Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Deocamdata am probleme mai urgente de rezolvat, trebuie sa-i schimb filtrul de aer si cred ca si bujiile. Chiar, ce tip de bujii recomandati?

 

Frumoasa motocicleta. Se vede ca a fost ingrijita. De unde ai cumparat-o?

Uite aici tot ce trebuie sa stii despre bujii.

Si aici despre filtrul de aer. Citeste cu atentie la schimbul filtrului de aer deoarece exista un trick pentru montarea corecta si usoara a acestuia.

Spor la treaba!

 

 

PS. Completeaza-ti si locatia in profil

Mesaj completat

Teoretic axul cind este strins, nu trebuie sa ai distanta mare cum ai tu la bucsa respectiva. In partea opusa, unde se infileteaza axul in amortizor, la stringerea completa, capatul axului este situat exact la fata locasului din jamba (daca si acolo ai un spatiu e o problema).

Apoi se stringe surubul de sigurantare al axului.

 

Am revenit cu poze pentru lamuriri:

post-40812-1270481961_thumb.jpg

post-40812-1270481974_thumb.jpg

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumoasa motocicleta. Se vede ca a fost ingrijita. De unde ai cumparat-o?

Uite aici tot ce trebuie sa stii despre bujii.

Si aici despre filtrul de aer. Citeste cu atentie la schimbul filtrului de aer deoarece exista un trick pentru montarea corecta si usoara a acestuia.

Spor la treaba!

 

De la un actual posesor de vstrom, zice ca-i place mai mult decit GS-ul :laugh:.

f650.com e citit din scoarta in scoarta la capitolele care m-au interesat pe mine pina acum. Cred ca acum a facut click smecheria cu folia de plastic. Ideea e sa o pui acolo si apoi sa introduci snorkel-ul ca sa nu indoaie filtrul, corect? Nu e prea detaliat referitor la "de ce".

 

Intrebare despre cutia de aer: de ce naiba am scos aproape 20ml de ulei? Jumatate din filtrul de aer era imbicsit cu ulei. Nu prea inteleg ce rol are furtunul mai gros care vine de la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e sa o pui acolo si apoi sa introduci snorkel-ul ca sa nu indoaie filtrul, corect? Nu e prea detaliat referitor la "de ce".

 

Corect. Plasticul se pune peste garnitura filtrului de aer, iar snorkel-ul gliseaza pe respectivul plastic. Ajuns in pozitia finala cu snorkel-ul peste filtrul de aer, se scoate plasticul cu o miscare ... dibace :laugh:

Ideea este sa nu deteriorezi garnitura cauciucata a filtrului de aer .

Mesaj completat

Intrebare despre cutia de aer: de ce naiba am scos aproape 20ml de ulei? Jumatate din filtrul de aer era imbicsit cu ulei. Nu prea inteleg ce rol are furtunul mai gros care vine de la motor.

 

Probabil nivelul uleiului in motor a fost mai mare decit trebuia. Furtunul mai gros care vine de la motor cred are rol de recirculare a gazelor din carter. Eu nu am avut niciodata aceasta problema de aceea sunt mai ezitant ...

 

Aici ai totul despre schimbul de ulei si verificarea nivelului de ulei.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mi-am schimbat sambata uleiul in furca. I-am pus Repsol 10W. Dupa ce am terminat operatiunea si am testat furca am observat ca a devenit a dracu de tare...Nu i-am dat furcile jos, doar am scurs uleiul vechi si am introdus uleiul nou pe sus pe la capacele.

Am pus 600ml asa cum scrie la manual. Uleiul vechi a fost tot un 10W dar de la Motul.

Are cineva vreo idee de ce s-a intarit furca asa tare? Am facut ceva gresit? Mai trebuia sa mai fac ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mi-am schimbat sambata uleiul in furca. I-am pus Repsol 10W. Dupa ce am terminat operatiunea si am testat furca am observat ca a devenit a dracu de tare...Nu i-am dat furcile jos, doar am scurs uleiul vechi si am introdus uleiul nou pe sus pe la capacele.

Am pus 600ml asa cum scrie la manual. Uleiul vechi a fost tot un 10W dar de la Motul.

Are cineva vreo idee de ce s-a intarit furca asa tare? Am facut ceva gresit? Mai trebuia sa mai fac ceva?

 

Probabil nu s-a scurs tot vechiul ulei. Si acum ai camera de aer mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mi-am schimbat sambata uleiul in furca. I-am pus Repsol 10W. Dupa ce am terminat operatiunea si am testat furca am observat ca a devenit a dracu de tare...Nu i-am dat furcile jos, doar am scurs uleiul vechi si am introdus uleiul nou pe sus pe la capacele.

Am pus 600ml asa cum scrie la manual. Uleiul vechi a fost tot un 10W dar de la Motul.

Are cineva vreo idee de ce s-a intarit furca asa tare? Am facut ceva gresit? Mai trebuia sa mai fac ceva?

ti'a curs ceva ulei din telescoape pe la simeringuri? k daca da, atunci de aia inainte ti se parea mai moale, era nivelul de ulei mai scazut...asa am patit si eu in toamna cand l'am schimbat, da la mine era scurs mult din telescoape

tot Repsol 10w am bagat si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt 2 cantitati de ulei in carte: aia cand desfaci complet firca si aia cand schimbi doar ulaiul. Ai fost atent la asta ?

 

diferenta este infima (10ml) intre cantitatea care trebuie pusa daca desfaci total jamba sau daca schimbi uleiul, nu cred ca ar fi intarit sesizabil furca.

eu sincer cred ca nu s-a scurs de tot uleiul din furca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Trumansky: ce tip de ulei ai avut inainte? Daca ai avut 7.5W e normal ca 10W sa fie mai dura, si poate ca nici nu aveai cantitatea corespunzatoare inainte, s-o fi pierdut pe la semeringuri.

Oricum, ar fi util sa masori cit s-a scurs.

Mesaj completat

Acum am citit din nou, ai zis ca tot 10W (nu mai vad bine :laugh:). Dar tot ar trebui sa masori cantitatea pe care ai scos-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine are sau imi poate arata/spune unde sunt punctele de prindere pt un suport de topcase de genul asta ...?

post-22150-1270560783_thumb.jpg

vreau sa'mi fac unul si nu imi dau seama unde e prins in fata, ca inspre spate e simpla treaba...

niste poze stanga/drapta ar fii tzutz... :laugh:

thank's

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms...am vazut si eu astea... :laugh:

eu vreau ceva gen aftermarket sa'mi fac...

da ma gandeam k are cineva si ma ajuta cu ceva detalii mai bune...

parca zicea cineva ...acuma nou posesor de bavareza ca si'a luat ceva de genu...dc si le'a montat poate ma ajuta el cu info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms...am vazut si eu astea... :laugh:

eu vreau ceva gen aftermarket sa'mi fac...

da ma gandeam k are cineva si ma ajuta cu ceva detalii mai bune...

parca zicea cineva ...acuma nou posesor de bavareza ca si'a luat ceva de genu...dc si le'a montat poate ma ajuta el cu info

da am facut eu unul de curand la fel ca al tau din poza. Nu e mare inginerie dar tre sa fii atent cum indoi fierul ca nu mai intra seaua (asta din propria experienta) si prinderile din fata se prinde pe cadru langa tobe...acolo ai niste gauri unde poti sa te joci un pic cu fierul in fata sau in spate daca ai nevoie de alte explicatii te astept in PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spuneti si mie de unde pot cumpara aripa fata albastra pentru un Dakar 2003?

Si o carena....

 

Multumesc mult,

 

Petru

 

Pai daca nu vrei sa dai faliment la Bavaria... pe e-bay!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spuneti si mie de unde pot cumpara aripa fata albastra pentru un Dakar 2003?

Si o carena....

 

Multumesc mult,

 

Petru

 

Vezi ca userul albanezu dezmembra un f650 GS si are ceea ce cauti tu .

Vezi la pagina 356 , postul #3560

 

Bafta!

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am facut eu unul de curand la fel ca al tau din poza. Nu e mare inginerie dar tre sa fii atent cum indoi fierul ca nu mai intra seaua (asta din propria experienta) si prinderile din fata se prinde pe cadru langa tobe...acolo ai niste gauri unde poti sa te joci un pic cu fierul in fata sau in spate daca ai nevoie de alte explicatii te astept in PM

da a muncit gory ceva la el-dar a iesit lucratura faina-ptr Moromete al meu-am pus top case de 52 de litri pe el, l-am bagat si pe off road si sta brci -in wekend ajung acasa si ii trag niste poze sa te luminez -pana atunci poate iti sunt de folos astea

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sunat la AB sa caut filtru de benzina pt F650GS 2001 : 430LEI

(al meu cred ca se apropie de 40.000 km)

:huh:

 

NGK D8EA Daca nu gasesti D8EA, poti pune si D8EB

Filtru de benzina, l-am inlocuit de o saptamana si a costat 370 ron + TVA, comandat de la BMW Cluj (Autotransilvania)

Nu recomand nimanui improvizatii la sistemul de alimentare cu combustibil (mai ales). Din filtrul meu de benzina, dupa ce l-am dat jos a curs ceva asemanator apei cu namol :blink: , de culoare neagra, plina de impuritati (parca era nisip)

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da a muncit gory ceva la el-dar a iesit lucratura faina-ptr Moromete al meu-am pus top case de 52 de litri pe el, l-am bagat si pe off road si sta brci -in wekend ajung acasa si ii trag niste poze sa te luminez -pana atunci poate iti sunt de folos astea

nu ar fi rau sa pui aici ceva poze cu prinderile ca sa se mai lumineze si altii! Ca si eu am cautat de s-au lungit ochii dar am reusit cu mentiunea ca l-am taiat odata si mentionez...atentie ca tre sa va intre si seaua si noi l-am taiat din cauza asta! :blink: dar am reusit pana la urma :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ar fi rau sa pui aici ceva poze cu prinderile ca sa se mai lumineze si altii! Ca si eu am cautat de s-au lungit ochii dar am reusit cu mentiunea ca l-am taiat odata si mentionez...atentie ca tre sa va intre si seaua si noi l-am taiat din cauza asta! :blink: dar am reusit pana la urma :D

gata...e facut suportul si pus pe motor... :huh:

maine o sa pun si poze sa se vada prinderile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista vreo varianta prin care se poate verifica bobina de inductie?

Un bun prieten, a ramas pe marginea drumului cu Dakarul.

Am mers la fata locului in noaptea asta, iar scanteie nu mai da deloc. Am demontat motorul , pana la bobina, am verificat mufa de alimentare a bobinei: 10.27 V intrare, dar de scos nu scoate nimic.Am dat jos bobina, am facut cateva vraji...dar degeaba. :huh: Nu mai da niciun semn.

Pretul sa fie in jur de 100 euro sau mai mult? :blink:

A inlocuit cineva bobina?

Imi scapa ceva, ar mai fi ceva de verificat?.Ce sa ii mai fac/verific inainte de e comanda o bobina noua?

De mentionat: motorul e din 2002 si are 14.000 km.

Multumesc.

 

 

Marcel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...