Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Asa o sa fac dar parca la filtru se ajunge daca dai jos rezervorul de ulei, nu?

 

Merge si fara sa dai jos rezervorul de ulei. Te chinui putin sau gasesti pe cineva cu manutele mici ... :laugh:

Vezi sa nu bagi cheia in piulita aia neagra in care e prinsa brida de fixare a filtrului, e lipita pe cadru. Brida de prindere e fixata cu surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ati avut probleme cu claxonul? la mine nu mai functioneaza, deocamdata am avut timp doar sa verific sigurantele (care se pare ca sunt doar 3, ma asteptam sa fie mai multe) si nu ele ar fi de vina.

cineva are un sfat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a fost de vina MUFA claxonului. Pentru cit consuma un claxon in timpul functionarii contactele din mufa aia sunt foarte mici. Am renuntat la mufa respectiva si cu ocazia aia am montat si un releu pentru claxon.

 

LE: In locul mufei claxonului am lipit 2 fire mai groase in capatul carora am pus initial 2 papuci, pe care apoi i-am schimbat si pe aia pentru ca se pozitionasera exact unde se misca ghidonul si s-a rupt sarma la sertizarea in papuc.

In final i-am cositorit ... :D

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringuri se gasesc si la Rocast. Au (in catalog, cel putin) atat din cauciuc nitrilic cat si din fluoroelastomer.

 

AS25x40x7 costa 0.88eur in varianta cauciuc si 4.37eur in varianta FPM, fara TVA. Vand la bucata, dar nu stiu in schimb daca vand si persoanelor fizice. Au sediul langa piata Obor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringuri se gasesc si la Rocast. Au (in catalog, cel putin) atat din cauciuc nitrilic cat si din fluoroelastomer.

 

AS25x40x7 costa 0.88eur in varianta cauciuc si 4.37eur in varianta FPM, fara TVA. Vand la bucata, dar nu stiu in schimb daca vand si persoanelor fizice. Au sediul langa piata Obor.

 

OK. Merci. O sa ma duc acolo .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenilor, filtrul ala de benzina nu e ceva mai special decat ala din benzinarie? Nu de alta, dar vad ca are regulator de presiune si alte rahaturi pe el. Sigur merge sa-l inlocuiesc cu unul din asta normal? Momentan o chinui cu reglajul de la acceleratie, macar asa nu mai moare desi pe neutru urca singura in 3-4mii.

 

O sa dau jos pe rand senzorii, sa vad unde e buba, desi sper ca nu e de la senzori si e de la clapete murdare sau ceva. Am vrut sa leg pe direct benzina dar vad ca e un furtun care iese din filtru si intra inapoi in rezervor. Ce naiba e ala (ca returul e mai in spate)? Tine presiunea in caz ca ramane rezervorul gol sau ce?Ar avea cineva timp de o bibileala? Ajung iar cum am facut cu roata, toti is mecanici dar nimeni nu vrea sa ia banu sa rezolve problema :(

 

 

.

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are doar doar regulator de presiune si este cu retur( adica intra 1 teava -ies 2 din care una se intoarce in rezervor). Furtunul ala de care zici tu este cel de prea-plin. Deci nu merge inlocuit cu un filtru oarecare din benzinarie.

Secondo, daca la mine faci referire cu roata, nu sunt mecanic. Sunt doar un amator si asta pentru ca sunt pasionat de moto. Povestesc din ce am patit eu de cind am motocicleta asta. Daca reuseam sa te ajut cu roata, nu o faceam pt bani...

Daca te hotarasti sa cumperi filtrul ala de la userul kex83, nu e foarte greu de inlocuit. In plus iti mai trebuiesc doar 3 coliere mici cu surub, pe care le poti lua de la orice magazin auto sau benzinarie.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat filtrul de benzina (cu auto) si se simte .Merge regulat la relanti si nu mai moare motorul.Acum ma orientez spre cauciucuri si din discutiile voastre am dedus ca heidenau k76 ar fi mai bune si mai ieftine. Un furnizor cu preturi de criza cunoaste careva? Multumesc si vreme buna pentru toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu problema mea ...( in trecut am zis ca am rezolvat-o da se pare ca a reaparut )

facut tura cu moto .. plin de noroi lasat seara sa se odihneasca stapanau si azi dau cu furtunu cu apa pe el sa se dea noroiu si prafu ... toate bune pana ajung in fata farului si constat ca e din nou aprins .. ba mai mult porneste motoru fara cheie in contact .

in trecut am remediat prin desfacerea tuturor mufelor si gresarea cu ulei de contact .. acum chiar nu mai am idee ce poate fi .

idei ?

 

ca si informatie am scos sigurantele si de oprit sa oprit motorul dar becu de ulei si cel de neutral nu s-au stins ( am scos toate 3 sigurantele )

 

astept pareri .

daca e de la mufe din nou le dau cu vaselina sa nu mai patrunda apa :grinbandit:

 

Cumpar semnalizator dreapta fata sau macar unde pot gasi unu la pret acceptabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-o fi intrat apa in contact...

Verifica etanseitatea contactului (daca iti intra apa pe linga cheie) si drenarea apei care reuseste sa se infiltreze totusi pe linga cheia de contact.

Curata si contactul KILL SWITCH-ului.

Alte idei nu mai am ...

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin . ultima data cand a mai facut asa ceva am scos mufa care duce la contact(cheie) si la fel .. avea curent .. cred ca era undeva inainte de contact .

acum dupa ce l-am spalat , demontat sa desfac o borna .. au trecut cam 2 ore si .... nu mai are nimic . montat pornit si merge ok tot . :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are doar doar regulator de presiune si este cu retur( adica intra 1 teava -ies 2 din care una se intoarce in rezervor). Furtunul ala de care zici tu este cel de prea-plin. Deci nu merge inlocuit cu un filtru oarecare din benzinarie.

Secondo, daca la mine faci referire cu roata, nu sunt mecanic. Sunt doar un amator si asta pentru ca sunt pasionat de moto. Povestesc din ce am patit eu de cind am motocicleta asta. Daca reuseam sa te ajut cu roata, nu o faceam pt bani...

Daca te hotarasti sa cumperi filtrul ala de la userul kex83, nu e foarte greu de inlocuit. In plus iti mai trebuiesc doar 3 coliere mici cu surub, pe care le poti lua de la orice magazin auto sau benzinarie.

Nu faceam referire la tine, vorbeam de toti cu care m-am intalnit/de care am tras si le-am oferit bani si m-au lasat balta :)

 

O sa-ntreb cat e filtrul, sa vad in ce bani ma incadrez, dar intre timp o sa incerc sa o duc undeva la o verificare sa fiu sigur ca e filtrul sa nu-l iau degeaba. Mersi fain.

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin . ultima data cand a mai facut asa ceva am scos mufa care duce la contact(cheie) si la fel .. avea curent .. cred ca era undeva inainte de contact .

acum dupa ce l-am spalat , demontat sa desfac o borna .. au trecut cam 2 ore si .... nu mai are nimic . montat pornit si merge ok tot . :unsure:

"Cheia de contact" este de fapt un ansamblu de "module". Modulul mecanic (unde bagi cheia) si modulul cu contacte electrice (unde se intilnesc principalele conexiuni electrice), care sunt suprapuse. Modulul electric face legatura intre contactele care trebuie numai daca bagi cheia care trebuie si se invirte contactul... Daca a intrat apa la modulul electric unde sunt de fapt conexiunile electrice, degeaba tai contactul si scoti cheia... Apa (cu ce mizerii or mai fi pe acolo) tot face contact intre pinii aia.

La asta m-am referit eu ... Spun ca este o posibilitate destul de plauzibila, nu ca asa ar fi...

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a pocnit furtunul de frana pe spate, am luat altul nou, dar nu pot desuruba suruburile care il fixeaza de etrier, respectiv de tevusca care coboara de la ABS. Am sprayat zilnic zona cu WD40, am ciocanit usor surubul, am incercat sa desfac cu imbusul si nimic... mi-e sa nu rotunjesc surubul daca fortez...

 

idei? si de preferinta sa nu presupuna incalzirea cu oxiacetilenica a etrierului, ca n-as vrea sa coc garnitura pistonasului de frana... thanks :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga imbusul direct pe surub si bate in el, nu bate in surub. Daca imbusul e bun,ar trebui sa se desfaca.

O varianta mai invaziva ar fi sa sudezi o piulita babana pe capul surubului, dar asta ar presupune folosirea flacarii oxiacetilenice si implicit incalzirea etrierului.

Dar cred ca merge cu ciocanirea imbusului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum mi-a mai venit o idee... sa scot saiba de cupru superioara prin pilire/taiere cu panza de bomfaier pana aproape de filetul surubului. E drept ca se zgarie si capul surubului si conectorul furtunului, dar pe acestea oricum le schimb apoi... Ma gandesc ca daca inlatur saiba de cupru, mai scade mult forta necesara scoaterii surubului... o sa incerc toate variantele noi... ca pe cele vechi le-am epuizat... :)

 

Cu ciocanitul surubului sunt mai timid, ca mi-e sa nu sparg sau sa fisurez etrierul... asa ca dau mai cu mila...

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...