Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Probabil ai vreo dioda arsa in schema cu semnalizarea de avarie. In total sunt 3 diode montate in cutia cu relee pe fundul ei. Trebuie sa cam desfaci tot in zona releelor pina ajungi la ele. De regula se sparg de la vibratii, socuri mecanice. Daca gasesc schema electrica a avariilor, o sa o arunc aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Probabil ai vreo dioda arsa in schema cu semnalizarea de avarie. In total sunt 3 diode montate in cutia cu relee pe fundul ei. Trebuie sa cam desfaci tot in zona releelor pina ajungi la ele. De regula se sparg de la vibratii, socuri mecanice. Daca gasesc schema electrica a avariilor, o sa o arunc aici.

 

Am gasit eu o schema cu semnalizarile. Poate ajuta.

Diagram-III.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:eek: Jesus! :dropsmilie: 2 belele in sub 20 de secunde... Sa inteleg ca am avut mare bafta ca nu am dat de soferi de genul asta pana acum... Ce-i drept, eu si refuz sa depasesc/devansez masini prin dreapta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit eu o schema cu semnalizarile. Poate ajuta.

Ce ai pus tu acolo e varianta de semnalizare fara semnalizare de avarie. La BMW semnalizarea de avarie mai presupune 2 relee + 3 diode si foloseste un + prin contact si un + din baterie.

 

Asta este schema cea mai apropiata de realitate pe care am gasit-o pana acum. Eu nu am semnalizarea de avarie dar ma batea un gand sa imi fac...

F650DakarFL-DirectionIndicatorHornOptionalAccSocketwithHazardWarningLights.pdf

 

F650DakarFL-Legend-DirectionIndicatorHornOptionalAccSocketwithHazardWarningLights.pdf

 

Si, pentru comparatie, mai jos este schema fara semnalizarea de avarii

 

F650DakarFL-DirectionIndicatorHornOptionalAccSocketwithoutHazardWarningLights.pdf

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu problema mea cu rezervoru . Am facut si tura de teste . primi 15 Km ok nici un strop de benzina . ajung acasa ( dupa aprox 65 km ) si cand sa o pun la locul ei .. miros de benzina .. si zic sa arunc o privire .. ce sa vezi din nou .. balta dar de data asta cu mult mai mica .. acum am mai spalat o data . Maine pe zi arunc un ochi sa vad daca nu e o fisura ceva . Pana acum nu am zarit nimic si m-am uitat destul de atent .

alte recomandari ce as putea sa fac ?

furtn taiat si schimbat coliere . Nu cred ca e de acolo

Ma mai gandesc sa desfac o data sorbu sa reasez garnitura si sa strang mai tare ajutat de un ciocan . Acum e stransa cu mana cat am putut ( acum 2 luni sa intamplat )

 

PS : e amabil cineva sa ma ajute cu niste poze pt un suport de coburi ? vreau sa imi fac suportu si as vrea ceva model .. eventual si poze ..

Nu vreau sa dau 100 Euro pe suport cuti de la konvoi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt adeptu ciocanului . Pana acum am desfacut de 3 ori chestia respectiva si am strans-o doar cu mana . a tinut si nu au fost probleme paba acum .

Coburi Nu am vreau sa imi cumpar de la konvoi ( imi plac cum arata ) si am zis ca merg la userul Motofix ( sta si aproape de mine ) sa imi faca el suportii la cuti si crashbaru .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt adeptu ciocanului . Pana acum am desfacut de 3 ori chestia respectiva si am strans-o doar cu mana . a tinut si nu au fost probleme paba acum .

Coburi Nu am vreau sa imi cumpar de la konvoi ( imi plac cum arata ) si am zis ca merg la userul Motofix ( sta si aproape de mine ) sa imi faca el suportii la cuti si crashbaru .

 

ti-am spus ca saptamana trecuta am fost pe la mures ,daca nu ai vrut sa ne vedem :what: !!! vedeai suporti cum arata si puteai sa iei si masutratori........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit problema care ma sacaia din toamna si anume bataia la motor,care s-a dovedit a fi intinzatorul lantului de distributie.Problema este ca m-am luat dupa cativa amici care mi-au spus ca bataia este de la piston sau ambielaj astfel am ajuns sa dau cilindrul jos sa masor pistonul si boltul,care erau cum nu se poate mai bune segmentii si cilindrul de asemenea impecabili cu uzuri minime.Acestea fiind bune ne-am indreptat atentia spre ambielaj si datorita faptului ca nu stiam cum arata un ambielaj uzat am dat motorul jos de pe motocicleta si am mers cu el la Tibi la Baneasa,care mi-a confirmat ca si acesta este bun.La sugestia lui Tibi am comandat intinzatorul lantului de distributie si garniturile de la cilindru si chiulasa dupa care m-am apucat de montat regretand ca am dat banii si pe garnituri problema fiind cu totul alta.Dupa ce am terminat de montat si am scapat de bataia enervanta m-am lovit de o noua problema,porneste foarte greu.Banuiesc ca am pus gresit pastilele de la axele cu came.Jocurile sunt urmatoarele:admisie stanga-dreapta 0.13 evacuare dreapta 0.23 stanga 0.25

In manual sunt date doua randuri de cote,la service data spune:Valve clearances

Measured cold (max. 35 °C/95 °F)

Inlet: 0.10-0.15

(0.004-0.006)

Exhaust: 0.25-0.30

(0.010-0.012)

mm (in)

mm (in)

si la rubrica motor alte cote pentru admisie:

Valve clearances with engine cold

(max. 35 °C/95 °F)

Inlet valves

Exhaust valves

mm (in)

mm (in)

0.05...0.10 (0.002...0.004)

0.25...0.30 (0.010...0.012)

Dupa care ma iau?

Editat de pyter82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit problema care ma sacaia din toamna si anume bataia la motor,care s-a dovedit a fi intinzatorul lantului de distributie.Problema este ca m-am luat dupa cativa amici care mi-au spus ca bataia este de la piston sau ambielaj astfel am ajuns sa dau cilindrul jos sa masor pistonul si boltul,care erau cum nu se poate mai bune segmentii si cilindrul de asemenea impecabili cu uzuri minime.Acestea fiind bune ne-am indreptat atentia spre ambielaj si datorita faptului ca nu stiam cum arata un ambielaj uzat am dat motorul jos de pe motocicleta si am mers cu el la Tibi la Baneasa,care mi-a confirmat ca si acesta este bun.La sugestia lui Tibi am comandat intinzatorul lantului de distributie si garniturile de la cilindru si chiulasa dupa care m-am apucat de montat regretand ca am dat banii si pe garnituri problema fiind cu totul alta.Dupa ce am terminat de montat si am scapat de bataia enervanta m-am lovit de o noua problema,porneste foarte greu.Banuiesc ca am pus gresit pastilele de la axele cu came.Jocurile sunt urmatoarele:admisie stanga-dreapta 0.13 evacuare dreapta 0.23 stanga 0.25

In manual sunt date doua randuri de cote,la service data spune:Valve clearances

Measured cold (max. 35 °C/95 °F)

Inlet: 0.10-0.15

(0.004-0.006)

Exhaust: 0.25-0.30

(0.010-0.012)

mm (in)

mm (in)

si la rubrica motor alte cote pentru admisie:

Valve clearances with engine cold

(max. 35 °C/95 °F)

Inlet valves

Exhaust valves

mm (in)

mm (in)

0.05...0.10 (0.002...0.004)

0.25...0.30 (0.010...0.012)

Dupa care ma iau?

 

Salut.Ai cumparat motorul cumva de la un baiat din Berceni? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu unde statea tipul,este luata anul trecut si avea nr de Ilfov(05 DOC).De ce intrebi sti ceva ce eu nu stiu despre moto :unsure: ?Nu am de ce sa ma plang de ea trage de rupe si arata bine la cei 11 ani ai ei,plus ca am vazut cu ochii mei in ce stare se afla pistonul,segmentii si cilindrul.

Editat de pyter82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fericit ca ma duc la o intalnire moto azi , am inceput ziua perfect . Am vrut sa strang oglinda stanga si mi s-a rupt piesa de prindere si a ramas filetul inauntru. I s-a mai intamplat cuiva? Stie cineva cum o scot? Are cineva o piesa de rezerva pana o comand eu de la realoem?

Editat de pstefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am patit si eu . Eu am scos-o cu un cleste si putina rabdare .( a mea mai avea o mica buza afara de care am prins-o )

Iti recomand oglinzi de la vicma sunt la fel si au alt sistem de prindere parca mai solid .

Succes .

Eventual daca nu reusesti treci pe al un service auto /tinichigerie si cere ajutor acolo ei sigur vor sti sa il scoata ca se confrunta zilnic cu asa ceva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fericit ca ma duc la o intalnire moto azi , am inceput ziua perfect . Am vrut sa strang oglinda stanga si mi s-a rupt piesa de prindere si a ramas filetul inauntru. I s-a mai intamplat cuiva? Stie cineva cum o scot? Are cineva o piesa de rezerva pana o comand eu de la realoem?

 

Cu o daltita mica, ciocan si rabdare. Trebuie pus vd 40 lasat putin si pe urma il iei la ciocanit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am reusit sa rup un surub de la furca fata. La desfacere. Era atat de gripat (sau blocat cu Loctite) incit a cedat capul surubului. E vorba de piesa 10. Are careva idee cum as putea scoate restul surubul fara sa desfac furca fata? E vorba de surub M8...

 

post-40812-0-01847500-1339151599_thumb.png

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incalzeste bine . La scos suruburi nu ma prea am . totusi recomand sa mergi la cineva care sa pricepe sa nu faci alte bucuri ....

 

Oficial am nevoie de capacul de la sorb . da este fisurat si plange pe undeva pe langa mufe . as incerca un lipici ( sa fac o poslita ) dar nu am idee ce lipici rezista la benzina .

Cine ma poate ajuta il rog frumos sa o faca .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am reusit sa rup un surub de la furca fata. La desfacere. Era atat de gripat (sau blocat cu Loctite) incit a cedat capul surubului. E vorba de piesa 10. Are careva idee cum as putea scoate restul surubul fara sa desfac furca fata? E vorba de surub M8...

 

post-40812-0-01847500-1339151599_thumb.png

incearca sa-l gauresti cu un burghiu M6 sau M5 si pe urma rupi ce a mai ramas din filetul vechi prins acolo in gaura

sau tot asa gaura, cu un filet pe invers ca sa poti baga un surub mai mic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca exista un fel de desfacatoare de suruburi rupte in functie de diametrul surubului rupt si au filet pe stinga. Nu stiu cum se numesc exact. Dar trebuie desfacut amortizorul...

Ar mai fi varianta sudarii unei piulte deasupra surubului. Doar ca jamba amortizorului este din aliaj. Nu as vrea sa exagerez cu incalzirea in zona respectiva.

Nasol moment... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fericit ca ma duc la o intalnire moto azi , am inceput ziua perfect . Am vrut sa strang oglinda stanga si mi s-a rupt piesa de prindere si a ramas filetul inauntru. I s-a mai intamplat cuiva? Stie cineva cum o scot? Are cineva o piesa de rezerva pana o comand eu de la realoem?

 

Pot sa te ajut eu cu surubul rupt... si daca vrei iti arat ce mi-a facut un tip la strung, ca sa nu dau cate 60 de lei la bavaria de fiecare data cand pocneste ala...

 

Da-mi un PM daca vrei

@Serban.S se scoate prin acelasi procedeu ca si cel de la oglinda... PM :cheers:

 

 

Editat de Atomykatt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit problema care ma sacaia din toamna si anume bataia la motor,care s-a dovedit a fi intinzatorul lantului de distributie.Problema este ca m-am luat dupa cativa amici care mi-au spus ca bataia este de la piston sau ambielaj astfel am ajuns sa dau cilindrul jos sa masor pistonul si boltul,care erau cum nu se poate mai bune segmentii si cilindrul de asemenea impecabili cu uzuri minime.Acestea fiind bune ne-am indreptat atentia spre ambielaj si datorita faptului ca nu stiam cum arata un ambielaj uzat am dat motorul jos de pe motocicleta si am mers cu el la Tibi la Baneasa,care mi-a confirmat ca si acesta este bun.La sugestia lui Tibi am comandat intinzatorul lantului de distributie si garniturile de la cilindru si chiulasa dupa care m-am apucat de montat regretand ca am dat banii si pe garnituri problema fiind cu totul alta.Dupa ce am terminat de montat si am scapat de bataia enervanta m-am lovit de o noua problema,porneste foarte greu.Banuiesc ca am pus gresit pastilele de la axele cu came.Jocurile sunt urmatoarele:admisie stanga-dreapta 0.13 evacuare dreapta 0.23 stanga 0.25

In manual sunt date doua randuri de cote,la service data spune:Valve clearances

Measured cold (max. 35 °C/95 °F)

Inlet: 0.10-0.15

(0.004-0.006)

Exhaust: 0.25-0.30

(0.010-0.012)

mm (in)

mm (in)

si la rubrica motor alte cote pentru admisie:

Valve clearances with engine cold

(max. 35 °C/95 °F)

Inlet valves

Exhaust valves

mm (in)

mm (in)

0.05...0.10 (0.002...0.004)

0.25...0.30 (0.010...0.012)

Dupa care ma iau?

 

După ce porneÂşte totul merge bine?

Dacă o accelerezi puțin când o porneÂşti ... porneÂşte mai uÂşor?

 

Dacă da -> verifă distribuția! Probabil nu e exact la semn. Am pățit Âşi eu o treabă asemanatoare Âşi era un dinte diferența la admisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...