SharaK Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 @Florty - Momentan nu am bani, d-asta am spus ca vreau sa-mi iau in primavara. Vand mobra mea, mai pun cativa banuti si imi iau un GS..Mersi pentru informatii.. Ca tot ai adus vorba de viteza, cum se comporta dupa 100km/h ? Parbrizul ala, ajuta cu ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Eu am mers cu el pana la 175 (de 2 ori pe A1) sa vad "cat duce". Treaba cu parbrizul depinde si de inaltimea ta, de cat de sus/jos o setezi si de casca. Mie imi da tot aeru la nivelul ochilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Pentru Banditraider: De un an am BMWF650 GS ABS din 2001. Este o super moto, nu am nimic sa ii reprosez. Pozitie foarte buna la condus in oras, pe forestire m-am dat putin, dar nu grav pt ca am doar cauciucuri de strada. Suspensia isi merita toti banii. Viteza max 167km/h pe ceas, adica 160km/h reali. Ar fi o alegere foarte buna. Motorasul monocilindru este putin mai zgomotos decat al suratelor "twin", dar reprize la fel de bune. Consum mic 3-5l/100km. Singurul lucru care m-ar face sa il schimb este pozitia usor prea josa pentru mine. Am 1.83m si mi se pare prea joasa. Pentru tine, la 1.75, cred ca ti s-ar potrivi mai bine. ABS-ul e super OK. Manere incalzite, protectii laterale motor, protectii sub motor, genti laterale si cutie centrala. Deci, daca te intereseaza, da-mi un pm sau trimite-mi e-mail. salut.vinzi gentile laterale?ma interes.numai daca sunt originale.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Ziveam acu cateva posturi ca vreau sa schimb lantul. M-am mai jucat pe langa mobra azi si am descoperit ca problema e de la zaua aia fara capete, fix acolo se blocheaza lantul si devine foarte intins lantul. Vreun workaround exista sau trebuie sa-l schimb tot kitul pentru zaua aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 un nenea are nevoie de help ... nu sunt in zona aia ca ajutam !!! http://advrider.com/forums/showthread.php?t=726946 Hai cu vara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Nu mi-o lua in nume de rau, dar acolo scrie: UPDATE situation was successfully resolverd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 stresu si oboseala de la munca ma fac sa nu mai vad unele lucruri importante.... am inceput cu salariul ) Hai cu vara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Singurul lucru care m-ar face sa il schimb este pozitia usor prea josa pentru mine. Am 1.83m si mi se pare prea joasa. Pentru tine, la 1.75, cred ca ti s-ar potrivi mai bine. Si mie mi se parea joasa pozitia (am 1,90), asa ca am facut niste mici artificii. Am pus arcuri progresive la furca. Sunt mai tari si putin mai lungi, asa ca efectul net este ca se ridica fata in pozitia de echilibru. Iar pentru spate am schimbat tension-link-urile (oasele) cu unele ceva mai scurte, facute de Dan Cata, care au ridicat si spatele cu vreo 5 cm. Mie mi se pare suficient. Daca tot nu te satisfac modificarile, poti schimba si saua cu una de Dakar (sunt mai inalte si chiar se simte diferenta aia de 2-3 cm), sau o duci la Darian sa iti mai puna geluri si bureti s-o mai inalte. Costurile au fost asa: 80 de euro arcurile progresive Wirth, de pe e-bay si 300 de lei oasele noi, cu rulmentii montati si gresati. Manopera a constat in vreo 4-5 ore intr-o sambata acum vreo luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 si eu vreau parbriz inalt...Si da,ABS -ul face toti banii.Nu ai stres! Eu vreau sa-mi comand un ZTechnik, modelul de touring (http://www.ztechnik.co.uk/contents/en-uk/p185.html). Daca ne strangem mai multi, ar fi ideal, pentru ca altfel transportul se apropie de 40£... Am exact modelul asta pe motor si am fost foarte multumit de el. Il schimb pentru ca l-am crapat. Doritori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 vrea cineva sa isi ia anvelope noi? De pe http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/lang/ro/country/ro/anvelopemotocicleta.html ? Eu am ramas surprins cat de ieftine sunt, si cum am nevoie doar de una, poate mai e cineva care vrea un set, si iesim mai ieftin la transport... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Mi-as lua un set de la Heidenau dar sa vad cum sunt finantele la sfarsitul lunii daca mai tine "promotia" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 cum v-am spus ca revin cind montez xenon. pe bmw gs .bixenon de 4300 k.e super.110 ron.din bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chesterfield Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 de unde cumpar becuri de bord bmw gs.am doua arse de la benzinarie, de exemplu. Ia-l pe cel ars la tine, sa ai de model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 de la benzinarie, de exemplu. Ia-l pe cel ars la tine, sa ai de model. [/ ms. dar ce am gasit pe el sunt mai mari unde intra in soclu,dar intre timp am descoperit si cum sa pun pe cele mai mici.numai bine tuturor.pa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Asa cum am zis, se vinde: BMW F650 GS galben cu: - ABS - manere incalzite - topcase BMW, genti laterale BMW Vario - parbriz inaltat Kappa - protectie manere BMW Consum si ultimele interventii de service se pot vedea in linkul din senatura. Nascut in 2001, are 50.000KM. Adus din Germania in 2008 la 28.000km, de atunci la mine. Pretul 3000 EURo. Gentile se dau si separat pt 400 EURo. tel. 0723614021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 (editat) niste poze cu fetele gentilor se poate ? multam pretul e cu tot cu suporti ? Editat Septembrie 23, 2011 de Trandafir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Cat e topcaseul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Poze mai pe seara. Fetele sunt f. putin indoite. Topcase nu l-as da separat inca. Trebuie sa ma uit cum ramane cand dau jos suportul de topcase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Daca te hotarasti sa-l vinzi (topcase + suportul lui) da-mi un pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Daca te hotarasti sa-l vinzi (topcase + suportul lui) da-mi un pm. eu am luat de la ploiesti..www.motofly.ro romulus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Pe site n-au nimic doar motoare si echipamente, topcaseuri nema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Am uitat sa enumar cricul central si tankbagul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 ma poate lamuri si pe mine cineva cum este cu schimbul de ulei in cutia de viteze ,cum se schimba ,cand ,cam la ce intervale de timp(km) se schimba? ms anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 se schimbă atunci când schimbi Âşi uleiul de motor. Âşi Âştii de ce? pentru că e acelaÂşi ulei, în care se scaldă Âşi ambreiajul, Âşi cutia de viteze Âşi toate alealalte de formează motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 se schimbă atunci când schimbi Âşi uleiul de motor. Âşi Âştii de ce? pentru că e acelaÂşi ulei, în care se scaldă Âşi ambreiajul, Âşi cutia de viteze Âşi toate alealalte de formează motorul. ms mult ,eram obijnuit ca in cutie trebuie ulei de transmisie! la moto in general asa e regula? nu este ulei separat pt cutia de viteze. ms inca o data si scuze daca am intrebat o tampenie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.