Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

Doua intrebari:

1. A incercat cineva combinatia pinion 15 cu foaia de 47? Am auzit ca da un cuplu mult mai ok la turatii mici unde e loc si de mai bine pt. rotax-urile noastre.

2. A gasit cineva in Bucuresti burdufe de furca ?(pe stoc, nu la comanda cu livrarea in nu stiu cite luni)

 

Bafta!

 

ps

pe cind o intilnire a posesorilor F650?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. daca ii cresti cuplul, o sa fie mai turata la aceeasi viteza... iti mai scade din viteza maxima... mie si-asa mi se pare cam turata daca merg cu 130km/h pe autostrada...

 

2. am luat eu burdufe universale pro-grip din cotroceni (au doua marimi, eu am luat din cele mai lungi), din care a trebuit sa tai un numar de pliuri (din partea de jos jos), ca altfel erau prea lungi si nu intra in pozitia comprimata maxim a suspensiei. Oricum, vezi ca e problematic cu prinderea jos, ca e placheta aia care leaga tuburile care te incurca si nu le prea poti prinde cum trebuie... uite cum arata la mine...

 

post-14671-1189611475_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de sfaturi!

ref cuplu/turatie ce sa zic, merg 80% prin bucuresti sau in imprejurimi unde nu prea ai loc sa o calci

si apoi sincer nici nu sint genul care isi doreste hayabusa asa ca mai degraba m-ar incinta un raspuns mai bun sub 3500 rpm asa ca poate voi incerca... va tin la curent.

despre burdufe am fost ieri la flacaii cu pricina si n-aveau decit unele pt furci de la 45mm in sus asa ca nu am nimerit-o. pina la urma probabil ca voi ajunge sa iau tot de la smecherii care aduc de la louis/auner etc. . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand accelerez, in treapta a 2-a, fie pe la 4000 fie pe la 5000 de ture (depinde cat de tare accelerez) are un moment in care ma smuceste (ca un kick) apoi accelereaza in continuare. Precizez ca se intampla numai in a 2-a, nu si in celelalte trepte, si ca nu se intampla la o anume turatie, ci practic in functie de cat de tare accelerez. Daca e o acceleratie violenta face asa pe la 5000 de ture, daca e mai lenta face fie pe la 3200 fie pe la 4000, iar daca e o accelerare lina nu face deloc.

 

 

O fi pinionul de a 2-a, are cineva idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand accelerez, in treapta a 2-a, fie pe la 4000 fie pe la 5000 de ture (depinde cat de tare accelerez) are un moment in care ma smuceste (ca un kick) apoi accelereaza in continuare. Precizez ca se intampla numai in a 2-a, nu si in celelalte trepte, si ca nu se intampla la o anume turatie, ci practic in functie de cat de tare accelerez. Daca e o acceleratie violenta face asa pe la 5000 de ture, daca e mai lenta face fie pe la 3200 fie pe la 4000, iar daca e o accelerare lina nu face deloc.

O fi pinionul de a 2-a, are cineva idee?

nope, e posibil sa fie un inceput de necaz cu galeria de admisie, aia de cauciuc, ia vezi sa nu aiba mici crapaturi (are bufnituri in toba la decelerare? sta ralantiul mai sus decat de obicei? fluctueaza la ralanty dupa ce s-a incalzit? face greturi in jurul a 2000 rpm - mers neregulat si alte alea? consuma? da cu fum la accelerari bruste in gol?) chestii de genul asta au precedat avaria mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope, e posibil sa fie un inceput de necaz cu galeria de admisie, aia de cauciuc, ia vezi sa nu aiba mici crapaturi (are bufnituri in toba la decelerare? sta ralantiul mai sus decat de obicei? fluctueaza la ralanty dupa ce s-a incalzit? face greturi in jurul a 2000 rpm - mers neregulat si alte alea? consuma? da cu fum la accelerari bruste in gol?) chestii de genul asta au precedat avaria mea

 

 

Pai bufnituri in esapament la decelerare se aud. Dar venind din spate. Relanti-ul oscileaza un pic la cald dar cam intre 1300-1500. Insa tine in jur de 1500. Fum nu face, greturi nu are.

 

Dar zici tu ca de la asta e. Pai daca e galeria de admisie de ce are kick-ul doar in a 2-a?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai bufnituri in esapament la decelerare se aud. Dar venind din spate. Relanti-ul oscileaza un pic la cald dar cam intre 1300-1500. Insa tine in jur de 1500. Fum nu face, greturi nu are.

 

Dar zici tu ca de la asta e. Pai daca e galeria de admisie de ce are kick-ul doar in a 2-a?

pai cam asa face in faza incipienta (bufniturile sunt in esapament). a1-a e prea violenta sa simti ceva, a3-a e prea lunga, nu e un plus major de putere - doar compensarea aleatorie a injectiei pt aerul fals care il trage iar crapatura ai a se cracana mai mult sau mai putin in functie de cum bagi mana in ea si ce nevoie de amestec are motorul (injectia tine cont si de viteza la care rulezi !!).

 

La mine a mai tinut 3000 km (3 saptamani) in momentul asta pana a devenit vizibila fisura.

finalul arata asa :

http://bluepoof.blogs.com/motorcycle/2007/...i-guess-th.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope, e posibil sa fie un inceput de necaz cu galeria de admisie, aia de cauciuc, ia vezi sa nu aiba mici crapaturi (are bufnituri in toba la decelerare? sta ralantiul mai sus decat de obicei? fluctueaza la ralanty dupa ce s-a incalzit? face greturi in jurul a 2000 rpm - mers neregulat si alte alea? consuma? da cu fum la accelerari bruste in gol?) chestii de genul asta au precedat avaria mea

 

 

Si in ce a constat avaria ta?

 

--- Mesaj completat în 13 Sep 2007 12:18 -------------

pai cam asa face in faza incipienta (bufniturile sunt in esapament). a1-a e prea violenta sa simti ceva, a3-a e prea lunga, nu e un plus major de putere - doar compensarea aleatorie a injectiei pt aerul fals care il trage iar crapatura ai a se cracana mai mult sau mai putin in functie de cum bagi mana in ea si ce nevoie de amestec are motorul (injectia tine cont si de viteza la care rulezi !!).

 

La mine a mai tinut 3000 km (3 saptamani) in momentul asta pana a devenit vizibila fisura.

finalul arata asa :

http://bluepoof.blogs.com/motorcycle/2007/...i-guess-th.html

 

 

Si banuiesc ca trebuie schimbata. Ca sa vad galeria unde ma uit. Tre' sa demontez carenele de sus? Ca nu ma pricep chiar deloc. :-)

 

--- Mesaj completat în 13 Sep 2007 12:40 -------------

pai cam asa face in faza incipienta (bufniturile sunt in esapament). a1-a e prea violenta sa simti ceva, a3-a e prea lunga, nu e un plus major de putere - doar compensarea aleatorie a injectiei pt aerul fals care il trage iar crapatura ai a se cracana mai mult sau mai putin in functie de cum bagi mana in ea si ce nevoie de amestec are motorul (injectia tine cont si de viteza la care rulezi !!).

 

La mine a mai tinut 3000 km (3 saptamani) in momentul asta pana a devenit vizibila fisura.

finalul arata asa :

http://bluepoof.blogs.com/motorcycle/2007/...i-guess-th.html

 

 

Si banuiesc ca trebuie schimbata. Ca sa vad galeria unde ma uit. Tre' sa demontez carenele de sus? Ca nu ma pricep chiar deloc. :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope, doar scoti seaua. partea care e afectata e chiar langa baza, spre tine. vezi daca observi ceva crapaturi la tine.. chiar daca sunt mici conteaza.

 

 

la mine in final a ajuns exact ca in poza :) cu cateva zile inainte nu se prea vedea nik la ochi si nici la service mare lucru ca idei (sa regleze injectia, sa citeasca coduri dar programare peste o saptamana, :) )

 

 

nu merge schimbata preventiv, ca e scumpa dracia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope, doar scoti seaua. partea care e afectata e chiar langa baza, spre tine. vezi daca observi ceva crapaturi la tine.. chiar daca sunt mici conteaza.

la mine in final a ajuns exact ca in poza :) cu cateva zile inainte nu se prea vedea nik la ochi si nici la service mare lucru ca idei (sa regleze injectia, sa citeasca coduri dar programare peste o saptamana, :) )

nu merge schimbata preventiv, ca e scumpa dracia

 

 

Poti sa-mi spui cat de scumpa?

 

BTW sa inteleg ca si la tine avea kick-ul ala inainte? Si tot doar in a 2-a?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa-mi spui cat de scumpa?

 

BTW sa inteleg ca si la tine avea kick-ul ala inainte? Si tot doar in a 2-a?

la mine a avut evolutie in timp, nu o mai tin minte exact, rulez mult si la viteza mare

290ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi s-a intamplat beleaua.

 

Mi s-a rupt cablul de ambreiaj. Chiar nu gasesc pe la nimeni un cablu?

 

Am fost pana la Bavaria sa dau comanda si sper sa vina sapt. viitoare, dar am nevoie urgenta de o solutie.

 

Ma poate ajuta cineva? Please...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi s-a intamplat beleaua.

 

Mi s-a rupt cablul de ambreiaj. Chiar nu gasesc pe la nimeni un cablu?

 

Am fost pana la Bavaria sa dau comanda si sper sa vina sapt. viitoare, dar am nevoie urgenta de o solutie.

 

Ma poate ajuta cineva? Please...

 

 

Suna-ma..

0723.505.666

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi s-a intamplat beleaua.

 

Mi s-a rupt cablul de ambreiaj. Chiar nu gasesc pe la nimeni un cablu?

 

Am fost pana la Bavaria sa dau comanda si sper sa vina sapt. viitoare, dar am nevoie urgenta de o solutie.

 

Ma poate ajuta cineva? Please...

kit de reparatie pt cabluri - in 5 min esti pe drum daca pui pastile mecanice la el Au kituri inclusiv la louis si paula's bikeshop si sunt FOARTE ieftine. Duminica gasesti in targ pastile mecanice sau dac arde te invat sa iti faci

 

--- Mesaj completat în 14 Sep 2007 23:04 -------------

Aveti ideie, la Dakar 2003, se poate schimba bujia fara sa desfac juma de motocicleta? E modelul cu o singura bujie!

la modelul cu o singura bujie se poate desface cu o cheie scurta bujia apoi o scoti la mana. maine ma uit la a mea, ca nu am facut cunostinta pana acum si iti zic exact ce si cum.

Daca bateria face figuri verifica nivelul electrolitului si completeaza cu apa doar - indiferent cat de goala e , apoi o pui la incarcat. La GS bateria sta langa rezervorul e ulei si in trafic mai tot timpul la 90 -100 grade si apa se evapora (acidul ramane !!!) Am pati si eu asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kit de reparatie pt cabluri - in 5 min esti pe drum daca pui pastile mecanice la el Au kituri inclusiv la louis si paula's bikeshop si sunt FOARTE ieftine. Duminica gasesti in targ pastile mecanice sau dac arde te invat sa iti faci

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Sep 2007 23:04 -------------</small><br/>

la modelul cu o singura bujie se poate desface cu o cheie scurta bujia apoi o scoti la mana. maine ma uit la a mea, ca nu am facut cunostinta pana acum si iti zic exact ce si cum.

Daca bateria face figuri verifica nivelul electrolitului si completeaza cu apa doar - indiferent cat de goala e , apoi o pui la incarcat. La GS bateria sta langa rezervorul e ulei si in trafic mai tot timpul la 90 -100 grade si apa se evapora (acidul ramane !!!) Am pati si eu asta

 

 

 

Mersi! Mi-am luat baterie de la Bavaria 193 RON dar nu e Yoasa. Sper sa fie bateria ca m-a lasat cam dintr-o data, cand dau la demaror face un tacanit asa ca la ... sa zicem o sonerie infundata. Japitele alea mi-au dat o baterie neformatata si acum tre sa mai sta uo zi pe bara!

Vreau si eu kit de reparatie pentru lanturi, la drum lung e binevenit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@teddy: Mi-am schimbat eu bujia acum vreo luna, cand va povesteam tuturor ce frumos merge cu iridium... :)

 

Nu trebuie sa demontezi nimic. folosesti doar ce ai in trusa de scule a motorului, anume cheia de bujii, si tija metalica. Mai intai si mai intai, unii recomanda sa sufli cu aer sub presiune pe acolo, sa iasa eventualele mizerii, frunzulite si praf din locasul bujiei. Tragi usor de mufa care intra in bujie in sus, miscand stanga dreapta sa se slabeasca... Daca e mai intepenita, nu forta, misc-o stanga dreapta si roteste-o usor pana isi da drumul... Apoi strecori cu grija tubulara in locasul bujiei, si cu ajutorul tijei incepi sa desurubezi bujia. Din nefericire poti sa desurubezi doar in miscari de 60grade, asa ca trebuie sa ridici tubulara si sa o reasezi ca sa poti trece iar tija prin ea. La montare e invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@teddy: Mi-am schimbat eu bujia acum vreo luna, cand va povesteam tuturor ce frumos merge cu iridium... :lol:

 

Nu trebuie sa demontezi nimic. folosesti doar ce ai in trusa de scule a motorului, anume cheia de bujii, si tija metalica. Mai intai si mai intai, unii recomanda sa sufli cu aer sub presiune pe acolo, sa iasa eventualele mizerii, frunzulite si praf din locasul bujiei. Tragi usor de mufa care intra in bujie in sus, miscand stanga dreapta sa se slabeasca... Daca e mai intepenita, nu forta, misc-o stanga dreapta si roteste-o usor pana isi da drumul... Apoi strecori cu grija tubulara in locasul bujiei, si cu ajutorul tijei incepi sa desurubezi bujia. Din nefericire poti sa desurubezi doar in miscari de 60grade, asa ca trebuie sa ridici tubulara si sa o reasezi ca sa poti trece iar tija prin ea. La montare e invers.

 

 

Mersi! Deocamdata nu o schimb ca merge foarte bine, am doar vreo 4300km. Doar am achizitionat bujia, e prima piesa de schimb! :)

 

Bateria era problema. Am stat cu frica ca m-a lasat asa dintr-o data, cand am oprit la benzina, dupa realimentare n-a mai pornit. Cu bateria noua a luat-o din prima fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi! Deocamdata nu o schimb ca merge foarte bine, am doar vreo 4300km. Doar am achizitionat bujia, e prima piesa de schimb! :)

 

Bateria era problema. Am stat cu frica ca m-a lasat asa dintr-o data, cand am oprit la benzina, dupa realimentare n-a mai pornit. Cu bateria noua a luat-o din prima fara probleme.

de cand aveai bateria? mai avea lichid in ea?

ce natie sunt astea de la bavaria? ca sunt mai scumpe ca varta . mai bine imi iau delo sau saito la 6E decat no name bmw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria era problema. Am stat cu frica ca m-a lasat asa dintr-o data, cand am oprit la benzina, dupa realimentare n-a mai pornit. Cu bateria noua a luat-o din prima fara probleme.

 

Pai asa am patit si eu la doar o saptamana dupa ce mi-am luat motorul... a mers saptamana aia foarte bine, nici o problema, nimic... si am oprit la un chiosc sa-mi iau un suc, si cand am apasat pe butonul de start, a scazut brusc intensitatea la far, si se auzea tzaca-tzaca-tzaca, nu reusea sa cupleze releul demarorului cred... in fine, m-am cam alarmat eu... am verificat sigurantele, pana la urma am pornit-o impingand-o... (moama ce fortzos sunt... :) ) A doua zi am demontat bateria. Lichid avea, tensiune avea, dar cum ii puneai un consumator, cadea tensiunea... mi-am luat una no-name de la Caranda, care din pacate avea bornele invers, si m-am chinuit putin cu trasul firelor, dar a mers impecabil de atunci... am dat cam 150 de RON pe ea...

 

Bateria urmatoare o sa fie de la Louis, cu gel... dar atunci eram in mare graba, ca era sambata si nu mai pornea decat impinsa... :lol:

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am nevoie de un sfat si de ajutor in acelasi timp.

Cu ceva timp in urma am observat un fum alb care-mi apare din cand in cand de pe galeria de evacuare in zona marcata cu cercuri rosii in poza

Oil.jpg

cam in dreptul senzorului de oxigen.

Initial nu i-am dat importanta intrucat atunci cand i-am facut schimbul de ulei am reusit sa dau pe afara ulei care s-a prelins prin diverse locuri. Am crezut ca fumul provine de la ulei scurs atunci.

Vazand ca totusi la destul timp dupa ce am facut schimbul fumul continua sa apara atunci cand se incalzeste galeria, am incercat sa caut problema in alte parti. Prima data m-am gandit la lichid de racire care picura de undeva, am pus cateva picaturi atunci cand era galeria incinsa dar...nici vorba de fum, cum punem picaturile sfaraiua si nu iesea nici un fum.

Am pus cateva picaturi de ulei si a aparut exact acelasi fum alb cu acelasi miros. De aici am tras concluzia ca pierde pe undeva ulei, din cand in cand in cantitate destul de mica.

Aveti idee pe unde ar putea pierde ulei in zona respectiva? Cum s-ar putea remedia situatia?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ccred ca e vorba de pompa de apa... pompa de apa e actionata prin intermediul unei tije direct din motor... ca sa nu se amestece uleiul din motor cu apa din pompa, pe tija cu pricina sunt doua semeringuri... dupa un timp se duc... deh... consumabile.

 

Intre cele doua semeringuri e o gaurica in capacul pompei de apa, pe dedesubt, prin care se scurge ce scapa pe la semeringul busit. Gaurica e chiar deasupra galeriei... si in engleza se intituleaza "bleed hole", in caz ca vrei sa cauti pe www.f650.com

 

parerea mea e ca s-a dus unul din semeringuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...