Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru Banditraider:

De un an am BMWF650 GS ABS din 2001.

Este o super moto, nu am nimic sa ii reprosez.

Pozitie foarte buna la condus in oras, pe forestire m-am dat putin, dar nu grav pt ca am doar cauciucuri de strada. Suspensia isi merita toti banii. Viteza max 167km/h pe ceas, adica 160km/h reali.

Ar fi o alegere foarte buna.

Motorasul monocilindru este putin mai zgomotos decat al suratelor "twin", dar reprize la fel de bune. Consum mic 3-5l/100km.

Singurul lucru care m-ar face sa il schimb este pozitia usor prea josa pentru mine. Am 1.83m si mi se pare prea joasa. Pentru tine, la 1.75, cred ca ti s-ar potrivi mai bine.

ABS-ul e super OK. Manere incalzite, protectii laterale motor, protectii sub motor, genti laterale si cutie centrala.

Deci, daca te intereseaza, da-mi un pm sau trimite-mi e-mail.

salut.vinzi gentile laterale?ma interes.numai daca sunt originale.ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziveam acu cateva posturi ca vreau sa schimb lantul. M-am mai jucat pe langa mobra azi si am descoperit ca problema e de la zaua aia fara capete, fix acolo se blocheaza lantul si devine foarte intins lantul. Vreun workaround exista sau trebuie sa-l schimb tot kitul pentru zaua aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul lucru care m-ar face sa il schimb este pozitia usor prea josa pentru mine. Am 1.83m si mi se pare prea joasa. Pentru tine, la 1.75, cred ca ti s-ar potrivi mai bine.

 

Si mie mi se parea joasa pozitia (am 1,90), asa ca am facut niste mici artificii. Am pus arcuri progresive la furca. Sunt mai tari si putin mai lungi, asa ca efectul net este ca se ridica fata in pozitia de echilibru. Iar pentru spate am schimbat tension-link-urile (oasele) cu unele ceva mai scurte, facute de Dan Cata, care au ridicat si spatele cu vreo 5 cm. Mie mi se pare suficient.

 

Daca tot nu te satisfac modificarile, poti schimba si saua cu una de Dakar (sunt mai inalte si chiar se simte diferenta aia de 2-3 cm), sau o duci la Darian sa iti mai puna geluri si bureti s-o mai inalte.

 

Costurile au fost asa: 80 de euro arcurile progresive Wirth, de pe e-bay si 300 de lei oasele noi, cu rulmentii montati si gresati. Manopera a constat in vreo 4-5 ore intr-o sambata acum vreo luna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu vreau parbriz inalt...Si da,ABS -ul face toti banii.Nu ai stres! :cheers:

 

Eu vreau sa-mi comand un ZTechnik, modelul de touring (http://www.ztechnik.co.uk/contents/en-uk/p185.html). Daca ne strangem mai multi, ar fi ideal, pentru ca altfel transportul se apropie de 40£... Am exact modelul asta pe motor si am fost foarte multumit de el. Il schimb pentru ca l-am crapat. Doritori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrea cineva sa isi ia anvelope noi? De pe http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/lang/ro/country/ro/anvelopemotocicleta.html ?

Eu am ramas surprins cat de ieftine sunt, si cum am nevoie doar de una, poate mai e cineva care vrea un set, si iesim mai ieftin la transport...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la benzinarie, de exemplu. Ia-l pe cel ars la tine, sa ai de model.

[/

ms. dar ce am gasit pe el sunt mai mari unde intra in soclu,dar intre timp am descoperit si cum sa pun pe cele mai mici.numai bine tuturor.pa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am zis, se vinde:

BMW F650 GS galben cu:

- ABS

- manere incalzite

- topcase BMW, genti laterale BMW Vario

- parbriz inaltat Kappa

- protectie manere BMW

 

Consum si ultimele interventii de service se pot vedea in linkul din senatura.

Nascut in 2001, are 50.000KM. Adus din Germania in 2008 la 28.000km, de atunci la mine.

Pretul 3000 EURo.

 

Gentile se dau si separat pt 400 EURo.

 

tel. 0723614021

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se schimbă atunci când schimbi Âşi uleiul de motor. Âşi Âştii de ce? pentru că e acelaÂşi ulei, în care se scaldă Âşi ambreiajul, Âşi cutia de viteze Âşi toate alealalte de formează motorul.

 

:o ms mult ,eram obijnuit ca in cutie trebuie ulei de transmisie! la moto in general asa e regula? nu este ulei separat pt cutia de viteze.

 

ms inca o data si scuze daca am intrebat o tampenie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...