Serban.S Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Cricul de GS standard este lung de 262 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 traiasca-mi bateria . am invartit in gol astazi de mi-a venit rau pana sa porneasca motocicleta . ma mir c-a rezistat abuzului . totusi ceva-mi spune ca nu-i normal sa dai cheie 5 minute s-o ia din loc . nu era statuta , am mers duminica . sfaturi ? un schimb de bujii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Kill switch? Desi, daca e ca la CS...nu-ti invarte. Stander switch ? Benzina are? Filtru aer ? Bujie pe duca? Pana la urma a luat-o ? Acum vad ca a luat-o dupa 5 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 o duc la un schimb de bujii , ulei , filtre in weekend . si duminica a pornit greu dar azi aproape ca m-am lasat batut recomandati-mi un ulei,va rog de iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 o duc la un schimb de bujii , ulei , filtre in weekend . si duminica a pornit greu dar azi aproape ca m-am lasat batut recomandati-mi un ulei,va rog de iarna Odata ce a pornit a ramas pornita fara sa o ajuti din acceleratie la inceput? Ulei? Pentru iarna, iti trebuie bun(!) si subtire. Maxim 10W. Motul, Motorex, Castrol... toate-s ok. Daca te incadrezi in buget, Motorex Cross Power 10W-50 sau 10W-60. E perfect pentru orice anotimp... Vezi ce s-a mai scris pe aici despre asta. O sa afli mai multe pareri de la confrati, apoi o sa poti alege... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Ca tot veni vorba de ulei...In manualul motocicletei scrie la un moment dat Do Not Use Synthetic Oil. Care ati incalcat regula si folositi 100% ulei sintetic si de ce? Ce rau poti face motorului daca pui sintetic? Am citit topicul de pe f650, insa parerile sunt impartite. Eu folosesc de la 10.000km Motul 15w50 300V full sintetic. Pe site la Motul e recomandat ca cel mai bun pentru Dakar. Acum am 20.000km si n-am observat schimbari. Nu am mers iarna. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 o duc la un schimb de bujii , ulei , filtre in weekend . si duminica a pornit greu dar azi aproape ca m-am lasat batut recomandati-mi un ulei,va rog de iarna Exista posibilitatea ca bateria sa nu iti scoata voltaj suficient pentru pornire. Am patit sa-mi invarta si sa nu porneasca dupa ce am cumparat-o si am tinut-o intr-un garaj mai mult de 1 luna (si nu stiu cat de incarcata era inainte). Dupa ce am pus-o pe redresor, a pornit normal. Zilele trecute (dupa 2 ani si alta baterie), am avut un start greu, dupa care am mers vreo 10 km, am oprit (1 minut, cat sa-mi schimb manusile) si nu a mai pornit. Invartea de zor, dar degeaba. Am verificat tensiunea din baterie (ca imi afiseaza pagerul de la alarma si avea 11,2 V). Am abuzat de baterie pana a dat pe spate, dupa care am rugat un trecator sa ma impinga. Am verificat pe net si am descoperit ca incarcarea bateriei in mers nu se face sub o anumita turatie (pe www.f650.com unii spuneau de 3000 rpm, altii de 4000 rpm - inclin sa cred prima varianta) si, pentru ca in ultima perioada am tot mers cu incalzirea manerelor pornita si cu proiectoarele aprinse, am descarcat bateria... In cazul meu, cel mai probabil a fost de la proiectoare, pentru ca iarna trecuta nu am avut nicio problema mergand doar cu incalzirea in manere pornire. Asa ca, daca inainte de episod pornea normal, nu are treaba cu bujiile si filtrele, desi rau nu are cum sa-i faca. Cel mult bugetului tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Legat de ulei...am motorul de ~ nou, am trecut de 50 k km, si in manual zicea sa bag mineral. Ei, de cand il am, a vazut doar Castrol 20W50 mineral si inca n-a tusit Cu siguranta vor fi cativa care vor zice ca e cam gros pt iarna...dar de 3 ierni, cu baterie buna, n-am simtit sa nu vrea sa ma plimbe. Fiecare cum crede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 daca inainte de episod pornea normal, nu are treaba cu bujiile si filtrele, desi rau nu are cum sa-i faca. Cel mult bugetului tau. a pornit intotdeauna f usor . schimburile oricum ar trebui facute in urmatorii 800 km asa ca nu-i paguba . o sa verific si bateria . multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) Acum 2 zile nu mai voia sa stea la relantiu. Indiferent, cald sau rece. In plus de asta, pornire greoaie. La a 2-a sau a 3-a cheie. Am schimbat filtrul de benzina cu unul de masina de 70 de lei de la Alin (user kex83) pe forum. Acum am venit din probe. E de vis. Parca nu e a mea. S-a schimbat comportamentul extraodinar. Porneste numai daca vede ca indrept degetu spre buton. Parca are alta viata in ea. Deci pentru cei care se intreaba de ce porneste greu: si filtrul de benzina poate sa fie o varianta. Bafta tuturor. PS. Multumesc Alin pentru pontul cu filtrul de benzina. Editat Noiembrie 30, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Am schimbat filtrul de benzina cu unul de masina de 70 de lei ... Fii atent daca a crescut consumul de benzina si zi-ne si noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Am sa tin sub supraveghere consumul cit mai la obiect cu putinta. In oras si afara. Chiar sunt curios si eu cum se situeaza consumul cu acest filtru de benzina. Oricum pretul lui este imbatabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Fii atent daca a crescut consumul de benzina si zi-ne si noua. dar de ar putea creste consumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) dar de ar putea creste consumul? Filtrul stoc BMW are limitator de presiune de 3,5 bari iar asta pe care l-am pus eu (de auto, marca UFI) are limitator de presiune la 4 bari. In rest totul e la fel. Poate gabaritul e putin mai mare , dar in limite decente (se poate monta fara greturi sub coja de BMW... Pretul este insa muuult mai mic decit la AB. In fine... Legea lui OM: "Om trai si om vedea". O sa imi calculez mai atent consumul (de la plin la plin) si mai vedem. Succesuri LE. PE gooogle am gasit ca s-ar potrivi si MANN FILTER WK69/2 Editat Noiembrie 30, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) Ca tot veni vorba de ulei...In manualul motocicletei scrie la un moment dat Do Not Use Synthetic Oil. Care ati incalcat regula si folositi 100% ulei sintetic si de ce? Ce rau poti face motorului daca pui sintetic? Am citit topicul de pe f650, insa parerile sunt impartite. Eu folosesc de la 10.000km Motul 15w50 300V full sintetic. Pe site la Motul e recomandat ca cel mai bun pentru Dakar. Acum am 20.000km si n-am observat schimbari. Nu am mers iarna. Merci! Am gresit cumva topicul? Nimeni nu stie care e treaba cu Do Not Use Synthetic Oil? Toti folositi ulei mineral? Singurul care a raspuns a fost yzulyka, caruia ii multumesc. Editat Noiembrie 30, 2011 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Ca tot vrei sa detaliem legat de ulei.... Din forumitul pe alte meleaguri si din mica mea experienta moto, eu am inteles asa: BMW-ul, zice sa nu folosesti uleiuri sintetice, pt ca au aditivii, care spre deosebire de cele minerale, ar facilita patinarea ambreiajului. Multi dintre americani, folosesc totusi ulei sintetic, dar NU INAINTE de 10.000 km ( 6000 mile). De ce? Pt ca, cica, dar ar merge cu motorul (si merg, ca n-au ce face, la revizia de 1000 km si 10.000 km ) la dealer, asta din urma s-ar putea sa se prinda ca tu, ca rider, ai bagat ulei sintetic si pierzi garantia. Acuma, important e sa respecti acel JASO MA, care,din cate stiu eu, iti garanteaza ca uleiul pe care il bagi in motor (mineral sau sintetic) nu contine aditivi care ar facilita ''alunecarea'', in detrimentul frictiunii sau care conserva energia (caldura. de exemplu ). Pt ca, sa nu uitam, pe laga alte atributii ale uleiului in motor, el trebuie sa ajute la racirea motorului, aditivii din motor trebuie sa nu lase sa spumege uleiul, sa protejeze piesele (anticoroziune), sa protejeze garniturile, etc. --------- Ca o concluzie personala: intotdeauna parerile vor fi impartite, dar intodeauna producatorul va avea O SINGURA parere...si eu incerc sa ii urmez indicatiile. P.S Asta nu inseamna ca in Saab bag ulei Agip, nu stiu de care, pt ca asa scrie pe bara transversala fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 salutare domnilor! cine se pricepe si e vrea sa ma ajute sa evaluez in vederea cumpararii un gs 2002 zilele astea in Bucuresti? dau o lada din berea preferata, vin si va iau/va las acasa cu masina. imi trebuie cineva care stie cat de cat modelul si hachitele specifice, ca la generalitati si dat cu parerea ma pricep si eu . daca se gaseste vreun binevoitor il rog sa dea pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Ornament aparatoare rezervor - 217 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Am gresit cumva topicul? Nimeni nu stie care e treaba cu Do Not Use Synthetic Oil? Toti folositi ulei mineral? Singurul care a raspuns a fost yzulyka, caruia ii multumesc. salut, nu pot decat sa fiu de acord cu ce a zis si yzu; se pot folosi atat uleiurile minerale, cat si semisintetice sau sintetice fara nici o problema, singura treaba este sa respecte specificatiile din manual si anume: "Brand-name HD oil, API classification SF, SG or SH;suffix letters CD or CE are permitted; alternatively,brand-name HD oil of CCMC classification G4 orG5; suffix PD2 is permitted" Eu am in motor de ceteva schimburi Motul 5100 15W-50 - semisintetic si merge foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Ornament aparatoare rezervor - 217 ron despre ce ornament este vorba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Prostiile alea 2 de pe rezervor (de pe fiecare parte), cam asta e pretul la service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Am gresit cumva topicul? Nimeni nu stie care e treaba cu Do Not Use Synthetic Oil? Toti folositi ulei mineral? Singurul care a raspuns a fost yzulyka, caruia ii multumesc. N-ai gresit topicul deloc. Doar ca s-a mai discutat pe tema asta. Mult! Incearca sa cauti cu ceva pagini in urma si vei gasi. E cumva plictisitor pentru toata lumea sa se reia mereu aceeasi discutie pentru fiecare in parte, nu crezi? No offence. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 N-ai gresit topicul deloc. Doar ca s-a mai discutat pe tema asta. Mult! Incearca sa cauti cu ceva pagini in urma si vei gasi. E cumva plictisitor pentru toata lumea sa se reia mereu aceeasi discutie pentru fiecare in parte, nu crezi? No offence. Asa este. Ai dreptate. A fost mai comod sa intreb Ideea e ca acum un an, cand am facut primul schimb de ulei din viata mea am mers pe recomandarea unui prieten si am folosit Motul 15W50 100% Sintetic, fara sa ma interesez prea mult despre ce inseamna treaba asta. Acum o luna am schimbat uleiul si am pregatit motocicleta de iernat, cand am descoperit in manual treaba asta cu Do Not Use Synthetic Oil care nu prea mi-a dat pace pentru ca nimeni nu mi-a spus concret ce se intampla daca folosesti ulei sintetic, adica ce crapa pe viitor in motor. Multumesc pentru lamuriri celor care au raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) Ceva de genu? http://www.whybike.com/motorcycle41.htm Editat Decembrie 5, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 lasa rooby sa mai intrebe cite ceva,k si asa nu sa mai scris demult pe forum.ne mai aducem aminte una alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.