Soso Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 nu mai exista alte pareri, amortizoarele cu azot nu se serviseaza in cada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 nu mai exista alte pareri, amortizoarele cu azot nu se serviseaza in cada Nu-i asa mare filozofie daca ai doua maini drepte, doar ca iti trebuie garnituri originale si ulei, iar in loc de azot merge aer comprimat ca doara in aer e 78% azot. Filmul are vreo 5 parti: doar ca ei folosesc pompa de vacuum inainte de a baga ulei si apoi bineinteles azot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Chinezul din filmulet e harnic dar clar are doua maini stangi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 la fel si apa are 33% oxigen, insa pana acum nu am vazut la scafandri sa care apa in butelii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Str33TwuSS Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Cati rideri ar putea sa faca diferenta dintre un amortizor presurizat cu aer si acelasi amortizor presurizat cu azot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 deci putem sa punem floriol in furci de acum? p.s. din ala verde, mediteraneean? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Str33TwuSS Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 deci putem sa punem floriol in furci de acum? p.s. din ala verde, mediteraneean? Deci: cati rideri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 toti care au putina experienta. mai ales dupa ce se incalzeste aerul, se dilata si nu mai lucreaza suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Str33TwuSS Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) toti care au putina experienta. mai ales dupa ce se incalzeste aerul, se dilata si nu mai lucreaza suspensia. In regim non-race nu prea ai sanse sa incinzi telescopul astfel incat sa aiba vreo influenta sesizabila cresterea presiunii aerului. E de preferat sa ai in shock azot,dar poti folosi cu succes si aer mai ales daca ai montat un "bladder".Testat! http://smartshop-racing.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/l/bladderconversion.jpg Editat Februarie 13, 2013 de Str33TwuSS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 explica-te, ca nu inteleg despre ce vorbesti... ce e ala bladder? vrei sa spui ca vara iarna merge suspensia la fel la +35 si - 2 ...? adevarul e ca poti face enduro si cu motor de cross dar totusi, nu e la fel. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Str33TwuSS Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) explica-te, ca nu inteleg despre ce vorbesti... ce e ala bladder? vrei sa spui ca vara iarna merge suspensia la fel la +35 si - 2 ...? adevarul e ca poti face enduro si cu motor de cross dar totusi, nu e la fel. parerea mea. Bladder-ul asta e un fel de "punga" de cauciuc care se pune in locul pistonului care separa azotul de ulei si care il montezi de obicei dupa ce ii faci revalve-ing shock-ului ca sa ii imbunatatesti raspunsul la obstacole gen borduri,radacini,pietre adica unde shaft-ul(tija) shock-ului trebuie sa se miste mult mai rapid. Si ideea era ca desi e preferabil sa ai azot in shock,nu are absolut nimic daca ii bagi aer pana ai azot ca sa faci o treaba ca la carte cum s-ar zice, pentru ca oricum nu se da nimeni atat de bine pe forumul asta incat sa faca diferenta dintre un shock umplut cu aer si unul umplut cu azot chiar si la + 35 grade. Nu vreau sa fiu rau, dar am vazut mult prea multi rideri care nu fac diferenta dintre compression si rebound,daramite dintre low speed si high speed damping dar care din snobism se dau pe motoare de la 2011 in sus visandu-se Jarvis,Walker sau Blazusiak. Editat Februarie 13, 2013 de Str33TwuSS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 salut, ma puteti ajuta cu gasirea seriei de pe o yamaha wr? am cautat pe partea dreapta a furcii, sub ghidon si nu apare nimic acolo. ma intereseaza sa aflu anul de fabricatie al motocicletei. mersi fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Si ideea era ca desi e preferabil sa ai azot in shock,nu are absolut nimic daca ii bagi aer pana ai azot ca sa faci o treaba ca la carte cum s-ar zice, pentru ca oricum nu se da nimeni atat de bine pe forumul asta incat sa faca diferenta dintre un shock umplut cu aer si unul umplut cu azot chiar si la + 35 grade. Nu vreau sa fiu rau, dar am vazut mult prea multi rideri care nu fac diferenta dintre compression si rebound,daramite dintre low speed si high speed damping dar care din snobism se dau pe motoare de la 2011 in sus visandu-se Jarvis,Walker sau Blazusiak. Pretene merci de sustinere, asa-i cand vrei sa-ti ajuti confratii, unii te iau in balon, oricum snobii si orgoliosii prefera azotul deoarece suna mai la moda decat "aer" care poate veni de la fraer !!! Iar un mecanic "scolit" iti ia de 10 ori mai mult daca iti pune azot (poate chiar lichid la minus 196 gr.C ca sa nu se incalzeasca telescopu) !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) bine ca sunteti voi valorosi! cinste voua si ne inchinam in fata voastra... intreb si eu, nu dau cu parul: cum ati ajuns la concluzia ca cei care nu sunt de acord cu voi sunt niste snobi orgoliosi increzuti peste masura care mai sunt si fraieri care poate veni de la aier..?! putina decenta in exprimare ar fi de dorit. nu de alta dar nu suntem toti panacoti. unii mai avem si tabieturi, respectul reciproc printre altele. salut, ma puteti ajuta cu gasirea seriei de pe o yamaha wr? am cautat pe partea dreapta a furcii, sub ghidon si nu apare nimic acolo. ma intereseaza sa aflu anul de fabricatie al motocicletei. mersi fain seria ar trebui sa fie acolo unde ai cautat-o. daca nu e inseamna ca ai o problema, cineva plange dupa motoreta aia. vezi seria de pe motor, daca nici aia nu exista e clara situatia... Editat Februarie 14, 2013 de Sergiu_KB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 chiar imi cautam o justificare a faptului ca nu ma dau in continuare cu prima motocicleta din "cariera" mea de motociclist....insa e clar ca pentru unii Honda e Honda, indiferent de schimbarile din jurul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 pe langa faptul ca aerul comprimat contine foarte multa apa daca nu este tratat cu un secheur (iscator de aer) care face sa scada punctul de roua ( -40 grade C de obicei), principalul motiv pt care se foloseste azot este evitarea exploziei acumulatorului (rezervorul de azot). punctul de auto aprindere (temperatura minima ;a care u;eiu degaja vapori intr-o cantitate suficienta incat sa se aprinda de la o scanteie sau comprimare) al uleiurilo de suspensie este undeva pe la 175 grade C. aer + vapori combustibili + scanteie (comprimare) = explozie. ceva in genul motoarelor diesel in cazul de fata ca si o comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Are cineva idee de ce supapele din linku asta{ http://www.motobikeshop.eu/ro/supapa-otel-admisie-1-yz400f-yz426f-wr400f-98-9 } nu se potrivesc pe un yamaha WR 426 anul 2001 ? Care e diferenta intre cel de 99 si 2001 ? Si cat de proaste sunt de is asa ieftine ? Imi poate totusi recomanda cineva un magazin mai ieftin de unde sa iau supapele de admisie ? si ghidurile ? Mersi Editat Februarie 21, 2013 de andrei_pro89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) ... Editat Martie 18, 2013 de Soso postare comerciala, 15 zile de pauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen.filca Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Buna Sant posesorul a unei yamaha wr 250 f din 2002 am probleme cu pornirea la rece,se ineaca foarte repede,la inceput ii dadeam citeva pedale in gol fara sa trag socul,cind trag socul daca nu porneste la prima sau a doua pedala la a treia sa inecat curge benzina din carburator pe unul din acele furtunase, daca scot bujia este uda dupa ce o curat porneste la prima precizez ca bujia este afmata in mers se comporta ok la cald porneste la prima m-am saturat ca la fiecare pornire de pe o zi pe alta sa desfac bujia sa o curat va rog dati-mi niste sfaturi as vrea sa cumpar o bujie noua IRIDIUM poate porneste mai bine dar nu stiu ce cod trebuie .VA MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Eugen, intodeauna exista cele trei posibilitati: - e fierul (des) - e poserorul (mai des) - e posedata (rar) Scoate carburatorul, ia manualul, ia la comparat kitul de jigloare si acul, curata carburatorul, verifica sertarul si orice componenta in miscare pentru uzura, curata filtrul de aer, fa jocul la supape... Daca tot nu merge, ai celelalte variante: tehnica de pornire si...the possesion of the WR. Da-i cu apa sfintita si busuioc, cotizeaza la BOR si ai ramas cu una....posesorul! Verifica ce ti-am spus si da-ne un feedback! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Buna Sant posesorul a unei yamaha wr 250 f din 2002 am probleme cu pornirea la rece,se ineaca foarte repede,la inceput ii dadeam citeva pedale in gol fara sa trag socul,cind trag socul daca nu porneste la prima sau a doua pedala la a treia sa inecat curge benzina din carburator pe unul din acele furtunase, daca scot bujia este uda dupa ce o curat porneste la prima precizez ca bujia este afmata in mers se comporta ok la cald porneste la prima m-am saturat ca la fiecare pornire de pe o zi pe alta sa desfac bujia sa o curat va rog dati-mi niste sfaturi as vrea sa cumpar o bujie noua IRIDIUM poate porneste mai bine dar nu stiu ce cod trebuie .VA MULTUMESC Cauza e amestecul prea bogat. Da jos carburatorul si regleaza-l. Verifici toate jiglerele sa sa corespunda cu ce scrie in manual (au marcat un nr. pe fiecare, daca ai toba aftermarket e posibil sa fie schimbate si sa nu bata cu cartea), verifici nivelul plutitorului care la cum ai descris e cauza probabila, schimbi daca e cazul cui pontou, oringuri, Nu e greu de facut, dar daca nu stii nu te baga, du-l la mecanic moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen.filca Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) Problema e ca nu am mecanici in zona de incredere.Azi l-am facut bucati carburatorul l-am curatat am vazut ca jiglerul (pilot screw) de aer avea deschis doar 2 ture din pozitia inchis, nu e putin? in carte arata 1-7/8 ture nivelul plutitorului e ok iara cuiul acela (jet needle) in carte pozitia standard este la nivelul 4,la mine este la nivelul 3, o sa-mi comand un cui pontou,la schimbarea cuiului trebuie schimbat si scaunul. VA MULTUMESC pentru sfaturi. Editat Martie 30, 2013 de eugen.filca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 daca nu ai mecanici, fa-ti unul. Ia manualul de fabrica, cumpara-ti o trusa de tubulare mica si pune-te pe invatat. Pune la loc de cinste sublerul, micrometrul si dinamometrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luca WR450F Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Salut baieti, am o problema si daca m-ati putea ajuta...caut electromotor bun complet pt Yamaha WR 450 F din 2004...am mare nevoie de el si cat mai urgent...daca stie careva unde pot gasi sau daca are cineva sa ma contacteze cu un mesaj ceva...mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Salut baieti, am o problema si daca m-ati putea ajuta...caut electromotor bun complet pt Yamaha WR 450 F din 2004...am mare nevoie de el si cat mai urgent...daca stie careva unde pot gasi sau daca are cineva sa ma contacteze cu un mesaj ceva...mersi! Ce are electromotorul vechi? nu se mai poate reconditiona? Daca te ajuta am setul de carbuni OEM Yamaha. I-am cumparat si am ramas cu ei. Se potrivesc la orice electromotor de WR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.