Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

salut...

 

motocicleta mea are 14.000 km, si o mica problema:

 

sub pompa de apa este un mic orificiu (bleed hole). din el picura lichid de racire, care cade pe teava de evacuare incinsa, rezultand fum (abur)

 

rata picurarii e mica, nu afecteaza nivelul lichidului de racire, si se intampla doar cu motorul pornit.

 

citisem pe f650.com ca ar fi semnul ca incep sa se duca garniturile pompei de apa, si ca ar fi cazul sa incep sa ma gandesc la schimbarea rotorului de [plastic si a garniturilor pompei.

 

i se mai intampla cuiva asa ceva?

 

 

Esti sigur ca nivelul lichidului de racire nu este peste nivel? Posibil sa fie un orificiu pentru "prea plin".......sa se scurga deoarece e prea mult lichid de racire :P ........nu stiu sigur, dau cu presupusu' :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pe www.f60.com problema cu schimbatul rotorului si al garniturilor spune ca apare pe la 20-25.000 km...

acum, de la caz la caz, poate aparea mai devreme, sau mai tarziu... este posibil sa fie influentata si de calitatea antigelului, nu stiu...

 

oricum, nu costa prea mult garniturile si rotorul, dar eram curios daca s-a mai intamplat cuiva, sa stiu cat mai pot merge asa fara sa am probleme... lichidul din rezervorul de antigel nu scade, pt ca picura destul de putin, doar ca e enervant la semafoare, cand imi mai spune lumea ca imi fumega ceva... :P)

 

nu... nu e de la "prea plin"

 

oricum, orificiul e in partea cea ma de jos a circuitului de racire.

pe partea stanga a motocicletei, unde coboara un furtun negru din radiator, intra in pompa de apa, apoi alt furtun urca spre motor, acolo, in partea cea mai de jos a pompei de apa e orificiul...

 

o sa pun poze, luate de pe f650.com.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe www.f60.com problema cu schimbatul rotorului si al garniturilor spune ca apare pe la 20-25.000 km...

acum, de la caz la caz, poate aparea mai devreme, sau mai tarziu... este posibil sa fie influentata si de calitatea antigelului, nu stiu...

 

oricum, nu costa prea mult garniturile si rotorul, dar eram curios daca s-a mai intamplat cuiva, sa stiu cat mai pot merge asa fara sa am probleme... lichidul din rezervorul de antigel nu scade, pt ca picura destul de putin, doar ca e enervant la semafoare, cand imi mai spune lumea ca imi fumega ceva... :()

 

nu... nu e de la "prea plin"

 

oricum, orificiul e in partea cea ma de jos a circuitului de racire.

pe partea stanga a motocicletei, unde coboara un furtun negru din radiator, intra in pompa de apa, apoi alt furtun urca spre motor, acolo, in partea cea mai de jos a pompei de apa e orificiul...

 

o sa pun poze, luate de pe f650.com.

Pompa este pe duca.Ne obisnuit sa se duca la numai 14000.Foarte usor de schimbat.Orificiul ala este bine intentionat si gandit.Garantia acopera pompa de apa.

Sanatate

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti... mai aveti loc in hoarda?

 

Eu sunt un norocos al sortii: mi-am luat un F650GS nou noutz, este primul meu motor si am cat. A de 1 luna...

 

Sunt multe intrebari pe care le am de adresat dar deocamdata vreau sa va stresez numai cu una mica si... sa facem cunostina...

 

Intrebare se refera la socketul BMW. De unde gasesc si eu o mufa care sa se potriveasca acolo si care sa-mi scoata curentul intr-una normala de bricheta?

 

Eu sunt din Pitesti.. poate ne intalnim odata...

 

kissie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

A schimbat cineva bucse-suspensie spate?

...am mai adaugat 600 de km la bord.Plimbare frumoasa,autostrada, nationala,drum pietruit,drum de pamant si un pic de "fara drum".Mai tot timpul cu pasager.Am ajuns aseara la garaj.Pe loc,cu motorul oprit aud ca scartaie!La balansul pe verticala,spatele "canta".Sa incerc sa mai strang piulitele sau sa caut bucse noi?Se schimba greu(scule speciale),trebuie neaparat service?

P.S. F 650 GS - 2003 /23.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

A schimbat cineva bucse-suspensie spate?

...am mai adaugat 600 de km la bord.Plimbare frumoasa,autostrada, nationala,drum pietruit,drum de pamant si un pic de "fara drum".Mai tot timpul cu pasager.Am ajuns aseara la garaj.Pe loc,cu motorul oprit aud ca scartaie!La balansul pe verticala,spatele "canta".Sa incerc sa mai strang piulitele sau sa caut bucse noi?Se schimba greu(scule speciale),trebuie neaparat service?

P.S. F 650 GS - 2003 /23.000 km

Citeste faq-ul de la f650.com.Sant rulmenti ,nu bucse si au nevoie de vaselina(lithium-hi temp-sintetic)

Sanatate

:P

 

 

 

Salut baieti... mai aveti loc in hoarda?

 

Eu sunt un norocos al sortii: mi-am luat un F650GS nou noutz, este primul meu motor si am cat. A de 1 luna...

 

Sunt multe intrebari pe care le am de adresat dar deocamdata vreau sa va stresez numai cu una mica si... sa facem cunostina...

 

Intrebare se refera la socketul BMW. De unde gasesc si eu o mufa care sa se potriveasca acolo si care sa-mi scoata curentul intr-una normala de bricheta?

 

Eu sunt din Pitesti.. poate ne intalnim odata...

 

kissie

Ca asta?

http://www.cyclegadgets.com/Products/product.asp?Item=PLUG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...

 

motocicleta mea are 14.000 km, si o mica problema:

 

sub pompa de apa este un mic orificiu (bleed hole). din el picura lichid de racire, care cade pe teava de evacuare incinsa, rezultand fum (abur)

 

rata picurarii e mica, nu afecteaza nivelul lichidului de racire, si se intampla doar cu motorul pornit.

 

citisem pe f650.com ca ar fi semnul ca incep sa se duca garniturile pompei de apa, si ca ar fi cazul sa incep sa ma gandesc la schimbarea rotorului de [plastic si a garniturilor pompei.

 

i se mai intampla cuiva asa ceva?

 

Verifica mai intai suruburile de la pompa de apa daca sint strinse si colierele de la furtune.

Good Luck ! :(

 

Pt cei din Buc :

Endurisul a postat la ''Comunitati moto regionale Buc'' - ''Pasionati de Enduro din Buc'' si nu s-au inghesuit

prea multi sa posteze . Ideea e ca impartasim aceeasi pasiune pt motociclete de acelasi gen.

Asa ca astept si propunerile voastre. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica mai intai suruburile de la pompa de apa daca sint strinse si colierele de la furtune.

Good Luck ! :P

 

La suruburi nu prea imi vine sa ma bag, ca n-am o cheie dinamometrica, si nu vreau sa fac buba strangand prea tare, poate busesc filetul...

 

Si colierele sunt stranse, cu exceptia celuicare coboara de la radiator spre pompa, care e slabit, si a alunecat furtunul in sus cativa milimetri. Il schimb cat de curand cu un colier de-ala cu surub, dar oricum, nu prea cred ca era de-acolo, ca in jurul colierului cu pricina e destul de uscat...

 

Oricum, mersi de sugestii :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La suruburi nu prea imi vine sa ma bag, ca n-am o cheie dinamometrica, si nu vreau sa fac buba strangand prea tare, poate busesc filetul...

 

Si colierele sunt stranse, cu exceptia celuicare coboara de la radiator spre pompa, care e slabit, si a alunecat furtunul in sus cativa milimetri. Il schimb cat de curand cu un colier de-ala cu surub, dar oricum, nu prea cred ca era de-acolo, ca in jurul colierului cu pricina e destul de uscat...

 

Oricum, mersi de sugestii :scratch:

BMW,Mercedes,VW, folosesc acelas sistem (orificiu) ca sa-ti spuna ca pompa trebuie schibata!!!!!!!!!

La KTM este cu totul altceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...

 

motocicleta mea are 14.000 km, si o mica problema:

 

sub pompa de apa este un mic orificiu (bleed hole). din el picura lichid de racire, care cade pe teava de evacuare incinsa, rezultand fum (abur)

 

rata picurarii e mica, nu afecteaza nivelul lichidului de racire, si se intampla doar cu motorul pornit.

 

citisem pe f650.com ca ar fi semnul ca incep sa se duca garniturile pompei de apa, si ca ar fi cazul sa incep sa ma gandesc la schimbarea rotorului de [plastic si a garniturilor pompei.

 

i se mai intampla cuiva asa ceva?

 

Am patit si eu asta,la circa 22.000km,dar nu am disperat!Asa ca pentru a mai merge ceva timp poti baga putina pluta de la un dop (de la o sticla golita de vin in prealabil! :) ) si nu mai pierde lichid de racire si nici aburi nu mai scoate!Intre timp poti sa cauti linistit rotor de pompa si garnituri fara a mai fi stresat de lichidul care picura agale la semafor! :)

Asfalt uscat si aveti grija mare...fiindca nu avem piese de schimb pentru noi! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am citit review-uri si forumuri romanesti si straine (doar pe cele in engleza insa :scratch: ) nu am reusit sa imi fac o parere exacta despre diferentele dintre modele pe injectie (post 2001) si cele pe carburatie. nu vorbesc de cele optice (schmbarea carenei ce cuprinde farul si instrumentarul de bord) ci de performantele motorului.

 

avantajele injectiei ar fi optimizarea curbei de putere (pt putere la turatii mai mici ) si scaderea consumului. amandoua variantele ar avea nevoie de service specializat pt intretinerea de rutina (curatare si reglare carburatie respectiv rulare soft de diagnoza la injectie).

 

nu vreau sa aprind certuri, batai cu lanturi, etc. dar as vrea sa puncteze cineva care a calarit ambele variante un numar de plusuri/minusuri pt carburatie respectiv injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu curios, ce inseamna o revizie la un Dakar, la cati kilometri, costuri? Banuiesc ca trebuie mers in service la Bmw?

 

:scratch:

 

 

 

uita.te mai sus la ceea ce am postat

la 27000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu curios, ce inseamna o revizie la un Dakar, la cati kilometri, costuri? Banuiesc ca trebuie mers in service la Bmw?

 

:scratch:

 

 

Daca efectuezi toata revizia la serviceul BMW costa mult dar poti cu manualul in mana si cu piesele cumparate de la ei sa scazi considerabil costurile la fiecare revizie. Totusi pt linstea sufleteasca poti trece pe la bmw inainte de inceperea reviziei si sa-ti citeasca eventualele coduri de eroare , operatiune care costa 100 lei. Pt citire si reglaj injectie am platiti in ianuarie 170 roni (asta dupa un rulaj de 2 ani fara probleme doar ca am umblat pe unde nu trebuie si a necesitat reglarea injectiei). Efectuata acasa o revizie costa ~100 lei costuri 3l ulei, filtru de ulei. F-ul e un motor usor de reparat.

 

Serviceul se face la 10.000 km daca faci drumuri lungi si la 5.000km daca mergi in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca inca mai e in garantie, trebuie sa le faci obligatoriu la un dealer autorizat, dupa urmatorul grafic...

d_F650GS_2000_WP.pdf

Stiu ca-i in germana dar cu un minim efort te prinzi despre ce e vorba.

Reviziile sunt trecute in cartea motorului. (data, nr. de km)

 

In cazul in care s-a terminat perioada de garantie, revizia poti s-o faci si pe camp ca nu-i nimic complicat.

 

Cat despre costuri... vreo 60-70 de euro la 10.000 km n-ar trebui sa fie o problema pt un posesor de BMW :)

 

:scratch:

Editat de Kuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Am si io o rugaminte: recomandati-mi niste tobe pentru Dakar... Nu de fitze ci doar ca sa faca niscaiva zgomot mai mare ca nu prea ma fac auzit in trafic ..

multam frumos !

Cro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Am si io o rugaminte: recomandati-mi niste tobe pentru Dakar... Nu de fitze ci doar ca sa faca niscaiva zgomot mai mare ca nu prea ma fac auzit in trafic ..

multam frumos !

Cro

 

Gaureste-o pe cea din stanga.Ieftin si practic.

Instructiuni pe Chain Gang

 

Salutare

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gaureste-o pe cea din stanga.Ieftin si practic.

Instructiuni pe Chain Gang

 

Salutare

:lol:

 

 

Multzam frumos !

Supertare ! Maine asta fac :lol: . Io nu am avut curaj sa trag de mustiucu ala sa-l scot, dar am gasit pe site-ul recomandat de tine exact cum trebuie facut si iese usor.

O sa postez rezultatul cand o sa termin de mesterit sa va spun care e diferenta (in caz ca nu stiti unii deja).

 

Toate bune !

Cro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam frumos !

Supertare ! Maine asta fac :lol: . Io nu am avut curaj sa trag de mustiucu ala sa-l scot, dar am gasit pe site-ul recomandat de tine exact cum trebuie facut si iese usor.

O sa postez rezultatul cand o sa termin de mesterit sa va spun care e diferenta (in caz ca nu stiti unii deja).

 

Toate bune !

Cro

Succes si ai grija .Nu privi de aproape esapamentul :lol: .Pilitura aia poate sa-ti sara usor in ochi.Sa-ti spun de unde stiu asta? :lol:

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes si ai grija .Nu privi de aproape esapamentul :lol: .Pilitura aia poate sa-ti sara usor in ochi.Sa-ti spun de unde stiu asta? :lol:

:lol:

 

 

Nu am reusit :lol: ca nu am avut scule ok. O sa caut zilele astea la niste prieteni niste scule si apoi va spun cum e fara golania aia.

 

Nu-mi spune, nu-mi spune :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...