Angi Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 salut... motocicleta mea are 14.000 km, si o mica problema: sub pompa de apa este un mic orificiu (bleed hole). din el picura lichid de racire, care cade pe teava de evacuare incinsa, rezultand fum (abur) rata picurarii e mica, nu afecteaza nivelul lichidului de racire, si se intampla doar cu motorul pornit. citisem pe f650.com ca ar fi semnul ca incep sa se duca garniturile pompei de apa, si ca ar fi cazul sa incep sa ma gandesc la schimbarea rotorului de [plastic si a garniturilor pompei. i se mai intampla cuiva asa ceva? Esti sigur ca nivelul lichidului de racire nu este peste nivel? Posibil sa fie un orificiu pentru "prea plin".......sa se scurga deoarece e prea mult lichid de racire ........nu stiu sigur, dau cu presupusu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 pe www.f60.com problema cu schimbatul rotorului si al garniturilor spune ca apare pe la 20-25.000 km... acum, de la caz la caz, poate aparea mai devreme, sau mai tarziu... este posibil sa fie influentata si de calitatea antigelului, nu stiu... oricum, nu costa prea mult garniturile si rotorul, dar eram curios daca s-a mai intamplat cuiva, sa stiu cat mai pot merge asa fara sa am probleme... lichidul din rezervorul de antigel nu scade, pt ca picura destul de putin, doar ca e enervant la semafoare, cand imi mai spune lumea ca imi fumega ceva... ) nu... nu e de la "prea plin" oricum, orificiul e in partea cea ma de jos a circuitului de racire. pe partea stanga a motocicletei, unde coboara un furtun negru din radiator, intra in pompa de apa, apoi alt furtun urca spre motor, acolo, in partea cea mai de jos a pompei de apa e orificiul... o sa pun poze, luate de pe f650.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 pe www.f60.com problema cu schimbatul rotorului si al garniturilor spune ca apare pe la 20-25.000 km... acum, de la caz la caz, poate aparea mai devreme, sau mai tarziu... este posibil sa fie influentata si de calitatea antigelului, nu stiu... oricum, nu costa prea mult garniturile si rotorul, dar eram curios daca s-a mai intamplat cuiva, sa stiu cat mai pot merge asa fara sa am probleme... lichidul din rezervorul de antigel nu scade, pt ca picura destul de putin, doar ca e enervant la semafoare, cand imi mai spune lumea ca imi fumega ceva... ) nu... nu e de la "prea plin" oricum, orificiul e in partea cea ma de jos a circuitului de racire. pe partea stanga a motocicletei, unde coboara un furtun negru din radiator, intra in pompa de apa, apoi alt furtun urca spre motor, acolo, in partea cea mai de jos a pompei de apa e orificiul... o sa pun poze, luate de pe f650.com. Pompa este pe duca.Ne obisnuit sa se duca la numai 14000.Foarte usor de schimbat.Orificiul ala este bine intentionat si gandit.Garantia acopera pompa de apa. Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fellationship Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 Salut baieti... mai aveti loc in hoarda? Eu sunt un norocos al sortii: mi-am luat un F650GS nou noutz, este primul meu motor si am cat. A de 1 luna... Sunt multe intrebari pe care le am de adresat dar deocamdata vreau sa va stresez numai cu una mica si... sa facem cunostina... Intrebare se refera la socketul BMW. De unde gasesc si eu o mufa care sa se potriveasca acolo si care sa-mi scoata curentul intr-una normala de bricheta? Eu sunt din Pitesti.. poate ne intalnim odata... kissie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Intrebare: A schimbat cineva bucse-suspensie spate? ...am mai adaugat 600 de km la bord.Plimbare frumoasa,autostrada, nationala,drum pietruit,drum de pamant si un pic de "fara drum".Mai tot timpul cu pasager.Am ajuns aseara la garaj.Pe loc,cu motorul oprit aud ca scartaie!La balansul pe verticala,spatele "canta".Sa incerc sa mai strang piulitele sau sa caut bucse noi?Se schimba greu(scule speciale),trebuie neaparat service? P.S. F 650 GS - 2003 /23.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Intrebare: A schimbat cineva bucse-suspensie spate? ...am mai adaugat 600 de km la bord.Plimbare frumoasa,autostrada, nationala,drum pietruit,drum de pamant si un pic de "fara drum".Mai tot timpul cu pasager.Am ajuns aseara la garaj.Pe loc,cu motorul oprit aud ca scartaie!La balansul pe verticala,spatele "canta".Sa incerc sa mai strang piulitele sau sa caut bucse noi?Se schimba greu(scule speciale),trebuie neaparat service? P.S. F 650 GS - 2003 /23.000 km Citeste faq-ul de la f650.com.Sant rulmenti ,nu bucse si au nevoie de vaselina(lithium-hi temp-sintetic) Sanatate Salut baieti... mai aveti loc in hoarda? Eu sunt un norocos al sortii: mi-am luat un F650GS nou noutz, este primul meu motor si am cat. A de 1 luna... Sunt multe intrebari pe care le am de adresat dar deocamdata vreau sa va stresez numai cu una mica si... sa facem cunostina... Intrebare se refera la socketul BMW. De unde gasesc si eu o mufa care sa se potriveasca acolo si care sa-mi scoata curentul intr-una normala de bricheta? Eu sunt din Pitesti.. poate ne intalnim odata... kissie Ca asta? http://www.cyclegadgets.com/Products/product.asp?Item=PLUG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fellationship Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 da da.. ca aia.. stii ceva? undeva? cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 salut... motocicleta mea are 14.000 km, si o mica problema: sub pompa de apa este un mic orificiu (bleed hole). din el picura lichid de racire, care cade pe teava de evacuare incinsa, rezultand fum (abur) rata picurarii e mica, nu afecteaza nivelul lichidului de racire, si se intampla doar cu motorul pornit. citisem pe f650.com ca ar fi semnul ca incep sa se duca garniturile pompei de apa, si ca ar fi cazul sa incep sa ma gandesc la schimbarea rotorului de [plastic si a garniturilor pompei. i se mai intampla cuiva asa ceva? Verifica mai intai suruburile de la pompa de apa daca sint strinse si colierele de la furtune. Good Luck ! Pt cei din Buc : Endurisul a postat la ''Comunitati moto regionale Buc'' - ''Pasionati de Enduro din Buc'' si nu s-au inghesuit prea multi sa posteze . Ideea e ca impartasim aceeasi pasiune pt motociclete de acelasi gen. Asa ca astept si propunerile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 Verifica mai intai suruburile de la pompa de apa daca sint strinse si colierele de la furtune. Good Luck ! La suruburi nu prea imi vine sa ma bag, ca n-am o cheie dinamometrica, si nu vreau sa fac buba strangand prea tare, poate busesc filetul... Si colierele sunt stranse, cu exceptia celuicare coboara de la radiator spre pompa, care e slabit, si a alunecat furtunul in sus cativa milimetri. Il schimb cat de curand cu un colier de-ala cu surub, dar oricum, nu prea cred ca era de-acolo, ca in jurul colierului cu pricina e destul de uscat... Oricum, mersi de sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 La suruburi nu prea imi vine sa ma bag, ca n-am o cheie dinamometrica, si nu vreau sa fac buba strangand prea tare, poate busesc filetul... Si colierele sunt stranse, cu exceptia celuicare coboara de la radiator spre pompa, care e slabit, si a alunecat furtunul in sus cativa milimetri. Il schimb cat de curand cu un colier de-ala cu surub, dar oricum, nu prea cred ca era de-acolo, ca in jurul colierului cu pricina e destul de uscat... Oricum, mersi de sugestii BMW,Mercedes,VW, folosesc acelas sistem (orificiu) ca sa-ti spuna ca pompa trebuie schibata!!!!!!!!! La KTM este cu totul altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 salut... motocicleta mea are 14.000 km, si o mica problema: sub pompa de apa este un mic orificiu (bleed hole). din el picura lichid de racire, care cade pe teava de evacuare incinsa, rezultand fum (abur) rata picurarii e mica, nu afecteaza nivelul lichidului de racire, si se intampla doar cu motorul pornit. citisem pe f650.com ca ar fi semnul ca incep sa se duca garniturile pompei de apa, si ca ar fi cazul sa incep sa ma gandesc la schimbarea rotorului de [plastic si a garniturilor pompei. i se mai intampla cuiva asa ceva? Am patit si eu asta,la circa 22.000km,dar nu am disperat!Asa ca pentru a mai merge ceva timp poti baga putina pluta de la un dop (de la o sticla golita de vin in prealabil! ) si nu mai pierde lichid de racire si nici aburi nu mai scoate!Intre timp poti sa cauti linistit rotor de pompa si garnituri fara a mai fi stresat de lichidul care picura agale la semafor! Asfalt uscat si aveti grija mare...fiindca nu avem piese de schimb pentru noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 sal unde gasesc urgent un cablu de ambreiaj pt dakar? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 sal unde gasesc urgent un cablu de ambreiaj pt dakar? merci Daca e urgent,am eu unul,nu e nou.Este de GS.Cred ca e acelasi (sau poate nu!?)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 dupa ce am citit review-uri si forumuri romanesti si straine (doar pe cele in engleza insa ) nu am reusit sa imi fac o parere exacta despre diferentele dintre modele pe injectie (post 2001) si cele pe carburatie. nu vorbesc de cele optice (schmbarea carenei ce cuprinde farul si instrumentarul de bord) ci de performantele motorului. avantajele injectiei ar fi optimizarea curbei de putere (pt putere la turatii mai mici ) si scaderea consumului. amandoua variantele ar avea nevoie de service specializat pt intretinerea de rutina (curatare si reglare carburatie respectiv rulare soft de diagnoza la injectie). nu vreau sa aprind certuri, batai cu lanturi, etc. dar as vrea sa puncteze cineva care a calarit ambele variante un numar de plusuri/minusuri pt carburatie respectiv injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 avantajele injectiei ar fi optimizarea curbei de putere (pt putere la turatii mai mici ) si scaderea consumului. Asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 Sunt si eu curios, ce inseamna o revizie la un Dakar, la cati kilometri, costuri? Banuiesc ca trebuie mers in service la Bmw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 Sunt si eu curios, ce inseamna o revizie la un Dakar, la cati kilometri, costuri? Banuiesc ca trebuie mers in service la Bmw? uita.te mai sus la ceea ce am postat la 27000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Iunie 11, 2007 Autor Share Postat Iunie 11, 2007 Sunt si eu curios, ce inseamna o revizie la un Dakar, la cati kilometri, costuri? Banuiesc ca trebuie mers in service la Bmw? Daca efectuezi toata revizia la serviceul BMW costa mult dar poti cu manualul in mana si cu piesele cumparate de la ei sa scazi considerabil costurile la fiecare revizie. Totusi pt linstea sufleteasca poti trece pe la bmw inainte de inceperea reviziei si sa-ti citeasca eventualele coduri de eroare , operatiune care costa 100 lei. Pt citire si reglaj injectie am platiti in ianuarie 170 roni (asta dupa un rulaj de 2 ani fara probleme doar ca am umblat pe unde nu trebuie si a necesitat reglarea injectiei). Efectuata acasa o revizie costa ~100 lei costuri 3l ulei, filtru de ulei. F-ul e un motor usor de reparat. Serviceul se face la 10.000 km daca faci drumuri lungi si la 5.000km daca mergi in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kuki Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 (editat) Daca inca mai e in garantie, trebuie sa le faci obligatoriu la un dealer autorizat, dupa urmatorul grafic... d_F650GS_2000_WP.pdf Stiu ca-i in germana dar cu un minim efort te prinzi despre ce e vorba. Reviziile sunt trecute in cartea motorului. (data, nr. de km) In cazul in care s-a terminat perioada de garantie, revizia poti s-o faci si pe camp ca nu-i nimic complicat. Cat despre costuri... vreo 60-70 de euro la 10.000 km n-ar trebui sa fie o problema pt un posesor de BMW Editat Iunie 11, 2007 de Kuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Multumesc pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sensv Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Salut ! Am si io o rugaminte: recomandati-mi niste tobe pentru Dakar... Nu de fitze ci doar ca sa faca niscaiva zgomot mai mare ca nu prea ma fac auzit in trafic .. multam frumos ! Cro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 Salut ! Am si io o rugaminte: recomandati-mi niste tobe pentru Dakar... Nu de fitze ci doar ca sa faca niscaiva zgomot mai mare ca nu prea ma fac auzit in trafic .. multam frumos ! Cro Gaureste-o pe cea din stanga.Ieftin si practic. Instructiuni pe Chain Gang Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sensv Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 Gaureste-o pe cea din stanga.Ieftin si practic. Instructiuni pe Chain Gang Salutare Multzam frumos ! Supertare ! Maine asta fac . Io nu am avut curaj sa trag de mustiucu ala sa-l scot, dar am gasit pe site-ul recomandat de tine exact cum trebuie facut si iese usor. O sa postez rezultatul cand o sa termin de mesterit sa va spun care e diferenta (in caz ca nu stiti unii deja). Toate bune ! Cro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 Multzam frumos ! Supertare ! Maine asta fac . Io nu am avut curaj sa trag de mustiucu ala sa-l scot, dar am gasit pe site-ul recomandat de tine exact cum trebuie facut si iese usor. O sa postez rezultatul cand o sa termin de mesterit sa va spun care e diferenta (in caz ca nu stiti unii deja). Toate bune ! Cro Succes si ai grija .Nu privi de aproape esapamentul .Pilitura aia poate sa-ti sara usor in ochi.Sa-ti spun de unde stiu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sensv Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 Succes si ai grija .Nu privi de aproape esapamentul .Pilitura aia poate sa-ti sara usor in ochi.Sa-ti spun de unde stiu asta? Nu am reusit ca nu am avut scule ok. O sa caut zilele astea la niste prieteni niste scule si apoi va spun cum e fara golania aia. Nu-mi spune, nu-mi spune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.