cinezice Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 catre toti fanii BMW aseara mi so rupt cablu de ambreaj in mijlocu intersectiei .. ..rasu curului..taximetristii nu mai zic pt ei de unde iau cablu , merge si altceva de dacie tractor vapor nava spatiala, ca nu am lejeritatea financiara sa iau original deocamdata + ca nu vreau sa astept comanda, va multumesc! ...vorbeste cu ianachim.Are unul imprumutat de la mine.Poti sa-l folosesti si tu pana cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 6 pastile mecanice de 2 tipuri si 2 miezuri de otel, unul de 1,5 su inul de 2mm moaaaa ce seamana discutiile de aici cu alea del a coltul comunistelor in vremurile bune cand lumea se dadea cu fiare toata ziua. Am stiut eu dece am luat bmw Chiar ca! Ma apuca si frica sa mai plec la drum! Auziti? De ce cauciucuri ati fost multumiti pana acum? Ca in curand vreau si eu sa le schimb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 O pun pe cric.Stau 10 minute si-mi mai fac de lucru si cand sa inchid usa....vad ca e lichid sub ea. Curge pe sub pompa de apa,prin orificiul ala mic. Cat costa o pompa? ...ce-o mai urma?! Pompa de apa costa 1300000 cu precomanda. Iti vine axul cu elicea si cele doua semeringuri. Eu si Smar2 tocmai am schimbat pompele. --- Mesaj completat în 03 Oct 2007 10:44 ------------- Chiar ca! Ma apuca si frica sa mai plec la drum! Auziti? De ce cauciucuri ati fost multumiti pana acum? Ca in curand vreau si eu sa le schimb! Mie mi-au placut foarte mult Michelin Anakee si Metzler Tourance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Pompa de apa costa 1300000 cu precomanda. Iti vine axul cu elicea si cele doua semeringuri. Eu si Smar2 tocmai am schimbat pompele. <small>--- Mesaj completat în 03 Oct 2007 10:44 -------------</small><br/> Am facut comanda. Se schimba greu?Trebuie scule speciale pentru a demonta axul,simeringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Chiar ca! Ma apuca si frica sa mai plec la drum! Auziti? De ce cauciucuri ati fost multumiti pana acum? Ca in curand vreau si eu sa le schimb! am pe el metzler sahara /enduro 3 Spatele trebuei sa il schimb in curand. Par un compromis foarte bun pt strada si teren, rezista eroic pe asfalt (spatele de la 50% pana la 10% - 7000 km), poti frana cu el bazat, demarajul e bun (salta fatza din gaz fara sa derapeze de spate sau rupe aderenta daca te sprijini pe ghidon). Terent am mers tare cu ele doar pe macadam cu pietris si e ok, in nisip de plaja uzura de peste 50% se simtea . Pe ploaia tin binisor, dar nu am avut inca ocazia de torentiale. Zgomotul e mititel, poti urca f stabil la 170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Am facut comanda. Se schimba greu?Trebuie scule speciale pentru a demonta axul,simeringurile? La o prima vedere toata operatiunea pare simpla....scotzi 15-20 de suruburi si gata. Nu e chiar asa. Recomand cu seriozitate ca operatiunea sa fie facuta macar impreuna cu un mecanic auto. Chiar daca e auto, are ochiul si mintea formata pe mecanica, vede altfel lucrurile... Eu am facut-o cu un astfel de mecanic si cu toate astea am pierdut vreo 5 ore, scos ueli+apa, demontat, montat pus ulei si apa. Se poate face si singur asa cum a facut Smar2 dar cu destule peripetii Ceva mai sus o sa vezi postul lui. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 La o prima vedere toata operatiunea pare simpla....scotzi 15-20 de suruburi si gata. Nu e chiar asa. Recomand cu seriozitate ca operatiunea sa fie facuta macar impreuna cu un mecanic auto. Chiar daca e auto, are ochiul si mintea formata pe mecanica, vede altfel lucrurile... Eu am facut-o cu un astfel de mecanic si cu toate astea am pierdut vreo 5 ore, scos ueli+apa, demontat, montat pus ulei si apa. Se poate face si singur asa cum a facut Smar2 dar cu destule peripetii Ceva mai sus o sa vezi postul lui. Bafta! Mult'am de raspuns! Ceva mecanica stiu si eu. Intrebarea era daca imi trebuie scule speciale(presa,chei speciale,etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Mult'am de raspuns! Ceva mecanica stiu si eu. Intrebarea era daca imi trebuie scule speciale(presa,chei speciale,etc). Nu, nimic deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Nu, nimic deosebit. OK. Pentru teava de ulei,ce cheie ati folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 (editat) Scule speciale nu iti trebuie... dar nu prea faci fata doar cu ce e in trusa de scule a motorului. Iti trebuie un soclu lung pentru biti torx, un patent e bine sa ai... o cheie fixa sau tubulara de 22 ca sa deconectezi "oil return line" de sub motor, rabdare,,, etc... iar cu demontatul "oil return line"-ului, Trumanski mi-a zis la telefon ca a scos-o... eu n-am reusit... si nici nu vedeam cum ar putea sa iasa... asa ca am demontat si coborat esapamentul 10 cm, si a mers super-repede... incearca intai cum a zis el, si daca nu merge, nu e nevoie sa cobori tot motorul sau sa demontezi cine mai stie ce... scoti 2 piulite de la flansa care prinde esapamentul de capul cilindrului, salabesti cupla de langa scarita pasagerului si poti cobori simplu esapamentul vreo 5-10 cm. daca nu te descurci... vb. cu Trumanski sau cu mine... ca am trecut amandoi prin operatia asta recent. @everybody: Se baga careva la o tura scurta pe Iezer vineri seara si sambata? Am facut topic aici: /index.php?showtopic=141851 Editat Octombrie 3, 2007 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 (editat) Si inca o chestie ce noua ne-a scapat din vedere. Comanda-ti repede si garnitura de la capacul de ambreaj. Noi ne-am comandat-o doar pe aia de la capacul pompei de apa. Avand in vedere ca eu am uitat sa o comand....am pus un strat subtire de silicon specuial pe ambele parti ale garniturii vechi. Cand iti ridici pompa ar fi bine sa-ti cumperi si un tub de Loctie 243, solutie de etanseizat. E vreo 500000 tubul. Editat Octombrie 3, 2007 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Si inca o chestie ce noua ne-a scapat din vedere. Comanda-ti repede si garnitura de la capacul de ambreaj. Noi ne-am comandat-o doar pe aia de la capacul pompei de apa. Avand in vedere ca eu am uitat sa o comand....am pus un strat subtire de silicon specuial pe ambele parti ale garniturii vechi. Cand iti ridici pompa ar fi bine sa-ti cumperi si un tub de Loctie 243, solutie de etanseizat. E vreo 500000 tubul. Am comandat tot. Pana vin piesele,vreau sa demontez.Povestesc operatiunea. ...pe timpul asta frumos,eu umblu cu masina...si n-am o saptamana de cand mi-am cumparat o casca noua (ca de militieni) dotata si cu ochelar de soare(pe sub geam,actionat de la buton)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laur_moto Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 O intrebare de incepator: ce fac daca fac pana? Motorul asta e destinat si mersului pe drumuri mai altfel decit asfaltate, insa pe acolo sansa sa fac o pana creste exponential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Repari pana cu un kit de reparatie pana care se poate cumpara sau schimbi camera cu una noua din dotarea proprie folosind chei pentru roata spate si leviere pentru cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 O intrebare de incepator: ce fac daca fac pana? Motorul asta e destinat si mersului pe drumuri mai altfel decit asfaltate, insa pe acolo sansa sa fac o pana creste exponential. suni un prieten variante - kit de reaparatia sau te pisi pe el de cauciuc si mergi pe pana pana acasa (ev mai umfli din cand in cand ). in special la motociclete pana se paote repara fara a da roata jos. daca stii exact unde e gaura ridici nitel de pe janta buza cauciucului, tragi afara camera, pui petic si bagi la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laur_moto Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Repari pana cu un kit de reparatie pana care se poate cumpara sau schimbi camera cu una noua din dotarea proprie folosind chei pentru roata spate si leviere pentru cauciucuri. Pai kitul de reparatie are efect si la cauciucurile cu camera? Eu stiam ca doar la tubeless. Ati folosit si a avut efect? La treaba cu chei, leviere, camera de schimb, pompa.....sorry, e prea mult pt mine . Faza naspa ca gindul la o pana imi alunga chefurile de duca, asa ca ....hepl !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Ma refer la kit cu petice reci... Eu am spray de pana, dar nu l-am folosit nici o data la BMW shi deci nu stiu daca e sau nu eficient... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Mai fratilor, daca faci pana la roata din spate ...poti sa mergi cu ea asa toata ziua! Cel putin eu asa am mers..fara sa-mi dau seama ca presiunea in cauciuc era ZERO!! Cauciucul era asa de dur incat...am reusit sa ma deplasez fara sa stric macar talonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Ma refer la kit cu petice reci... Eu am spray de pana, dar nu l-am folosit nici o data la BMW shi deci nu stiu daca e sau nu eficient... spray de pana nu se foloseste la rotile cu camera. kit de reparat pene = petice identice cu alea de bicla poti sa tii la tine o pompa de bicla si sa mai umfli din cand in cand si din 3 umflari sa aajungi la vulcanizare, enduro merge foarte bine cu 0,5 in roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Si mie imi era teama de pana,pana cand...mi-am dat seama ca n-am de ce. Dupa o luna de umblat de unul singur,il iau pe fiu-meu (are 14 ani) ca pasager si asta imi zice:"tata,ai roata spate destumflata!".Nasol!Am mers cu el la vulcanizare (20km) si am gasit 0.5 in roata.Cu mine doar,nici nu se vedea.Mesterii imi spun ca nu repara "moto".Fac presiunea si plec la Bucuresti(200 de km). Dupa doua saptamani ,controlez presiunea:1,5.Ventilul e ok.Poate sa fie ceva in camera?Cauciucurile sunt aproape noi.La fiecare plecare mai lunga verific si merg la omw.La iarna schimb camerele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Am facut aproape 200 km pe pana spate,cu muierea si bagajul cuvenit unei deplasari de weekend,in total greutatea pe motor fiind undeva in jur de 200 kg...dar in afara unui "tangaj" nedorit si mai greu de controlat la schimbarile de directie (ceva gen treceri peste sine de tramvai sau cale ferata),nu am intimpinat mari greutati!Normal,nu am mai avut demaraje in tromba,frinari la punct fix...dar am ajuns cu bine acasa!Paguba,circa 30 lei,costul unui cauciuc second hand cam identic cu cel avut pe motor in momentul in care am facut pana si un petic si valva noua la camera!Total inca vreo 10 lei!Acum umblu si eu cu un spray de pene dupa mine,cu toate ca am citit ca nu-i indicat decit la tubeless,dar daca o fi...incerc,ce-o sa pierd? Asfalt uscat si va salut cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 revin cu problema cu palpaitul farului, semnalelor, claxonului dincolo de 3000-3500 de ture... am bagat voltmetrul pe motocicleta. Cu motorul oprit, bateria are 12,5V. Cu motorul pornit la relanti, cam 13,5V, cu motorul turat la 4k ture, cam 14,5V. Conform f650.com asta e ok, inseamna ca "voltage rectifier" e ok. Oricum, am verificat si toate fazele, si sunt ok, ceea ce inseamna ca nu e intrerupta nici o infasurare a alternatorului. alte idei, ce ar putea avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 Salut. Vada ca din pacate voi a-ti avut ceva probleme cu motoarele. Eu din fericire nu si nici acasa nu am stat. Tocmai m-am intors cu parere de rau dintr-o plimbare prin muntii Lotrului. Nu-mi mai venea sa ma intorc. Avem tot ce-mi puteam dori-peisaje, trasee minunate, rauri-offf Doamne ce tara frumoasa avem. Am reusti chiar performanta de a ma ratacii cu harta in brate. Nu mai plec nicaieri fara GPS pe care trebuie neaparat sa mi-l iau. Pacat nu nu a mai putut nimeni sa mearga. Cat despre chitul de calatorie el a continut urmatoarele: cort, sac dormit, cateva scule, petice si multa voie buna. Trebuie sa recunosc ca suspensia de competitie si-a facut cu brio treaba. Si cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 revin cu problema cu palpaitul farului, semnalelor, claxonului dincolo de 3000-3500 de ture... am bagat voltmetrul pe motocicleta. Cu motorul oprit, bateria are 12,5V. Cu motorul pornit la relanti, cam 13,5V, cu motorul turat la 4k ture, cam 14,5V. Conform f650.com asta e ok, inseamna ca "voltage rectifier" e ok. Oricum, am verificat si toate fazele, si sunt ok, ceea ce inseamna ca nu e intrerupta nici o infasurare a alternatorului. alte idei, ce ar putea avea? Du-o la Bavaria! --- Mesaj completat în 04 Oct 2007 13:18 ------------- am pe el metzler sahara /enduro 3 Spatele trebuei sa il schimb in curand. Par un compromis foarte bun pt strada si teren, rezista eroic pe asfalt (spatele de la 50% pana la 10% - 7000 km), poti frana cu el bazat, demarajul e bun (salta fatza din gaz fara sa derapeze de spate sau rupe aderenta daca te sprijini pe ghidon). Terent am mers tare cu ele doar pe macadam cu pietris si e ok, in nisip de plaja uzura de peste 50% se simtea . Pe ploaia tin binisor, dar nu am avut inca ocazia de torentiale. Zgomotul e mititel, poti urca f stabil la 170 Si eu tot de-astea am. Si ma batea gandul sa le schimb ca am cazut pe piatra cubica, dar cred ca pe suprafata asta poti avea orice, nu? Poate imi iau Michelin, ma mai gandesc! --- Mesaj completat în 04 Oct 2007 13:20 ------------- Salut. Vada ca din pacate voi a-ti avut ceva probleme cu motoarele. Eu din fericire nu si nici acasa nu am stat. Tocmai m-am intors cu parere de rau dintr-o plimbare prin muntii Lotrului. Nu-mi mai venea sa ma intorc. Avem tot ce-mi puteam dori-peisaje, trasee minunate, rauri-offf Doamne ce tara frumoasa avem. Am reusti chiar performanta de a ma ratacii cu harta in brate. Nu mai plec nicaieri fara GPS pe care trebuie neaparat sa mi-l iau. Pacat nu nu a mai putut nimeni sa mearga. Cat despre chitul de calatorie el a continut urmatoarele: cort, sac dormit, cateva scule, petice si multa voie buna. Trebuie sa recunosc ca suspensia de competitie si-a facut cu brio treaba. Si cateva poze. Nu te baza prea mult pe GPS ca mai ales pentru drumuri forestiere e cam varza! Am avut eu dar pana la uram l-am bagat in rucsac pe Transalpina, nu m-a ajutat prea mult, poate doar ca busola! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 revin cu problema cu palpaitul farului, semnalelor, claxonului dincolo de 3000-3500 de ture... am bagat voltmetrul pe motocicleta. Cu motorul oprit, bateria are 12,5V. Cu motorul pornit la relanti, cam 13,5V, cu motorul turat la 4k ture, cam 14,5V. Conform f650.com asta e ok, inseamna ca "voltage rectifier" e ok. Oricum, am verificat si toate fazele, si sunt ok, ceea ce inseamna ca nu e intrerupta nici o infasurare a alternatorului. alte idei, ce ar putea avea? Releul regulator de tensiune sau blocul de diode,asta in cazul in care nu ai vreo legatura slabita pe undeva! Altceva nu poate sa fie!Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.