zeroo Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 (editat) e un bec pe bord pe care scrie ABS, s daca are ABS, tre sa ai pe ghidon pe mijloc un buton mare de la care poti deconecta abs-ul. cu abs nu ti se blocheaza roata la frana pusa tare si brusc, fara se blocheaza. o super inventie din pdv-ul meu. cat despre meritat...vezi si tu cati avem mobra asta...poate ca merita, nu? eu de aia mi-am luat-o, ca am vazut ca multi o lauda... Editat Martie 25, 2008 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 aham merci mult deci asa imi dau seama daca are abs thx nu am zis niciodata ca nu e bun bmw-ul toate modelele sunt f fiabile se respecta marca ma gandesc care sunt costurile de intretinere al modelului asta mai exact si cateva sfaturi legate de modelul asta an 2000 trebuie sa verific ceva anume cand o cumpar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 (editat) ei la asta o sa iti raspunda zidu sau angi, ca din cate am vazut pe aici, ei sunt sefii de vin cu sfaturi la noi astia mai mici si nestiutori. tot ce pot sa iti spun de costuri...consumul e excelent, 3,5 la suta, dar revizia de 1000 de km pe mine m-a costat 4.6 milioane. schimbat ulei si filtru. plus drumul la brasov, ca ai nostri din baneasa se muta. plus ca nu vor sa schimbe bateria desi e in garantie si mi-a murit in mers. si am impins la mobra pana intr-un sat sa se miluiasca cineva de mine cu putin curent. baterie noua, incarcata cu o saptamana in urma, mers cu mobra saptamana respectiva 1000 de km. deci nu stat cu ea aiurea. dupa ce mi-am luat curent de la nenea cu masina am mai facut 1000 de km in 2 zile fara ulterioare probleme de genul. insa a fost putin neplacut sa ma trezesc in camp ca nu mai vrea sa porneasca. ditamai BMW nou la care platesc de ma usuca pe la subtiori, manance-l mama de frumos si destept care e.... --- Mesaj completat în 26 Mar 2008 00:33 -------------deci afara ninge??? Editat Martie 25, 2008 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 pe langa butonu si becu de abs trebuie sa mai ai si rotile prevazute cu asa ceva! am vazut cateva exemplare care cica nu aveau abs decat pe spate!?! (cred ca era roata schimbata). mai spre interior decat discul de frana este un disc cu fante care se invarte pe sub un senzor: ala e senzoru de abs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Sal all vreau sa imi iau si eu un f 650 gs din 2000 ceva pareri? o intrebare am inteles ca de la 2000 abs-ul era optional pe motor motocicleta pe care vreau sa o cumpar are cica abs cum pot sa verific (cei care aveti abs pe motocicleta need help cu o poza ceva, banuiesc ca trebuie sa fie si un rezervor de lichid ceva?) care este diferenta cu sau fara abs? per total merita? este costisitoare intretinerea lui ? thx astept raspuns pt ca in curand va trebuii sa fac alegerea si sa stiu ce si cum intretinerea la mobra nu e costisitoare. La modelele din 200 tre sa te uiti sa nu fie flansa de admisie crapata - e vorba de cauciucul dintre corpul injectiei si motor - cost 95 euroi porcaria. specific f650 gs din 2000 - cand te apropii la stop cu ambreiaju strans si viteza mica - motoru nu are voie sa moara - la unele o face - e sw versiune veche SAU injectia jegoasa in rest - discuri de frana, roti centrate, joc la ghidon, sa porneasca ventilatorul de racire, - ca la orice mobra in ochii mei dakarul din dotare incepe sa merite din ce in ce mai putin in comparatie cu un r 1150 gs acompaniat de un dr 350 @ nael - alea au pe spate doar senzorul de vitezometru. daca nu au senzor pe fata clar nu au abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 pacat ca se mai intampla si cate una de asta .... Si eu am trecut tot dupa un GSX 600F pe un BMW GS(2001) si pot spune ca am facut o alegere buna.Eu urmaream de fapt modelul asta de mult timp deoarece scoala am facut-o pe un CS si nu e mare diferenta intre ele. Intr-adevar simti diferenta de la 4 la un monocilindru, tragi ceva mai greu de GS dar in schimb mi se pare foarte fiabila(alt punct de greutate,rezervorul sub sha), mult mai usoara si iertatoare Pentru oras mi se pare ideala, la cursa lunga cu pasager(a) este comoda si poti intra si pe offroad cu ea, si nu in ultimul rand consumul de la 3,5 litri in sus.ABS ul face toti banii, se spune ca te-ar face dependent dar merita investitia. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 ei la asta o sa iti raspunda zidu sau angi, ca din cate am vazut pe aici, ei sunt sefii de vin cu sfaturi la noi astia mai mici si nestiutori. tot ce pot sa iti spun de costuri...consumul e excelent, 3,5 la suta, dar revizia de 1000 de km pe mine m-a costat 4.6 milioane. schimbat ulei si filtru. plus drumul la brasov, ca ai nostri din baneasa se muta. plus ca nu vor sa schimbe bateria desi e in garantie si mi-a murit in mers. si am impins la mobra pana intr-un sat sa se miluiasca cineva de mine cu putin curent. baterie noua, incarcata cu o saptamana in urma, mers cu mobra saptamana respectiva 1000 de km. deci nu stat cu ea aiurea. dupa ce mi-am luat curent de la nenea cu masina am mai facut 1000 de km in 2 zile fara ulterioare probleme de genul. insa a fost putin neplacut sa ma trezesc in camp ca nu mai vrea sa porneasca. ditamai BMW nou la care platesc de ma usuca pe la subtiori, manance-l mama de frumos si destept care e.... --- Mesaj completat în 26 Mar 2008 00:33 ------------- deci afara ninge??? Se muta Bavaria din Baneasa?Unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 nu toata bavaria, ci divizia moto se muta undeva pe nush ce sosea prin afara orasului...nu am retinut, ca m-am enervat ca se mutau chiar cand eu trebuia sa imi fac revizia de 1000 de km. pe cea de 10.000 nu o mai fac in romanica. servicii de doi lei, desi e BMW. am stat aproape o ora pe scaun in fata sefului de la service din brasov si nu ma baga in seama, vb la telefon cu amicii lui, studia alte dosare, iar eu asteptam sa plec de acolo. pt un schimb de ulei si filtru am stat la brasov de la 12 pana la 16.30. ma-sa, romanie de 2 lei. ziceam ca dau un ban da' stau in fatza. pe naiba, romanie e peste tot, nu conteaza firma...iarasi ma enervez si imi dau seama ca de fapt nervii ii am pe cei de la reprezentanta nu pe micutza...of, saraca, cat am mai certat-o degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Am luat un filtru de aer K&N Mai are cineva ? Performantele cresc semnificativ ? Cat de des trebuie spalat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Am luat un filtru de aer K&N Mai are cineva ? Performantele cresc semnificativ ? Cat de des trebuie spalat ? Si cu ce ulei trebuie uns modelul de filtru de pana la 1999? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Si cu ce ulei trebuie uns modelul de filtru de pana la 1999? Stai nene ca nu stiu, Filtrele originale sunt elemente filtrante de unica folosinta si nu se ung..se arunca Filtru K&N este element filtrant ce se curata si apoi se unge cu setul lor de spray-uri. Io intrebam daca mai are cineva K&N ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Stai nene ca nu stiu, Filtrele originale sunt elemente filtrante de unica folosinta si nu se ung..se arunca Filtru K&N este element filtrant ce se curata si apoi se unge cu setul lor de spray-uri. Io intrebam daca mai are cineva K&N ! Am K&N pe Dakar.Cu toba stock nu-i diferentza in performante(ori n-am bagat io de seama)Am marit chiar si gaura de admisie.Oricum e pe viata.De spalat depinde pe unde mergi.Ai nevoie si de kit-ul de spalare-ungere. Numa` bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horror Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Vad ca vorbite de injectie murdara in cazul opririi motorului la stop cu ambreaj strans si viteza mica! Am si eu buba din cand in cand! Cum se vindeca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Vad ca vorbite de injectie murdara in cazul opririi motorului la stop cu ambreaj strans si viteza mica! Am si eu buba din cand in cand! Cum se vindeca ? o vizita la tibil la bavaria. din pacate trebuie pusa pe testerul lor, nu merge la surubelnita oricum e bine cam 1 data pe an sa o bagi pe testere - zic si eu din auzite daca are alte cauze va persista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 o vizita la tibil la bavaria. din pacate trebuie pusa pe testerul lor, nu merge la surubelnita oricum e bine cam 1 data pe an sa o bagi pe testere - zic si eu din auzite daca are alte cauze va persista Am fost si eu pe la Tibi cu capra saptamana trecuta Pareri: 1.trebuie curatata clapeta de acceleratie si injectia, 2.se poate reinstala soft-ul -cu unul upgradat Poate nu mai face "Stalling" mda..e neplacut sa-ti moara...cand si cand.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horror Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Multumesc de sfat! Bavaia la sediul nou? vis-a-vis de Ikea ? sau pe centura ? Un nr . de tel.? Pt. 22iulian : Faptul ca moare la semafor mai e cum e ... in alte parti e problema! :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Undeva prin Pipera am inteles, a pus cineva parca si o schita cateva pagini mai sus. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Hehe, nu...nu l-am rupt la descalecat Am si topcase si atunci cand descalec tre sa ridic piciorul foarte sus Sincer habar nu am cum s-a belit semnalizatorul, pur si simplu l-am observat in parcare la munca spart si rupt, fara cioburi in jur. Singura explicatie plauzibila ce mi-a venit in cap este....o mare minge de piele ce am vazut-o venind peste strada dinspre un loc de joaca, minge ce a lovit-o pe nevastamea (pasager) in picior si probabil ca din picioru ei s-a dus in semnal. Oricum, daca ieri aveam nevoie doar de semnal, incepand de azi am nevoie si de oglinda... A trecut un bou pe rosu sau a fortat galbenu cand la noi se pusese verde si eram "pe o mare acceleratie". M-am trezit cu el in fata si ...buf, culcata peste mine pe partea dreapta. S-a spart doar oglinda; asa ca.... CAUT OGLINDA DE 650GS de vanzare oglinzi originale si alte piese am eu . nu ezita sa pui o intrebare , vezi la semnatura , ai poze si descrieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 oglinzi originale si alte piese am eu . nu ezita sa pui o intrebare , vezi la semnatura , ai poze si descrieri Salut, ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 deci sa inteleg si eu cand ii fac test drive-ul moare motoru cu ambreiaju apasat daca e la viteza mica ? adica cand franez usor se opreste din mers? ...interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 deci sa inteleg si eu cand ii fac test drive-ul moare motoru cu ambreiaju apasat daca e la viteza mica ? adica cand franez usor se opreste din mers? ...interesant nu tre sa franezi - doar sa o lai in viteza si sa iei mana din gaz cu ambreiaju sstrans. unele versiuni de software isi iau teapa si moare motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 dupa o noua calatorie, asta seara micuta mea mi-a mai facut o boacana. am iesit pe autostrada, venind dinspre pitesti, si s-a intunecat bine, nah, 10 seara, si dupa ce inainte am crezut ca mi s-a parut, acum pe intuneric mi-am dat seama de crudul adevar: NU MAI AVEAM LUMINI! adica aveam o lumina bleaga ca de lumanare la far, dar ca sa pot merge pe autostrada a trebuit sa tin apasat butonul de facut flashuri cu faza lunga cativa km buni, pana si-a revenit, singura singurica, de capul ei. deci, mi-a mai facut faza asta si pe lumina, dar am crezut ca doar mi s-a parut. treaba a facut-o de doua ori, si dupa cateva sute de metri faza normala se aprindea singura. dar pe intuneric era cam obositor sa merg pe autostrada cu 140 tinand mana stanga pe bonton. la urmatoarea oprire, oprit motorul, pornit din nou, nu mai facea figura, am intrat in bucuresti cu lumini normale...de unde sa fie oare buba? ca becul clar nu e ars, numai ca nu e interesant sa porneasca dupa cum vrea inima lui... --- Mesaj completat în 30 Mar 2008 23:51 -------------si nah, acu clar tre sa caut in pipera unde sunt domnii, ca totusi mobra e noua in garantie, sa o caute la cap daca face faze din astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 (editat) @zeroo: parerea mea e ca este un contact electric pe undeva, eu am avut o problema la cablurile care duc la contact, dar a mea nu e noua @Trumansky: n-arata rau, dar nu gaseai in loc de sfoara aia macar un cablu negru ceva? Era cineva dintre voi ieri pe la ora pranzului pe Calea Grivitei cu un Dakar?Ne-am intalnit la un semafor, eram pe sensul celalalt. Bafta Editat Martie 31, 2008 de PHANTOM II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
streetfighters.ro Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 dupa o noua calatorie, asta seara micuta mea mi-a mai facut o boacana. am iesit pe autostrada, venind dinspre pitesti, si s-a intunecat bine, nah, 10 seara, si dupa ce inainte am crezut ca mi s-a parut, acum pe intuneric mi-am dat seama de crudul adevar: NU MAI AVEAM LUMINI! adica aveam o lumina bleaga ca de lumanare la far, dar ca sa pot merge pe autostrada a trebuit sa tin apasat butonul de facut flashuri cu faza lunga cativa km buni, pana si-a revenit, singura singurica, de capul ei. deci, mi-a mai facut faza asta si pe lumina, dar am crezut ca doar mi s-a parut. treaba a facut-o de doua ori, si dupa cateva sute de metri faza normala se aprindea singura. dar pe intuneric era cam obositor sa merg pe autostrada cu 140 tinand mana stanga pe bonton. la urmatoarea oprire, oprit motorul, pornit din nou, nu mai facea figura, am intrat in bucuresti cu lumini normale...de unde sa fie oare buba? ca becul clar nu e ars, numai ca nu e interesant sa porneasca dupa cum vrea inima lui... <small>--- Mesaj completat în 30 Mar 2008 23:51 -------------</small><br/>si nah, acu clar tre sa caut in pipera unde sunt domnii, ca totusi mobra e noua in garantie, sa o caute la cap daca face faze din astea... Salut, fenomenul este foarte cunoscut....din pacate trebuie sa cauti....cablu intrerupt www.f650.de/forum/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 @Trumansky: n-arata rau, dar nu gaseai in loc de sfoara aia macar un cablu negru ceva? Sfoara aia am pus-o cand am montat prima oara dispozitivul. Eram undeva la tara si nu am avut prea multe la dispozitie atunci. Oricum, sfoara reprezinta o foarte mare dilema pentru colegii mei de serviciu ce vad motorul in parcare si nu-si dau seama la ce foloseste...si nici de-al reaq nu le spun --- Mesaj completat în 31 Mar 2008 11:18 ------------- @Trumansky - nenea daca scula aia e si telefon pentru tine nu o mai tine asa cand am avut accident a trebuit sa sun singur la salvare cu telefonul din dotare si mare bulan am avut ca era in buzunar. daca era pe ghidon mi-o furam urat de tot. asta e motivul pt care am lust un pda cu gps FARA gsm - sa nu fiu tentat vre-data sa tin telefonul expus. Poate fi singurul ajutor in caz de cazaturi urate Zidu, stai linistit, nu o folosesc pe post de telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.