Serban.S Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Asa o sa fac dar parca la filtru se ajunge daca dai jos rezervorul de ulei, nu? Merge si fara sa dai jos rezervorul de ulei. Te chinui putin sau gasesti pe cineva cu manutele mici ... Vezi sa nu bagi cheia in piulita aia neagra in care e prinsa brida de fixare a filtrului, e lipita pe cadru. Brida de prindere e fixata cu surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berlin Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Stie careva de unde pot sa iau un semering pentru butuc roata fata in afara de AB ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 ati avut probleme cu claxonul? la mine nu mai functioneaza, deocamdata am avut timp doar sa verific sigurantele (care se pare ca sunt doar 3, ma asteptam sa fie mai multe) si nu ele ar fi de vina. cineva are un sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) La mine a fost de vina MUFA claxonului. Pentru cit consuma un claxon in timpul functionarii contactele din mufa aia sunt foarte mici. Am renuntat la mufa respectiva si cu ocazia aia am montat si un releu pentru claxon. LE: In locul mufei claxonului am lipit 2 fire mai groase in capatul carora am pus initial 2 papuci, pe care apoi i-am schimbat si pe aia pentru ca se pozitionasera exact unde se misca ghidonul si s-a rupt sarma la sertizarea in papuc. In final i-am cositorit ... Editat Mai 9, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiefsittingpretty Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Simeringuri se gasesc si la Rocast. Au (in catalog, cel putin) atat din cauciuc nitrilic cat si din fluoroelastomer. AS25x40x7 costa 0.88eur in varianta cauciuc si 4.37eur in varianta FPM, fara TVA. Vand la bucata, dar nu stiu in schimb daca vand si persoanelor fizice. Au sediul langa piata Obor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berlin Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Simeringuri se gasesc si la Rocast. Au (in catalog, cel putin) atat din cauciuc nitrilic cat si din fluoroelastomer. AS25x40x7 costa 0.88eur in varianta cauciuc si 4.37eur in varianta FPM, fara TVA. Vand la bucata, dar nu stiu in schimb daca vand si persoanelor fizice. Au sediul langa piata Obor. OK. Merci. O sa ma duc acolo . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Nenilor, filtrul ala de benzina nu e ceva mai special decat ala din benzinarie? Nu de alta, dar vad ca are regulator de presiune si alte rahaturi pe el. Sigur merge sa-l inlocuiesc cu unul din asta normal? Momentan o chinui cu reglajul de la acceleratie, macar asa nu mai moare desi pe neutru urca singura in 3-4mii. O sa dau jos pe rand senzorii, sa vad unde e buba, desi sper ca nu e de la senzori si e de la clapete murdare sau ceva. Am vrut sa leg pe direct benzina dar vad ca e un furtun care iese din filtru si intra inapoi in rezervor. Ce naiba e ala (ca returul e mai in spate)? Tine presiunea in caz ca ramane rezervorul gol sau ce?Ar avea cineva timp de o bibileala? Ajung iar cum am facut cu roata, toti is mecanici dar nimeni nu vrea sa ia banu sa rezolve problema . Editat Mai 11, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Are doar doar regulator de presiune si este cu retur( adica intra 1 teava -ies 2 din care una se intoarce in rezervor). Furtunul ala de care zici tu este cel de prea-plin. Deci nu merge inlocuit cu un filtru oarecare din benzinarie. Secondo, daca la mine faci referire cu roata, nu sunt mecanic. Sunt doar un amator si asta pentru ca sunt pasionat de moto. Povestesc din ce am patit eu de cind am motocicleta asta. Daca reuseam sa te ajut cu roata, nu o faceam pt bani... Daca te hotarasti sa cumperi filtrul ala de la userul kex83, nu e foarte greu de inlocuit. In plus iti mai trebuiesc doar 3 coliere mici cu surub, pe care le poti lua de la orice magazin auto sau benzinarie. Editat Mai 11, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 cine avea de vanzare un amortizor spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 zeroo stiu ca avea un amortizor spate de vanzare. Nu stiu daca era cel original... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Am schimbat filtrul de benzina (cu auto) si se simte .Merge regulat la relanti si nu mai moare motorul.Acum ma orientez spre cauciucuri si din discutiile voastre am dedus ca heidenau k76 ar fi mai bune si mai ieftine. Un furnizor cu preturi de criza cunoaste careva? Multumesc si vreme buna pentru toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Incearca direct la heidenau.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 revin cu problema mea ...( in trecut am zis ca am rezolvat-o da se pare ca a reaparut ) facut tura cu moto .. plin de noroi lasat seara sa se odihneasca stapanau si azi dau cu furtunu cu apa pe el sa se dea noroiu si prafu ... toate bune pana ajung in fata farului si constat ca e din nou aprins .. ba mai mult porneste motoru fara cheie in contact . in trecut am remediat prin desfacerea tuturor mufelor si gresarea cu ulei de contact .. acum chiar nu mai am idee ce poate fi . idei ? ca si informatie am scos sigurantele si de oprit sa oprit motorul dar becu de ulei si cel de neutral nu s-au stins ( am scos toate 3 sigurantele ) astept pareri . daca e de la mufe din nou le dau cu vaselina sa nu mai patrunda apa Cumpar semnalizator dreapta fata sau macar unde pot gasi unu la pret acceptabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Ti-o fi intrat apa in contact... Verifica etanseitatea contactului (daca iti intra apa pe linga cheie) si drenarea apei care reuseste sa se infiltreze totusi pe linga cheia de contact. Curata si contactul KILL SWITCH-ului. Alte idei nu mai am ... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 revin . ultima data cand a mai facut asa ceva am scos mufa care duce la contact(cheie) si la fel .. avea curent .. cred ca era undeva inainte de contact . acum dupa ce l-am spalat , demontat sa desfac o borna .. au trecut cam 2 ore si .... nu mai are nimic . montat pornit si merge ok tot . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Are doar doar regulator de presiune si este cu retur( adica intra 1 teava -ies 2 din care una se intoarce in rezervor). Furtunul ala de care zici tu este cel de prea-plin. Deci nu merge inlocuit cu un filtru oarecare din benzinarie. Secondo, daca la mine faci referire cu roata, nu sunt mecanic. Sunt doar un amator si asta pentru ca sunt pasionat de moto. Povestesc din ce am patit eu de cind am motocicleta asta. Daca reuseam sa te ajut cu roata, nu o faceam pt bani... Daca te hotarasti sa cumperi filtrul ala de la userul kex83, nu e foarte greu de inlocuit. In plus iti mai trebuiesc doar 3 coliere mici cu surub, pe care le poti lua de la orice magazin auto sau benzinarie. Nu faceam referire la tine, vorbeam de toti cu care m-am intalnit/de care am tras si le-am oferit bani si m-au lasat balta O sa-ntreb cat e filtrul, sa vad in ce bani ma incadrez, dar intre timp o sa incerc sa o duc undeva la o verificare sa fiu sigur ca e filtrul sa nu-l iau degeaba. Mersi fain. Editat Mai 14, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 revin . ultima data cand a mai facut asa ceva am scos mufa care duce la contact(cheie) si la fel .. avea curent .. cred ca era undeva inainte de contact . acum dupa ce l-am spalat , demontat sa desfac o borna .. au trecut cam 2 ore si .... nu mai are nimic . montat pornit si merge ok tot . "Cheia de contact" este de fapt un ansamblu de "module". Modulul mecanic (unde bagi cheia) si modulul cu contacte electrice (unde se intilnesc principalele conexiuni electrice), care sunt suprapuse. Modulul electric face legatura intre contactele care trebuie numai daca bagi cheia care trebuie si se invirte contactul... Daca a intrat apa la modulul electric unde sunt de fapt conexiunile electrice, degeaba tai contactul si scoti cheia... Apa (cu ce mizerii or mai fi pe acolo) tot face contact intre pinii aia. La asta m-am referit eu ... Spun ca este o posibilitate destul de plauzibila, nu ca asa ar fi... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Mersi Serbane, am rezolvat cu filtrul. 70 de ron, maine-l iau si-l schimb (indiferent ca e de la asta sau nu) cand bem si noi berea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Daca vrei, il montam impreuna. Si bem si berea... Doar ca ar trebui sa vb la telefon inainte... Pentru sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 pai , la bere ma pricep si eu . aveti nevoie de ajutor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Ma duc sa-l iau si incerc sa-l montez la munca, daca nu ma descurc dau un telefon (cine aduce berea? ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 cine aduce berea? De obicei, cine intreaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Mi-a pocnit furtunul de frana pe spate, am luat altul nou, dar nu pot desuruba suruburile care il fixeaza de etrier, respectiv de tevusca care coboara de la ABS. Am sprayat zilnic zona cu WD40, am ciocanit usor surubul, am incercat sa desfac cu imbusul si nimic... mi-e sa nu rotunjesc surubul daca fortez... idei? si de preferinta sa nu presupuna incalzirea cu oxiacetilenica a etrierului, ca n-as vrea sa coc garnitura pistonasului de frana... thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Baga imbusul direct pe surub si bate in el, nu bate in surub. Daca imbusul e bun,ar trebui sa se desfaca. O varianta mai invaziva ar fi sa sudezi o piulita babana pe capul surubului, dar asta ar presupune folosirea flacarii oxiacetilenice si implicit incalzirea etrierului. Dar cred ca merge cu ciocanirea imbusului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) Acum mi-a mai venit o idee... sa scot saiba de cupru superioara prin pilire/taiere cu panza de bomfaier pana aproape de filetul surubului. E drept ca se zgarie si capul surubului si conectorul furtunului, dar pe acestea oricum le schimb apoi... Ma gandesc ca daca inlatur saiba de cupru, mai scade mult forta necesara scoaterii surubului... o sa incerc toate variantele noi... ca pe cele vechi le-am epuizat... Cu ciocanitul surubului sunt mai timid, ca mi-e sa nu sparg sau sa fisurez etrierul... asa ca dau mai cu mila... Editat Mai 15, 2012 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.