Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

vezi la dealer - ala care dezmembreaza un gs

ce ulei recomandati pt o furca de dakara (tocmai s-a dus dreaq un semering, a scuipat in sus si protectia aia de praf...)

 

maine ma duc la bavaria sa pun reclamatie scrisa pe faza cu piesele. mortii mamelor lor ca nu poti sa afli la tel daca au pe stoc semeringuri de furca si filtru de aer. Si nici online nu ai cum sa verific asta. Mereu tre sa futzi 2 zile - una sa mergi sa comanzi piesa si inca una sa mergi sa o ridici

 

 

nu stiu de ce va mirati...mie mi s-a spus in fata de catre un tip de la piese ca pt. motoare nu tin nimic pe stoc. orice surubel trebuie sa-l comande afara.

io am comandat la ei topcase, protectie de motor si rucsac de rezervor.

 

va dati seama ce minune ar fi sa le dea prin cap sa ma intrebe daca vreau sa imi fac programare sa-mi monteze crashbarul, sa-mi faca butucul pt topcase pe cheia motorului? cand or zbura guitzii......

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu stiu de ce va mirati...mie mi s-a spus in fata de catre un tip de la piese ca pt. motoare nu tin nimic pe stoc. orice surubel trebuie sa-l comande afara.

io am comandat la ei topcase, protectie de motor si rucsac de rezervor.

 

va dati seama ce minune ar fi sa le dea prin cap sa ma intrebe daca vreau sa imi fac programare sa-mi monteze crashbarul, sa-mi faca butucul pt topcase pe cheia motorului? cand or zbura guitzii......

:finger:

sa ma pis pe ei, ca dealeri macar consumabile tre sa aiba pe stoc. rulmenti, placute, garnituri, ulei, kkturi care stiu ca se duc. Stau 5 zile pt un cauciuc care crapa la intervale regulate de timp (cand ridicam eu piesa mai venise unu cu aceeasi problema.) si ce mortii lor sa ceara avans pt treburi de cate 50 ron - ii mananca falimentu daca raman cu ea ? parca poti sa iei din alta parte.

DAca maine nu au semeringuri ma duc la honda, ca si aia echipeaza cu furca showa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce va mirati...mie mi s-a spus in fata de catre un tip de la piese ca pt. motoare nu tin nimic pe stoc. orice surubel trebuie sa-l comande afara.

io am comandat la ei topcase, protectie de motor si rucsac de rezervor.

 

va dati seama ce minune ar fi sa le dea prin cap sa ma intrebe daca vreau sa imi fac programare sa-mi monteze crashbarul, sa-mi faca butucul pt topcase pe cheia motorului? cand or zbura guitzii......

:finger:

 

Topcase-ul l-ai comandat cu Fiarele de prindere(sustinere)?

Cat costa?

Protectie de motor am luat de la Horia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auziti, aparatoarea aia din spate de la roata si de la lant, aia neagra de plastic, aveti ideie, o pot gasi in alta parte in afara de Bavaria? E 50 de ron si dobitocii vor avans la ea! Auziti si voi avans sa nu ramana cu ea pe stoc! Te duci comanzi, te duci cumperi poate te chema si sa ti-o monteze in alta zi! Pun pariu ca daca vor ei sa ti-o monteze asa e!

Aparatoarea aia se rupe daca bate vantul mai tare.Ti se ridica tensiunea pentru ceva inutil.Mergi fara omule.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topcase-ul l-ai comandat cu Fiarele de prindere(sustinere)?

Cat costa?

Protectie de motor am luat de la Horia.

 

baieti, vesti bune.....rasare soarele.

 

1. am fost sunat de la bavaria marti dimineata ca mi-au venit piesele (bmw originale!!). am vb cu Tibi si m-a chemat joi de la 8 sa monteze ce e de montat.

io am luat asa:

- topcase - 6 mil

- butuc topcase pe cheia motorului - 1.2 mil

- rucsac - 3.6 mil

- crashbar motor - 5 mil - aici tb comandat ala argintiu, ca vine cu toate piesele (mai exista ala negru, pe care il comanda politia si care vine fara suruburi)

total: 15,8 (cam mult....dar face!)

 

motoru arata cu totul altfel. topcasu vine cu talpa, iar suportul il aveam deja pe motor (an fabr. 2005)

crashbaru face toti banii. acopera super misto motorul si arata beton. iar rucsacul vine cu sistemul de prindere care e f. facil si usor de scos.

 

2. Tibi e super ok. m-a rezolvat cu toate intr-o ora. o sa ma duc tot la el ca mi-am comandat niste chestii de pe touratech si wunderlich.

 

- intaritor suport numar

- buson ulei care arata temperatura

- cruise control

- cablu adaptor bricheta masina

- proiector xenon - 20.000volti - super tare!!!

- proiector ceata

- aripa fata pt noroi

 

post-23137-1190963525_thumb.jpg

 

proiectoarele vin langa far, pe suruburile originale din masca, xenonu in stanga, ceata in dreapta. arata amandoua la fel. ala cu xenon se prinde pe faza lunga, asa ca innebunesti conservarul din fata/spate. va fi distractie mare sa ma supere vreunul :finger:

 

marti imi vin piesele, ma duc la Tibi, le pun si dupa-aia fac poze la motor.

 

salutare la toti!!!

 

 

 

--- Mesaj completat în 28 Sep 2007 10:28 -------------
intrebare!

ref. la proiectoarele astea 2, a mai pus cineva pe dakar/gs asa ceva???? ma gandesc la partea electrica, care tb facuta bine. ambele au transformatoare si o schema electrica cum trebuie puse. parca nu as face chestia asta singur....vreau sa traiesc :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, vesti bune.....rasare soarele.

 

1. am fost sunat de la bavaria marti dimineata ca mi-au venit piesele (bmw originale!!). am vb cu Tibi si m-a chemat joi de la 8 sa monteze ce e de montat.

io am luat asa:

- topcase - 6 mil

- butuc topcase pe cheia motorului - 1.2 mil

- rucsac - 3.6 mil

- crashbar motor - 5 mil - aici tb comandat ala argintiu, ca vine cu toate piesele (mai exista ala negru, pe care il comanda politia si care vine fara suruburi)

total: 15,8 (cam mult....dar face!)

 

motoru arata cu totul altfel. topcasu vine cu talpa, iar suportul il aveam deja pe motor (an fabr. 2005)

crashbaru face toti banii. acopera super misto motorul si arata beton. iar rucsacul vine cu sistemul de prindere care e f. facil si usor de scos.

 

2. Tibi e super ok. m-a rezolvat cu toate intr-o ora. o sa ma duc tot la el ca mi-am comandat niste chestii de pe touratech si wunderlich.

 

- intaritor suport numar

- buson ulei care arata temperatura

- cruise control

- cablu adaptor bricheta masina

- proiector xenon - 20.000volti - super tare!!!

- proiector ceata

- aripa fata pt noroi

 

post-23137-1190963525_thumb.jpg

 

proiectoarele vin langa far, pe suruburile originale din masca, xenonu in stanga, ceata in dreapta. arata amandoua la fel. ala cu xenon se prinde pe faza lunga, asa ca innebunesti conservarul din fata/spate. va fi distractie mare sa ma supere vreunul :finger:

 

marti imi vin piesele, ma duc la Tibi, le pun si dupa-aia fac poze la motor.

 

salutare la toti!!!

<small>--- Mesaj completat în 28 Sep 2007 10:28 -------------</small><br/>intrebare!

ref. la proiectoarele astea 2, a mai pus cineva pe dakar/gs asa ceva???? ma gandesc la partea electrica, care tb facuta bine. ambele au transformatoare si o schema electrica cum trebuie puse. parca nu as face chestia asta singur....vreau sa traiesc :moron:

 

ai bani, nu gluma. ce dreaq 200E un rahat de topcase de 30E pe ebay

 

 

ma descurc eu la electrice.

cat despre proiectoare - farul de gs bate destul de bine. Nu vad rostul sa le pui fixe pe directia inainte eu o sa imi montez din alea langa aripa fatza, sa se urienteze impreuna cu roata. ajuta noaptea in teren

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai bani, nu gluma. ce dreaq 200E un rahat de topcase de 30E pe ebay

ma descurc eu la electrice.

cat despre proiectoare - farul de gs bate destul de bine. Nu vad rostul sa le pui fixe pe directia inainte eu o sa imi montez din alea langa aripa fatza, sa se urienteze impreuna cu roata. ajuta noaptea in teren

 

 

ma, am recunoscut ca sunt bani...dar dau si io o data...am de gand sa pastrez motoru asta :finger:

la topcasu, se simte diferenta fata de givi...pe gs-ul vechi aveam givi si nu il incarcam mult ca sa nu rup plasticul

 

e o idee cu proiectoarele de pus langa aripa.

ala cu xenon e ok cred sa-l pun sus, ca nu-l folosesti decat ca flash sau faza lunga.

ala de ceata insa are lumina disipata (cel putin asa ar trebui, sa acopere multa suprafata, ca d-aia e de ceata)

si ar merge pus pe aripa....sau sus, daca e destul de disipata.

sa le vad intai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Motorul meu a luat-o razna. Azi am plecat la munca si dupa vreo 7 km motorul s-a oprit in timpul mersului. Am dat la automat si a pornit, dar dupa cativa metri s-a oprit din nou. Si tot asa, pornind si oprindu-se dupa maxim cateva sute de metrii am reusit sa ajung inapoi la garaj. Am observat ca in treapta a doua la 4000 de ture reuseam sa merg cel mai mult, altadata nu reuseam nici sa eliberez complet ambreiajul la plecare si se oprea. A mai patit cineva asta? Am gasit aici ceva cu resetarea calculatorului, o sa incerc sa vad daca are vreun rezultat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Motorul meu a luat-o razna. Azi am plecat la munca si dupa vreo 7 km motorul s-a oprit in timpul mersului. Am dat la automat si a pornit, dar dupa cativa metri s-a oprit din nou. Si tot asa, pornind si oprindu-se dupa maxim cateva sute de metrii am reusit sa ajung inapoi la garaj. Am observat ca in treapta a doua la 4000 de ture reuseam sa merg cel mai mult, altadata nu reuseam nici sa eliberez complet ambreiajul la plecare si se oprea. A mai patit cineva asta? Am gasit aici ceva cu resetarea calculatorului, o sa incerc sa vad daca are vreun rezultat.

moare cand schimbi viteza? sau cand reducci sub 3000 rpm? daca da - galeria aia pacatoasa de cauciuc :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:eek: :cheers: :rock:

:cheers:

 

De azi am si eu. E din 2001 si e cu ABS. Are vreo 10mii km, si pana la inmatriculare o invart in jurul blocului :moron:

 

 

Am citit in cartea tehnica (nemteste normal) ca un consum de ulei de 1l la mia de km ar fi acceptat :what:

 

Cam cat ulei consuma ale voastre ca eu nu am facut inca prea multi km, mi se pare exagerat pana la 1l/1000km???

 

Parbriz inalt de Dakar gasesc de vanzare la dealerul BMW ?

al meu e tot 2001 din nu consuma nimic.. adica deloc..

am venit pe el din germania zile de mers in continuuuuuuuuuuuuuuuu .. nu a consumat nimic..

 

--- Mesaj completat în 28 Sep 2007 14:52 -------------

La el visez si eu! Dar peste 2-3 ani! :moto:

 

 

:lol: recunosc ca am wet dreams cu gs1200 :finger:

Editat de gabrielleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moare cand schimbi viteza? sau cand reducci sub 3000 rpm? daca da - galeria aia pacatoasa de cauciuc :finger:

merge normal la relanti si moare cand accelerez(si pe loc si in mers). moare si cand merg la turatie constanta, dar dupa ce parcurg cateva sute de metrii.

unde e galeria aia de cauciuc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge normal la relanti si moare cand accelerez(si pe loc si in mers). moare si cand merg la turatie constanta, dar dupa ce parcurg cateva sute de metrii.

unde e galeria aia de cauciuc?

din ce zic tu arata mai mult a bujie/ fisa bujie nasoala - ia incearca una noua. asta daca nu sunt ceva mufe oxidate pe ici pe colo

 

 

 

 

 

p.s. De unde gasesc burdufe de cauciuc pentru furca? Negre, ca restu culorilor e usor de gasit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul asta m-am razboit cu motocicleta. Am fost la Galati, unde am schimbat pompa de apa, si cu ocazia asta am facut si schimbul de ulei si de lichid de racire.

 

Pentru inceput m-am chinuit o multime sa scot capacul ambreiajului, care nu iese decat daca scoti si "oil return line", adica teava aia metalica si subtire care trece peste capacul din stanga al motorului. problema e ca scosesem partial capacul ambreiajului, si nu mai intra la loc... si se blocau reciproc teava si capacul... nebunie mare... pana la urma am scos esapamentul de la prinderea de capul cilindrului, am slabit cupla de la scarita pasagerului, si am coborat esapamentul vreo 5-10 cm. A iesit in cele din urma capacul, am schimbat pompa de apa, am pus totul la loc, am completat cu ulei si apa circuitele respective.

 

Fac proba si surpriza... nu mai decupla ambreiajul. Era montat corect, ca se simtea rezistenta arcului din interior, era tensionat corect cablul... dar nu decupla de nici o forma... Pana la urma am cedat psihic, am demontat din nou esapamentul si capacul ambreiajului, m-am uitat la el, l-am pus la loc fara sa ii fac absolut nimic, am pus inapoi uleiul pe care tocmai il scosesem, si ... surpriza... mergea... :blink:

 

Asamblez totul.. fac un drive-test... totul OK.

 

Plec ieri seara la 10:30 spre Bucuresti... alimentez la Braila... mai merg vreo 30 de km cu 100-110, cand incepe sa imi palpaie becul de la far... intai discret, apoi din ce in ce mai pronuntat. Reduc viteza, becul isi revine. Accelerez, iar palpaie si da sa se stinga. Cobor, demontez capacul, verific legaurile la baterie, sigurantele, totul ok. Totusi becul palpaie si da sa se stinga dincolo de 3000-3500 ture, indiferent de treapta de viteza. Si nu e numai farul, ci si semnalizatoarele, de ex. Asa ca a trebuit sa vin cu 80 paba la Bucuresti, ca mai repede de atat se lua lumina. :blink:

STIE CAREVA CE AR PUTEA SA AIBA?

 

Cam asta a fost aventura cu motorul weekendul asta...

 

 

De unde gasesc burdufe de cauciuc pentru furca? Negre, ca restu culorilor e usor de gasit

 

La motoadventure in cotroceni mi-am luat eu progrip. La diametrul de 43 (sa intre pe furcile noastre) sunt prea lung, dar le tai frumos cateva "spire" si le ajustezi lunginmea. Problema e cu prinderea jos, ca e placuta aia care incurca tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

STIE CAREVA CE AR PUTEA SA AIBA?[/b]

 

Cam asta a fost aventura cu motorul weekendul asta...

La motoadventure in cotroceni mi-am luat eu progrip. La diametrul de 43 (sa intre pe furcile noastre) sunt prea lung, dar le tai frumos cateva "spire" si le ajustezi lunginmea. Problema e cu prinderea jos, ca e placuta aia care incurca tot...

ai probleme cu incarcarea, cel mai probabil un fir de la releul regulator s-a desprins. ai tensiune redresata doar pe 2 faze, cel mai probabil. sau poate ai ciuupit ceva bobinuta pe la alternator

 

 

in cotroceni au doar galbene, verzi si albastre si nu mai aduc altceva.

 

am rezolvat intre timp cu ajutorul lui bizoo_n, mai trebuie sa le montez.

la dakar nu am necaz cu lungimea furcii :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Are cineva o sita de toba de esapament si nu are ce face cu ea?

Eu am o toba cu sita si una fara. Am trecut azi pe la Bavaria sa-mi comand cablu de ambreaj si mi-au spus ca sita aia nu vine decat cu toba.

In situatia asta fie fac rost de o sita de capatat fie o scot si pe aia care o mai am...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink:

 

Cu ambreiajul care la prima asamplare nu mergea, si la a doua mergea... poltergeist... dar intr-adevar e posibil sa fi facut ceva pe-acolo de n-a mers din prima...

 

Dar cu farul care palpaie la peste 3000 de ture, chiar n-am nici o legatura... ca dupa ce am plecat din GL, am mers vreo 100 de km, pana a survenit problema... eu as inclina sa dau vina pe pisicile negre pe care le am din abundenta in curte la Galati... :kick:

 

p.s. si daca nu iti bagi nasul... chiar n-ai cum sa inveti... :)

de ex. in manualul de service era o linie "Se demonteaza oil-return line". parea simplu... dar m-am chinuit la ea vreo 4 ceasuri... :blink: data viitoare o scot in 10 minute maxim...

Ca sa nu mai vorbim ca e super-fun... dubiile, incertitudinile... "ma intorc la Bucuresti cu trenul oare?" :)

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink:

 

Cu ambreiajul care la prima asamplare nu mergea, si la a doua mergea... poltergeist... dar intr-adevar e posibil sa fi facut ceva pe-acolo de n-a mers din prima...

 

Dar cu farul care palpaie la peste 3000 de ture, chiar n-am nici o legatura... ca dupa ce am plecat din GL, am mers vreo 100 de km, pana a survenit problema... eu as inclina sa dau vina pe pisicile negre pe care le am din abundenta in curte la Galati... :blink:

mai in gluma, mai in serios, soareci isau alte jivine care rod si agata mu fac casa buna cu cablurile auto-moto. nu ai fi primul care are sarme roase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...din experienta,traite,poate ajuta :

Am cumparat BMW-ul prin mai din Pitesti.Prima motocicleta,primul contact cu un motor(am mai avut Minsk,da' e alta treaba).

Primul drum Pitesti - Bucuresti,placere,nebunie,etc.Am inceput sa merg si in Bucuresti cu el,drumuri scurte.Motocicleta OK,asa cum mi-a prezentat-o fostul proprietar.In prima zi calduroasa,cand nu mai puteam de fericire,dupa primul semafor se aprinde becul rosu de apa.Opresc 5 minute,pornesc si mai merg inca doua semafoare-ROSU.Opresc iar si-i dau ocol ca "prostu".Ce sa fac?!Hotarasc sa merg la reprezentanta,cu zeci de opriri la "bec rosu".Pana acolo am constatat ca becul se aprinde :la semafor,cand stau mai mult pe loc si la viteza mica si turata.La service,il gasesc pe Tibi(nota zece baiatu').Povestesc eu ce si cum si mergem s-o vada si el.De la zece metri distanta imi spune:"Ba,tu nu ai ventilator la ea!"..."Trebuie si d'ala?!...nu e ascuns pe undeva?"

"Multumesc frumos d-lui fost proprietar!"

Am cumparat ventilator si "chestiile alea" din fata din plastic pentru aer(sa nu intrebati cat au costat,ca nu spun!).De atunci si pana acum am zece mii de km si din punctul asta de vedere n-am mai avut nici o treaba!

Concluzie:

cand cumperi ceva ce nu cunosti,incearca sa-ti iei pe cineva cu tine care stie sau daca nu ai pe cine,plateste un specialist.

Legat de "fiertul motorului":

Azi,ajung la destinatie,opresc si arunca apa din radiator.Nu s-a aprins becul,nici un alt semn prevestitor la asta.Becul functioneaza,l-am schimbat de o luna.Pun contactul-se aprinde.Pornesc motorul-se stinge.Daca scot contactul de la sonda ,ventilatorul merge tot timpul(cu motorul pornit).Trebuie sa fie sonda de temperatura de apa.Da' de ce nu se aprinde becul?!

Sun pe Tibi(mai tarziu si de la altcineva am aflat ca era in timpul liber-scuze!). Si el este de aceeasi parere:sonda.

Plec in Baneasa,o gasesc si o cumpar,o montez pe motor,scot aerul din instalatie(antigelul se pune direct in radiator si la sfarsit in vasul de expansiune!) si ventilatorul tot nu porneste,becul tot nu se aprinde...apa iese din vasul de expansiune...

Scot contactul de la sonda si ventilatorul porneste,il pun la loc si ventilatorul nu se mai opreste decat cand raceste suficient.

Am lasat motorul mai mult timp pornit si ventilatorul porneste si se opreste cand e nevoie.

Concluzii:

-daca sonda pentru apa e defecta nu porneste ventilatorul si nici nu te anunta becul din bord.

-daca nu ai una noua(sau nu ai de unde sa o cumperi) poti sa mergi cu ventilatorul pornit permanent daca scoti contactul de la sonda.

Sa fiti iubiti!

 

 

--- Mesaj completat în 02 Oct 2007 20:36 -------------
...si am ajuns la garaj.Merge ventilatorul!

O pun pe cric.Stau 10 minute si-mi mai fac de lucru si cand sa inchid usa....vad ca e lichid sub ea.

Curge pe sub pompa de apa,prin orificiul ala mic.

Cat costa o pompa?

...ce-o mai urma?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perfect

 

 

 

catre toti fanii BMW aseara mi so rupt cablu de ambreaj in mijlocu intersectiei :kick: .. :blink: ..rasu curului..taximetristii nu mai zic pt ei :blink: de unde iau cablu , merge si altceva de dacie tractor vapor nava spatiala, ca nu am lejeritatea financiara sa iau original deocamdata + ca nu vreau sa astept comanda, va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge cu kit de reparatie care e 3 euro... Se gaseste pe stoc la paula's la ploiesti shi cred ca shi in alte locatii mai apropiate...

acu vreau sa ma duc sa cumpar de la cineva cica universal cu 15 euro e bine? si.. ce contine kit-ul de reparatie?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O pun pe cric.Stau 10 minute si-mi mai fac de lucru si cand sa inchid usa....vad ca e lichid sub ea.

Curge pe sub pompa de apa,prin orificiul ala mic.

Cat costa o pompa?

...ce-o mai urma?!

 

Un kit de pompa de apa (axul, elicea plus semeringurile) costa cam 120ron la bavaria si se aduce in maxim o saptamana. dar cu ocazia asta, trebuie sa scurgi uleiul si antigelul din motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu vreau sa ma duc sa cumpar de la cineva cica universal cu 15 euro e bine? si.. ce contine kit-ul de reparatie?

multumesc

6 pastile mecanice de 2 tipuri si 2 miezuri de otel, unul de 1,5 su inul de 2mm

 

 

 

moaaaa ce seamana discutiile de aici cu alea del a coltul comunistelor in vremurile bune :blink: cand lumea se dadea cu fiare toata ziua.

Am stiut eu dece am luat bmw :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...