Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

* eu si Sageata am hotarat sa divortam. nu ne-am certat, vom ramane in continuare amici. viata merge inainte...

 

pentru cei interesati, detalii in semnatura. daca stiti pe cineva interesat, va rog dati mai departe. multumesc! :)

 

o poza cu Sageata, dupa 1 an si ceva de "casnicie" :D

post-17655-0-82749800-1316116545_thumb.jpg

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

H4 de 4300 Kelvini ;)

ms. asta de 4300k este cel cu lumina mai alba? ca asa vreau.dar am inteles ca si balastul tb unul mic pt motociclete.este dif de cel auto?

 

ms. asta de 4300k este cel cu lumina mai alba? ca asa vreau.dar am inteles ca si balastul tb unul mic pt motociclete.este dif de cel auto?

am comandat azi dupa amiaza si vine maine prin fan curier.110 roni+ transp.cu un balastu mai mic ca volum a zis omu k sa aiba loc pe acolo.lam luat de la allcars.ro H4 bixenon.erau cu 3 balaste.mic, mijl,mare.sa vedem cum e si va mai spun.

 

* eu si Sageata am hotarat sa divortam. nu ne-am certat, vom ramane in continuare amici. viata merge inainte...

 

pentru cei interesati, detalii in semnatura. daca stiti pe cineva interesat, va rog dati mai departe. multumesc! :)

 

o poza cu Sageata, dupa 1 an si ceva de "casnicie" :D

dar de ce frate k e frumos rau.vrei mai mult? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help me ...

Cand am desfacut filtru de ulei am sesizat ceva diferente intre cel vechi si cel nou

Filtru comandat a fost : https://www.mann-hum...ktlg_subpage=02 MANN MH 65/1

 

Pe cel vechi scrie doar HF151. Mann-ul are o garnitura de cauciuc in loc de buza metalica de pe marginea orificiului interior, iar in interior Mann-ul are un arc de diametru mai mare.. pe cand cel vechi nu are asa ceva (doar o chestie de diametru mai mica, fara arc).

 

post-65925-0-84712200-1316208668_thumb.jpg post-65925-0-99320900-1316208659_thumb.jpg post-65925-0-38764400-1316208652_thumb.jpg post-65925-0-77590300-1316208642_thumb.jpg post-65925-0-69576300-1316208634_thumb.jpg

 

 

Ce sa fac? il montez asa...? Disappointed.gif

 

Surubul de golire al uleiului din cate imi dau seama a fost schimbat... si ca etansare s-a folosit ceva silicon rosu. Dupa cum arata in poza incape saiba de cupru pe el, sau pun tot silicon?

Pe magnet am gasit cateva fire de pilitura..... cred ca e normal.. sau...nono.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help me ...

Surubul de golire al uleiului din cate imi dau seama a fost schimbat... si ca etansare s-a folosit ceva silicon rosu. Dupa cum arata in poza incape saiba de cupru pe el, sau pun tot silicon?

Pe magnet am gasit cateva fire de pilitura..... cred ca e normal.. sau...nono.gif

 

La cat costa o garnitura de cupru, eu te sfatuiesc sa nu apelezi la țigănii d-astea cu silicon... E pacat! De 10 lei iti iei un pumn de garnituri sa-ti ajunga toata viata...

Pilitura gasita pe buson, daca nu-i in exces, e un fenomen normal. N-ai motive de ingrijorare..

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca-i o problema a motocicletei dar postez si eu aici din lipsa de inspiratie :)

 

astazi de dimineeata , pe curbe motocicleta mea fugea de spate . si pe stanga si pe dreapta . cauciucul pe spate are 5k dar arata f bine , era incalzit, dupa cel putin 20 de min de mers, asfaltul uscat ... la intoarcere nu m-am mai aplecat asa mult ( de frica sa nu pic ) si n-am mai derapat . de la ce-o fi fost oare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca-i o problema a motocicletei dar postez si eu aici din lipsa de inspiratie :)

 

astazi de dimineeata , pe curbe motocicleta mea fugea de spate . si pe stanga si pe dreapta . cauciucul pe spate are 5k dar arata f bine , era incalzit, dupa cel putin 20 de min de mers, asfaltul uscat ... la intoarcere nu m-am mai aplecat asa mult ( de frica sa nu pic ) si n-am mai derapat . de la ce-o fi fost oare ?

verifica presiunea.si eu am patit.aveam in cauciucuri 0,8 bari.am bagat aer si acum e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help me ...

Cand am desfacut filtru de ulei am sesizat ceva diferente intre cel vechi si cel nou

Filtru comandat a fost : https://www.mann-hum...ktlg_subpage=02 MANN MH 65/1

 

Pe cel vechi scrie doar HF151. Mann-ul are o garnitura de cauciuc in loc de buza metalica de pe marginea orificiului interior, iar in interior Mann-ul are un arc de diametru mai mare.. pe cand cel vechi nu are asa ceva (doar o chestie de diametru mai mica, fara arc).

 

post-65925-0-84712200-1316208668_thumb.jpg post-65925-0-99320900-1316208659_thumb.jpg post-65925-0-38764400-1316208652_thumb.jpg post-65925-0-77590300-1316208642_thumb.jpg post-65925-0-69576300-1316208634_thumb.jpg

 

 

Ce sa fac? il montez asa...? Disappointed.gif

 

Surubul de golire al uleiului din cate imi dau seama a fost schimbat... si ca etansare s-a folosit ceva silicon rosu. Dupa cum arata in poza incape saiba de cupru pe el, sau pun tot silicon?

Pe magnet am gasit cateva fire de pilitura..... cred ca e normal.. sau...nono.gif

da e bun filtru.si eu am luat altceva ,ce am gasit in el si merge f bn.e dupa producator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms , verific :)

asta e cauciucul

 

Daca e prea nou cauciucul, este posibil ca pe suprafata caii de rulare sa se mai afle ceva substante aplicate pentru stocare.

Am citit la un moment dat aici pe forum cum cineva dadea cu smirghel pentru a "lua" acel strat si a avea aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aptaman 11 din 2009! nu e vechi deloc si dupa amprenta parca ar fi michelin anakee sau tourance. poate fu vreo substanta ceva pe sosea or pe cauciuc fara sa stii si s-o dus mai greu. testeaza in continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un senzor de presiune ulei bmw gs.am f la bavaria si tb sa iau vreo 3 piese k sa fac una buna.poate sa fie si sh dar bun

 

 

eu am luat vro doua de la my moto cotroceni / acum vro doi ani si erau 40 si ceva de ron ,

astea se duca de la spalatul mobrei cu motorul ( senzorul ) incins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat vro doua de la my moto cotroceni / acum vro doi ani si erau 40 si ceva de ron ,

astea se duca de la spalatul mobrei cu motorul ( senzorul ) incins.

adi brake sunt eu aurel stancu.stiu

ms

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Aurel Stancu, faci un pustiu de bine si pe viitor sa folosesti forumul intr-o alta maniera decat chat, mesenger?

Adica crezi ca iti cer prea mult daca nu ai mai folosi abrevieri doar de dumneata cunoscute si mai ales, sa folosesti semne de punctuatie.

Multumesc si scuze de off topic :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, in primavara vreau sa-mi achizitionez alt motor, dar nu stiu exact ce caut, as vrea sa stiu daca mi se potriveste F650GS.

Vreau ceva care sa fie manevrabil in Bucuresti, iar la drumuri lungi, sa nu-mi fac probleme ca ajung si pe drumuri forestiere..

 

Am 1.75 inaltime, sa fie o problema asta? Am mai mers pe Aprilia Pegaso 650 in oras si eram cam la limita..

Initial am vrut TDM, dar din ce mi-au spus baietii, nu prea se pupa cu ce vreau eu..Urmatorul pe lista mea este BMW F650GS..

As vrea sa montez topcase si coburi, eventual sa pot merge si cu prietena pe drumuri forestiere, fara sa-mi fac probleme ca ating cu galeriile..(am vazut ca GS-ul are un scut de protectie)

Mai e ceva ce trebuie sa am in vedere despre acest model ? Banuiesc ca este o diferenta mare intre naked-ul actual si viitorul enduro-touring..

Astept raspunsuri, multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru oras este superb F650GS. ABS face toti banii. Pe forestier se misca bine. Am facut si 1000km in 2 zile 2up. Se spune despre el ca este "bicicleta". Eu il am de 4 sezoane si 22.000km si pana ieri nu am simtit nevoia sa il schimb.

Dar acum, la 50.000km sunt hotarat sa il vand cu toate accesoriile: topcase, genti, tankbag, protectii maini, manere incalzite, parbriz inalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru oras este superb F650GS. ABS face toti banii. Pe forestier se misca bine. Am facut si 1000km in 2 zile 2up. Se spune despre el ca este "bicicleta". Eu il am de 4 sezoane si 22.000km si pana ieri nu am simtit nevoia sa il schimb.

Dar acum, la 50.000km sunt hotarat sa il vand cu toate accesoriile: topcase, genti, tankbag, protectii maini, manere incalzite, parbriz inalt.

 

unde pot gasi si eu 1 parbriz inalt pt un GS?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...