :) de iarna

 

Exista posibilitatea ca bateria sa nu iti scoata voltaj suficient pentru pornire. Am patit sa-mi invarta si sa nu porneasca dupa ce am cumparat-o si am tinut-o intr-un garaj mai mult de 1 luna (si nu stiu cat de incarcata era inainte). Dupa ce am pus-o pe redresor, a pornit normal. Zilele trecute (dupa 2 ani si alta baterie), am avut un start greu, dupa care am mers vreo 10 km, am oprit (1 minut, cat sa-mi schimb manusile) si nu a mai pornit. Invartea de zor, dar degeaba. Am verificat tensiunea din baterie (ca imi afiseaza pagerul de la alarma si avea 11,2 V). Am abuzat de baterie pana a dat pe spate, dupa care am rugat un trecator sa ma impinga. Am verificat pe net si am descoperit ca incarcarea bateriei in mers nu se face sub o anumita turatie (pe www.f650.com unii spuneau de 3000 rpm, altii de 4000 rpm - inclin sa cred prima varianta) si, pentru ca in ultima perioada am tot mers cu incalzirea manerelor pornita si cu proiectoarele aprinse, am descarcat bateria... In cazul meu, cel mai probabil a fost de la proiectoare, pentru ca iarna trecuta nu am avut nicio problema mergand doar cu incalzirea in manere pornire. Asa ca, daca inainte de episod pornea normal, nu are treaba cu bujiile si filtrele, desi rau nu are cum sa-i faca. Cel mult bugetului tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ulei...am motorul de ~ nou, am trecut de 50 k km, si in manual zicea sa bag mineral. Ei, de cand il am, a vazut doar Castrol 20W50 mineral si inca n-a tusit :unsure:

Cu siguranta vor fi cativa care vor zice ca e cam gros pt iarna...dar de 3 ierni, cu baterie buna, n-am simtit sa nu vrea sa ma plimbe.

Fiecare cum crede :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca inainte de episod pornea normal, nu are treaba cu bujiile si filtrele, desi rau nu are cum sa-i faca. Cel mult bugetului tau.

 

a pornit intotdeauna f usor . schimburile oricum ar trebui facute in urmatorii 800 km asa ca nu-i paguba . o sa verific si bateria . multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 zile nu mai voia sa stea la relantiu. Indiferent, cald sau rece. In plus de asta, pornire greoaie. La a 2-a sau a 3-a cheie.

Am schimbat filtrul de benzina cu unul de masina de 70 de lei de la Alin (user kex83) pe forum. Acum am venit din probe. E de vis. Parca nu e a mea. :laugh:

S-a schimbat comportamentul extraodinar. Porneste numai daca vede ca indrept degetu spre buton. Parca are alta viata in ea.

Deci pentru cei care se intreaba de ce porneste greu: si filtrul de benzina poate sa fie o varianta.

Bafta tuturor.

 

PS. Multumesc Alin pentru pontul cu filtrul de benzina.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de ar putea creste consumul?

 

Filtrul stoc BMW are limitator de presiune de 3,5 bari iar asta pe care l-am pus eu (de auto, marca UFI) are limitator de presiune la 4 bari. In rest totul e la fel. Poate gabaritul e putin mai mare , dar in limite decente (se poate monta fara greturi sub coja de BMW... Pretul este insa muuult mai mic decit la AB.

In fine... Legea lui OM: "Om trai si om vedea". O sa imi calculez mai atent consumul (de la plin la plin) si mai vedem.

Succesuri :grinbandit:

 

LE. PE gooogle am gasit ca s-ar potrivi si MANN FILTER WK69/2

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...