Serban.S Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Deocamdata am probleme mai urgente de rezolvat, trebuie sa-i schimb filtrul de aer si cred ca si bujiile. Chiar, ce tip de bujii recomandati? Frumoasa motocicleta. Se vede ca a fost ingrijita. De unde ai cumparat-o? Uite aici tot ce trebuie sa stii despre bujii. Si aici despre filtrul de aer. Citeste cu atentie la schimbul filtrului de aer deoarece exista un trick pentru montarea corecta si usoara a acestuia. Spor la treaba! PS. Completeaza-ti si locatia in profil Mesaj completat Teoretic axul cind este strins, nu trebuie sa ai distanta mare cum ai tu la bucsa respectiva. In partea opusa, unde se infileteaza axul in amortizor, la stringerea completa, capatul axului este situat exact la fata locasului din jamba (daca si acolo ai un spatiu e o problema).Apoi se stringe surubul de sigurantare al axului. Am revenit cu poze pentru lamuriri: Editat Aprilie 5, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Frumoasa motocicleta. Se vede ca a fost ingrijita. De unde ai cumparat-o? Uite aici tot ce trebuie sa stii despre bujii. Si aici despre filtrul de aer. Citeste cu atentie la schimbul filtrului de aer deoarece exista un trick pentru montarea corecta si usoara a acestuia. Spor la treaba! De la un actual posesor de vstrom, zice ca-i place mai mult decit GS-ul . f650.com e citit din scoarta in scoarta la capitolele care m-au interesat pe mine pina acum. Cred ca acum a facut click smecheria cu folia de plastic. Ideea e sa o pui acolo si apoi sa introduci snorkel-ul ca sa nu indoaie filtrul, corect? Nu e prea detaliat referitor la "de ce". Intrebare despre cutia de aer: de ce naiba am scos aproape 20ml de ulei? Jumatate din filtrul de aer era imbicsit cu ulei. Nu prea inteleg ce rol are furtunul mai gros care vine de la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Ideea e sa o pui acolo si apoi sa introduci snorkel-ul ca sa nu indoaie filtrul, corect? Nu e prea detaliat referitor la "de ce". Corect. Plasticul se pune peste garnitura filtrului de aer, iar snorkel-ul gliseaza pe respectivul plastic. Ajuns in pozitia finala cu snorkel-ul peste filtrul de aer, se scoate plasticul cu o miscare ... dibace Ideea este sa nu deteriorezi garnitura cauciucata a filtrului de aer . Mesaj completat Intrebare despre cutia de aer: de ce naiba am scos aproape 20ml de ulei? Jumatate din filtrul de aer era imbicsit cu ulei. Nu prea inteleg ce rol are furtunul mai gros care vine de la motor. Probabil nivelul uleiului in motor a fost mai mare decit trebuia. Furtunul mai gros care vine de la motor cred are rol de recirculare a gazelor din carter. Eu nu am avut niciodata aceasta problema de aceea sunt mai ezitant ... Aici ai totul despre schimbul de ulei si verificarea nivelului de ulei. Editat Aprilie 5, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salut, Mi-am schimbat sambata uleiul in furca. I-am pus Repsol 10W. Dupa ce am terminat operatiunea si am testat furca am observat ca a devenit a dracu de tare...Nu i-am dat furcile jos, doar am scurs uleiul vechi si am introdus uleiul nou pe sus pe la capacele. Am pus 600ml asa cum scrie la manual. Uleiul vechi a fost tot un 10W dar de la Motul. Are cineva vreo idee de ce s-a intarit furca asa tare? Am facut ceva gresit? Mai trebuia sa mai fac ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salut,Mi-am schimbat sambata uleiul in furca. I-am pus Repsol 10W. Dupa ce am terminat operatiunea si am testat furca am observat ca a devenit a dracu de tare...Nu i-am dat furcile jos, doar am scurs uleiul vechi si am introdus uleiul nou pe sus pe la capacele. Am pus 600ml asa cum scrie la manual. Uleiul vechi a fost tot un 10W dar de la Motul. Are cineva vreo idee de ce s-a intarit furca asa tare? Am facut ceva gresit? Mai trebuia sa mai fac ceva? Probabil nu s-a scurs tot vechiul ulei. Si acum ai camera de aer mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 sunt 2 cantitati de ulei in carte: aia cand desfaci complet firca si aia cand schimbi doar ulaiul. Ai fost atent la asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salut,Mi-am schimbat sambata uleiul in furca. I-am pus Repsol 10W. Dupa ce am terminat operatiunea si am testat furca am observat ca a devenit a dracu de tare...Nu i-am dat furcile jos, doar am scurs uleiul vechi si am introdus uleiul nou pe sus pe la capacele. Am pus 600ml asa cum scrie la manual. Uleiul vechi a fost tot un 10W dar de la Motul. Are cineva vreo idee de ce s-a intarit furca asa tare? Am facut ceva gresit? Mai trebuia sa mai fac ceva? ti'a curs ceva ulei din telescoape pe la simeringuri? k daca da, atunci de aia inainte ti se parea mai moale, era nivelul de ulei mai scazut...asa am patit si eu in toamna cand l'am schimbat, da la mine era scurs mult din telescoape tot Repsol 10w am bagat si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 sunt 2 cantitati de ulei in carte: aia cand desfaci complet firca si aia cand schimbi doar ulaiul. Ai fost atent la asta ? diferenta este infima (10ml) intre cantitatea care trebuie pusa daca desfaci total jamba sau daca schimbi uleiul, nu cred ca ar fi intarit sesizabil furca. eu sincer cred ca nu s-a scurs de tot uleiul din furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 @Trumansky: ce tip de ulei ai avut inainte? Daca ai avut 7.5W e normal ca 10W sa fie mai dura, si poate ca nici nu aveai cantitatea corespunzatoare inainte, s-o fi pierdut pe la semeringuri. Oricum, ar fi util sa masori cit s-a scurs. Mesaj completat Acum am citit din nou, ai zis ca tot 10W (nu mai vad bine ). Dar tot ar trebui sa masori cantitatea pe care ai scos-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 cine are sau imi poate arata/spune unde sunt punctele de prindere pt un suport de topcase de genul asta ...? vreau sa'mi fac unul si nu imi dau seama unde e prins in fata, ca inspre spate e simpla treaba... niste poze stanga/drapta ar fii tzutz... thank's Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) poate te ajuta schita http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=46&fg=23 cu suportul pt topcase original sau http://faq.f650.com/GSFAQs/AftermarketLuggageFAQGS.htm Editat Aprilie 6, 2010 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 poate te ajuta schita http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=46&fg=23cu suportul pt topcase original sau http://faq.f650.com/GSFAQs/AftermarketLuggageFAQGS.htm ms...am vazut si eu astea... eu vreau ceva gen aftermarket sa'mi fac... da ma gandeam k are cineva si ma ajuta cu ceva detalii mai bune... parca zicea cineva ...acuma nou posesor de bavareza ca si'a luat ceva de genu...dc si le'a montat poate ma ajuta el cu info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 ai mai multe suruburi in zona: la semnalizari, la cadru (sub capac), la esapament, la suportii de coburi http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/LuggageP...earCarrier2.jpg http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/LuggageP...WhitneyBox3.jpg http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/LuggageP...ksRack-Side.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 ms...am vazut si eu astea... eu vreau ceva gen aftermarket sa'mi fac... da ma gandeam k are cineva si ma ajuta cu ceva detalii mai bune... parca zicea cineva ...acuma nou posesor de bavareza ca si'a luat ceva de genu...dc si le'a montat poate ma ajuta el cu info da am facut eu unul de curand la fel ca al tau din poza. Nu e mare inginerie dar tre sa fii atent cum indoi fierul ca nu mai intra seaua (asta din propria experienta) si prinderile din fata se prinde pe cadru langa tobe...acolo ai niste gauri unde poti sa te joci un pic cu fierul in fata sau in spate daca ai nevoie de alte explicatii te astept in PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Imi spuneti si mie de unde pot cumpara aripa fata albastra pentru un Dakar 2003? Si o carena.... Multumesc mult, Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Imi spuneti si mie de unde pot cumpara aripa fata albastra pentru un Dakar 2003?Si o carena.... Multumesc mult, Petru Pai daca nu vrei sa dai faliment la Bavaria... pe e-bay! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) Imi spuneti si mie de unde pot cumpara aripa fata albastra pentru un Dakar 2003?Si o carena.... Multumesc mult, Petru Vezi ca userul albanezu dezmembra un f650 GS si are ceea ce cauti tu . Vezi la pagina 356 , postul #3560 Bafta! Editat Aprilie 7, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 da am facut eu unul de curand la fel ca al tau din poza. Nu e mare inginerie dar tre sa fii atent cum indoi fierul ca nu mai intra seaua (asta din propria experienta) si prinderile din fata se prinde pe cadru langa tobe...acolo ai niste gauri unde poti sa te joci un pic cu fierul in fata sau in spate daca ai nevoie de alte explicatii te astept in PM da a muncit gory ceva la el-dar a iesit lucratura faina-ptr Moromete al meu-am pus top case de 52 de litri pe el, l-am bagat si pe off road si sta brci -in wekend ajung acasa si ii trag niste poze sa te luminez -pana atunci poate iti sunt de folos astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Care sunt primele semne care iti arata ca ar trebui schimbat uleiul din amortizoarele fata? In afara de cazul schimbatului preventiv la 2 ani ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Care sunt primele semne care iti arata ca ar trebui schimbat uleiul din amortizoarele fata? In afara de cazul schimbatului preventiv la 2 ani ... furca excesiv de moale si balans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) am sunat la AB sa caut filtru de benzina pt F650GS 2001 : 430LEI (al meu cred ca se apropie de 40.000 km) NGK D8EA Daca nu gasesti D8EA, poti pune si D8EBFiltru de benzina, l-am inlocuit de o saptamana si a costat 370 ron + TVA, comandat de la BMW Cluj (Autotransilvania) Nu recomand nimanui improvizatii la sistemul de alimentare cu combustibil (mai ales). Din filtrul meu de benzina, dupa ce l-am dat jos a curs ceva asemanator apei cu namol , de culoare neagra, plina de impuritati (parca era nisip) Editat Aprilie 9, 2010 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 da a muncit gory ceva la el-dar a iesit lucratura faina-ptr Moromete al meu-am pus top case de 52 de litri pe el, l-am bagat si pe off road si sta brci -in wekend ajung acasa si ii trag niste poze sa te luminez -pana atunci poate iti sunt de folos astea nu ar fi rau sa pui aici ceva poze cu prinderile ca sa se mai lumineze si altii! Ca si eu am cautat de s-au lungit ochii dar am reusit cu mentiunea ca l-am taiat odata si mentionez...atentie ca tre sa va intre si seaua si noi l-am taiat din cauza asta! dar am reusit pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 nu ar fi rau sa pui aici ceva poze cu prinderile ca sa se mai lumineze si altii! Ca si eu am cautat de s-au lungit ochii dar am reusit cu mentiunea ca l-am taiat odata si mentionez...atentie ca tre sa va intre si seaua si noi l-am taiat din cauza asta! dar am reusit pana la urma gata...e facut suportul si pus pe motor... maine o sa pun si poze sa se vada prinderile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Exista vreo varianta prin care se poate verifica bobina de inductie? Un bun prieten, a ramas pe marginea drumului cu Dakarul. Am mers la fata locului in noaptea asta, iar scanteie nu mai da deloc. Am demontat motorul , pana la bobina, am verificat mufa de alimentare a bobinei: 10.27 V intrare, dar de scos nu scoate nimic.Am dat jos bobina, am facut cateva vraji...dar degeaba. Nu mai da niciun semn. Pretul sa fie in jur de 100 euro sau mai mult? A inlocuit cineva bobina? Imi scapa ceva, ar mai fi ceva de verificat?.Ce sa ii mai fac/verific inainte de e comanda o bobina noua? De mentionat: motorul e din 2002 si are 14.000 km. Multumesc. Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 10.27V ?? nu ar trebui sa fie >12V ? bateria e buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.