teddy Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 de cand aveai bateria? mai avea lichid in ea? ce natie sunt astea de la bavaria? ca sunt mai scumpe ca varta . mai bine imi iau delo sau saito la 6E decat no name bmw Bateria era din 2003 sau 2004, moto e din 2003 inmatriculata in 2004. Mai uitasem odata cheia in contact si farul aprins si se descarcase de tot, lichid am mai comletat de cateva ori, apropos, e mare nasoleala asta cu bateria langa rezervorul de ulei, odata pe luna neaparat trebuie verificat lichidul din baterie care se evapora din cauza caldurii. Parca Exide ii spune bateriei, scrie insa si BMW pe ea. Aia cu gel cum e? Crezi ca gelul ala nu se duce si el? Si daca-i cumva si capsulata... la revedere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 @teddy: pai daca e capsulata, nu prea are unde sa se duca... si apropo de baterii, mi-am verificat ieri nivelul la lichid in baterie, si scazuse foarte mult... am completat cu apa distilatadoua celule din sase, restul azi... @trumansky: pai pompa de apa e actionata de motor printr-o tija...un capat al tijei e in motor, scaldat in ulei, iar celalalt capat are "morisca" pompei de apa si e scaldat in apa... ca sa nu se amestece, are pe tija doua semeringuri....pe scurt raspunsul e DA, poate sa piarda ulei pe la pompa de apa, poate sa piarda si apa pe la pompa de apa, poate sa scape ulei in lichidul de racire, si poate sa scape apa in ulei. Oricare din scenarii e posibil. Pentru mai multe lamuriri citeste aici: http://faq.f650.com/FAQs/Water_Pump_Seal_Repair_FAQ.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Bateria era din 2003 sau 2004, moto e din 2003 inmatriculata in 2004. Mai uitasem odata cheia in contact si farul aprins si se descarcase de tot, lichid am mai comletat de cateva ori, apropos, e mare nasoleala asta cu bateria langa rezervorul de ulei, odata pe luna neaparat trebuie verificat lichidul din baterie care se evapora din cauza caldurii. Parca Exide ii spune bateriei, scrie insa si BMW pe ea. Aia cu gel cum e? Crezi ca gelul ala nu se duce si el? Si daca-i cumva si capsulata... la revedere! exide sunt cele mai ieftine bateri!!! chitrosi astia de la bmw aia cu gel si alea maintenance free sunt capsulate si pastreaza toate zemurile care se recombina. DAr se pare ca ar fi ceva necazuri cu socurile - nu le-am vazut recomandate pe enduroaie si nici gs-urile in lista de compatibilitati. 3-4 ani pt o baterie motoe foarte bine ca durata de viata. era vremea ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 TEEDY eu pe dakarul din 2005 am schimbat anul asta bateria am pus VARTA super ok magazin vis a vis de stadion dinamo ai grija cum sunt +++ si --- iar cu aceasta ocazie va anunt ca v.am tradat am trecut pe r 1200 gs adventure de joia trecuta iar azi am dus.o deja la prima revizie am 1400 de km cu ea alta viata sincer daca e vorba doar de drumuri asfaltate sau forestire nu se compara cu dakarul oricum teren nu mai bag eram la 120 km am acelerat usor si am ajuns la 180 fara ca vantul/curentii de aer sa.si modifice intensitatea asupra mea o cheama MOBBY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kuki Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 SA-TI TRAIASCA !!! Buna alegere si deabia astept sa ne vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 aia cu gel si alea maintenance free sunt capsulate si pastreaza toate zemurile care se recombina. DAr se pare ca ar fi ceva necazuri cu socurile - nu le-am vazut recomandate pe enduroaie si nici gs-urile in lista de compatibilitati. Cele cu gel (capsulate) n-au nicio problema cu socurile. Dimpotriva, sunt recomandate pentru enduro deoarece nu are ce sa curga din ele in caz de tranta. KTM-ul meu are din fabrica baterie capsulata. Din punctul meu de vedere, cele cu lichid au un singur avantaj: sunt mai ieftine, comparativ cu cele capsulate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 @Trumansky: Salut! Verifica urmatoarea chestie: uita-te la sezorul de presiune ulei, care este asta: ansamblul de piese 5, 6, 7. Vezi ca la tine nu o sa arate chiar asa, nu e la 90 de grade ca cel din imagine. Si mai vezi ca e putin inauntru asa, la umbra. Eu am avut aceeasi problema si am fost surprins sa constat ca de-acolo, adica fix din coltul opus, se scurgea ulei si ajungea sa picure pe galerie si sa scoata fumul ala placut, de credea lumea in trafic ca sunt in flacari. Porblema cu senzorul asta e cunoscuta, deci daca acolo e buba n-ar trebui sa-ti faci griji. Tocmai de-asta au scos unul nou, ca ala original e de cacao. In jur de 50 eur la Bavaria. Sper ca ti-am fost de ajutor. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 @Trumansky: Salut! Verifica urmatoarea chestie: uita-te la sezorul de presiune ulei, care este asta: ansamblul de piese 5, 6, 7. Vezi ca la tine nu o sa arate chiar asa, nu e la 90 de grade ca cel din imagine. Si mai vezi ca e putin inauntru asa, la umbra. Eu am avut aceeasi problema si am fost surprins sa constat ca de-acolo, adica fix din coltul opus, se scurgea ulei si ajungea sa picure pe galerie si sa scoata fumul ala placut, de credea lumea in trafic ca sunt in flacari. Porblema cu senzorul asta e cunoscuta, deci daca acolo e buba n-ar trebui sa-ti faci griji. Tocmai de-asta au scos unul nou, ca ala original e de cacao. In jur de 50 eur la Bavaria. Sper ca ti-am fost de ajutor. Succes! Ms frumos. Am sa ma duc sa verific acum intr-o pauza, sa vad daca e umeda zona respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 TEEDY eu pe dakarul din 2005 am schimbat anul asta bateria am pus VARTA super ok magazin vis a vis de stadion dinamo ai grija cum sunt +++ si --- iar cu aceasta ocazie va anunt ca v.am tradat am trecut pe r 1200 gs adventure de joia trecuta iar azi am dus.o deja la prima revizie am 1400 de km cu ea alta viata sincer daca e vorba doar de drumuri asfaltate sau forestire nu se compara cu dakarul oricum teren nu mai bag eram la 120 km am acelerat usor si am ajuns la 180 fara ca vantul/curentii de aer sa.si modifice intensitatea asupra mea o cheama MOBBY S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! ...si cu dakar-ul ce-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Am verificat zona senzorului de ulei si parea perfect uscata. M-am uitat in schimb mai bine pe la capacul pompei de apa si am observat o gaurica aproximativ in zona indicata cu sageata rosie: Gaurica este destul de mica, poate vreo 2mm in diametru. Dupa ce am sters bine cu o carpa toata zona, am pus degetul pe gaura respectiva si mi-au ramas ceva picaturi de ulei pe deget. Cred totusi ca pe acolo pierde ulei. Nu-mi dau totusi seama daca este posibil ca sa piarda ulei din cauza senzorului de presiune asa cum a spus bizoo_n si sa se scurga chiar prin gaura respectiva. @smar2: Este complicata operatiunea de schimbarea a semerigului respectiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 (editat) Nu cred ca e foarte complicata... cel putin din descrieri... Nu am facut-o niciodata, pentru ca inca nu am gasit de cumparat kit de pompa de apa, dar e derept ca nici nu m-am zbatut foarte tare... Partea nasoala e ca pierzi si apa si uleiul din instalatie, asa ca e recomandat sa o programezi odata cu un schimb de ulei operatia... Si nu prea se cumpara doar semeringul, de obicei se ia tot kitul de pompa de apa care contine axul, semeringurile si parca si elicea aia... pentru ca daca schimbi doar semeringul busit, recidiveaza mult mai repede problema... In fine, ideea e ca pana gasesti kit de pompa de apa (si daca gasesti, anunta-ma si pe mine inainte sa comanzi, poate comandam impreuna, ca si la mine sunt simptome ca incepe sa pice), poti face un dopuletz de pluta gauricii cu pricina, sa nu mai fumege la semafor. Eu asa am facut. p.s. Si gauricii ii zice "weep hole", nu "bleed hole"cum am scris mai sus. Mea culpa. Editat Septembrie 18, 2007 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Am sa sun maine la Bavaria sa vad cat costa setu ala. M-am si speriat un pic citind pe chanig gang: "If your oil level is rising, or your oil starts looking like Frothy Hot Chocolate, you should STOP and fix it. You have serious problems. The seals have worn to the point where not only is the outer seal leaking water through the weep-hole, the inner seals is also shot and the wateris leaking through to the engine. Running it too long will cause serious wear on the engine parts." Nu am observat sa-mi fi crescut niveul la ulei dar nici nu vreau sa ajung la asta O sa postez maine ce info o sa am de la Bavaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Ok, cand am pus postul se vedea imaginea. Ma rog, aici poti vedea: www.realoem.com Verifica foarte atent in jurul senzorului de presiune ulei, si la mine parea totul in regula in prima instanta. Iar daca nu e asta si spui ca picura pe la gaurica (ah, ce-mi place sa vorbesc murdar), atunci io zic sa lasi motoreta putin in garaj pana nu-ti schimbi pompa de apa. Dopul, cu toate scuzele de rigoare, e doar o solutie "romaneasca", e vopsitul gardului. Daca intra apa in ulei si ulei in apa, din cate stiu eu e cam groasa. Asa ca stai cuminte. Mai verifica daca nu cumva ti-a crescut nivelul la ulei si daca nu cumva are un aspect "ciocolatiu". Despre toate astea scrie in linkul postat mai devreme de Smar2. Edit: acum am vazut ca ai scris de nivelul uleiului. N-ai de ce sa te sperii, io am trecut prin asta. Am schimbat pompa c-am plecat la drum lung si-am vrut sa fiu on the safe side. Si, ca tine, speriat de f650.com. Nu sta prea mult pe situl ala, ca ajungi sa-ti vinzi motoreta cand vezi in cate belele e in stare sa te bage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Nu am pretins ca dopusorul ar fi o solutie la problema... atenueaza doar fumegatul... Oricum, cand incepe sa picure, inseana ca s-a dus un semering... ca sa treaca apa in ulei sau invers, trebuie sa se impuste si cel de-al doilea... deci o mai duce asa pana gasesti kitul de pompa, dar e bine sa fii cu ochii pe ulei si pe apa, de precautie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 Am sunat acum la Bavaria. "SET OF WATER PUMP SHAFTS" costa 120 RON si se aduce la comanda. Pretul imi pare relativ ok asa ca maine o sa ma duc sa fac comanda. Cred ca o sa comand si garnitura de la capacul pompei de apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 Am sunat acum la Bavaria. "SET OF WATER PUMP SHAFTS" costa 120 RON si se aduce la comanda. Pretul imi pare relativ ok asa ca maine o sa ma duc sa fac comanda. Cred ca o sa comand si garnitura de la capacul pompei de apa. Mi se pare chiar curios!! Am fost la ei acum 3 saptamani sa imi comand cap[acul de la pompa de apa (doar capacul!!!). La telefon mi-au spus un pret de 140 RON iar cand am ajuns la ei ...pretul real era de 1400 ron!!! Asa ca ..ai mare grija la pret. Intreaba de 4 ori daca acela este pretul. E drept am F650 din 97...dar diferenta de pret intre capac si kit...mi se pare imensa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 (editat) Mi se pare chiar curios!! Am fost la ei acum 3 saptamani sa imi comand cap[acul de la pompa de apa (doar capacul!!!). La telefon mi-au spus un pret de 140 RON iar cand am ajuns la ei ...pretul real era de 1400 ron!!! Asa ca ..ai mare grija la pret. Intreaba de 4 ori daca acela este pretul. E drept am F650 din 97...dar diferenta de pret intre capac si kit...mi se pare imensa Pfff....1400 ron e imens, chiar nu cred ca are cum sa coste atat. Acum 5 minute am sunat la aia si mi-au spus 128 ron parca, am rotunjit eu la 120 Btw, pe chaingang scria omu acolo ca setu asta costa in 2003 35-45$. Cu adaosul de rigoare european pretul ajunge cam la cifra pe care mi-au spus-o ei acum. Editat Septembrie 19, 2007 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 Pfff....1400 ron e imens, chiar nu cred ca are cum sa coste atat. Acum 5 minute am sunat la aia si mi-au spus 128 ron parca, am rotunjit eu la 120 Btw, pe chaingang scria omu acolo ca setu asta costa in 2003 35-45$. Cu adaosul de rigoare european pretul ajunge cam la cifra pe care mi-au spus-o ei acum. Ce dracu ma, au ramas cei de la BMW fara piesar competent? Sau au luat-o razna cu politica de preturi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 Ce dracu ma, au ramas cei de la BMW fara piesar competent? Sau au luat-o razna cu politica de preturi!! Personal mie mi-au parut ca o dau in diverse de cand mi-au dat uleiul 15W-40 pe bidon nefiind specificat nimic in legatura cu motoretele. Dar, asa cum am mai spus, se pare ca ala este uleiul recomadat de BMW pentru GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 Filtru de aer k&n pt dakar unde gasesc? ca mai bine dau 50 E pe unul din ala decat 15 pe unu de hartie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 TEEDY eu pe dakarul din 2005 am schimbat anul asta bateria am pus VARTA super ok magazin vis a vis de stadion dinamo ai grija cum sunt +++ si --- iar cu aceasta ocazie va anunt ca v.am tradat am trecut pe r 1200 gs adventure de joia trecuta iar azi am dus.o deja la prima revizie am 1400 de km cu ea alta viata sincer daca e vorba doar de drumuri asfaltate sau forestire nu se compara cu dakarul oricum teren nu mai bag eram la 120 km am acelerat usor si am ajuns la 180 fara ca vantul/curentii de aer sa.si modifice intensitatea asupra mea o cheama MOBBY La el visez si eu! Dar peste 2-3 ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 La el visez si eu! Dar peste 2-3 ani! Sunt fericitul posesor al unui Dakar din 2005, impecabil, adus acum 2 saptamani din germania. l-am testat vreo 1500km si sosea si offroad. este superb! am gasit niste optionale misto pe touratech.de si wunderlich.de si vroiam sa stiu daca a mai comandat careva si cum a facut. aduce vreun dealer de la ei? dragos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Salut. Am si io o problema la Dakar-ul meu: am observat in ultima vreme ca din cand in cand cand incerc sa schimb viteza-nu conteaza care- se mai intampla ca schimbatorul sa ramana intre viteze, iar atunci cand dau drumul la ambreiaj si turez, turez este in gol. apas din nou ambreiaj si cobor sau urc si intra din nou in viteza! am patit si la trecerea din 4 in 3 si la 3-2 si la 2-3 etc.stie cineva ce se intampla? si inca ceva: tot nu m-am lamurit unde sa fac si eu servisul-schimb consumabile si totate celelalte lucruri care ar trebui la un motor adus de afara. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Auziti, aparatoarea aia din spate de la roata si de la lant, aia neagra de plastic, aveti ideie, o pot gasi in alta parte in afara de Bavaria? E 50 de ron si dobitocii vor avans la ea! Auziti si voi avans sa nu ramana cu ea pe stoc! Te duci comanzi, te duci cumperi poate te chema si sa ti-o monteze in alta zi! Pun pariu ca daca vor ei sa ti-o monteze asa e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 vezi la dealer - ala care dezmembreaza un gs ce ulei recomandati pt o furca de dakara (tocmai s-a dus dreaq un semering, a scuipat in sus si protectia aia de praf...) maine ma duc la bavaria sa pun reclamatie scrisa pe faza cu piesele. mortii mamelor lor ca nu poti sa afli la tel daca au pe stoc semeringuri de furca si filtru de aer. Si nici online nu ai cum sa verific asta. Mereu tre sa futzi 2 zile - una sa mergi sa comanzi piesa si inca una sa mergi sa o ridici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.