ow3x3xpr3ss Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 18 mil si ceva incluzand in asta si suporturile de prindere pt ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Salutare, si eu tot iridium am de vre-o 3 mii de km (varianta intr-o bujie) si nu am obs nimic spectaculos nici in bine nici in rau, de pornit porneste fix la fel de consumat deasemeni...iar de tras...trage cum stie ea, nu comentez. Atazi avand in vedere ploaia care nu a vrut sa se opreasca m-a cuprins talentul si inventivitatea... m-am apucat de cusut! rezultatul....ciorapi de furca "home made" frumos...cosi...) a iesit frumos ce ai facut tu acolo... eu cand am montat ciorapi...am comandat unii de la ktm...gata cusuti...am taiat la lungime si...am desfacut furca...potcoava de jos...si gata atentie la un detaliu...apa si o mizerie fina...vor trece prin ei, motiv pentru care sa nu fii tentat sa pui coliere jos la potcoava,,,ca vor tine prizopniera mizeria aia...care se va acumula si va ajunge la simeringuri ...pe care le va toca... sa lasi ciorapii liberi jos...sa curga mizeria de dedesubt...cred ca potcoava aia prin strangere va tine ciorapii sa nu se ridice pe leguri...in mers.. in rest...esti foarte dibaci domnule...) asfalt uscat la toti... de unde neoprenele? ca la mine s-au stricat...deh au fo 7 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 frumos...cosi...) a iesit frumos ce ai facut tu acolo... eu cand am montat ciorapi...am comandat unii de la ktm...gata cusuti...am taiat la lungime si...am desfacut furca...potcoava de jos...si gata atentie la un detaliu...apa si o mizerie fina...vor trece prin ei, motiv pentru care sa nu fii tentat sa pui coliere jos la potcoava,,,ca vor tine prizopniera mizeria aia...care se va acumula si va ajunge la simeringuri ...pe care le va toca... sa lasi ciorapii liberi jos...sa curga mizeria de dedesubt...cred ca potcoava aia prin strangere va tine ciorapii sa nu se ridice pe leguri...in mers.. in rest...esti foarte dibaci domnule...) asfalt uscat la toti... de unde neoprenele? ca la mine s-au stricat...deh au fo 7 ani... Da, sa traiti am inteles, bine nici nu le-am prins jos, stau destul de bine asa, m-am gandit eu ca va intra ceva mizerie pe acolo...merci pentru sfat Neoprenul a fost un brau de la louis...cel mai ieftin nu mai stiu vre-o 9 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Da, sa traiti am inteles, bine nici nu le-am prins jos, stau destul de bine asa, m-am gandit eu ca va intra ceva mizerie pe acolo...merci pentru sfat Neoprenul a fost un brau de la louis...cel mai ieftin nu mai stiu vre-o 9 euro hmm..as vrea si eu... sa studiez...oferta sau dai si mie codul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 hmm..as vrea si eu... sa studiez...oferta sau dai si mie codul? studiaza ca nu am codul, e luat anul trecut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 20557001. Eu am luat unul, am masurat cat am avut nevoie si am facut unul cu "arici(velcro) pe lungimea lui, sa il pot da jos dupa o iesire si sa se poata spala. 20557006 e cel xxl. Mai mult la acelasi pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 cand am zis ca este ok bestia mea si sa ma pun pe accesorizat observ ca are o piesa lipsa . este vorba de rola pe care se intoarce lantu de la pinionu spate spre pinionu fata . are careva rola de rezerva ? as vrea 2 dimensiuni cea exterioara si latimea ei . ma gandesc sa imi fac una din teflon sau plastic ( mai am ceva de genu la atv pe post de bucsa ) noua nu m-am interesat cat costa si in cat timp ar sosi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Despre ce rola vorbesti? Mai e o alta rola in afara de cea de la cric (central)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Din cate inteleg e vorba de ansamblul 9-16, cel de deasupra lantului pe traseul de intoarcere spre pinionul de atac ai si dimensiuni aici: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=33_1639&hg=33&fg=81 Editat Mai 21, 2012 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Despre ce rola vorbesti? Mai e o alta rola in afara de cea de la cric (central)? da da exact ea . acum nu stiu daca si ceapapta dar asra e clar ca Nu mai are cauciuc pe ea . aveti idee cat costa noua ?? eventual cote daca se indura cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) 250ron la realoem.ro, in alta parte n-am gasit mai ieftin (cand a trebuit sa o schimb pe a mea). Au 2 modele, unul de 8mm si unul de 10, vezi mai intai ce marime ai la surubul tau. Editat Mai 22, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Am schimbat cauciucul pe fata si cu aceasta ocazie am observat ca placutele de frana fata sunt duse. Banuiam eu ceva dupa cursa manetei... Am cerut mai multe oferte si fiind la prima schimbare de placute mi-ar prinde bine o recomandare asupra firmei producatoare. Asa ca ce sa aleg dintre: EBC, Goldfren, TRW/Lucas, Carbone Lorraine. P.S. Vad ca Brembo nu mi-a ofertat nimeni. Sa ma panichez? Editat Mai 22, 2012 de Taz XL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 P.S. Vad ca Brembo nu mi-a ofertat nimeni. Sa ma panichez? Pe mine m-ai intrebat? Nu-mi aduc aminte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Pai pune aici oferta pt placute fata sinterizate la BMW F650GS (eu 2003). Ca poate ia Taz un set , eu un set , si ne faci si reducere la 2 seturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 eu sincer recomand brembo (pana acum eram fan TRW dar dupa ce am testat in viata de zi cu zi brembo am zis ca e alta viata .) referitor la TRW si EBC sincer sunt cam la fel ( la o prima vedere ) si ca si performante pe drum din nou la fel . Diferenta e la pret . parerea mea . de brembo vezi incearca la achimoto.ro el mia zis ca imi poate aduce dar nu retin sa imi si oferteze ( inca nu am nevoie ) succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Brembo am luat eu de la userul kex83 saptamana trecuta iar pretul mie mi s-a parut ok, livrarea a fost prompta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Pai pune aici oferta pt placute fata sinterizate la BMW F650GS (eu 2003). Ca poate ia Taz un set , eu un set , si ne faci si reducere la 2 seturi Eu sunt de acord. Group buy in 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 intrebare: a mai avut careva probleme cu frana fata (ABS)? in sensul ca: frana fata s-a "inmuiat", nu mai tine unde tinea odata. am curatat pompa si tot asa rau tine. cand apas pe maneta, se aude un "fasait" in unitatea ABS. Idei?! se poate f.ute centrala ABS dintr-o data? ca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 intrebare: a mai avut careva probleme cu frana fata (ABS)? in sensul ca: frana fata s-a "inmuiat", nu mai tine unde tinea odata. am curatat pompa si tot asa rau tine. cand apas pe maneta, se aude un "fasait" in unitatea ABS. Idei?! se poate f.ute centrala ABS dintr-o data? ca Parerea mea este ca ai aer in instalatie...asta inseamna ca a inceput sa curga pe undeva, verifica tot circuitul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) daca a intrat aer in abs...dificil de aerisit fara moditec...dificil este de facut purjarea aia puternica sa mute aerul catre ventilele aerisitoare...ca asa fara moditec ..poti schimba fluidul...doar din pistoanele manetelor de frana...daca nu lasi aer sa intre in instalatie... Editat Mai 22, 2012 de bogdan xtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 daca a intrat aer in abs...dificil de aerisit fara moditec...dificil este de facut purjarea aia puternica sa mute aerul catre ventilele aerisitoare...ca asa fara moditec ..poti schimba fluidul...doar din pistoanele manetelor de frana...daca nu lasi aer sa intre in instalatie... moditec ce este? tester-ul? deci cam trebuie sa ma duc la BMW... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Nu neaparat la Bavaria. vezi ca era cineva pe forum care avea ceva tester pt BMW. Parca la userul NASU am vazut ceva despre tester & diagnoza BMW... Pune o intrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 moditec ce este? tester-ul? deci cam trebuie sa ma duc la BMW... Acum parerile sunt inpartite, unii spun ca trebuie, alti ca nu, din proprie experienta pot sa-ti spun ca dupa ce am demontat si remontat integral tot ce inseamna sisten de franare (inclusiv unitatea ABS care a stat frumos la spalat pe dinti langa mobra intr-o cutie) aerisirea am facut-o clasic, negasind la momentul respectiv "testerul" cu pricina, rezultatul este functionarea corecta a sistemului, concluzia o tragi singurel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Revin cu buba, a mai trecut ceva timp (si inca n-am rezolvat mai nimic) si am observat ca problema e la revenire. Pe relanti sta ok, indiferent cat de strans/desfacuta e acceleratia. O fi de la filtrul de aer (am schimbat originalul cu un K&N)? Vazusem pe f650 ceva legat de bms cu 3 potentiometre care puteau fi reglate (ma uit acum dupa ele dar nu le gasesc) si parca unul era legat de admisie/aer. E posibil sa fie de la noul filtru? Sa-i dea prea mult aer cand e pe revenire si de aia moare? PS - Stiu Serbane, o sa desfac si alea, nu ma injura, dar vroiam sa vad daca sunt solutii mai usoare prima data (ca nu pot/am unde sa dau jos toate alea sa ajung la motorasul ala momentan). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 E posibil sa fie de la noul filtru? Sa-i dea prea mult aer cand e pe revenire si de aia moare? Ai conectat la remontare senzorul de aer de pe tubulatura de admisie aer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.