taxi Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Eu prefer sa merg decat sa stau. De 1 Mai am fost cu Ianachim, s-a mers aproape continu, dar a fost super. (vezi la intalniri, evenimente, excursii la Ianachim) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Cine are asa ceva folosite i-as fi foarte recunascator, am fost la prietenii din Pipera, evident ca nu aveau pe stoc cat despre pret nu vreau sa mai comentez nimic He, he... dacă te întâlnești cu ăla de-mparte oglinzi să-mi zici și mie... Io' vreau de stânga!! Păcat că nu poți veni... Poate data viitoare! Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 (editat) Din pacate eu nu va pot onora cu prezenta mea in acest weekend dar sper sa mai putem organiza un asemenea traseu si data viitoare Si mai am si alta problema, imi tin motocicleta si masina intr-o parcare pazita, de ca tot omul ma feresc de raufacatori. Pana azi dimineata mergeam pe principiul ca oamenii sunt primii pe lista care iti pot cauza daune, dar la mine s-a aratat ca mai sunt si acei caini care pazesc curtea un pericol Mai exact au tras de prelata de la roata din fata, au sfasiat vreo 3 bucati mici din ea ca pana la urma sa reuseasca sa-mi tranteasca motorul la pamant Acum am nevoie de o oglinda dreapta si eventual semnalizatoare fata-spate tot pe partea dreapta. Cine are asa ceva folosite i-as fi foarte recunascator, am fost la prietenii din Pipera, evident ca nu aveau pe stoc cat despre pret nu vreau sa mai comentez nimic Bafta. Gabrielleru avea si oglina si semnale. Vezi pe postul lui de la vanzari piese de schimb daca le mai are. Si apropo, nu sunt oglinzi de stanga si de dreapta...pur si simplu se invart si se sucesc si merg si pe stanga si pe dreapta. Eu am una, dar este cu oglinda dasta ordinara, de la geamgiu. Poti sa o folosesti daca vrei pana-ti faci rost de alta. Editat Mai 13, 2008 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 astazi am facut "revizia" de 30.000 km (e suficient schimbul de ulei si filtru daca restul este in regula): 300 lei cu "verificare motor" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Eu am una, dar este cu oglinda dasta ordinara, de la geamgiu. Poti sa o folosesti daca vrei pana-ti faci rost de alta. Săru' mâna boierule!! După ce am aflat de la Bavaria că-i 2mil o oglindă, am zis că merg la fel de bine si de la Louis... Și ce dacă nu-i BMW?? Și mi-am luat... Ghinion! Alea de la Louis sunt ele ieftine, dar sunt din oglindă cum am și-n lift. De cacao! Mersi de sfat: am să văd dacă am noroc de una SH de la colegu' Gabrielleru... Dacă nu... tre' să bag mâna adâââânc în buzunar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) Săru' mâna boierule!!După ce am aflat de la Bavaria că-i 2mil o oglindă, am zis că merg la fel de bine si de la Louis... Și ce dacă nu-i BMW?? Și mi-am luat... Ghinion! Alea de la Louis sunt ele ieftine, dar sunt din oglindă cum am și-n lift. De cacao! Mersi de sfat: am să văd dacă am noroc de una SH de la colegu' Gabrielleru... Dacă nu... tre' să bag mâna adâââânc în buzunar! Vezi ca e unul Ciprian la vanzari piese de schimb care are una de dreapta dar din pacate fara shurubul ala de prindere, care la bmw acel shurub costa 50 de RON Eu mi-am gasit un semnalizator ceva mai scurt intr-adevar, dar care inlocuindu-l cu unul din spate mai lung am reusit sa rezolv problema acum. Practic am in fata 2 originale cu lungimea normala si pe spate 2 mai scurte Cat despre oglinzi nu va vine sa credeti, am gasit 2 de scuter la 30 RON, s-a modificat si look ul putin si sunt destul de ok, cel putin in oras nu trepideaza nu nimic, urmeaza sa le testez si la viteza mai mare. Voi reveni cu detalii cum se comporta la viteza mare si eventual si cu o poza. Inainte de toate astea, adica alaltaieri am avut si pana pe spate, pana am ajuns la vulcanizare mi s-a taiat camera vreo 10 cm Am reparat-o provizoriu si a trebuit sa alerg ieri si dupa camere. La prietenii din Pipera nu au, nici macar cauciucuri, nici la SAMA n-am gasit, am luat de la ktm in spate la united motors. Le multumesc celor care s-au gandit sa m-ajute. Bafta @ Trumy: cum e domle iar in sha, cand iesim la o tura? Editat Mai 14, 2008 de PHANTOM II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 (editat) Salutare! Poate ca raspunsul la intrebarea mea a fost postat dar mi-as distruge neuronii daca as sta sa caut 5 cuvinte in sute de pagini de vorbarie (no offence). Sunt in cautare de BMW f650 gs, insa mi-au ajuns pe la urechi niste zvonuri care spun ca fata de celelalte modele BMW, modelul 650 ar fi o mica ratare, ar avea ceva probleme la un rulment (idiot este ca nu stiu despre ce rulment e vb), insa aceleasi zvonuri mi-au spus ca defectuinea apare des si te costa cam 7-8 milioane reparatia (cam mult pt buzunaru meu). As dori sa stiu bubele acestui model, trebuie sa aiba si el cateva, caci partile bune le-am tot citit in posturile voastre! Multumesc anticipat:cheers: Editat Mai 18, 2008 de StefanLeonte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Eu unul il am de 6 luni si nu pot spune c-am avut probleme cu el. Inainte sa-l achizitionez m-am documentat din mai multe parti despre el, si de problema cu vreun rulment chiar ca n-am auzit nimic. Cate ceva pe la electrica si imi mai fluiera discul din spate cateodata la franare, asta-i cam totul tipic pana acum la un GS, sau ma rog cel putin la mine. Mai vezi si aici:http://www.f650.com/ http://www.f650.de/forum/ http://www.gs-forum.eu/ Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 e chiar tare faza cu fluieratul discului spate e o alternativa la turat motorul sa te faci auzit am schimbat simeringurile, se potrivesc cele de la louis 41x54x11 (desi nu sunt listate pt bmw) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Sper sa nu-mi iau foarte multe injuraturi, dar sunt intr-o dilema din care sper sa ies cu ajutorul vostru. Ca orice biker ajuns la maturitatea facultatilor mintale am decis sa renunt la o vaca vitezana japoneza in favoarea unui F650. Sper sa nu ofensez pe nimeni, dar pur si simplu enuro/touring e cel mai potrivit tzarii in care impreuna ne deplasam cu dificultate. Dilema e urmatoarea. Am gasit 2 oferte in care m-as incadra financiar, respectiv: Un F650 ST din '99 cu 18000 km si un F650 GS din 2000 cu 30000 km. Din cate stiu nici una n-are carte service. Ambele nerulate in RO, prima din IT a doua din DE. Pretul este aproximativ acelasi. Evident ca ma tenteaza GS-ul pentru ca-i mai frumos . A depistat cineva vreo problema cu injectia de pe GS-urile mai vechi ? Multzam fain... sper sa ies din dilema si banca sa-mi onoreze creditul si sa ne dam vara asta fiindca vaca nu-mi inspira incredere la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) Eu ași înclina către GS... Motoarele SH din Italia nu-mi inspiră prea mare încredere (există și excepții, evident!). Editat Mai 20, 2008 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) Cum gandesti tu acum gandeam eu anul trecut, si s-a adeverit ca gandeam bine Spun asta deoarece cam acelasi motor il aveam si eu inainte, un sport touring, destul de greu pentru oras de offroad nici nu discut. Eu te-as sfatui sa ramai la GS, nu in primul rand datorita vechimii ci mai ales ca mie din DE imi inspira mai multa incredere. Cat despre probleme tehnice nu te pot ajuta, al meu e din 2001 la aprox 27.000 km si nu am avut probleme pana acum. Bafta PS Acum e bine Angi? Editat Mai 20, 2008 de PHANTOM II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Sper sa nu-mi iau foarte multe injuraturi, dar sunt intr-o dilema din care sper sa ies cu ajutorul vostru. Ca orice biker ajuns la maturitatea facultatilor mintale am decis sa renunt la o vaca vitezana japoneza in favoarea unui F650. Sper sa nu ofensez pe nimeni, dar pur si simplu enuro/touring e cel mai potrivit tzarii in care impreuna ne deplasam cu dificultate. Dilema e urmatoarea. Am gasit 2 oferte in care m-as incadra financiar, respectiv: Un F650 ST din '99 cu 18000 km si un F650 GS din 2000 cu 30000 km. Din cate stiu nici una n-are carte service. Ambele nerulate in RO, prima din IT a doua din DE. Pretul este aproximativ acelasi. Evident ca ma tenteaza GS-ul pentru ca-i mai frumos . A depistat cineva vreo problema cu injectia de pe GS-urile mai vechi ? Multzam fain... sper sa ies din dilema si banca sa-mi onoreze creditul si sa ne dam vara asta fiindca vaca nu-mi inspira incredere la drum lung. in principiu nu au necazuri au fost unele exemplare care faceau figuri -- cand esti in mers la ralanti cu ambreaju strans moare motoru -- dar de obicei se poater ezolva cu o curatare a injectiei. ideal sa iei cu tine pe unu care a mai avut asa ceva sa se uite la el intre cele 2 clar ia gs-ul papa mult mai putin si trage mai bine decat st Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Sper sa nu-mi iau foarte multe injuraturi, dar sunt intr-o dilema din care sper sa ies cu ajutorul vostru. Ca orice biker ajuns la maturitatea facultatilor mintale am decis sa renunt la o vaca vitezana japoneza in favoarea unui F650. Sper sa nu ofensez pe nimeni, dar pur si simplu enuro/touring e cel mai potrivit tzarii in care impreuna ne deplasam cu dificultate. Dilema e urmatoarea. Am gasit 2 oferte in care m-as incadra financiar, respectiv: Un F650 ST din '99 cu 18000 km si un F650 GS din 2000 cu 30000 km. Din cate stiu nici una n-are carte service. Ambele nerulate in RO, prima din IT a doua din DE. Pretul este aproximativ acelasi. Evident ca ma tenteaza GS-ul pentru ca-i mai frumos . A depistat cineva vreo problema cu injectia de pe GS-urile mai vechi ? Multzam fain... sper sa ies din dilema si banca sa-mi onoreze creditul si sa ne dam vara asta fiindca vaca nu-mi inspira incredere la drum lung. si mai umbla vorba ca la batranetze te prostesti... iaca exceptia. Buna alegere. Go cu GS-ul. E mai de incredere DE fata de IT. Neamtul daca nu mai are carte tehnica, a pierdut-o, italianul a ascuns-o. Atfel, starea sa-si spuna cuvantul. Si stilul si nevoile de dat. 18.000 fatza de 30.000; nici una nu e mult dar nu stiu ce sa spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 18.000 fatza de 30.000; nici una nu e mult dar nu stiu ce sa spun. nu se simte diferenta, mai ales ca la gs ai limitare electronica si nu poti sa intri pe rosu (nici nu ai nevoie, cuplu e la ture mai mici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 .....Am gasit 2 oferte .... Un F650 ST din '99 cu 18000 km si un F650 GS din 2000 cu 30000 km. Evident ca ma tenteaza GS-ul pentru ca-i mai frumos . A depistat cineva vreo problema cu injectia de pe GS-urile mai vechi ? [/quote De preferat injectia GS-ului in fata carburatiei De preferat rezervor sub sa...centru de greutate coborat Design super pentru GS....destul de imbatranit pentru unchiu ST Naspa e ca de pe la 30000 km se impune o investitie "majora": lant+pinioane,discuri+placute,verificare motor,suspensii... Probleme cu injectia ?..mda..se pare ca varianta 2000 a fost ulterior imbunatatita la capitolul "soft" si parca la configuratia injectorului, toate din cauza aspectului de "stalling"...oprirea motorului la ralanti. Poate fi vorba insa si de mizerie pe clapeta acceleratiei... uneori se mai rezolva si prin resetarea softului...scoti mufa pentru vreo 20 minute ,montezi la loc mufa computatorului ..cheie,motor. Daca nu sunt indiscret, ....la ce bani GS-ul din DE ?....cat te mai costa sa-l aduci acasa ? Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 ok, discutiile despre plimbarile F-istilor si nu numai ale lor le vom continua AICI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 ok, discutiile despre plimbarile F-istilor si nu numai ale lor le vom continua AICI. cine are montat pe gs-uri alarme de la bmw,ce diferenta e fata de scorpio ,daca merita banii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Ce experiențe aveți cu GPS-urile? Sfaturi... sugesti... Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Da, ai dreptate. Numai ca tot pe f650.com explica cum burdufele astea altereaza fluxul aerului catre radiator, care si-asa e mult prea mic. Nu e concluzia vreunui motociclist care n-are bani de burdufe si e invidios. E directiva lu' BMW, care zice ca nu acopera defectiuni ale sistemului de racire la motoretele sub garantie, daca acestea sunt prevazute cu burdufe pe furca. Or stii ei ceva. Iti dau dreptate. Mi-am demontat burdufele dupa ce am constatat ca ventilatorul pornea mai des decat era normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Sincer sa fiu, n-am constatat o crestere a frecventei pornirii ventilatorului. Si nici nu mi se pare ca ar porni foarte des. Dar e posibil sa aiba si Angi dreptatea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Sincer sa fiu, n-am constatat o crestere a frecventei pornirii ventilatorului. Si nici nu mi se pare ca ar porni foarte des. Dar e posibil sa aiba si Angi dreptatea lui. Dreptatea o are Bizoo_n. Eu doar i-am confirmat ceea ce-mi spusese mai demult dar atunci nu prea l-am crezut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Iti dau dreptate. Mi-am demontat burdufele dupa ce am constatat ca ventilatorul pornea mai des decat era normal. Dar la temperaturile crescute in ultima vreme v-ati gandit? Eu as vrea sa-i dau dreptate lui Zidu acum cand spunea ca nu ma vede bine daca m-apuca ploaia pe drum. Mi s-a intamplat vinerea trecuta, a stat in ploaie, apoi pe drum spre casa iar imi face figura aia cu abs ul, se aprinde lampa din senin si nu-mi mai functioneaza nici kilometrajul. Opresc motorul, il repornesc, merge cateva sute de metri apoi se aprinde din nou becul. A doua zi nu mai are nimic. Am tras concluzia ca-mi intra umiditate la butoanele de pe bord, la abs sau la incalzitoarele de manere, banuiesc adica deoarece nu vad nici o garnitura sau protectie in jurul lor Mai are cineva problema asta? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 (editat) Aveti idee cat costa un buton de flash? Sau tot ansamblul de butoane electrice de pe partea stanga? Am constatat ca nu am butonul de flash. Da, stiu trebuia sa-l verific mai bine inainte sa-l iau dar nu mi-a trecut prin cap ca nu e butonul tinand cont ca nu erau semne de zgarieturi/lovituri pe ghidon si nici nu erau semnale noi puse pe ea. Am descoperit cautand-ul ca gaura respectiva era acoperita cu banda izolatoare neagra sub 1 mm de praf (nici nu se observa). Acum ma gandesc ca mi-e util in trafic si parca l-as pune. Editat Mai 27, 2008 de Symbolic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Pentru preturi (informative) despre orice piesa sau accesoriu de la orice BMW, iti recomand situl http://www.ascycles.com/. Intri pe site in sectiunea de BUY PARTS / PARTS CATALOG: http://www.ascycles.com/illustrated_parts_catalog_main.aspx Alegi modelul de motocicleta si in partea din stanga vei avea o coloana cu diagrame cu toate subansamblurile motocicletei. Dai clic pe diagrama in care iti apare butonul sau ansamblul de controale din stanga. Diagrama care te intereseaza e in partea de jos a listei cu diagrame. Piesa care te intereseaza pe tine e cea cu codul 61 31 7 650 281 sau 61 31 7 650 269. Bagi numarul respectiv (fara spatii) in caseta de search galbena din partea de sus si ti se deschide o fereastra cu pretul (in USD) si numele piesei. Transformi in RON si cam ala e pretul si la BMW Pipera. In cazul tau, tot switchul mare pe stanga e 105 USD, adica vreo 2,5 meleoane de lei. Asta orientativ. Exact, afli de la bavaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.